I don't know.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja!
Waarom verschepen ze niet meer internationaal trouwens?
Welke All-star zijn dat, zeer tof.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:55 schreef Robertv het volgende:
Iemand nog interesse?![]()
[TK] Converse All Stars John Varvatos (US 11 /EU 45)
[ afbeelding ]
Baal dat ze niet passen =(
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:55 schreef Robertv het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee, het enige wat ik op de doos kan vinden is 'John Varvatos Limited Edition'. Verder geen type ofzo...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Welke All-star zijn dat, zeer tof.
Die zijn awesomequote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:47 schreef Pandabeertje_89 het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst![ afbeelding ]
Ga jij 200 euro uitgeven aan één paar schoenen voor je zoontje? Ze zijn niet gemaakt in kindermaten en ook niet meer te bestellen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:06 schreef Klaproosje het volgende:
Voor mijn zoontje van 3,5 ben ik op zoek naar het artikelnummer van de volgende all-stars:
[ afbeelding ]
De sneakers zegt ze te kunnen bestellen, maar dan hebben ze het artikelnummer nodig..
Help-O-Help!
Helaas ook voor mij niet de goede maat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:55 schreef Robertv het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet, aangezien er 168 paar oid van zijn gemaakt, dat ze nog te bestellen te zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:06 schreef Klaproosje het volgende:
Voor mijn zoontje van 3,5 ben ik op zoek naar het artikelnummer van de volgende all-stars:
[ afbeelding ]
De sneakers zegt ze te kunnen bestellen, maar dan hebben ze het artikelnummer nodig..
Help-O-Help!
Sneakers.nl heeft ze volgens mij.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:06 schreef BOYS1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of deze ook ergens online te bestellen zijn?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |