Ik dacht krabbel --> hyves --> je meent toch niet dat je je makelaar "krabbelt" maar nu snap ik mquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:29 schreef Bob-B het volgende:
Gister krabbel gezet bij de makelaar voor huisje in Arnhemnu nog naar de notaris.
congrats! waar ergens?quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:29 schreef Bob-B het volgende:
Gister krabbel gezet bij de makelaar voor huisje in Arnhemnu nog naar de notaris.
Ik had ook mazzel! Er stopte precies op tijd een volkomen lege trein in De Klomp.quote:Op vrijdag 3 april 2009 07:40 schreef Vork het volgende:
Ik had wat dat betreft mazzel. Ook in Ede-Wageningen kon ik gelijk in de stoptrein naar Arnhem springen. Dus voor een vertraagd traject was het nog snel.
Eens kijken wat we vandaag dan allemaal weer mee gaan maken.
Vergeet niet om wat brood mee te nemen voor de nijlganskuikentjes.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:32 schreef remlof het volgende:
als ik nog tijd heb ga ik vanmiddag effe naar Sonsbeek
Die heb je zeker uitgegeven bij 't Moortgatquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:35 schreef remlof het volgende:
Ik was uiteindelijk om half tien in Arnhem, via de normale route
* remlof gaat even claim indienen bij NS, krijgt ie weer 13 euro nogwat terug
aww *smelt*quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan te bedenken dat Michiel Smit ze wilde uitroeien.
het is grijs grauw prutweerquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:21 schreef MartijnIV2008 het volgende:
nu hopen dat het morgen weer zulk mooi weer is
Helaas, daar lijkt het in de verse verte nog niet op.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:21 schreef MartijnIV2008 het volgende:
nu hopen dat het morgen weer zulk mooi weer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |