als je de schoenenreus in capelle heen wilquote:
Ik ging eerst in de stad kijken. Maar alle schoenenreus winkels waren spontaan verandert in de van haren.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je de schoenenreus in capelle heen wil
die zijn uitverkocht , nouja de witte dan
ik had t laatste paar , moet ze nu alleen nog zwart zien te krijgen
iemand zin om te gaan paintballen?
Je kaartje zit nog aan de nieuwste.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:39 schreef Lauriette91 het volgende:
Nog even een fotootje van al mijn all stars
[ afbeelding ]
Look at themmmm!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:39 schreef Lauriette91 het volgende:
Nog even een fotootje van al mijn all stars
[ afbeelding ]
Dan hebben wij waarschijnlijk dezelfdequote:Op maandag 2 maart 2009 17:58 schreef VegaKip het volgende:
Ik heb vanmiddag nieuwe donkerblauwe gekocht
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:57 schreef Myster_E het volgende:
TVP overzicht.
[ afbeelding ]
Bovenste plank de leren varianten, onder canvas. heb een voorkeur voor zwart.
Die grijze (met het streepje) onderaan zijn nice.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:04 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne.Die low tops waren best een miskoop eigenlijk.
De rest probeer ik nu meer af te wisselen, al draag ik die zwart/witte het meest.
Welke maat heb je?quote:Op maandag 2 maart 2009 18:04 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne.Die low tops waren best een miskoop eigenlijk.
De rest probeer ik nu meer af te wisselen, al draag ik die zwart/witte het meest.
Volgens mij zit schuurman schoenen allen in het oosten van het landquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:10 schreef PluisigNijntje het volgende:
Bij Schuurman Schoenen zag ik heel veel effen allstars, maar weet niet of dat door het hele land zit..
Bij Schoenenreus zijn op het moment Witte vlauwe en zwarte in de aanbieding. €30,-quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:08 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben weer toe aan nieuwe All Stars..
Weet iemand een site/winkel waar je ze goedkoop kan bestellen/halen?
Wil gewoon een basic kleur
O RLY?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij Schoenenreus zijn op het moment Witte vlauwe en zwarte in de aanbieding. €30,-
http://www.schoenenreus.nl/pageflip/showfolder.asp?folder=102&nr=476
Danku vrouwmenschquote:Op maandag 2 maart 2009 09:43 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
http://www.plutosport.nl/epages/Plutosport.storefront/
En dan op het converse logo rechts klikken.
Een herenschoen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit te twijfelen over deze, aan de ene kant vind ik ze wel leuk, aan de andere kant echt heel vreselijk![]()
Tis een beetje meisjesachtig, terwijl het echt herenschoenen zijn, maten lopen van 43 - 46,5
Hehe ja daar ben ik dus wel bang voor, dat ik t VERKEERDE statement afgeefquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Een herenschoen?
Je maakt er wel een statement mee!
TOLL!quote:Op maandag 2 maart 2009 09:43 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
http://www.plutosport.nl/epages/Plutosport.storefront/
En dan op het converse logo rechts klikken.
Ja als in TOLL voor jezelf, of voor een kerelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
TOLL!
Ik had net besloten beige lo-tops te kopen maar zoals ik in mijn post hierboven zei; ze zijn veel duurder dan ik dacht maar hier zijn ze wel € 40,-Dus nu zit ik te twijfelen tussen rode lo-tops of die beige.
Wat, die schoenen die jij postte? Daar had ik het heel neit overquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja als in TOLL voor jezelf, of voor een kerel
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wat, die schoenen die jij postte? Daar had ik het heel neit over
Het zijn geen herenschoenen trouwens, ze staan bij dames.
Thanks! Morgen meteen even kijken, voordat ze op zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij Schoenenreus zijn op het moment Witte vlauwe en zwarte in de aanbieding. €30,-
http://www.schoenenreus.nl/pageflip/showfolder.asp?folder=102&nr=476
Ja ik denk het?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
oh noes, maar dan voor vrouwelijk big foots ofzo![]()
Ik had gewoon het hele overzicht gepakt.
M'n mannelijkheid laat me in de steek vanavond
Echt, vrouwen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
TOLL!
Ik had net besloten beige lo-tops te kopen maar zoals ik in mijn post hierboven zei; ze zijn veel duurder dan ik dacht maar hier zijn ze wel € 40,-Dus nu zit ik te twijfelen tussen rode lo-tops of die beige.
Ik heb de gok genomen, kon het altijd nog op "hippie" schoenen gooien.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit te twijfelen over deze, aan de ene kant vind ik ze wel leuk, aan de andere kant echt heel vreselijk![]()
Tis een beetje meisjesachtig, terwijl het echt herenschoenen zijn, maten lopen van 43 - 46,5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |