Ik heb zo'n idee dat de gemeente bijna bankroet is, kleine gedachte, maar tochquote:Woonlasten Arnhem stijgen het meest
ARNHEM - Van de 36 grote steden stijgen in Arnhem de woonlasten het meest. Dat blijkt uit cijfers van het onderzoeksinstituut COELO.
De lasten in Arnhem stijgen met 10,5 procent ten opzichte van 2008. Dat komt onder meer door de ozb, die in Arnhem het hoogst is van Nederland. Gemiddeld gaan de woonlasten in de steden met 3,3 procent omhoog.
Ook in Apeldoorn gaan de gemeentelijke belastingen omhoog: daar stijgen ze met 7,6 procent. Nijmegen is de grootste daler: 5,5% minder. Die gemeente was een jaar eerder nog goed voor de grootste stijging.
Op Woningbouwvereniging Gelderland. Zij verhuren (veelal oud-kraakpanden) aan woongroepen, waarbij de huur laag kan worden gehouden door bijvoorbeeld zelf voor het onderhoud te zorgen, of door in het geval van Bosch de benedenverdieping te verhuren voor een toch wel fors bedrag.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:![]()
Op welke woningbouwvereniging moeten we nu boos zijn?
Hm, ziet er wel mooi uit. Misschien maar eens een keertje een kijkje nemen.quote:
Pal achter mijn huis, aan het spoor, vlak rechts na de Hommelse Poort.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hm, ziet er wel mooi uit. Misschien maar eens een keertje een kijkje nemen.
Waar zit het precies?
Hoe heet deze tent? En wat is het precies? Ben er vaak langsgekomen, en vraag het me iedere keer af...quote:
quote:Personeel gekneveld bij overval op supermarkt
dinsdag 17 februari 2009 | 09:34
ARNHEM - De Albert Heijn-supermarkt in de Zuidarnhemse nieuwbouwwijk Schuytgraaf is dinsdagmorgen overvallen. Volgens de politie ding het om één of twee overvallers. Het personeel werd gekneveld, een van de personeelsleden zou daarbij lichtgewond zijn geraakt.
De overvallers kwamen rond kwart voor acht op dinsdagmorgen de noodwinkel binnen. Het personeel maaklte zich toen juist op om de winkel te gaan openen. De dader of daders verdwenen kort daarop en zijn nog spoorloos.
De omgeving van de supermarkt is helemaal afgezet door de politie. Kinderen van de school naast de winkel zouden rolletjes met geld gevonden hebben.
Getuigen hebben een ambulance onder politiebegeleiding richting de supermarkt zien rijden. Vooralsnog is onduidelijk wat zich in de winkel heeft voorgedaan. Rond kwart voor negen kwamen de eerste berichten binnen dat er iets aan de hand was.
Als ik dan in Arnhem was zou ik wel even komen kijken. Denk dat ik m'n eerste bezoek aan Luxor moet uitstellen totdat de Osdorp Posse er optreedt in april.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:11 schreef -skippybal- het volgende:
Woei, Luxor heeft eindelijk iets tofs voor een fatsoenlijke prijs.
VRIJDAG 6 MAART
EVERYDAY ST. PATRICK'S DAY FT. CIRCLE J + MR. IRISH BASTARD
Verenig u allen met veel bier en Ierse Folk-Punk [ afbeelding ]!
Vroeger in mijn jeugd was het nog een goed excuus voor bier... Zondag nog de kou proberen te doorstaan voor de optocht, maar tijdens 5 minuten niks was het tijd om te gaan. Volgens mij waren we op de helft.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Carnaval.![]()
Ik kom van boven de rivieren, dus heb het nooit begrepen.
En vorig jaar zat ik met carnaval in Groningen, dus heb ik er niets van meegekregen.
Gister wel, want de optocht komt vlak langs mijn huis.![]()
Hoe zit het in Arnhem eigenlijk?
Was het alleen gisteren feest of ook vandaag en morgen nog?
Komen er nog meer optochten of is het ergste nu achter de rug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |