Ik heb via 80stees een aantal shirts besteld van in totaal 90 dollar en moest 18 euro invoerrechten betalen..quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoeveel ben je daar nou zo'n beetje aan kwijt en wanneer komt die heffing ?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:58 schreef schatje het volgende:
Per 1 december mag je tot 150 euro vrij invoeren.
Wow.. kan je die al kopen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:45 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Die zijn wel vet![]()
Ik persoonlijk ga voor de Dark Side Of The Moon Ox![]()
[ afbeelding ]
Kapotte All Starsquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:54 schreef Wunny het volgende:
Hoe lang heb je garantie op je All Stars?
Ik heb namelijk in de Zomervakantie een paar Converse All Stars gekocht die gerfalelde editite maar nu laat bij me linkerschoen het logootje los.
Ik heb alleen geen bon ofzo meer omdat ik ze in Italie heb gekocht.
Iemand die weet wat ik eraan kan doen?
Ik vind het persoonlijk mooi als All Stars een beetje versleten en kapot zijn. Je kan het proberen te plakken met wat speciale lijm misschien.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:48 schreef Wunny het volgende:![]()
Niemand die iets erover weet?
Of heb ik gewoon pech?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je allstars koopt weet je dat ze max een half jaar meegaan![]()
WTFquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:11 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
bedoel je, dat ze net zo slijten, net als andere schoenen?!?![]()
[ afbeelding ]
neequote:Op vrijdag 21 november 2008 16:47 schreef acidd91 het volgende:
[..]
Wow.. kan je die al kopen?
In de link zie ik spring2009 staan, nee dus?
Footlocker, is exclusief daar.quote:
En hoe duur waren zequote:Op maandag 24 november 2008 20:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Footlocker, is exclusief daar.![]()
Vond het al zo raar, want zag die schoenen in geen andere schoenenzaak.
90 Euro, je hebt ze ook met zwart/grijs, grijs/wit en nog 1. Vriend van mij wilde die zwart/grijs, maar wilde daarna nog verder kijken. Dus koos ik voor deze, even later hoorde ik dat ze die maat niet eens voor hem hadden. Baal wel een beetje..quote:
Mijn schoenen wat doe jequote:Op dinsdag 18 november 2008 19:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wel wat ver weg vanuit Enschede, maar je kunt ook online bestellen zie ik...
[ afbeelding ]
Deze zijn ook wel erg nice zeg.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:14 schreef Hopey het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe All Stars. Vind die goud accentjes echt vet . Gekocht in Hangzhou, China. Niet normaal hoeveel Converse shops je daar hebt.
Ik zeg, showen met die dingen!!quote:Op donderdag 27 november 2008 16:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Postbode net voor de deur met m'n Doors AllstarsVolgens track&trace zou het pas half dec komen dus ik al van
pakket
Mar toen zag ik de vorm![]()
![]()
tof spul
Ja dan krijg je echt brakke telefoonfoto'squote:Op vrijdag 28 november 2008 12:26 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
[..]
Ik zeg, showen met die dingen!!
Frontrunner ?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf morgen in het bezit, alleen vraag ik me af of ze ergens goedkoper dan ¤90,- euro verkrijgbaar zijn inclusief shipping.
Juist wel, en helemaal als je de schoenen in het echt bezichtigd. Plaatje hier boven ziet er net wat anders uit dan in het echt.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:26 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Frontrunner ?
Vind ze trouwens niet mooi zo'n zool past echt niet bij dit model.
Laat ik nu net 41 hebben.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:28 schreef Myster_E het volgende:
Ik vind ze prachtig, echter zijn ze alleen maar in vrouwenmaten gemaakt, t/m 42.
Ze zijn echt heel erg lelijk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vandaag de All stars Light gehaald.
[ afbeelding ]
Echt dope.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |