Ik heb echt heel moeilijke voeten om schoenen voor te kopen, ze zijn breed en ik, heb een vrij hoge wreef, maar vind chuckies echt heerlijk lopenquote:Op zondag 1 maart 2009 03:41 schreef Xa1pt het volgende:
Toffe schoenen altijd, maar niet geschikt voor mensen met wat breder uitgevallen voeten.![]()
Valt mee hoor... Ik heb ook vrij brede voeten en vind ze heerlijk lopen.quote:Op zondag 1 maart 2009 03:41 schreef Xa1pt het volgende:
Toffe schoenen altijd, maar niet geschikt voor mensen met wat breder uitgevallen voeten.![]()
In Amerika heb je ook speciale "wide" All Stars. Voor de mensen met bredere voeten. Misschien kun je die ergens op internet halen.quote:Op zondag 1 maart 2009 03:41 schreef Xa1pt het volgende:
Ben je serieus?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:44 schreef Robertv het volgende:
Vanaf vandaag bij schoenenreus () alle all stars basics voor 30 euro!
Had gekeken op Lauriëtte's linkje maar dat geldt alleen voor de zwart, witte en blauwe AllStarsquote:Op zondag 1 maart 2009 14:44 schreef Robertv het volgende:
Die blauwe zijn mooiquote:Op zondag 1 maart 2009 15:03 schreef prodygee het volgende:
[..]
Had gekeken op Lauriëtte's linkje maar dat geldt alleen voor de zwart, witte en blauwe AllStars![]()
Dat staat onder de prijs: hierzo
Ik vind die versies met een dubbel bovenwerk sowieso niet mooi. Straks tegen de zomer tik ik nog wel een paar plain white's op de kop.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:34 schreef Rikketik het volgende:
Die witte van de Schoenenreus vind ik niet zo mooi. Ik wil nog wel een keer witte All Stars, deze vind ik bijvoorbeeld erg tof.
[ afbeelding ]
Ik er heb alleen al een stuk of vier, dus ergens vind ik het jammer om er nog een bij te halen.
Duur zeg.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:44 schreef Robertv het volgende:
In Thailand heb je ze voor 15,-quote:Op maandag 2 maart 2009 02:27 schreef Omniej het volgende:
[..]
Duur zeg.
Heb mijn laatste paartje voor omgerekend 20 euro gehaald.
Omg die diagonale strepenquote:Op maandag 2 maart 2009 00:34 schreef Rikketik het volgende:
Die witte van de Schoenenreus vind ik niet zo mooi. Ik wil nog wel een keer witte All Stars, deze vind ik bijvoorbeeld erg tof.
[ afbeelding ]
Ik er heb alleen al een stuk of vier, dus ergens vind ik het jammer om er nog een bij te halen.
http://www.plutosport.nl/epages/Plutosport.storefront/quote:Op maandag 2 maart 2009 08:11 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh!
Mijn All Stars hebben helaas een wasbeurt niet echt overleefd (RIP)
Van het weekend even de stad in geweest maar nergens wat écht leuks kunnen vinden![]()
Dusssss wat zijn de leuke, wat betere gesorteerde webshops met All Stars (en dan niet meteen 20/30 euri duurder dan in de winkel aub)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |