Daarom heb ik nieuwe en die zitten niet lekker en elke keer wil ik deze weer aan maar dan lacht iedereen me uitquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Héél herkenbaar, ik heb bij mijn leren een "stripje" op de lip zitten waar de je veters door heen kan rijgen, werkt wel, zit voor geen meter. Maar ze zijn zwart, en ik heb alleen maar zwarte sokken dus maakt me het geen reet uit.
[..]
Maar dan worden je voeten helemaal nat!
Vraag je aan je moeder/zus/tante/schoenmaker/whatever of ze er een stukje in kunnen naaien aan de achterkant. Heb een paar unieke!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daarom heb ik nieuwe en die zitten niet lekker en elke keer wil ik deze weer aan maar dan lacht iedereen me uit![]()
![]()
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
Knap dat je de voorkant nog zo mooi hebt, en de achterkant eruit ligt!
Bij mij ligt de hele voorzool los, maar de achterkant is nog perfect.
Maar mijn meest kapotte stars lopen idd het lekkerst
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Cool!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef Greeneye201 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
![]()
Hoe oud ben jijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:24 schreef theycallmenikki het volgende:
K heb roze .. met bloemetjes=$ en ze lopen verschrikkelijk lekker=P
ligt het aan mij of zie ik geen plaatje?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:24 schreef theycallmenikki het volgende:
K heb roze .. met bloemetjes=$ en ze lopen verschrikkelijk lekker=P
Die met die ruitquote:
quote:
Eens!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die met die ruit![]()
Zijn die ergens in NL te koop?
Paarsquote:Op zondag 25 januari 2009 14:10 schreef Noortje. het volgende:
Paarse All Stars zijn tof, maar wel hi-tops dan.
Ik wil ook nieuwe, maar ik wacht netjes tot de zomer want dan heb ik weer geld.
quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:16 schreef Nashje het volgende:
Vorige week maandag deze allstars besteld. Vrijdag binnen gekregen. Had na m'n kapotte zwarte een nieuw paartje nodig. Lopen weer lekker.
[ afbeelding ]
Niet meer in mijn maat helaasquote:Op zondag 25 januari 2009 18:54 schreef Brownietje het volgende:
http://www.freewebstore.o(...)r/p63351_130226.aspx
Daarzo, je moet ze wel even mailen want de hele webshop daarzo werkt niet echt.
Verder geen idee of ze nog veel maten hebben, ik heb mijnes ook een half maatje kleiner.
Die krengen die jij had gepost (van Undefeated) zijn volgens mij morgen te koop op hun website, maar helaas leveren ze alleen in Amerika.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Die heb ik een paar weken geleden hier nog gepost, is alleen in Amerika te halen geloof ik.
Ja ik zit ook al op die dingen te azen . Hoop ze toch wel binnenkort tegen te komen .quote:Op zondag 25 januari 2009 20:27 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die krengen die jij had gepost (van Undefeated) zijn volgens mij morgen te koop op hun website, maar helaas leveren ze alleen in Amerika.Ik hoop dat ze nog een keer op eBay komen o.i.d.
http://www.fromus2eu.nl/quote:Op zondag 25 januari 2009 20:27 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die krengen die jij had gepost (van Undefeated) zijn volgens mij morgen te koop op hun website, maar helaas leveren ze alleen in Amerika.Ik hoop dat ze nog een keer op eBay komen o.i.d.
Die zijn idd wel tofjesquote:Op zondag 25 januari 2009 22:06 schreef BOYS1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of deze ook ergens online te bestellen zijn?![]()
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:06 schreef BOYS1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of deze ook ergens online te bestellen zijn?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |