Ik heb ook voor optie 1 gestemd.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:29 schreef Adelante het volgende:
Ik heb voor optie 1 "ventweg" gestemd, niet zo zeer om de bomen te behouden, maar meer omdat het altijd al zo was en karateristiek bij het binnenrijden van Arnhem.
Verander 'm maar als je een betere weetquote:Op maandag 2 februari 2009 15:27 schreef remlof het volgende:
Hey deze TT hadden we vorig jaar ook al
Zo danquote:Op maandag 2 februari 2009 16:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Verander 'm maar als je een betere weet
quote:
idd ventwegquote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb ook voor optie 1 gestemd.
Zonde om die prachtige bomen te kappen, zeker als het niet nodig is.
Wie heeft daar PS voor het eerst aangeklikt?quote:
Die kerel is een held! Vet aardig ook. Eén of andere loser had ooit z'n hond gestolenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:39 schreef muay-toy het volgende:
Kent iemand die zwerver die met z'n hond midden in de stad liedjes loopt te spelen met z'n gitaartje. En dan altijd standaard Torn van Natalie Imbruglia speelt en zo'n nummer van Metallica en dan met zo'n slissend accent engels zingt.![]()
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 2 februari 2009 20:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wie heeft daar PS voor het eerst aangeklikt?
dan bedoelen wij niet dezelfde, de zwerver die ik bedoel is een badmongool 1e klasquote:Op maandag 2 februari 2009 20:29 schreef -skippybal- het volgende:
Die kerel is een held! Vet aardig ook. Eén of andere loser had ooit z'n hond gestolen
-EDIT- En hij is geen zwerver.
Weet precies wie je bedoelt.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:39 schreef muay-toy het volgende:
Kent iemand die zwerver die met z'n hond midden in de stad liedjes loopt te spelen met z'n gitaartje. En dan altijd standaard Torn van Natalie Imbruglia speelt en zo'n nummer van Metallica en dan met zo'n slissend accent engels zingt.![]()
Ow en dan nog die zwerver die altijd door de stad banjerd die op de kerstman lijkt alleen is zijn baard dan geel ipv grijs. En hij stinkt naar pis en heeft een grote tas bij zich.
Als ze die haven nou gewoon schappen en van dat geld én het station én de kerk klaar makenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:33 schreef -skippybal- het volgende:
De raadswerkgroep Rijnboog vindt het derde en definitieve ontwerp voor het Havenkwartier 'een tegenvaller'. Een groot deel van de ideeën van burgers heeft de eindstreep niet gehaald.
Surpise, surprise!!
Stem Lijst Adelantequote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als ze die haven nou gewoon schappen en van dat geld én het station én de kerk klaar maken
Adelantequote:
"Sjeensj - Joa da kenne we egwel!"quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Adelante
for
Arnhem
goede slogan en dan als ondertitel: CHANGE of op z'n Ernhums: SJEENSJ
Ik vind Bosch ergerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef Adelante het volgende:
Makelaar/Verzekeraar Guijt failliet trouwens
Zonder dat Havenproject is er vast nog geld over, dus we nemen het mee in de plannen.quote:
bron (kan het orgineel niet vinden op gelderlander.nl, stond misschien alleen in de gedrukte versie gisteren)quote:Bosch hoopt dat curator snel komt
Reorganisatie, sanering en huurverlaging nodig voor redding podium.
Kultuurhuis Bosch hoopt dat er zo snel mogelijk een curator wordt aangesteld die probeert een doorstart te maken van het noodlijdende poppodium en café. Dat meldt woordvoerder Mieze nu een faillissement onafwendbaar lijkt. Bosch kampt met een hoge schuld, veroorzaakt door een hoge maandelijkse huur en tegenvallende bezoekersaantallen. Het culturele centrum huurt de benedenver dieping van het voormalige gekraakte hotel aan de Apeldoornsestraat van de bewoners. Die huren het gehele pand van Woningbouwvereniging Gelderland (WBVG).
„Onze huur is tamelijk hoog zodat de huur van de bewoners laag kon blijven. Naar die verdeling zal opnieuw moeten worden gekeken”, verwacht Mieze. Daarnaast zou gemeentesubsidie uitkomst kunnen bieden. „Het vorige bestuur wilde nooit een subsidierelatie met de gemeente aangaan, omdat ze zich niet wilden binden aan subsidieverplichtingen. Ik denk dat we zonder moeite aan die verplichtingen kunnen voldoen”, zegt hij. Bij Kultuurhuis Bosch werken vier vaste krachten, waarvan drie in ID-functies. Mieze: „ Ik hoop dat we niet op straat komen te staan, maar dat ligt aan de curator. Die kan de deur op slot doen en alles verkopen, of proberen een doorstart te maken met een schuldsanering. We hopen natuurlijk op een doorstart.”
Kultuurhuis Bosch is bijna failliet. Een curator moet bepalen of een doorstart mogelijk is of dat de tent gesloten wordt. Bosch hoopt op een reddingsplan.
origineel van de gelderlanderquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:14 schreef remlof het volgende:
kan het orgineel niet vinden op gelderlander.nl, stond misschien alleen in de gedrukte versie gisteren
Ben benieuwd...quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:50 schreef Smeich het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=8835018
'Nu we er toch zijn' in Presikhaaf
Leuk stukje tochquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:30 schreef Vrok het volgende:
Ik moet toch UPC maar eens een rotschop verkopen, want m'n verbinding is te instabiel om ook maar iets van uitzending gemist te kunnen zien.
Nog even wachten tot m'n jaarcontract is afgelopen en dan race ik jullie er allemaal per glasvezel uit.quote:
Schandequote:Op donderdag 5 februari 2009 12:38 schreef Garisson72 het volgende:
ik was gewoon het bestaan van dit topic heul vergeten.
Die sneakers waar je op fapt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:45 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb laatst schoenen gekocht in Arnhem.
neuh ,quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:48 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Die sneakers waar je op fapt?
Ga jij overigens eens heul gauw naar het Zaandam topic
Of bestaat die niet
Open er 1quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:51 schreef Steve-O het volgende:
[..]
neuh ,
Volgens mij bestaat er geen Z''dam topic
Gaisd00d.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:52 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Open er 1
Aantal posters: 1
Bronquote:ARNHEM/ELST - Bij de Rijkerswoerdse Plassen tussen Arnhem en Elst wordt de komende jaren een indoor snorkel- en duikcentrum gebouwd. Eind 2010, begin 2011 moet het klaar zijn. Dat zegt initiatiefnemer Marco Derksen, eigenaar van duikschool Seafari in Oosterbeek. Volgens de provincie Gelderland passen de plannen van Derksen in de visie voor dat gebied, dat deel uitmaakt van Park Lingezegen.
Het duikcentrum – dat ook Seafarie gaat heten – kost volgens Derksen ongeveer 8 miljoen euro. Dat wil hij onder meer via fondsen en het laten maken van tv-programma's betalen.
Er komt een duikbassin (12 meter diep en een diameter van 37 meter) en een snorkelbaan (7 meter breed, 120 meter lang). Het water is chloorvrij, zodat er vissen kunnen zwemmen.
Sport- en beroepsduikers met brevet kunnen in het bassin terecht. De snorkelbaan is vooral bedoeld voor kinderen. Er moeten ook een winkel en een restaurant komen.
Derksen rekent op vijftig- tot zeventigduizend bezoekers per jaar. Die komen volgens hem uit het hele land. "Dit is in de wereld nog niet gepresteerd. In Enschede kun je duiken. En in Brussel. Maar daar heb je het met twintig minuten wel gezien. Ik wil de mensen drie kwartier tot een uur boeien."
Derksen presenteert zijn plannen dit weekeinde op de duikbeurs in Utrecht. Wat hem betreft kan de bouw begin volgend jaar starten. Eind dit jaar hoopt hij de vergunningen binnen te hebben.
Volgens de gemeente Overbetuwe moet de projectorganisatie van Park Lingezegen zich nog uitspreken over de plannen.
Hear, hear!quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:57 schreef Adelante het volgende:
Kijk, daar moet de gemeente nou eens geld in steken
Ja. Jij ook?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:59 schreef donroyco het volgende:
remlof, was jij gisteren in The Move?
Ja, ik heb je langs zien zwalk lopen...quote:
En niks zeggen he?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, ik heb je langs zien zwalk lopen...
Je liep alleen één keer voorbij naar de uitgang (bij de gokautomaat) en ik wist het niet zeker hoorquote:
Had je die dikke pinda niet even bij die gokautomaat weg kunnen sleuren?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je liep alleen één keer voorbij naar de uitgang (bij de gokautomaat) en ik wist het niet zeker hoor
Toen ik daar in de buurt stond, stond er maar een mager mannetje achter..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Had je die dikke pinda niet even bij die gokautomaat weg kunnen sleuren?
Ow, die ken ik nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Toen ik daar in de buurt stond, stond er maar een mager mannetje achter..
quote:Ontwerp haven in Rijnboog te duur
ARNHEM - Het ontwerp dat het architectenteam voor het Havenkwartier in Rijnboog heeft gemaakt, blijkt te duur.
Er zal opnieuw naar het plan moeten worden gekeken, en dat betekent minimaal een half jaar uitstel voor het omstreden Arnhemse plan.
De financiële pijn zit vooral in het Cultuurcluster. Om de ambities van museum, schouwburg en filmhuis te kunnen verwezenlijken, is een groot gebouw bezuiden de Weerdjesstraat ingetekend. Dat maakt het plan te duur.
Hoeveel te duur het derde schetsontwerp is, wil verantwoordelijk wethouder Roeland Kreeft (Ruimtelijke Ordening) niet zeggen. "Ik ga geen exacte bedragen noemen. Maar het is zoveel te duur dat wij dat als college niet voor onze rekening willen nemen", zegt hij
een reactie:quote:Arnhem versobert plan Havenkwartier
ARNHEM - De gemeente Arnhem gaat de plannen voor het zogeheten Havenkwartier, een binnenhaven met daaromheen woningen en kantoren, versoberen. De oorspronkelijke plannen voor het project vallen te duur uit.
Bekeken wordt nu of de haven kleiner moet worden en of er geschrapt moet worden in de geplande bouw eromheen. Het plan Havenkwartier is onderdeel van het Rijnboogproject. Het grootste na-oorlogse stadsvernieuwingsplan dat Arnhem een nieuw aanzicht moet geven.
Het havenplan kost een slordige 40 miljoen euro, 10 miljoen meer dan aanvankelijk begroot.
Ik ook nietquote:
Oh, who cares? Het gaat maar om het culturele gedeelte. Je weet wel, dat ding waarom die sloot er vooral moest komen...quote:
Helemaal mee eens... ik verheug me nu al op het feit dat ze 2011 nooit zullen halen om de stationstunnel mooi te maken. Laat staan de stationshal. Ik zeg: laat het ministerie/provincie even geld bijschieten om die boel vlot van de grond te krijgen. Als dat Station klaar is dan kunnen we in Arnhem tenminste verder met onze zaken. Maar goed, vrij veel stations (A'dam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht) zijn op dit moment een teringzooi...quote:
eens!! en de bewaakte stalling ookquote:
Ik ben maar wat blij dat ik op loopafstand van de Sonsbeekzijde woon. Dat scheelt me een hoop ellende (en trappen).quote:Op woensdag 11 februari 2009 06:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
eens!! en de bewaakte stalling ook
Ooh ja, dat is heerlijk!quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:23 schreef Vrok het volgende:
[..]
Ik ben maar wat blij dat ik op loopafstand van de Sonsbeekzijde woon. Dat scheelt me een hoop ellende (en trappen).
Ik ook.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:23 schreef Vrok het volgende:
Ik ben maar wat blij dat ik op loopafstand van de Sonsbeekzijde woon. Dat scheelt me een hoop ellende (en trappen).
Die haven hoeft straks niet eens meer aangelegd te worden, die komt er vanzelfquote:
Opnieuw gat in Rijnkade
dinsdag 10 februari 2009 | 16:28 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 11 februari 2009 | 09:31
ARNHEM - Herman Kasteel van de dienst Stadsbeheer aan het werk in een gat in de Rijnkade, vlakbij de Nieuwstraat in Arnhem. Waarschijnlijk door een lek in de leiding die schepen van water moet voorzien, is een groot deel van het zand onder de bestrating weggespoeld.
Twee weken geleden werd ontdekt dat er water uit de leiding liep, maar het lek opsporen bleek lastig. Een bedrijf uit Potsdam lukte het dinsdag met metingen wel. De kade is in slechte staat. Vorig jaar mei viel een verliefd stelletje dwars door het wegdek in een gat.
quote:Vorig jaar mei viel een verliefd stelletje dwars door het wegdek in een gat.
Ik woon er niet zoveel verder vandaan dan jij, maar ik stap mooi op Velperpoort op elke morgen, scheelt zeker 10 minuten lopenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:23 schreef Vrok het volgende:
[..]
De Jumbo straks ook open op zondagquote:Drie van de supermarkten in kwestie zijn inmiddels open. De Coop in winkelcentrum Rijkerswoerd begon dit jaar als eerste, de nabijgelegen Ster Markt daarna. Albert Heijn, die vorig jaar al vestigingen in Huissen en Bemmel op zondag openstelde, heeft inmiddels het filiaal aan de Velperbuitensingel bij Musis iedere zondag open. De AH aan de Van Lawick van Pabsstraat in de Burgemeesterswijk begint op 22 februari, De Jumbo aan de dr. Lelyweg op 1 maart. De C1000 aan de Oostburgwal in De Laar hanteert 1 maart als streefdatum. Het tijdstip van de zondagopening van de Dekamarkt aan de Vrij Nederlandstraat in Presikhaaf is nog onduidelijk.
Het scheelt mij extra reistijd en ik heb minder kans op mislukte aansluitingen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik woon er niet zoveel verder vandaan dan jij, maar ik stap mooi op Velperpoort op elke morgen, scheelt zeker 10 minuten lopen
Ja, maar jij had gister en eergister dan weer vertraging omdat die stomme Syntus weer eens niet reed.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:56 schreef remlof het volgende:
Ik woon er niet zoveel verder vandaan dan jij, maar ik stap mooi op Velperpoort op elke morgen, scheelt zeker 10 minuten lopen
Goedquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:33 schreef Vrok het volgende:
Buiten dat, hoe bevalt het wonen en leven?
Heb je denk ik eens ergens gepost?quote:
Moet je zeker doen want dan mag je gratis naar Vitesse!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moet trouwens even onthouden dat ik morgen nog even langs het gemeentehuis hobbel, want er ligt nog eenwelkomspakket
op ons te wachten!
Giel Beelen reist toch op een heel ander traject?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Of anders iemand die op jou lijkt.
Ja wanneer schikt het?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
Vrok! we moeten weer 's een date maken
Oja Mw. Vork is er vast ook bij, maar zij is plantechisch gezien in elk geval geen obstakel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
moet ik ff met Mr. MoBlo overleggenzal morgen wel 's ff wat opties noemen?
Ik heb nu meestal de achterhoekboemel van 7:54. Tenzij ik me verslaap zoals vandaagquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb je denk ik eens ergens gepost?
Is het een geheim dan?
En ik denk dat we met de oude dienstregeling in dezelfde trein zaten 's ochtends.
Of anders iemand die op jou lijkt.
Da's slecht getimed, want vanochtend reden de boemels juist wel weer eens.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:27 schreef remlof het volgende:
Ik heb nu meestal de achterhoekboemel van 7:54. Tenzij ik me verslaap zoals vandaag
En een keer gratis naar het Museum voor de Moderne Kunsten en 50 % korting op je bieb-abo! Ook niet de minsten!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Moet je zeker doen want dan mag je gratis naar Vitesse!
ja, maar dan ben ik dus wel mooi een weekend te laat. ze zijn pas uit hun slof geschoten tegen onze Amsterdamse vrienden. dat hebben we dus mooi weer gemistquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Moet je zeker doen want dan mag je gratis naar Vitesse!
Wel via Utrecht en dan door naar Amsterdam.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:47 schreef Guppyfriend het volgende:
gaan er hier trouwens ook Arnhemmer met de trein naar Utrecht? voor werk en zo? ik wel namelijk
En tweede persoon gratis naar Burgers.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:47 schreef kwoth het volgende:
En een keer gratis naar het Museum voor de Moderne Kunsten en 50 % korting op je bieb-abo! Ook niet de minsten!
Het loont dus prima om zo'n welkomspakket op te halen.
Ik stap halverwege uit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:47 schreef Guppyfriend het volgende:
gaan er hier trouwens ook Arnhemmer met de trein naar Utrecht? voor werk en zo? ik wel namelijk
Je kunt het niet zelf bepalen. Je krijgt kaartjes nadat je de bon hebt ingestuurd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:47 schreef Guppyfriend het volgende:
ja, maar dan ben ik dus wel mooi een weekend te laat. ze zijn pas uit hun slof geschoten tegen onze Amsterdamse vrienden. dat hebben we dus mooi weer gemist![]()
Tweede persoon gratis naar de Zoo is ook leuk, waarschijnlijk over heen gekeken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
En tweede persoon gratis naar Burgers.
Mijn vriend kreeg zo'n pakket een paar maanden geleden.
Ik vorig jaar niet.![]()
Komt volgens mij omdat ik uit Nijmegen kwam.
Ik werk in Arnhem en af en toe in Zwolle. Dat is niet echt Utrecht dus.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ja, maar dan ben ik dus wel mooi een weekend te laat. ze zijn pas uit hun slof geschoten tegen onze Amsterdamse vrienden. dat hebben we dus mooi weer gemist![]()
Ik had hem ook wel moeten krijgen, waarschijnlijk is er iets mis gegaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:56 schreef kwoth het volgende:
Maar Nijmegen en Arnhem zijn toch twee verschillende gemeentes? Zou niet mogen uitmaken!
Haha, gelukkig hebben ze bij mij niets gemerkt, ik heb namelijk ook 5 jaar in Nijmegen gewoond.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik had hem ook wel moeten krijgen, waarschijnlijk is er iets mis gegaan.
Of ze heten Nijmegenaren liever niet welkom.
Ook korting op je bieb-abo?? Is dat mooi, want dat wil ik ook graag hebben!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:47 schreef kwoth het volgende:
[..]
En een keer gratis naar het Museum voor de Moderne Kunsten en 50 % korting op je bieb-abo! Ook niet de minsten!
Het loont dus prima om zo'n welkomspakket op te halen.
Gister was ik ook te laat, maar dat kwam inderdaad goed uit, anders had ik op station Velperpoort staan vernikkelen, vandaar dat vanmorgen misschien de animo om die van 7:54 te pakken een beetje ontbrakquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Da's slecht getimed, want vanochtend reden de boemels juist wel weer eens.
Had je je beter gister of eergister kunnen verslapen.![]()
Niks stiekemquote:Maar ben je nu een stiekeme?
Hop, aan 't werk jijquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:50 schreef Vrok het volgende:
[..]
Wel via Utrecht en dan door naar Amsterdam.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Best veel Fok!kers in de trein die kant op dus. Ik neem de intercity van 07:29 uur of 07: 46 uur. Ligt er een beetje aan hoe hard ik fiets 's ochtends
wat is er nu dan? als alles weer normaal is, moeten we maar eens zwaaien danquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:16 schreef Vrok het volgende:
[..]
De laatste weken loopt het iets anders, maar normaal gesproken zit ik ook in een van die treinen.
Ach, gelukkig hebben we Luxor nog...quote:Kultuurhuis Bosch sluit de deuren
Het Arnhemse poppodium Kultuurhuis Bosch is niet meer. Reden hiervoor is het aankomende faillissement van de stichting die het pand de afgelopen vijf jaar heeft geëxploiteerd.
Kultuurhuis Bosch stond in de afgelopen vijf jaar garant voor een brede programmering. Menige lokale act mocht hier voor het eerst op de planken staan, daarnaast vonden ook velen een nieuw onderkomen na het sluiten van de Goudvishal. Het was een plek waar ook 3VOOR12/Arnhem-Nijmegen zich thuis voelde. Niet alleen door de vele goede concerten en feesten, maar ook door de Clubavonden en de vergaderingen die er plaats vonden.
De laatste maanden stonden onder andere Triggerfinger, Heidevolk, De Staat en De Kift op het podium en werd een vernieuwde website gelanceerd. Ondertussen bungelde het zwaard van Damocles al boven ‘hotel’ Bosch. Er waren grote financiële problemen, maar met een goed bedrijfsplan kon er gerekend worden op tegemoetkoming van de gemeente. Tot die tijd zou de programmering gevuld worden met low budget activiteiten.
De woningbouwvereniging heeft dat echter niet afgewacht en heeft Kultuurhuis Bosch gisteren doen sluiten. Belhamels, de technoavond die morgenavond zou plaatsvinden, is verplaatst naar Max Brothers, alle andere activiteiten zijn gecancelled. Het bestuur blijft nu dakloos en met grote schulden achter, maar heeft nog hoop dat het podium over een aantal maanden een doorstart kan maken onder een nieuw bestuur.
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41474556
Ik heb zo'n idee dat de gemeente bijna bankroet is, kleine gedachte, maar tochquote:Woonlasten Arnhem stijgen het meest
ARNHEM - Van de 36 grote steden stijgen in Arnhem de woonlasten het meest. Dat blijkt uit cijfers van het onderzoeksinstituut COELO.
De lasten in Arnhem stijgen met 10,5 procent ten opzichte van 2008. Dat komt onder meer door de ozb, die in Arnhem het hoogst is van Nederland. Gemiddeld gaan de woonlasten in de steden met 3,3 procent omhoog.
Ook in Apeldoorn gaan de gemeentelijke belastingen omhoog: daar stijgen ze met 7,6 procent. Nijmegen is de grootste daler: 5,5% minder. Die gemeente was een jaar eerder nog goed voor de grootste stijging.
Op Woningbouwvereniging Gelderland. Zij verhuren (veelal oud-kraakpanden) aan woongroepen, waarbij de huur laag kan worden gehouden door bijvoorbeeld zelf voor het onderhoud te zorgen, of door in het geval van Bosch de benedenverdieping te verhuren voor een toch wel fors bedrag.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:![]()
Op welke woningbouwvereniging moeten we nu boos zijn?
Hm, ziet er wel mooi uit. Misschien maar eens een keertje een kijkje nemen.quote:
Pal achter mijn huis, aan het spoor, vlak rechts na de Hommelse Poort.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hm, ziet er wel mooi uit. Misschien maar eens een keertje een kijkje nemen.
Waar zit het precies?
Hoe heet deze tent? En wat is het precies? Ben er vaak langsgekomen, en vraag het me iedere keer af...quote:
quote:Personeel gekneveld bij overval op supermarkt
dinsdag 17 februari 2009 | 09:34
ARNHEM - De Albert Heijn-supermarkt in de Zuidarnhemse nieuwbouwwijk Schuytgraaf is dinsdagmorgen overvallen. Volgens de politie ding het om één of twee overvallers. Het personeel werd gekneveld, een van de personeelsleden zou daarbij lichtgewond zijn geraakt.
De overvallers kwamen rond kwart voor acht op dinsdagmorgen de noodwinkel binnen. Het personeel maaklte zich toen juist op om de winkel te gaan openen. De dader of daders verdwenen kort daarop en zijn nog spoorloos.
De omgeving van de supermarkt is helemaal afgezet door de politie. Kinderen van de school naast de winkel zouden rolletjes met geld gevonden hebben.
Getuigen hebben een ambulance onder politiebegeleiding richting de supermarkt zien rijden. Vooralsnog is onduidelijk wat zich in de winkel heeft voorgedaan. Rond kwart voor negen kwamen de eerste berichten binnen dat er iets aan de hand was.
Als ik dan in Arnhem was zou ik wel even komen kijken. Denk dat ik m'n eerste bezoek aan Luxor moet uitstellen totdat de Osdorp Posse er optreedt in april.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:11 schreef -skippybal- het volgende:
Woei, Luxor heeft eindelijk iets tofs voor een fatsoenlijke prijs.
VRIJDAG 6 MAART
EVERYDAY ST. PATRICK'S DAY FT. CIRCLE J + MR. IRISH BASTARD
Verenig u allen met veel bier en Ierse Folk-Punk [ afbeelding ]!
Vroeger in mijn jeugd was het nog een goed excuus voor bier... Zondag nog de kou proberen te doorstaan voor de optocht, maar tijdens 5 minuten niks was het tijd om te gaan. Volgens mij waren we op de helft.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Carnaval.![]()
Ik kom van boven de rivieren, dus heb het nooit begrepen.
En vorig jaar zat ik met carnaval in Groningen, dus heb ik er niets van meegekregen.
Gister wel, want de optocht komt vlak langs mijn huis.![]()
Hoe zit het in Arnhem eigenlijk?
Was het alleen gisteren feest of ook vandaag en morgen nog?
Komen er nog meer optochten of is het ergste nu achter de rug?
Ah, een carnavalskenner.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:43 schreef Tha_Mars het volgende:
Vroeger in mijn jeugd was het nog een goed excuus voor bier... Zondag nog de kou proberen te doorstaan voor de optocht, maar tijdens 5 minuten niks was het tijd om te gaan. Volgens mij waren we op de helft.
Vanavond is denk ik de laatste avond in musis (onGanse), verder trekt al het Carnavallend Arnhem naar Huissen of lager heb ik het idee.
Ernem!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ah, een carnavalskenner.![]()
Je weet mij vast ook wel te vertellen hoe Arnhem dan heet met carnaval.
Of doen ze hier niet aan kekke carnavalsnamen?
Praat mij er niet over. Ik woonde schuin tegenover de Gouden Leeuw, Marta's Bar en de Prins van Frieslandquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, carnaval in 024 is nog net iets bizarrer.
En als ze uit de band gestapt zijn en dat askruisje weer in de kerk gehaald hebben zijn ze weer lekker bekrompen en tieren en vloeken naar alles wat er vreemd uitziet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:26 schreef Xiance het volgende:
Volwassenen zijn soms zulke enorme kneuzen
* Guppyfriend ook...quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:26 schreef Xiance het volgende:
lalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
* Xiance haat carnaval..
bij cafe simmers op de klarendalse weg de ramen weer ingegooit roept men hier,
beneden in de wijk hebben er 2 elkaar de koppen in geslagen tijdens de optocht..
nou daar sta je dan gezellig met je 4jarig kindje in dr prinsessenpakje :|
Volwassenen zijn soms zulke enorme kneuzen
http://www.nu.nl/algemeen/1924015/arnhem-sluit-drugsboot.htmlquote:Arnhem sluit drugsboot
Uitgegeven: 26 februari 2009 14:14
Laatst gewijzigd: 26 februari 2009 14:40
ARNHEM - Het Arnhemse college van burgemeester en wethouders wil de drugsboot sluiten. Op de boot, die officieel De Boei heet, worden verslaafden 24 uur per dag opgevangen.
De gemeente wil de opvang weer naar de vaste wal verplaatsen. Dat maakte het stadsbestuur donderdag bekend.
Arnhem gaat door sluiting een rechtszaak over verplaatsing van de drugsboot uit de weg. Tegen de verplaatsing van het schip was bezwaar gemaakt door ondernemers, die de drijvende drugsopvang voor hun bedrijventerrein niet zagen zitten.
Drugsopvang
De gemeente Arnhem kiest nu voor opvang van verslaafden op de wal om 'rust en 'zekerheid' over de drugsopvang te waarborgen. De drugsboot, die is aangemeerd aan de Rijnkade, biedt ruimte aan circa zestig drugsverslaafden.
Het stadsbestuur heeft al een nieuwe locatie aangewezen, op een steenworp afstand van de plek waar de boot nu ligt. De verwachting is dat de opvang op die plek binnen een jaar open kan. Tot die tijd blijft de drugsboot in gebruik.
De Boei
De Boei was pas sinds 2004 in gebruik. Het opvallend beschilderde vaartuig was voor 7 miljoen euro geschikt gemaakt voor de opvang van drugsverslaafden. Daags voor de opening zonk De Boei naar de bodem van de Rijn nadat het blussysteem onbedoeld in werking was getreden. Het opknappen kostte nog eens twee miljoen euro.
De gemeente wil de motorloze boot verkopen aan de hoogste bieder. Wel staat vrijwel vast dat Arnhem bij verkoop enkele miljoenen euro's verlies lijdt. Ook gaf de gemeente al zeven ton uit voor verplaatsing van De Boei, die nu dus niet doorgaat. Zonde van het geld, geeft verantwoordelijk wethouder Barth van Eeten toe.
Het aanpassen van de nieuwe locatie kost naar schatting nog eens twee miljoen euro. De gemeenteraad moet zich nog uitspreken over het voorstel van het college van burgemeester en wethouders over sluiting van De Boei.
Lekkerquote:0900351 12:09:33 27-02-09 Prio 1 Binnenbrand VAN BORSELENSTRAAT 110 AH 39793 39743 (Opschaling: middelbrand)
Lichtkrant Kazerne Arnhem-Vredenburg
0900350 12:09:33 27-02-09 Prio 1 Binnenbrand VAN BORSELENSTRAAT 110 AH 39793 39743 (Opschaling: middelbrand)
Kazernealarm Arnhem-Vredenburg
0900308 12:09:33 27-02-09 Prio 1 Binnenbrand VAN BORSELENSTRAAT 110 AH 39793 39743 (Opschaling: middelbrand)
Officier van Dienst (ROGS) Arnhem spoed
0900307 12:09:33 27-02-09 Prio 1 Binnenbrand VAN BORSELENSTRAAT 110 AH 39793 39743 (Opschaling: middelbrand)
Ploegcommandant Arnhem-Noord
0900203 12:09:33 27-02-09 Prio 1 Binnenbrand VAN BORSELENSTRAAT 110 AH 39793 39743 (Opschaling: middelbrand)
Vrijwilligers-2 Arnhem-Noord
0900153 12:09:33 27-02-09 Prio 1 Binnenbrand VAN BORSELENSTRAAT 110 AH 39793 39743 (Opschaling: middelbrand)
Vrijwilligers-1 Arnhem-Noord
0900020 12:09:33 27-02-09 Prio 1 Binnenbrand VAN BORSELENSTRAAT 110 AH 39793 39743 (Opschaling: middelbrand)
Voorlichting Oost Gelderland Midden
0900308 12:06:24 27-02-09 Prio 1 Binnenbrand VAN BORSELENSTRAAT 110 AH 39742 39750
Officier van Dienst (ROGS) Arnhem spoed
0900307 12:06:24 27-02-09 Prio 1 Binnenbrand VAN BORSELENSTRAAT 110 AH 39742 39750
Ploegcommandant Arnhem-Noord
0900301 12:06:24 27-02-09 Prio 1 Binnenbrand VAN BORSELENSTRAAT 110 AH 39742 39750
1e Uitruk Arnhem-Noord
0900300 12:06:24 27-02-09 Prio 1 Binnenbrand VAN BORSELENSTRAAT 110 AH 39742 39750
Kazernealarm Arnhem-Noord
ja he... zou er nou niks leuks mee te doen zijn vraag ik me dan af...?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:20 schreef Adelante het volgende:
Die boot heeft me een sloot () geld gekost, zonde zeg
Partybootquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ja he... zou er nou niks leuks mee te doen zijn vraag ik me dan af...?
nou ja, wat mij betreft.quote:
Een discoboot zou ook tof zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:34 schreef Adelante het volgende:
Ik zou er zo een kroeg of casino op beginnen
Nabij Winkelcentrum Presikhaafquote:
Ik verdenk die linker poes van het aanstekenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Katten gered bij de brand
[ afbeelding ]
Evil inderdaadquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik verdenk die linker poes van het aansteken![]()
Nieuwe hoerenbootquote:
Twee rondjes fietsen over de Posbank en je voelt wel dat het heuvels zijnquote:Op zondag 1 maart 2009 16:03 schreef remlof het volgende:
Whehe, dat kaartje in Gld.leeft, de Veluwe ziet er uit alsof het een hooggebergte is:
[ afbeelding ]
Ja, heb 'm al een week in huis, keek er vandaag pas in.
Dat is zeker waar, en we hebben daar de enige haarspeldbochten in Nederlandquote:Op zondag 1 maart 2009 21:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Twee rondjes fietsen over de Posbank en je voelt wel dat het heuvels zijn
Als hij/zij nog eens terug komt en je wilt echt indruk maken, moet je hem eens meenemen over de Weg naar de Stenen Tafel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:37 schreef Xiance het volgende:
ik heb vandaag mijn date door arnhem gegidst.. we zijn eigenlijk hoogkamp, centrum-ring, rijnkade en een stukje achter het station langs helemaal kriskras doorgewandeld..
nou dan zie je wel hoe mooi en divers Arnhem is hoor!
mijn date was zeer onder de indruk, en ik eigenlijk ook wel, ik blijk best wel veel van arnhem te weten![]()
Daar noem je ook wat zeg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:53 schreef Adelante het volgende:
de Rijnwijk
Spijkerkwartierquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Daar noem je ook wat zeg.![]()
In welk stukje Arnhem woon jij eigenlijk?
Nee, op de Weg Achter het Bos, net voor de Steenen Tafel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:07 schreef MartijnIV2008 het volgende:
hey, daar ben ik nog niet geweest. zal ik morgen is ff naar toe fietsen of lopen. dat Van Heemstra-bankje staat aan de Weg naar de Stenen Tafel?
Met als startpunt Presikhaafquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:53 schreef Adelante het volgende:
Of met je date door Het Broek wandelen, gevolgd door de Rijnwijk en een stukje Arnhem Zuid. Dan staat bij voorbaat al wel vast dat je bij hem/haar moet intrekken later
Ik kijk gewoon niet naar buitenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:34 schreef -skippybal- het volgende:
Niks mis met mooie, donkere wolken inderdaad. MAar dit is gewoon een saai, grijs dek
Waarom zou je ook, als je FOK! hebt?quote:
dat dusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:34 schreef -skippybal- het volgende:
Niks mis met mooie, donkere wolken inderdaad. MAar dit is gewoon een saai, grijs dek
Dan woon je net om de hoek, ik woon in de Rosendaalsestraatquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:31 schreef Xiance het volgende:
rijnwijk kom ik niet zo vaak, de stenentafel wel! het uitzicht daar is IDD erg mooi!
ik woon zelf op klarendal, boven de rozendaalsestraat, dus ik wandel regelmatig door vijverwijk en de bijbehorende bossen!
maar dat uitzicht bewaar ik voorlopig voor de zomer, dan neem ik hem wel mee, dan zijn er groene bladeren, is het lekker warm, kunnen we heerlijk op een bankje zitten ouwehoeren
nu ga ik eerst binnenkort naar breda
Wie woont daar nouquote:Op maandag 9 maart 2009 10:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dan woon je net om de hoek, ik woon in de Rosendaalsestraat
Werkzaamheden zijn gewoon bezig en blijven bezig, alleen de stationshal is nog een groot vraagteken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:16 schreef Qlubtempo het volgende:
ik hoorde van een kennis dat ze in augustus 2010 met het station aan de slag gaan?
Iemand ook zoiets gehoord?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:12 schreef Xiance het volgende:
ohhhhhhh mijn familie verklaard me helemaal voor gek
ik ben echt ZOOOO ziels gelukkig dat ik weer officieel arnhemmer ben..
maarja, ik heb hier mn hele leven gewoond, ik ken (figuurlijk gesproken natuurlijk) elk boompje, elk watertje, en elk steentje!
ik BEN Arnhem..
Je familie komt ook uit Arnhem, want dat zou het minder gek makenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:12 schreef Xiance het volgende:
ohhhhhhh mijn familie verklaard me helemaal voor gek
ik ben echt ZOOOO ziels gelukkig dat ik weer officieel arnhemmer ben..
maarja, ik heb hier mn hele leven gewoond, ik ken (figuurlijk gesproken natuurlijk) elk boompje, elk watertje, en elk steentje!
ik BEN Arnhem..
uit limburgquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je familie komt ook uit Arnhem, want dat zou het minder gek maken
Hou je nie van ernem dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:35 schreef Adelante het volgende:
Als ik uit Limburg zou komen, zou ik ook van Arnhem houden
Da's Neimege noordquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:26 schreef Espabilado het volgende:
Ik vind wonen in Arnhem maar 3x niks.. maja Arnhem Zuid he
Voor Nederland is het heel leuk, maar ooit wil ik terug naar Zwedenquote:
Je houdt niet van Chinees eten? Ok, dan, dat is dan de eerste keer dat ik zoiets zie.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:27 schreef Xiance het volgende:
loempia's![]()
zowiezo.. chinees![]()
kent iemand eigenlijk een degelijk italiaans restaurantje waar het een beetje goed eten is voor weinig?
die loempia's daar zijn niet Chinees, maar Vietnameesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:27 schreef Xiance het volgende:
loempia's![]()
zowiezo.. chinees![]()
kent iemand eigenlijk een degelijk italiaans restaurantje waar het een beetje goed eten is voor weinig?
Die op de Steenstraat, vlakbij Velperpoortstation. Ben de naam even kwijt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:36 schreef Vork het volgende:
Inderdaad. Wel goed te eten overigens. Maar als je een frituurpan hebt, dan kun je gewoon het beste zelf een doos loempia's halen bij die Aziatische supermarkt aan de Johan de Wittlaan. Het zou me niets verbazen als zij diezelfde dingen frituren.
De beste Chinees in Arnhem is geloof ik Memories of Asia. Ik heb er zelf nooit gegeten, aangezien het ook een hele duur restaurant, maar ik hoor en lees van anderen niets dan goeds. In de betaalbaardere categorie zou ik het eerlijk gezegd niet weten.
Gaan ze jou toelaten?quote:
Dan kun je in je fotoboek bij Reizen ook Arnhem neerzettenquote:
Je vergeet Alkmaar..quote:Op maandag 23 maart 2009 16:38 schreef Xiance het volgende:
oh hmmmz nouja Nijmegen is ook leuk eten
Arnhem is altijd goed om terug te komen
en we hebben nu ook (net als amsterdam, Den Haag en Rotterdam) onze eigen verkeersregelaarsoverhooprijd incident![]()
maar wel treurig natuurlijk.. stelletje klootmongolen
raar plekje zit dat, dacht altijd dat het een massage oord wasquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Memories of Asia is echt geweldig!
Mocht ik ooit geld teveel hebben, ga ik daar zeker weer eens heen.
Ze werken zonder kaart: je geeft op wat je wel en niet lekker vindt en de kok kookt daarnaar.
Echt heerlijk.![]()
Wat betreft eenvoudige en betaalbare eetcafes, kan ik Look van harte aanraden.
Shhhht, je kent onze gemeente, breng ze nou niet op ideeënquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:46 schreef Adelante het volgende:
Alleen wanneer ze de Rijn even omleggen.
quote:Arnhemmers zwaar mishandeld in bus
Uitgegeven: 28 maart 2009 19:38
Laatst gewijzigd: 28 maart 2009 19:37
AMSTERDAM - Twee Arnhemmers zijn vrijdagavond zwaar mishandeld in een bus in hun woonplaats.
De twee, een 29-jarige vrouw en een even oude man, werden om onbekende reden geschopt en geslagen door twee mannen. Een 27-jarige Arnhemmer is aangehouden wegens de mishandeling. De slachtoffers moesten zich met onbekend letsel laten behandelen in het ziekenhuis, meldt de politie.
Velperplein
De slachtoffers kregen ruzie met de twee mannen in lijnbus 33. De man en vrouw stapten rond 22.30 uur in de bus op het centrale busstation in hun woonplaats. Vijf minuten later stapten bij de halte aan het Velperplein twee mannen in, die achter de man en vrouw gingen zitten. Om onbekende redenen zouden de mannen direct ruzie hebben gezocht met de slachtoffers. Bij de halte aan de Huissensestraat verlieten de mannen de bus, waarbij ze de man en vrouw zomaar een aantal keer sloegen en schopten. De vrouw viel uit het voertuig.
Belaagd
Buiten werden de slachtoffers opnieuw belaagd door het tweetal, waarna de mannen wegliepen. Een getuige waarschuwde de politie, die op aanwijzen van de slachtoffers de 27-jarige Arnhemmer oppakte.
Van de andere man ontbreekt nog ieder spoor, laat de politie weten. Op het moment van de mishandeling zaten volgens de slachtoffers ongeveer twintig mensen in de bus.
Arnhem kennende in 2109quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:21 schreef delano.888 het volgende:
Wanneer gaat t CS nou klaar zijn? Ik keek net even naar beneden vanaf t perron en t is alleen maar een hoop zand met een paar houten planken en stalen buizen..
Serieus? Das kutquote:Op donderdag 2 april 2009 16:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En weer rijden er geen treinen tussen Utrecht en Arnhem.
NS.nl zegt:quote:Op donderdag 2 april 2009 16:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Het was helemaal niet leuk wat ik postte, dus waarom quote je mij?![]()
En serieus idd.![]()
In een half uur tijd is hier (Veendendaal de K) 1 trein langsgekomen.
Volgens ns.nl is er een sein- en wisselstoring.
Kut voor je dusquote:Utrecht Centraal-Ede-Wageningen/Rhenen Donderdag 2 April 16:16
Oorzaak Tussen Utrecht Centraal en Driebergen-Zeist rijden geen treinen door een wisselstoring.
Verwachting Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies (niks dus)
Duurt nog wel even dus, dus Remlof mag er ook nog van genieten straks.quote:van station utrecht centraal naar station arnhem v.v., van station utrecht centraal naar station s-hertogenbosch v.v.: trein ns.
waar: van station utrecht centraal naar station arnhem in beide richtingen, van station utrecht centraal naar station s-hertogenbosch in beide richtingen
geldigheid: prognose 02-04-09, 20.59 uur
modaliteiten: trein
maatschappijen: ns
oorzaak: wisselstoring
gevolg: vertraging van 30 tot 60 min.
maatregel: minder treinen
quote:Utrecht Centraal-s-Hertogenbosch/Tiel
Donderdag 2 April 16:38
Oorzaak Tussen Utrecht Centraal en s-Hertogenbosch rijden minder treinen door een wisselstoring.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 10 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Om, ik ga over een kwartiertje weg uit Amsterdam.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat 9292 zegt is ook niet best:
[..]
Duurt nog wel even dus, dus Remlof mag er ook nog van genieten straks.![]()
En als ze zeggen "minder treinen" betekent dat sowieso dat je er toch niet meer inpast als er wel een langskomt.
Het is maar goed dat het zulk lekker weer is.
En ik zit op mijn werk op ca 50m van het station, met het raam wijd open.
Dat doe ik nu dus, via Amersfoort naar Ede-Wageningen een dan verder. Ik doe er dan slechts een uurtje langer overquote:Op donderdag 2 april 2009 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Om, ik ga over een kwartiertje weg uit Amsterdam.
De laatste keer dat ik zoiets had ben ik via Amersfoort naar Deventer gegaan ofzo, en vandaar naar Arnhem, 2 uur extra
ik anderhalf uur, want ik moest één trein van amersfoort naar ede wageningen laten gaan, want daar paste ik niet meer inquote:Op donderdag 2 april 2009 18:01 schreef Vrok het volgende:
[..]
Dat doe ik nu dus, via Amersfoort naar Ede-Wageningen een dan verder. Ik doe er dan slechts een uurtje langer over
Aansteller, proppen kan altijdquote:Op donderdag 2 april 2009 21:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik anderhalf uur, want ik moest één trein van amersfoort naar ede wageningen laten gaan, want daar paste ik niet meer in
het had ook best wel gekund, maar er stond bij elke deur een connexxion-medewerker die niemand er meer inliet. weinig keuze dan hequote:
Ik had wat dat betreft mazzel. Ook in Ede-Wageningen kon ik gelijk in de stoptrein naar Arnhem springen. Dus voor een vertraagd traject was het nog snel.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:45 schreef Guppyfriend het volgende:
ik anderhalf uur, want ik moest één trein van amersfoort naar ede wageningen laten gaan, want daar paste ik niet meer in
Ik dacht krabbel --> hyves --> je meent toch niet dat je je makelaar "krabbelt" maar nu snap ik mquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:29 schreef Bob-B het volgende:
Gister krabbel gezet bij de makelaar voor huisje in Arnhemnu nog naar de notaris.
congrats! waar ergens?quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:29 schreef Bob-B het volgende:
Gister krabbel gezet bij de makelaar voor huisje in Arnhemnu nog naar de notaris.
Ik had ook mazzel! Er stopte precies op tijd een volkomen lege trein in De Klomp.quote:Op vrijdag 3 april 2009 07:40 schreef Vork het volgende:
Ik had wat dat betreft mazzel. Ook in Ede-Wageningen kon ik gelijk in de stoptrein naar Arnhem springen. Dus voor een vertraagd traject was het nog snel.
Eens kijken wat we vandaag dan allemaal weer mee gaan maken.
Vergeet niet om wat brood mee te nemen voor de nijlganskuikentjes.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:32 schreef remlof het volgende:
als ik nog tijd heb ga ik vanmiddag effe naar Sonsbeek
Die heb je zeker uitgegeven bij 't Moortgatquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:35 schreef remlof het volgende:
Ik was uiteindelijk om half tien in Arnhem, via de normale route
* remlof gaat even claim indienen bij NS, krijgt ie weer 13 euro nogwat terug
aww *smelt*quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan te bedenken dat Michiel Smit ze wilde uitroeien.
het is grijs grauw prutweerquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:21 schreef MartijnIV2008 het volgende:
nu hopen dat het morgen weer zulk mooi weer is
Helaas, daar lijkt het in de verse verte nog niet op.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:21 schreef MartijnIV2008 het volgende:
nu hopen dat het morgen weer zulk mooi weer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |