Betrouwbare zaak, daar heb ik ze van. (mail order)quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:14 schreef Myster_E het volgende:
[..]
http://www.bagginsshoes.com/chuck-taylor-all-star-low-tops.html
Erg leuk die jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:03 schreef Greeneye201 het volgende:
Ik heb weer nieuwe schoentjes besteld.![]()
[ afbeelding ]
Ze voelen en lopen vertrouwd, maar dat doors logo erop maakt ze wel heel gaaf.quote:
Ik loop op mijn afgetrapte zwart/witte. Zijn nog eens dubbel ook dus iets minder tochtig dan normale All Stars denk ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
Lopen jullie gewoon door met dit weer op All-Stars?
Hmmja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
Duh, bruin glad leer, simpeler om schoon te maken kan bijna nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
[..]
Jep, is alleen wel een beetje fris, ga met dit weer niet met m'n goede nieuwe schoenen de straat op, dan blijf ik schoonmaken en poetsenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
Zweetpoten-alert!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef paperclipje het volgende:
Ja hoor ik loop ook op om mijn all-stars maar ik heb dan ook deze:
[ afbeelding ]
Van rubber dus super easy schoon te maken!
Prachtig mooiquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:02 schreef MissJ het volgende:
Ik heb vanavond deze gekocht![]()
Ze zijn van leer.
Ik vind ze echt zooo mooi, ze zijn echt zo heerlijk subtiel en daardoor vrouwelijk vind ik![]()
[ afbeelding ]
heb ik ook al last van...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:52 schreef ebeaydojraes het volgende:
zijn er ook anti-vries All Stars? Ze zijn echt te dun voor dit weer.. me potuh friezuh eraf ...
Mijn leren allstars zijn wel lekker warm.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:52 schreef ebeaydojraes het volgende:
zijn er ook anti-vries All Stars? Ze zijn echt te dun voor dit weer.. me potuh friezuh eraf ...
Die zijn er ook hoor!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:34 schreef LeonH het volgende:
[..]
heb ik ook al last van...
Zoals Crocs de winter crocs heeft gemaakt moet all stars ook met zoiets komen eigenlijk. Lekker schapenvachtje binnenin
En nu de versie voor een jongemanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Die zijn er ook hoor!
Zoiets als deze, ik ken iemand met bruine allstars hi tops met wol aan de binnenkant
[ afbeelding ]
Zoals ik al zei.. gewoon lage bruine met wol aan de binnenkant.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:23 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
En nu de versie voor een jongeman
http://www.undftd.com/ in de gaten houden denk ikquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil die, maar kan ze nog nergens vinden
Deze zijn ook in A'dam te koop begreep ik, als je de topics terugleest zie je in welke winkel. Ben de naam even kwijt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
Morgen in Zwolle als het goed is.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Is de "nieuwe" al geopend dan? Heb er niet op gelet de afgelopen tijd
Die liggen als het nog goed is bij concrete.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:56 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
[..]
Deze zijn ook in A'dam te koop begreep ik, als je de topics terugleest zie je in welke winkel. Ben de naam even kwijt.
Die oude was inderdaad weinig soeps, de nieuwe zou beter worden, als ik het mag geloven.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:05 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Ik dacht gister in Zwollemaar ik vond er weinig aan
was helemaal niets leuks.
Er was nu in ieder geval niets dat ik nog niet gezien had bij Sidestepquote:Op maandag 12 januari 2009 13:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Die oude was inderdaad weinig soeps, de nieuwe zou beter worden, als ik het mag geloven.
Binnenkort maar eens een blik werpen dan
of natuurlijk een goed bod doen voor een 2e hands paar maatje 11quote:Op zondag 11 januari 2009 17:56 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
[..]
Deze zijn ook in A'dam te koop begreep ik, als je de topics terugleest zie je in welke winkel. Ben de naam even kwijt.
Het is op het moment ontzettend kutweer hier in Vancouver en er ligt nog wat sneeuw, dus ze zitten nog in de doos. Maar ze zien er ontzettend geil uit.quote:
Same here, maar altijd alleen maar bij mn rechter schoenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:22 schreef Rikketik het volgende:
Heb ik ook altijd last van, bij al mij soorten All Stars. Het zit ook nog een oncomfortabel.
Maar dan kun je het plastic eruit slopen, en dan pas zitten ze echt lekkerquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Same here, maar altijd alleen maar bij mn rechter schoenIk heb vaak dezelfde kleur sokken als mn schoenkleur aan, dus zo erg vind ik het niet
Wat ik wel kut vind aan mn All-Stars is dat het hieldeel (dus waar je met je hiel tegen de binnenkant van de schoen zit) zo snel afslijtDoor de stof was ik in een week heen en aan 1 kant ben ik nu ook al door het plastic heen
Ben ik dan niet binnen de kortste keren door de buitenkant heen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar dan kun je het plastic eruit slopen, en dan pas zitten ze echt lekker.
Maar dan zitten ze nog lekkerder! Haha, heb beneden een paar all stars staan waarbij heel m'n hiel te zien is, maar dan zitten zo ontzettend goed! Zal anders vanmiddag wel eens een fotootje maken. M'n nieuwe zijn te stug aan alle kanten en doe ik dus bijna nooit aanquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ben ik dan niet binnen de kortste keren door de buitenkant heen?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar dan zitten ze nog lekkerder! Haha, heb beneden een paar all stars staan waarbij heel m'n hiel te zien is, maar dan zitten zo ontzettend goed! Zal anders vanmiddag wel eens een fotootje maken. M'n nieuwe zijn te stug aan alle kanten en doe ik dus bijna nooit aan.
Héél herkenbaar, ik heb bij mijn leren een "stripje" op de lip zitten waar de je veters door heen kan rijgen, werkt wel, zit voor geen meter. Maar ze zijn zwart, en ik heb alleen maar zwarte sokken dus maakt me het geen reet uit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:17 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
Vaag probleem, iemand advies?
Ik heb 2 paar leren All-Stars en daar heb ik hetzelfde probleem bij. Zodra ik ze aan heb (net zo los/strak als mijn linnen All-Stars) gaat de lip van de schoen schreef zitten. Altijd naar de buitenkant van de voet, waardoor mijn sokken door de veters heen zichtbaar zijn. Zo irritant![]()
Met mijn linnen All-Stars heb ik daar nooit problemen mee. Ik heb al geprobeerd om de veters anders te rijgen (zelfs het bovenste gaatje gebruiken) maar dat hielp ook niet. Ik vind het zo irritant dat ik daarom ze bijna niet meer draag.
Iemand enig idee hoe dit te verhelpen?
Ik zat zelf al te denken om de lip op één of andere manier aan de schoen vast te maken, zodat hij niet meer kan verschuiven. Maar dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Maar dan worden je voeten helemaal nat!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |