quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:14 schreef Hopey het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe All Stars. Vind die goud accentjes echt vet . Gekocht in Hangzhou, China. Niet normaal hoeveel Converse shops je daar hebt.
Ik zeg, showen met die dingen!!quote:Op donderdag 27 november 2008 16:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Postbode net voor de deur met m'n Doors AllstarsVolgens track&trace zou het pas half dec komen dus ik al van
pakket
Mar toen zag ik de vorm![]()
![]()
tof spul
Ja dan krijg je echt brakke telefoonfoto'squote:Op vrijdag 28 november 2008 12:26 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
[..]
Ik zeg, showen met die dingen!!
Frontrunner ?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf morgen in het bezit, alleen vraag ik me af of ze ergens goedkoper dan ¤90,- euro verkrijgbaar zijn inclusief shipping.
Juist wel, en helemaal als je de schoenen in het echt bezichtigd. Plaatje hier boven ziet er net wat anders uit dan in het echt.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:26 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Frontrunner ?
Vind ze trouwens niet mooi zo'n zool past echt niet bij dit model.
Laat ik nu net 41 hebben.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:28 schreef Myster_E het volgende:
Ik vind ze prachtig, echter zijn ze alleen maar in vrouwenmaten gemaakt, t/m 42.
Ze zijn echt heel erg lelijk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vandaag de All stars Light gehaald.
[ afbeelding ]
Echt dope.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |