Ik heb ook voor optie 1 gestemd.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:29 schreef Adelante het volgende:
Ik heb voor optie 1 "ventweg" gestemd, niet zo zeer om de bomen te behouden, maar meer omdat het altijd al zo was en karateristiek bij het binnenrijden van Arnhem.
Verander 'm maar als je een betere weetquote:Op maandag 2 februari 2009 15:27 schreef remlof het volgende:
Hey deze TT hadden we vorig jaar ook al
Zo danquote:Op maandag 2 februari 2009 16:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Verander 'm maar als je een betere weet
quote:
idd ventwegquote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb ook voor optie 1 gestemd.
Zonde om die prachtige bomen te kappen, zeker als het niet nodig is.
Wie heeft daar PS voor het eerst aangeklikt?quote:
Die kerel is een held! Vet aardig ook. Eén of andere loser had ooit z'n hond gestolenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:39 schreef muay-toy het volgende:
Kent iemand die zwerver die met z'n hond midden in de stad liedjes loopt te spelen met z'n gitaartje. En dan altijd standaard Torn van Natalie Imbruglia speelt en zo'n nummer van Metallica en dan met zo'n slissend accent engels zingt.![]()
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 2 februari 2009 20:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wie heeft daar PS voor het eerst aangeklikt?
dan bedoelen wij niet dezelfde, de zwerver die ik bedoel is een badmongool 1e klasquote:Op maandag 2 februari 2009 20:29 schreef -skippybal- het volgende:
Die kerel is een held! Vet aardig ook. Eén of andere loser had ooit z'n hond gestolen
-EDIT- En hij is geen zwerver.
Weet precies wie je bedoelt.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:39 schreef muay-toy het volgende:
Kent iemand die zwerver die met z'n hond midden in de stad liedjes loopt te spelen met z'n gitaartje. En dan altijd standaard Torn van Natalie Imbruglia speelt en zo'n nummer van Metallica en dan met zo'n slissend accent engels zingt.![]()
Ow en dan nog die zwerver die altijd door de stad banjerd die op de kerstman lijkt alleen is zijn baard dan geel ipv grijs. En hij stinkt naar pis en heeft een grote tas bij zich.
Als ze die haven nou gewoon schappen en van dat geld én het station én de kerk klaar makenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:33 schreef -skippybal- het volgende:
De raadswerkgroep Rijnboog vindt het derde en definitieve ontwerp voor het Havenkwartier 'een tegenvaller'. Een groot deel van de ideeën van burgers heeft de eindstreep niet gehaald.
Surpise, surprise!!
Stem Lijst Adelantequote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als ze die haven nou gewoon schappen en van dat geld én het station én de kerk klaar maken
Adelantequote:
"Sjeensj - Joa da kenne we egwel!"quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Adelante
for
Arnhem
goede slogan en dan als ondertitel: CHANGE of op z'n Ernhums: SJEENSJ
Ik vind Bosch ergerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef Adelante het volgende:
Makelaar/Verzekeraar Guijt failliet trouwens
Zonder dat Havenproject is er vast nog geld over, dus we nemen het mee in de plannen.quote:
bron (kan het orgineel niet vinden op gelderlander.nl, stond misschien alleen in de gedrukte versie gisteren)quote:Bosch hoopt dat curator snel komt
Reorganisatie, sanering en huurverlaging nodig voor redding podium.
Kultuurhuis Bosch hoopt dat er zo snel mogelijk een curator wordt aangesteld die probeert een doorstart te maken van het noodlijdende poppodium en café. Dat meldt woordvoerder Mieze nu een faillissement onafwendbaar lijkt. Bosch kampt met een hoge schuld, veroorzaakt door een hoge maandelijkse huur en tegenvallende bezoekersaantallen. Het culturele centrum huurt de benedenver dieping van het voormalige gekraakte hotel aan de Apeldoornsestraat van de bewoners. Die huren het gehele pand van Woningbouwvereniging Gelderland (WBVG).
„Onze huur is tamelijk hoog zodat de huur van de bewoners laag kon blijven. Naar die verdeling zal opnieuw moeten worden gekeken”, verwacht Mieze. Daarnaast zou gemeentesubsidie uitkomst kunnen bieden. „Het vorige bestuur wilde nooit een subsidierelatie met de gemeente aangaan, omdat ze zich niet wilden binden aan subsidieverplichtingen. Ik denk dat we zonder moeite aan die verplichtingen kunnen voldoen”, zegt hij. Bij Kultuurhuis Bosch werken vier vaste krachten, waarvan drie in ID-functies. Mieze: „ Ik hoop dat we niet op straat komen te staan, maar dat ligt aan de curator. Die kan de deur op slot doen en alles verkopen, of proberen een doorstart te maken met een schuldsanering. We hopen natuurlijk op een doorstart.”
Kultuurhuis Bosch is bijna failliet. Een curator moet bepalen of een doorstart mogelijk is of dat de tent gesloten wordt. Bosch hoopt op een reddingsplan.
origineel van de gelderlanderquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:14 schreef remlof het volgende:
kan het orgineel niet vinden op gelderlander.nl, stond misschien alleen in de gedrukte versie gisteren
Ben benieuwd...quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:50 schreef Smeich het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=8835018
'Nu we er toch zijn' in Presikhaaf
Leuk stukje tochquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:30 schreef Vrok het volgende:
Ik moet toch UPC maar eens een rotschop verkopen, want m'n verbinding is te instabiel om ook maar iets van uitzending gemist te kunnen zien.
Nog even wachten tot m'n jaarcontract is afgelopen en dan race ik jullie er allemaal per glasvezel uit.quote:
Schandequote:Op donderdag 5 februari 2009 12:38 schreef Garisson72 het volgende:
ik was gewoon het bestaan van dit topic heul vergeten.
Die sneakers waar je op fapt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:45 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb laatst schoenen gekocht in Arnhem.
neuh ,quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:48 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Die sneakers waar je op fapt?
Ga jij overigens eens heul gauw naar het Zaandam topic
Of bestaat die niet
Open er 1quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:51 schreef Steve-O het volgende:
[..]
neuh ,
Volgens mij bestaat er geen Z''dam topic
Gaisd00d.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:52 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Open er 1
Aantal posters: 1
Bronquote:ARNHEM/ELST - Bij de Rijkerswoerdse Plassen tussen Arnhem en Elst wordt de komende jaren een indoor snorkel- en duikcentrum gebouwd. Eind 2010, begin 2011 moet het klaar zijn. Dat zegt initiatiefnemer Marco Derksen, eigenaar van duikschool Seafari in Oosterbeek. Volgens de provincie Gelderland passen de plannen van Derksen in de visie voor dat gebied, dat deel uitmaakt van Park Lingezegen.
Het duikcentrum – dat ook Seafarie gaat heten – kost volgens Derksen ongeveer 8 miljoen euro. Dat wil hij onder meer via fondsen en het laten maken van tv-programma's betalen.
Er komt een duikbassin (12 meter diep en een diameter van 37 meter) en een snorkelbaan (7 meter breed, 120 meter lang). Het water is chloorvrij, zodat er vissen kunnen zwemmen.
Sport- en beroepsduikers met brevet kunnen in het bassin terecht. De snorkelbaan is vooral bedoeld voor kinderen. Er moeten ook een winkel en een restaurant komen.
Derksen rekent op vijftig- tot zeventigduizend bezoekers per jaar. Die komen volgens hem uit het hele land. "Dit is in de wereld nog niet gepresteerd. In Enschede kun je duiken. En in Brussel. Maar daar heb je het met twintig minuten wel gezien. Ik wil de mensen drie kwartier tot een uur boeien."
Derksen presenteert zijn plannen dit weekeinde op de duikbeurs in Utrecht. Wat hem betreft kan de bouw begin volgend jaar starten. Eind dit jaar hoopt hij de vergunningen binnen te hebben.
Volgens de gemeente Overbetuwe moet de projectorganisatie van Park Lingezegen zich nog uitspreken over de plannen.
Hear, hear!quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:57 schreef Adelante het volgende:
Kijk, daar moet de gemeente nou eens geld in steken
Ja. Jij ook?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:59 schreef donroyco het volgende:
remlof, was jij gisteren in The Move?
Ja, ik heb je langs zien zwalk lopen...quote:
En niks zeggen he?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, ik heb je langs zien zwalk lopen...
Je liep alleen één keer voorbij naar de uitgang (bij de gokautomaat) en ik wist het niet zeker hoorquote:
Had je die dikke pinda niet even bij die gokautomaat weg kunnen sleuren?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je liep alleen één keer voorbij naar de uitgang (bij de gokautomaat) en ik wist het niet zeker hoor
Toen ik daar in de buurt stond, stond er maar een mager mannetje achter..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Had je die dikke pinda niet even bij die gokautomaat weg kunnen sleuren?
Ow, die ken ik nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Toen ik daar in de buurt stond, stond er maar een mager mannetje achter..
quote:Ontwerp haven in Rijnboog te duur
ARNHEM - Het ontwerp dat het architectenteam voor het Havenkwartier in Rijnboog heeft gemaakt, blijkt te duur.
Er zal opnieuw naar het plan moeten worden gekeken, en dat betekent minimaal een half jaar uitstel voor het omstreden Arnhemse plan.
De financiële pijn zit vooral in het Cultuurcluster. Om de ambities van museum, schouwburg en filmhuis te kunnen verwezenlijken, is een groot gebouw bezuiden de Weerdjesstraat ingetekend. Dat maakt het plan te duur.
Hoeveel te duur het derde schetsontwerp is, wil verantwoordelijk wethouder Roeland Kreeft (Ruimtelijke Ordening) niet zeggen. "Ik ga geen exacte bedragen noemen. Maar het is zoveel te duur dat wij dat als college niet voor onze rekening willen nemen", zegt hij
een reactie:quote:Arnhem versobert plan Havenkwartier
ARNHEM - De gemeente Arnhem gaat de plannen voor het zogeheten Havenkwartier, een binnenhaven met daaromheen woningen en kantoren, versoberen. De oorspronkelijke plannen voor het project vallen te duur uit.
Bekeken wordt nu of de haven kleiner moet worden en of er geschrapt moet worden in de geplande bouw eromheen. Het plan Havenkwartier is onderdeel van het Rijnboogproject. Het grootste na-oorlogse stadsvernieuwingsplan dat Arnhem een nieuw aanzicht moet geven.
Het havenplan kost een slordige 40 miljoen euro, 10 miljoen meer dan aanvankelijk begroot.
Ik ook nietquote:
Oh, who cares? Het gaat maar om het culturele gedeelte. Je weet wel, dat ding waarom die sloot er vooral moest komen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |