Betrouwbare zaak, daar heb ik ze van. (mail order)quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:14 schreef Myster_E het volgende:
[..]
http://www.bagginsshoes.com/chuck-taylor-all-star-low-tops.html
Erg leuk die jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:03 schreef Greeneye201 het volgende:
Ik heb weer nieuwe schoentjes besteld.![]()
[ afbeelding ]
Ze voelen en lopen vertrouwd, maar dat doors logo erop maakt ze wel heel gaaf.quote:
Ik loop op mijn afgetrapte zwart/witte. Zijn nog eens dubbel ook dus iets minder tochtig dan normale All Stars denk ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
Lopen jullie gewoon door met dit weer op All-Stars?
Hmmja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
Duh, bruin glad leer, simpeler om schoon te maken kan bijna nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
[..]
Jep, is alleen wel een beetje fris, ga met dit weer niet met m'n goede nieuwe schoenen de straat op, dan blijf ik schoonmaken en poetsenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
Zweetpoten-alert!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef paperclipje het volgende:
Ja hoor ik loop ook op om mijn all-stars maar ik heb dan ook deze:
[ afbeelding ]
Van rubber dus super easy schoon te maken!
Prachtig mooiquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:02 schreef MissJ het volgende:
Ik heb vanavond deze gekocht![]()
Ze zijn van leer.
Ik vind ze echt zooo mooi, ze zijn echt zo heerlijk subtiel en daardoor vrouwelijk vind ik![]()
[ afbeelding ]
heb ik ook al last van...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:52 schreef ebeaydojraes het volgende:
zijn er ook anti-vries All Stars? Ze zijn echt te dun voor dit weer.. me potuh friezuh eraf ...
Mijn leren allstars zijn wel lekker warm.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:52 schreef ebeaydojraes het volgende:
zijn er ook anti-vries All Stars? Ze zijn echt te dun voor dit weer.. me potuh friezuh eraf ...
Die zijn er ook hoor!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:34 schreef LeonH het volgende:
[..]
heb ik ook al last van...
Zoals Crocs de winter crocs heeft gemaakt moet all stars ook met zoiets komen eigenlijk. Lekker schapenvachtje binnenin
En nu de versie voor een jongemanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Die zijn er ook hoor!
Zoiets als deze, ik ken iemand met bruine allstars hi tops met wol aan de binnenkant
[ afbeelding ]
Zoals ik al zei.. gewoon lage bruine met wol aan de binnenkant.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:23 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
En nu de versie voor een jongeman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |