Helemaal mee eens... ik verheug me nu al op het feit dat ze 2011 nooit zullen halen om de stationstunnel mooi te maken. Laat staan de stationshal. Ik zeg: laat het ministerie/provincie even geld bijschieten om die boel vlot van de grond te krijgen. Als dat Station klaar is dan kunnen we in Arnhem tenminste verder met onze zaken. Maar goed, vrij veel stations (A'dam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht) zijn op dit moment een teringzooi...quote:
eens!! en de bewaakte stalling ookquote:
Ik ben maar wat blij dat ik op loopafstand van de Sonsbeekzijde woon. Dat scheelt me een hoop ellende (en trappen).quote:Op woensdag 11 februari 2009 06:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
eens!! en de bewaakte stalling ook
Ooh ja, dat is heerlijk!quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:23 schreef Vrok het volgende:
[..]
Ik ben maar wat blij dat ik op loopafstand van de Sonsbeekzijde woon. Dat scheelt me een hoop ellende (en trappen).
Ik ook.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:23 schreef Vrok het volgende:
Ik ben maar wat blij dat ik op loopafstand van de Sonsbeekzijde woon. Dat scheelt me een hoop ellende (en trappen).
Die haven hoeft straks niet eens meer aangelegd te worden, die komt er vanzelfquote:
Opnieuw gat in Rijnkade
dinsdag 10 februari 2009 | 16:28 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 11 februari 2009 | 09:31
ARNHEM - Herman Kasteel van de dienst Stadsbeheer aan het werk in een gat in de Rijnkade, vlakbij de Nieuwstraat in Arnhem. Waarschijnlijk door een lek in de leiding die schepen van water moet voorzien, is een groot deel van het zand onder de bestrating weggespoeld.
Twee weken geleden werd ontdekt dat er water uit de leiding liep, maar het lek opsporen bleek lastig. Een bedrijf uit Potsdam lukte het dinsdag met metingen wel. De kade is in slechte staat. Vorig jaar mei viel een verliefd stelletje dwars door het wegdek in een gat.
quote:Vorig jaar mei viel een verliefd stelletje dwars door het wegdek in een gat.
Ik woon er niet zoveel verder vandaan dan jij, maar ik stap mooi op Velperpoort op elke morgen, scheelt zeker 10 minuten lopenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:23 schreef Vrok het volgende:
[..]
De Jumbo straks ook open op zondagquote:Drie van de supermarkten in kwestie zijn inmiddels open. De Coop in winkelcentrum Rijkerswoerd begon dit jaar als eerste, de nabijgelegen Ster Markt daarna. Albert Heijn, die vorig jaar al vestigingen in Huissen en Bemmel op zondag openstelde, heeft inmiddels het filiaal aan de Velperbuitensingel bij Musis iedere zondag open. De AH aan de Van Lawick van Pabsstraat in de Burgemeesterswijk begint op 22 februari, De Jumbo aan de dr. Lelyweg op 1 maart. De C1000 aan de Oostburgwal in De Laar hanteert 1 maart als streefdatum. Het tijdstip van de zondagopening van de Dekamarkt aan de Vrij Nederlandstraat in Presikhaaf is nog onduidelijk.
Het scheelt mij extra reistijd en ik heb minder kans op mislukte aansluitingen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik woon er niet zoveel verder vandaan dan jij, maar ik stap mooi op Velperpoort op elke morgen, scheelt zeker 10 minuten lopen
Ja, maar jij had gister en eergister dan weer vertraging omdat die stomme Syntus weer eens niet reed.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:56 schreef remlof het volgende:
Ik woon er niet zoveel verder vandaan dan jij, maar ik stap mooi op Velperpoort op elke morgen, scheelt zeker 10 minuten lopen
Goedquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:33 schreef Vrok het volgende:
Buiten dat, hoe bevalt het wonen en leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |