Ik kijk gewoon niet naar buitenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:34 schreef -skippybal- het volgende:
Niks mis met mooie, donkere wolken inderdaad. MAar dit is gewoon een saai, grijs dek
Waarom zou je ook, als je FOK! hebt?quote:
dat dusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:34 schreef -skippybal- het volgende:
Niks mis met mooie, donkere wolken inderdaad. MAar dit is gewoon een saai, grijs dek
Dan woon je net om de hoek, ik woon in de Rosendaalsestraatquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:31 schreef Xiance het volgende:
rijnwijk kom ik niet zo vaak, de stenentafel wel! het uitzicht daar is IDD erg mooi!
ik woon zelf op klarendal, boven de rozendaalsestraat, dus ik wandel regelmatig door vijverwijk en de bijbehorende bossen!
maar dat uitzicht bewaar ik voorlopig voor de zomer, dan neem ik hem wel mee, dan zijn er groene bladeren, is het lekker warm, kunnen we heerlijk op een bankje zitten ouwehoeren
nu ga ik eerst binnenkort naar breda
Wie woont daar nouquote:Op maandag 9 maart 2009 10:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dan woon je net om de hoek, ik woon in de Rosendaalsestraat
Werkzaamheden zijn gewoon bezig en blijven bezig, alleen de stationshal is nog een groot vraagteken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:16 schreef Qlubtempo het volgende:
ik hoorde van een kennis dat ze in augustus 2010 met het station aan de slag gaan?
Iemand ook zoiets gehoord?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:12 schreef Xiance het volgende:
ohhhhhhh mijn familie verklaard me helemaal voor gek
ik ben echt ZOOOO ziels gelukkig dat ik weer officieel arnhemmer ben..
maarja, ik heb hier mn hele leven gewoond, ik ken (figuurlijk gesproken natuurlijk) elk boompje, elk watertje, en elk steentje!
ik BEN Arnhem..
Je familie komt ook uit Arnhem, want dat zou het minder gek makenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:12 schreef Xiance het volgende:
ohhhhhhh mijn familie verklaard me helemaal voor gek
ik ben echt ZOOOO ziels gelukkig dat ik weer officieel arnhemmer ben..
maarja, ik heb hier mn hele leven gewoond, ik ken (figuurlijk gesproken natuurlijk) elk boompje, elk watertje, en elk steentje!
ik BEN Arnhem..
uit limburgquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je familie komt ook uit Arnhem, want dat zou het minder gek maken
Hou je nie van ernem dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:35 schreef Adelante het volgende:
Als ik uit Limburg zou komen, zou ik ook van Arnhem houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |