Ik heb het idee dat ze iets kleiner uitvallen. Normaal heb ik altijd 11 in All Stars maar toch zitten deze toch iets te krap.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:35 schreef Daantke het volgende:
maatje te klein? als in, een maat te klein, of vallen ze klein? heb zelf 10.5 maar vind ze wel nice
Voor 45 excl. hebben we een dealquote:Op maandag 2 februari 2009 10:40 schreef Flaccid het volgende:
45 incl
Morgen een winkel binnenlopen en een maatje 45 allstars passen en gelijk deze bestellen want ze zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:21 schreef Schlampfe het volgende:
Nou zit ik ff te twijfelen, ben namelijk op zoek naar paar mooie allstars, normaal heb ik maatje 44/45 qua schoen, dus word lastig bepalen of deze zullen passeniemand ideetje hoe ik hier snel achter kan komen? qua prijs zullen we er wel uit komen lijkt me. als ze maar passen
zit ik straks met de gebakken peren hihi
Voor ¤51,75 hebben we een deal!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:24 schreef velg het volgende:
50 incl?
Wie weet, dat zou ik ook van jou kunnen zeggen. Ik hoor het graag van je!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:32 schreef Flaccid het volgende:
[..]
DUDE. 1 fucking 75. Ga je daar nog 3 lollies van halen?
Kijk ik had als max eigenlijk 40 euro in gedachten, toen ben ik nar 45 gegaan. Ik hoef ze daarna ook niet zo graag, want weet niet of ze me staan uiteindelijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:41 schreef Robertv het volgende:
[..]
Wie weet, dat zou ik ook van jou kunnen zeggen. Ik hoor het graag van je!
Prima. No hard feelings.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Kijk ik had als max eigenlijk 40 euro in gedachten, toen ben ik nar 45 gegaan. Ik hoef ze daarna ook niet zo graag, want weet niet of ze me staan uiteindelijk.
Check je PM!quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:51 schreef Wrinex het volgende:
-edit- niet goed gelezen.
52.00 euro geboden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |