Zeikerdquote:Op zondag 15 maart 2009 19:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja en ik wil 'm dus per se met groene streep. Wat een zeikerd ben ik ook.
www.starconverse.com. Lekker goedkoop, free shipping!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:44 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zeikerd![]()
Waar heb je die 2 besteld, die bruine nice
en die bruine van mij komen van schuh.co.ukquote:Op zondag 15 maart 2009 20:44 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zeikerd![]()
Waar heb je die 2 besteld, die bruine nice
Jah die site zag ik vandaag, maar wist niet zkr of nou international freeshipping is maar jij hebt dat nu beantwoord voor mijquote:Op zondag 15 maart 2009 20:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
www.starconverse.com. Lekker goedkoop, free shipping!
Ook niet duur iig dan NL winkelsquote:Op zondag 15 maart 2009 20:52 schreef XL het volgende:
[..]
en die bruine van mij komen van schuh.co.uk
prijsquote:Op zondag 15 maart 2009 20:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom bestel je ze niet gewoon bij Wehkamp dan?
Ohh op die manier. Geen idee. Volgens mij waren die lage all stars eerst ook goedkoper dan de hoge, maar ze zijn nu meestal even duur. Die dubbele weet ik zo niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:05 schreef Pino07 het volgende:
[..]
prijs![]()
of zijn die ''dubbele'' allstars altijd zoveel duurder ik weet het eigenlijk niet eens
Vet handig.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:54 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah die site zag ik vandaag, maar wist niet zkr of nou international freeshipping is maar jij hebt dat nu beantwoord voor mij![]()
Ik heb daarvan die oranje ff uitgeprint en geef ik aan me tante mee, zij gaat naar indonesie volgende week en misschien neemt ze lage allstars mee. Rood, Oranje, Blauw, Navy en Bruin als ze daar zijn wil ik 1 van die kleuren
Jah hoop echt erop dat ze wat meebrengtquote:Op zondag 15 maart 2009 21:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vet handig.Mijn vader gaat binnenkort naar de VS waarschijnlijk, hopelijk vindt ie daar groene all stars, met groene streep.
Hoe kan je bij hen betalen, alleen met creditcard? Kan niks qua betalingsmethoden vinden op hun site namelijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
www.starconverse.com. Lekker goedkoop, free shipping!
Kon ik ook niet vinden, totdat ik moest betalen. Maar kan met paypal.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:21 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Hoe kan je bij hen betalen, alleen met creditcard? Kan niks qua betalingsmethoden vinden op hun site namelijk.
In Indonesië gaat ze alleen maar nep all stars vindenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah hoop echt erop dat ze wat meebrengtOok hopen dat je pa ze vindt voor jou
Nep nope, heb er daar 2 gehaal in de sportwinkels. Echte herken je ook als de lip naar de buitenkant glijdt tijdens het lopenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:56 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
In Indonesië gaat ze alleen maar nep all stars vinden
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:22 schreef Negentien het volgende:
Weet iemand toevallig waar deze te koop zijn? Relaxed voor de zomer!
[ afbeelding ]
Die zijn tofquote:Op maandag 16 maart 2009 13:45 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
(had ik al gepost, maar toch)
Hubba hubba hubba.
Waarom zoveel zwarte all stars? Met een a twee paar zwarte heb je toch ook wel genoeg?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:39 schreef Lauriette91 het volgende:
Nog even een fotootje van al mijn all stars
[ afbeelding ]
Die zwarte is niceee! Weet je daar het artikelnr ofzo vanquote:Op maandag 16 maart 2009 13:45 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
(had ik al gepost, maar toch)
Hubba hubba hubba.
http://www.starconverse.c(...)e-ox-black-p-18.htmlquote:Op maandag 16 maart 2009 16:50 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Die zwarte is niceee! Weet je daar het artikelnr ofzo van
IK HEB ZEquote:Op maandag 16 maart 2009 14:18 schreef Crientj het volgende:
Allstars topic.![]()
Ik zou dolgraag deze willen.
[ afbeelding ]![]()
Maar volgens mn moeder heb ik al teveel schoenen waardoor ik ze zelf maar bij elkaar moet gaan sparen.Dus dat komt ooit nog wel een keertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |