quote:Arnhemmers zwaar mishandeld in bus
Uitgegeven: 28 maart 2009 19:38
Laatst gewijzigd: 28 maart 2009 19:37
AMSTERDAM - Twee Arnhemmers zijn vrijdagavond zwaar mishandeld in een bus in hun woonplaats.
De twee, een 29-jarige vrouw en een even oude man, werden om onbekende reden geschopt en geslagen door twee mannen. Een 27-jarige Arnhemmer is aangehouden wegens de mishandeling. De slachtoffers moesten zich met onbekend letsel laten behandelen in het ziekenhuis, meldt de politie.
Velperplein
De slachtoffers kregen ruzie met de twee mannen in lijnbus 33. De man en vrouw stapten rond 22.30 uur in de bus op het centrale busstation in hun woonplaats. Vijf minuten later stapten bij de halte aan het Velperplein twee mannen in, die achter de man en vrouw gingen zitten. Om onbekende redenen zouden de mannen direct ruzie hebben gezocht met de slachtoffers. Bij de halte aan de Huissensestraat verlieten de mannen de bus, waarbij ze de man en vrouw zomaar een aantal keer sloegen en schopten. De vrouw viel uit het voertuig.
Belaagd
Buiten werden de slachtoffers opnieuw belaagd door het tweetal, waarna de mannen wegliepen. Een getuige waarschuwde de politie, die op aanwijzen van de slachtoffers de 27-jarige Arnhemmer oppakte.
Van de andere man ontbreekt nog ieder spoor, laat de politie weten. Op het moment van de mishandeling zaten volgens de slachtoffers ongeveer twintig mensen in de bus.
Arnhem kennende in 2109quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:21 schreef delano.888 het volgende:
Wanneer gaat t CS nou klaar zijn? Ik keek net even naar beneden vanaf t perron en t is alleen maar een hoop zand met een paar houten planken en stalen buizen..
Serieus? Das kutquote:Op donderdag 2 april 2009 16:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En weer rijden er geen treinen tussen Utrecht en Arnhem.
NS.nl zegt:quote:Op donderdag 2 april 2009 16:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Het was helemaal niet leuk wat ik postte, dus waarom quote je mij?![]()
En serieus idd.![]()
In een half uur tijd is hier (Veendendaal de K) 1 trein langsgekomen.
Volgens ns.nl is er een sein- en wisselstoring.
Kut voor je dusquote:Utrecht Centraal-Ede-Wageningen/Rhenen Donderdag 2 April 16:16
Oorzaak Tussen Utrecht Centraal en Driebergen-Zeist rijden geen treinen door een wisselstoring.
Verwachting Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies (niks dus)
Duurt nog wel even dus, dus Remlof mag er ook nog van genieten straks.quote:van station utrecht centraal naar station arnhem v.v., van station utrecht centraal naar station s-hertogenbosch v.v.: trein ns.
waar: van station utrecht centraal naar station arnhem in beide richtingen, van station utrecht centraal naar station s-hertogenbosch in beide richtingen
geldigheid: prognose 02-04-09, 20.59 uur
modaliteiten: trein
maatschappijen: ns
oorzaak: wisselstoring
gevolg: vertraging van 30 tot 60 min.
maatregel: minder treinen
quote:Utrecht Centraal-s-Hertogenbosch/Tiel
Donderdag 2 April 16:38
Oorzaak Tussen Utrecht Centraal en s-Hertogenbosch rijden minder treinen door een wisselstoring.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 10 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Om, ik ga over een kwartiertje weg uit Amsterdam.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat 9292 zegt is ook niet best:
[..]
Duurt nog wel even dus, dus Remlof mag er ook nog van genieten straks.![]()
En als ze zeggen "minder treinen" betekent dat sowieso dat je er toch niet meer inpast als er wel een langskomt.
Het is maar goed dat het zulk lekker weer is.
En ik zit op mijn werk op ca 50m van het station, met het raam wijd open.
Dat doe ik nu dus, via Amersfoort naar Ede-Wageningen een dan verder. Ik doe er dan slechts een uurtje langer overquote:Op donderdag 2 april 2009 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Om, ik ga over een kwartiertje weg uit Amsterdam.
De laatste keer dat ik zoiets had ben ik via Amersfoort naar Deventer gegaan ofzo, en vandaar naar Arnhem, 2 uur extra
ik anderhalf uur, want ik moest één trein van amersfoort naar ede wageningen laten gaan, want daar paste ik niet meer inquote:Op donderdag 2 april 2009 18:01 schreef Vrok het volgende:
[..]
Dat doe ik nu dus, via Amersfoort naar Ede-Wageningen een dan verder. Ik doe er dan slechts een uurtje langer over
Aansteller, proppen kan altijdquote:Op donderdag 2 april 2009 21:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik anderhalf uur, want ik moest één trein van amersfoort naar ede wageningen laten gaan, want daar paste ik niet meer in
het had ook best wel gekund, maar er stond bij elke deur een connexxion-medewerker die niemand er meer inliet. weinig keuze dan hequote:
Ik had wat dat betreft mazzel. Ook in Ede-Wageningen kon ik gelijk in de stoptrein naar Arnhem springen. Dus voor een vertraagd traject was het nog snel.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:45 schreef Guppyfriend het volgende:
ik anderhalf uur, want ik moest één trein van amersfoort naar ede wageningen laten gaan, want daar paste ik niet meer in
Ik dacht krabbel --> hyves --> je meent toch niet dat je je makelaar "krabbelt" maar nu snap ik mquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:29 schreef Bob-B het volgende:
Gister krabbel gezet bij de makelaar voor huisje in Arnhemnu nog naar de notaris.
congrats! waar ergens?quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:29 schreef Bob-B het volgende:
Gister krabbel gezet bij de makelaar voor huisje in Arnhemnu nog naar de notaris.
Ik had ook mazzel! Er stopte precies op tijd een volkomen lege trein in De Klomp.quote:Op vrijdag 3 april 2009 07:40 schreef Vork het volgende:
Ik had wat dat betreft mazzel. Ook in Ede-Wageningen kon ik gelijk in de stoptrein naar Arnhem springen. Dus voor een vertraagd traject was het nog snel.
Eens kijken wat we vandaag dan allemaal weer mee gaan maken.
Vergeet niet om wat brood mee te nemen voor de nijlganskuikentjes.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:32 schreef remlof het volgende:
als ik nog tijd heb ga ik vanmiddag effe naar Sonsbeek
Die heb je zeker uitgegeven bij 't Moortgatquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:35 schreef remlof het volgende:
Ik was uiteindelijk om half tien in Arnhem, via de normale route
* remlof gaat even claim indienen bij NS, krijgt ie weer 13 euro nogwat terug
aww *smelt*quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan te bedenken dat Michiel Smit ze wilde uitroeien.
het is grijs grauw prutweerquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:21 schreef MartijnIV2008 het volgende:
nu hopen dat het morgen weer zulk mooi weer is
Helaas, daar lijkt het in de verse verte nog niet op.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:21 schreef MartijnIV2008 het volgende:
nu hopen dat het morgen weer zulk mooi weer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |