Ik stap halverwege uit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:47 schreef Guppyfriend het volgende:
gaan er hier trouwens ook Arnhemmer met de trein naar Utrecht? voor werk en zo? ik wel namelijk
Je kunt het niet zelf bepalen. Je krijgt kaartjes nadat je de bon hebt ingestuurd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:47 schreef Guppyfriend het volgende:
ja, maar dan ben ik dus wel mooi een weekend te laat. ze zijn pas uit hun slof geschoten tegen onze Amsterdamse vrienden. dat hebben we dus mooi weer gemist![]()
Tweede persoon gratis naar de Zoo is ook leuk, waarschijnlijk over heen gekeken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
En tweede persoon gratis naar Burgers.
Mijn vriend kreeg zo'n pakket een paar maanden geleden.
Ik vorig jaar niet.![]()
Komt volgens mij omdat ik uit Nijmegen kwam.
Ik werk in Arnhem en af en toe in Zwolle. Dat is niet echt Utrecht dus.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ja, maar dan ben ik dus wel mooi een weekend te laat. ze zijn pas uit hun slof geschoten tegen onze Amsterdamse vrienden. dat hebben we dus mooi weer gemist![]()
gaan er hier trouwens ook Arnhemmer met de trein naar Utrecht? voor werk en zo? ik wel namelijk
Ik had hem ook wel moeten krijgen, waarschijnlijk is er iets mis gegaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:56 schreef kwoth het volgende:
Maar Nijmegen en Arnhem zijn toch twee verschillende gemeentes? Zou niet mogen uitmaken!
Haha, gelukkig hebben ze bij mij niets gemerkt, ik heb namelijk ook 5 jaar in Nijmegen gewoond.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik had hem ook wel moeten krijgen, waarschijnlijk is er iets mis gegaan.
Of ze heten Nijmegenaren liever niet welkom.
Ook korting op je bieb-abo?? Is dat mooi, want dat wil ik ook graag hebben!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:47 schreef kwoth het volgende:
[..]
En een keer gratis naar het Museum voor de Moderne Kunsten en 50 % korting op je bieb-abo! Ook niet de minsten!
Het loont dus prima om zo'n welkomspakket op te halen.
Gister was ik ook te laat, maar dat kwam inderdaad goed uit, anders had ik op station Velperpoort staan vernikkelen, vandaar dat vanmorgen misschien de animo om die van 7:54 te pakken een beetje ontbrakquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Da's slecht getimed, want vanochtend reden de boemels juist wel weer eens.
Had je je beter gister of eergister kunnen verslapen.![]()
Niks stiekemquote:Maar ben je nu een stiekeme?
Hop, aan 't werk jijquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:50 schreef Vrok het volgende:
[..]
Wel via Utrecht en dan door naar Amsterdam.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Best veel Fok!kers in de trein die kant op dus. Ik neem de intercity van 07:29 uur of 07: 46 uur. Ligt er een beetje aan hoe hard ik fiets 's ochtends
wat is er nu dan? als alles weer normaal is, moeten we maar eens zwaaien danquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:16 schreef Vrok het volgende:
[..]
De laatste weken loopt het iets anders, maar normaal gesproken zit ik ook in een van die treinen.
Ach, gelukkig hebben we Luxor nog...quote:Kultuurhuis Bosch sluit de deuren
Het Arnhemse poppodium Kultuurhuis Bosch is niet meer. Reden hiervoor is het aankomende faillissement van de stichting die het pand de afgelopen vijf jaar heeft geëxploiteerd.
Kultuurhuis Bosch stond in de afgelopen vijf jaar garant voor een brede programmering. Menige lokale act mocht hier voor het eerst op de planken staan, daarnaast vonden ook velen een nieuw onderkomen na het sluiten van de Goudvishal. Het was een plek waar ook 3VOOR12/Arnhem-Nijmegen zich thuis voelde. Niet alleen door de vele goede concerten en feesten, maar ook door de Clubavonden en de vergaderingen die er plaats vonden.
De laatste maanden stonden onder andere Triggerfinger, Heidevolk, De Staat en De Kift op het podium en werd een vernieuwde website gelanceerd. Ondertussen bungelde het zwaard van Damocles al boven ‘hotel’ Bosch. Er waren grote financiële problemen, maar met een goed bedrijfsplan kon er gerekend worden op tegemoetkoming van de gemeente. Tot die tijd zou de programmering gevuld worden met low budget activiteiten.
De woningbouwvereniging heeft dat echter niet afgewacht en heeft Kultuurhuis Bosch gisteren doen sluiten. Belhamels, de technoavond die morgenavond zou plaatsvinden, is verplaatst naar Max Brothers, alle andere activiteiten zijn gecancelled. Het bestuur blijft nu dakloos en met grote schulden achter, maar heeft nog hoop dat het podium over een aantal maanden een doorstart kan maken onder een nieuw bestuur.
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41474556
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |