Ik "maar" ¤25,60. De verzender had 1 paar dames laarzen t.w.v. ¤90,00 op de bon voor de douane gezet. Als ik dus ze drie dagen later had besteld (en ze dus na 1 december langs de douane waren gekomen) had ik de douane niet hoeven te sponsorenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Godverdomme, wel dus![]()
![]()
Fucking ¤44!!
Ik wil die ook. En goedkoopquote:Op zondag 16 november 2008 17:33 schreef Seam het volgende:
Ga morgen maar eens een rood paar kopen
[ afbeelding ]
D'r klopt sowieso geen reet van, want de douane had de waarde van mijn pakketje geschat op zo'n 30 euro.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:49 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
[..]
Ik "maar" ¤25,60. De verzender had 1 paar dames laarzen t.w.v. ¤90,00 op de bon voor de douane gezet. Als ik dus ze drie dagen later had besteld (en ze dus na 1 december langs de douane waren gekomen) had ik de douane niet hoeven te sponsoren![]()
Is het leven niet ironisch?
Ik zou gewoon gaan voor welke jij het mooiste vind. Als je een beetje lange jeans hebt zal toch niemand zien of je een HI-top of een LO-top aan hebt. En het voordeel van LO-tops is dat je niet in de verleiding kunt komen je broekspijpen in je schoen te proppen.quote:Op maandag 15 december 2008 21:25 schreef Tijntjes het volgende:
lo tops vs hi tops?
Ik ga de rode halen maar weet nog niet of ik lo of hi moet kiezen. Lo vind ik mooier maar aangezien ze vooral onder jeans gedragen zullen worden is misschien hi wel mooier (valt mooier ofzo?)
Eerste allstars voor mij vandaar.
Oeh, die zijn leuk!quote:Op zondag 16 november 2008 12:59 schreef Hyman het volgende:
TVP
ik heb deze nu 2 weekjes:
[ afbeelding ]
ik kan alleen vertellen dat het model een jaar oud is.quote:Op zondag 21 december 2008 23:24 schreef Mandarijntjee het volgende:
Zo dat zou ik ook wel willen weten.
Die zien er echt super strak uit.
vind ze echt lelijk.quote:Op zondag 21 december 2008 23:32 schreef Rikketik het volgende:
Die zijn mooi inderdaad. Ik vind de lichte versie erg tof:
[ afbeelding ]
Zou helaas niet weten waar je ze kan kopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |