Heb je denk ik eens ergens gepost?quote:
Moet je zeker doen want dan mag je gratis naar Vitesse!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moet trouwens even onthouden dat ik morgen nog even langs het gemeentehuis hobbel, want er ligt nog eenwelkomspakket
op ons te wachten!
Giel Beelen reist toch op een heel ander traject?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Of anders iemand die op jou lijkt.
Ja wanneer schikt het?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
Vrok! we moeten weer 's een date maken
Oja Mw. Vork is er vast ook bij, maar zij is plantechisch gezien in elk geval geen obstakel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
moet ik ff met Mr. MoBlo overleggenzal morgen wel 's ff wat opties noemen?
Ik heb nu meestal de achterhoekboemel van 7:54. Tenzij ik me verslaap zoals vandaagquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb je denk ik eens ergens gepost?
Is het een geheim dan?
En ik denk dat we met de oude dienstregeling in dezelfde trein zaten 's ochtends.
Of anders iemand die op jou lijkt.
Da's slecht getimed, want vanochtend reden de boemels juist wel weer eens.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:27 schreef remlof het volgende:
Ik heb nu meestal de achterhoekboemel van 7:54. Tenzij ik me verslaap zoals vandaag
En een keer gratis naar het Museum voor de Moderne Kunsten en 50 % korting op je bieb-abo! Ook niet de minsten!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Moet je zeker doen want dan mag je gratis naar Vitesse!
ja, maar dan ben ik dus wel mooi een weekend te laat. ze zijn pas uit hun slof geschoten tegen onze Amsterdamse vrienden. dat hebben we dus mooi weer gemistquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Moet je zeker doen want dan mag je gratis naar Vitesse!
Wel via Utrecht en dan door naar Amsterdam.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:47 schreef Guppyfriend het volgende:
gaan er hier trouwens ook Arnhemmer met de trein naar Utrecht? voor werk en zo? ik wel namelijk
En tweede persoon gratis naar Burgers.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:47 schreef kwoth het volgende:
En een keer gratis naar het Museum voor de Moderne Kunsten en 50 % korting op je bieb-abo! Ook niet de minsten!
Het loont dus prima om zo'n welkomspakket op te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |