Die zijn gaafquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:47 schreef Pandabeertje_89 het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst![ afbeelding ]
hehe t is een beginquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:58 schreef Hyman het volgende:
TVP
Mijn eerste paar, die ik nu sinds juni heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zodra er gaten inkomen ga ik All Stars echt heel lelijk vinden. De mijne zijn nu flink vies en lopen heel los, wat ik afgetrapt genoeg vind.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hehe t is een begin
die van mij waren zo : voordat mn ma ze weggooiden![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik mis zeerg
Klopt, niet zo slapjes als de normale. Vind ik wel fijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:21 schreef Rikketik het volgende:
Die zijn tof. Ook iets steviger dan normale All Stars geloof ik?
Dan moet je hem alleen niet met de flap open laten om zo de achterkant te laten zien..quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:19 schreef Kijana het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook maar weer eens nieuwe gehaald.
Ik zou voor de witte gaan, tenzij je een neger dood geschopt hebt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:56 schreef Hyman het volgende:
![]()
Ik heb mijn nieuwe zwarte hi-tops
[ afbeelding ]
Zal ik met rode veters doen, of met witte? ( De foto is een beetje flets, maar ze zijn knalrood.)
Mwa, mn andere zwarte hi-tops zijn ook witquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik zou voor de witte gaan, tenzij je een neger dood geschopt hebt.
Blokjesveters..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:56 schreef Hyman het volgende:![]()
Ik heb mijn nieuwe zwarte hi-tops
[ afbeelding ]
Zal ik met rode veters doen, of met witte? ( De foto is een beetje flets, maar ze zijn knalrood.)
Jawel hoor, gewoon wat terpentine erop doen en een vlammetje erbijquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:52 schreef Jimbo het volgende:
ik heb zo van die allstarts met een print op de zijkant
ik vind die alleen nietm eer zo mooi als toen ik ze kocht![]()
nu wil ik die eraf halen maar dat is zeker niet mogelijk?
waar heb je die gekocht? vind ze echt tof.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:19 schreef Kijana het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook maar weer eens nieuwe gehaald.
Die staan bij de Footlockerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:12 schreef myrkur het volgende:
[..]
waar heb je die gekocht? vind ze echt tof.
en nu is t gesmoltenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon wat terpentine erop doen en een vlammetje erbij
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en nu is t gesmolten, ik ga denk ik maar eens schuur papier proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |