Hmm... Van deze heb ik dit weekend nog een double upper versie gezien. (en gepast, maar niet gekocht)quote:Op maandag 26 januari 2009 00:56 schreef BoniBoni het volgende:
[..]
die heb ik ook niet gevonden..
maar deze vind k ook wel chilll![]()
[ afbeelding ]
Ze kunnen er tegen, maar je hebt dan wel natte voeten.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:22 schreef BoniBoni het volgende:
Ik heb zelf helemaal geen ervaring met All Stars, maar wil vandaag mn 1e paar gaan kopen..
maar kunnen ze een beetje goed tegen water? of worden ze daar echt heel lelijk van..?
(de canvas versie dan he)
Ja, die winkels heb ik hier (voor zover ik weet) niet...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:05 schreef BOYS1985 het volgende:
Heb ze zaterdag overal gezien in de winkels.![]()
Bij Pro, Coach, Footlocker.
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:38 schreef Rikketik het volgende:
En als je gekleurde All Stars hebt zul je de kleur terug kunnen vinden op je sokken.
Dan zijn ze nu al weer opquote:Op maandag 26 januari 2009 12:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Volgens mij zijn ze weer in de uitverkoop bij de America Today.
Die zijn echt geweldigquote:Op zondag 25 januari 2009 22:06 schreef BOYS1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of deze ook ergens online te bestellen zijn?![]()
auch, 120 euro nog maar!quote:Op zondag 25 januari 2009 18:54 schreef Brownietje het volgende:
http://www.freewebstore.o(...)r/p63351_130226.aspx
Daarzo, je moet ze wel even mailen want de hele webshop daarzo werkt niet echt.
Verder geen idee of ze nog veel maten hebben, ik heb mijnes ook een half maatje kleiner.
Daarom heb ik ze net ook gehaald bij Britainquote:
Leer aangezien ze ooit 150,- geweest?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
besteld op www.assem.nl/webshop
Maar tot 46, jammerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Maatbereik 41-46quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij geen leer, maar eerder coated canvas.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:36 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Leer aangezien ze ooit 150,- geweest?
Ben zelf ook nog opzoek naar een paar nieuwe zwarte leren.
Ik heb ze 2 of 3 weken geleden bij de Makro gekocht!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:39 schreef BoniBoni het volgende:
Weet iemand of deze ook ergens in NL te koop zijn?
[ afbeelding ]
En dan wel in Canvas en niet in leer
Ik heb ze tot nu toe alleen nog maar gevonden op Amazon, maar daar bestellen duurt zeker wel even..?
Oehhhhhhhh die zijn echt heel mooi! Amazon duurt max. twee weken volgens mij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:39 schreef BoniBoni het volgende:
Weet iemand of deze ook ergens in NL te koop zijn?
[ afbeelding ]
En dan wel in Canvas en niet in leer
Ik heb ze tot nu toe alleen nog maar gevonden op Amazon, maar daar bestellen duurt zeker wel even..?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:08 schreef pinquit het volgende:
deze wil ik:
[ afbeelding ]
iemand ze gezien in nl? zijn al oudjes hoor. heb ze ook in t leer gezien in n blaadjehebbeuhh
Vorige week sprak ik iemand in de converse shop hier in zwolle en toen zij hij dat het nog twee weken duurde.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wanneer ligt de voorjaarscollectie in de winkels? Op converse.nl staan de nieuwe modellen voor 2009, vind deze wel tof:
[ afbeelding ]
Ik hoorde van de jongen met de tunnels dat het er met de opening er al zou zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Vorige week sprak ik iemand in de converse shop hier in zwolle en toen zij hij dat het nog twee weken duurde.
Daar is nu dus nog een klein weekje van over.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:40 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Ik hoorde van de jongen met de tunnels dat het er met de opening er al zou zijndus ik geloof het niet heel erg
Oehhhhhquote:Op zondag 1 februari 2009 13:23 schreef IedeK. het volgende:
[ afbeelding ]
En ook nog een paar zwarte gekocht!
Uhuh!quote:
Hoe stel je je dat voor?quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:55 schreef BOYS1985 het volgende:
Sponsoren is dat er iets voor moet doen.
1 dagje rondlopen met een megasized foto van me moet voldoende zijn voor deze schoenen?
Wasmachinequote:Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef Omniej het volgende:
Ik heb dit weekend ook weer een paartje All Stars verneukt.
Het heeft zo teringhard geregend dat ik door 40 cm water heb moeten lopen, en die schoenen waren net sponzen.
Hoop dat ze nog een beetje fatsoenlijk opdrogen en dat de stank er nog een beetje vanaf te krijgen is.
Moet ook bekennen dat dat voor mij een motivatie is ze niet in de wasmachine te doenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:10 schreef Omniej het volgende:
Mja kan wel even proberen ze in de wasmachine te mikken inderdaad (in een kussensloop ofzo?), maar ben bang dat ik ze dan helemáál verneuk... Heb geen zin in loslatende zolen of iets dergelijks, of gekrompen schoenen.
Nou ja, ik zie wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |