quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:45 schreef Rev- het volgende:
Waar kun je online leuke allstars bestellen ook in grote maat? (heb 46.5 met allstars)
Schoenen weggooienquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat zijn de mijne. Ik heb mijn zwarte weggemikt want die waren zo kapot dat ik er niet meer op kon lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Schoenen weggooien
Ja. Maar het deed pijn aan mijn voeten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en in wel meer steden.quote:
Ik had al stiekem in je profiel gekeken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik woon in de buurt van Eindhoven.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had al stiekem in je profiel gekeken.
quote:
ik vind die zo fucking tof hequote:
Hoe vet!quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn ook best grappig.
Volgens mij afgeprijsd naar 49,99 ofzo, weet het niet zeker. Moet je even op de conversesite kijken bij Outlet. Waren ook nog maar heel weinig maten dacht ik.quote:
converse.com ? die shipt niet naar nederlandquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij afgeprijsd naar 49,99 ofzo, weet het niet zeker. Moet je even op de conversesite kijken bij Outlet. Waren ook nog maar heel weinig maten dacht ik.
Jawel hoor, alleen kost je >100$quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
converse.com ? die shipt niet naar nederland
Ze zeggen van wel. Ik ben het wel van plan. Maar ik vind versleten/smerige allstars ook wel wat hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:33 schreef Stansfield het volgende:
Kunnen all stars eigenlijk in de wasmachine?? Heb ik weleens ergens gelezen.
Ohhhh echt niet?! Godver. Ik wilde dat nog gaan bekijken, heb daar mooie groene gezien met ook een groene lijn (ipv zwart) en in Nederland heb je ze alleen met een zwarte lijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
converse.com ? die shipt niet naar nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |