Blijft gewoon altijd fijn om je aartsrivaal te zien falen. Hoewel het wel een beetje gewoontjes begint te worden. Maar dat is wederzijds denk ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:46 schreef F1Bas het volgende:
Zelfs de kakkerlakjes hebben weer een grote mond.
met gvd zo'n selectie zo slap spelenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:51 schreef BoerBert het volgende:
[..]
In twee weken het hele kampioenschap vergooien. Dat is toch gvd triest![]()
![]()
helaas de harde waarheid.. ik zie dit Ajax echt geen 10 punten meer dan AZ pakken in de komende wedstrijden.... mogen blij zijn als we voor Twente blijven...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt door ons middenveld... die blijven de bal maar daar houden of ze spelen terug naar verdediging... hebben een speler nodig die mooie steekpasses geeft etc, maar kennelijk hebben we die op het moment niet.. Sulejmani op 10 is gewoon niks, dat valt echt op.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:52 schreef venomsnake het volgende:
Vreemd dat Ajax met zoveel creativiteit voorin geen kansen creeert.
Huur em een half jaar van Madrid, hij zit daar toch op de bank.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
we missen een klasbak (ala Van der Vaart) op het middenveld. Sulejmani is niet geschikt Marco, wanneer snap je dat nou!!!!!!
Ach je weet maar nooit. Ik blijf ieder seizoen hopenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:52 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
helaas de harde waarheid.. ik zie dit Ajax echt geen 10 punten meer dan AZ pakken in de komende wedstrijden.... mogen blij zijn als we voor Twente blijven...
T probleem is dat er een mannetje rondloopt voorin die over zijn schoenen valt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:52 schreef venomsnake het volgende:
Vreemd dat Ajax met zoveel creativiteit voorin geen kansen creeert.
Die speler hebben jullie al, maar is al het hele seizoen geblesseerd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:53 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Komt door ons middenveld... die blijven de bal maar daar houden of ze spelen terug naar verdediging... hebben een speler nodig die mooie steekpasses geeft etc, maar kennelijk hebben we die op het moment niet.. Sulejmani op 10 is gewoon niks, dat valt echt op.
En Suarez speelt kut in 2009, echt kut... veels te nonchalant en de kansjes die hij krijgt, mist ie... opeens.
Ja dat zou ideaal zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Huur em een half jaar van Madrid, hij zit daar toch op de bank.
Misschien Siem maar weer eens voorin proberen!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:54 schreef maril het volgende:
[..]
T probleem is dat er een mannetje rondloopt voorin die over zijn schoenen valt.
Neequote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:54 schreef Rumille het volgende:
Ok: Beste scenario mogelijk:
AZ verliest morgen van Sparta, AZ verliest van PSV, AZ verliest van ons en wij winnen de komende 14 (!) wedstrijden.
Dan zijn wij kampioen.
Zie je het al gebeuren?
Dat gezeur om Vermeer. Er zijn gewoon 2 goede keepers. Daar ligt het nu juist NIET aan lijkt me...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:54 schreef jna het volgende:
Stekelenburg zag er WEER niet goed uit. Laat Vermeer maar lekker spelen wat mij betreft.
Jij vindt Stekelenburg goed bezig sinds ie terug is?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat gezeur om Vermeer. Er zijn gewoon 2 goede keepers. Daar ligt het nu juist NIET aan lijkt me...
Alleen als AZ verliest morgen hebben we nog een kans. Want dan sta je eigenlijk hetzelfde voor als vorig weekend, maar dan met 1 wedstrijd minder te gaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:55 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nee
Maar de voetbalwereld blijft een apart wereldje
kan beter maar Vermeer was ook niet foutloos... Wat ik wilde zeggen is dat het meer ligt aan het slappe zooitje in het veld.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:56 schreef jna het volgende:
[..]
Jij vindt Stekelenburg goed bezig sinds ie terug is?
Lijkt me niet realistisch.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:54 schreef Rumille het volgende:
Ok: Beste scenario mogelijk:
AZ verliest morgen van Sparta, AZ verliest van PSV, AZ verliest van ons en wij winnen de komende 14 (!) wedstrijden.
Dan zijn wij kampioen.
Zie je het al gebeuren?
Helemaal mee eens, laat hem maar lopen, wie zegt dat hij scoort.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Lijkt me niet realistisch.
Oliedomme rode kaart van Vermaelen natuurlijk.
Onzin.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:54 schreef jna het volgende:
Stekelenburg zag er WEER niet goed uit. Laat Vermeer maar lekker spelen wat mij betreft.
Van Basten is ook weer lekker bezig. Welke mongool gaat er nou met minder aanvallers spelen bij een achterstandHij was zeker bang dat het 0-2 zou worden
Marco mag de komende 4 jaar blijven, maakt niet uit wat de resultaten zijn. De enige 3 coaches die het op dit moment beter zouden kunnen zijn Rijkaard, Hiddink en Cruijff.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:57 schreef Chadi het volgende:
Laat Marco lekker de boel opbouwen en een goed team neerzetten. Om nu weer moord en brand te gaan schreeuwen. Alsjeblieft zeg het is al 10 jaar niks en als je wat wil bereiken de komende 5 jaar moet je nu rustig blijven en lekker opbouwen.
Nee,mist duidelijk ritme, maar daar zit toch echt het probleem niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:56 schreef jna het volgende:
[..]
Die rode kaart was de schuld van Schilder. (Ik snap sowieso niet wat die gast in Ajax doet, maargoed.) Daardoor moest vermaelen aan de welbekende noodrem trekken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Lijkt me niet realistisch.
Oliedomme rode kaart van Vermaelen natuurlijk.
Precies, we gooien er elk jaar een trainer uit, en het moge duidelijk zijn dat dat niet de weg naar succes is.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:57 schreef Chadi het volgende:
Laat Marco lekker de boel opbouwen en een goed team neerzetten. Om nu weer moord en brand te gaan schreeuwen. Alsjeblieft zeg het is al 10 jaar niks en als je wat wil bereiken de komende 5 jaar moet je nu rustig blijven en lekker opbouwen.
Die goal was geen fout van Steek, wel van de muur!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:56 schreef jna het volgende:
[..]
Nu gelijk afgeven op Cvitanichquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:00 schreef lighted het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd.
Blijkt maar weer dat Cvitanich totaal niet geschikt is. Ik vind zijn spel eerlijk gezegd een beetje sneu overkomen. Proberen met zijn lichaam de bal te veroveren maar altijd zelf op de grond vallen.. En wanneer begint Miki es zijn transferbedrag waard zijn? Elk jaar dezelfde teringzooi na de winterstop, de kansen op een kampioenschap vergooien....
Klopt inderdaad wel ja. Schilder stond helemaal verkeerd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die rode kaart was de schuld van Schilder. (Ik snap sowieso niet wat die gast in Ajax doet, maargoed.) Daardoor moest vermaelen aan de welbekende noodrem trekken.
Tja Schilder is wel een zwakke schakel idd...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:00 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Klopt inderdaad wel ja. Schilder stond helemaal verkeerd.
Speelde die goed dan? Ik vond het na z'n 1e wedstrijd al niks. Wanhopig rond rennen kan die goed maar verder..quote:
Jij snapt er niet veel van, we verspeelden de titel altijd voor de winterstop.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:00 schreef lighted het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd.
Blijkt maar weer dat Cvitanich totaal niet geschikt is als de beoogde spits. Ik vind zijn spel eerlijk gezegd een beetje sneu overkomen. Proberen met zijn lichaam de bal te veroveren maar altijd zelf op de grond vallen.. En wanneer begint Miki es zijn transferbedrag waard zijn? Elk jaar dezelfde teringzooi na de winterstop, de kansen op een kampioenschap vergooien....
Tja daarvoor heeft hij toch al wat goals en punten gepakt. Dat hij nu een keer minder speelt is hem vergeven.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:01 schreef lighted het volgende:
[..]
Speelde die goed dan? Ik vond het na z'n 1e wedstrijd al niks. Wanhopig rond rennen kan die goed maar verder..
Juist. Na de winterstop brak doorgaans een sterkere periode aan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij snapt er niet veel van, we verspeelden de titel altijd voor de winterstop.
Marco moet niet weg en dat je verliest met 10 tegen 11 is ook niet zozeer het probleem, maar meer de manier waarop het gebeurt. Geen inzet, geen tactiek, niks.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:04 schreef peaceman het volgende:
OMGWe verliezen van Heerenveen en gelijk moet Marco weg, Miki weg, Dario weg...
![]()
Echt... ze hebben niet slecht gespeeld. Dat je niet elke wedstrijd waarin je met 10 tegen 11 komt te staan wint, lijkt me logisch... hou eens op huillies!
En dan? Dan verliest AZ morgen en dan? Zie je Ajax in deze vorm wedstrijden winnen? Op de geweldige aanvallen? Door onze verdedigin? Het lijkt toch nergens op, dit geeft echt geen vertrouwen hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:56 schreef Rumille het volgende:
[..]
Alleen als AZ verliest morgen hebben we nog een kans. Want dan sta je eigenlijk hetzelfde voor als vorig weekend, maar dan met 1 wedstrijd minder te gaan.
Vooraf verwachtte iedereen dat AZ morgen zou winnen, dus als ze dan verliezen blijft de 6 punten achterstand intact.
Op die manier komen we steeds een maandje verderquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:05 schreef Scorpie het volgende:
Weg kampioenschap. BedanktHeb toch weer tot aan de winterstop mogen hopen dat het fucking dit jaar WEL zou gaan lukken.
Geen inzet??? Wat een bullshit.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:05 schreef Rumille het volgende:
[..]
Marco moet niet weg en dat je verliest met 10 tegen 11 is ook niet zozeer het probleem, maar meer de manier waarop het gebeurt. Geen inzet, geen tactiek, niks.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:01 schreef lighted het volgende:
[..]
Speelde die goed dan? Ik vond het na z'n 1e wedstrijd al niks. Wanhopig rond rennen kan die goed maar verder..
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:02 schreef Barca het volgende:
Arrivederci Marco! Ga maar gauw naar Milan!
Nee, maar wat moet je dan? Je er bij neerleggen? Ik wil godverdomme kampioen worden. De fans hebben meer inzet dan de spelers op dit moment. Als het maar eens tot die hersens van hun doordringt dat dat kampioenschap zoiets fucking moois is. Iets mooiers bestaat bijna niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:06 schreef versteegrob het volgende:
[..]
En dan? Dan verliest AZ morgen en dan? Zie je Ajax in deze vorm wedstrijden winnen? Op de geweldige aanvallen? Door onze verdedigin? Het lijkt toch nergens op, dit geeft echt geen vertrouwen hoor
GEEN inzet? Heb je een wedstrijd van FC Amateur gekeken ofzo? Je kan de wedstrijd Ajax - Heerenveen niet gezien hebben als je zoiets zegt.... Tactiek was ook prima tot ze met 10 kwamen te staan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:05 schreef Rumille het volgende:
[..]
Marco moet niet weg en dat je verliest met 10 tegen 11 is ook niet zozeer het probleem, maar meer de manier waarop het gebeurt. Geen inzet, geen tactiek, niks.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:08 schreef Rumille het volgende:
Het blijft maar verbijten en verbijten, hopend op betere tijden. Die betere tijden mogen maar beter volgend seizoen komen.
Goed punt, ontslaan slaat nergens op. Lange termijn visiequote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:58 schreef Rumille het volgende:
[..]
Marco mag de komende 4 jaar blijven, maakt niet uit wat de resultaten zijn. De enige 3 coaches die het op dit moment beter zouden kunnen zijn Rijkaard, Hiddink en Cruijff.
Die laatste 2 komen niet en die 1e lijkt me ook niet waarschijnlijk.
quote:
quote:
quote:
Nuttig hoor.quote:
Kut Twentequote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:09 schreef DirkZz het volgende:
[..]
De Grolsch Veste breid weer uit na dit seizoen, je bent welkom.
Het probleem is dat Ajax al een paar jaar met de beste selectie in Nederland niet in staat is een constant presterende ploeg neer te zetten, je bent eigenlijk nooit meer vooraf zeker van een overwinning. Ajax moet voetballend het verschil maken en dat lukt gewoon absoluut niet. Twente is voetballend echt beter met minder materiaal, dat geeft toch te denken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:05 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wat lijkt dan nergens op? We geven minder weg dan andere seizoenen. We zijn aanvallend gevaarlijk (deze wedstrijd niet, maar normaliter wel). Natuurlijk wordt kampioen worden bijna onmogelijk nu, maar je moet wel realistisch blijven over hoe ze spelen...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:06 schreef versteegrob het volgende:
[..]
En dan? Dan verliest AZ morgen en dan? Zie je Ajax in deze vorm wedstrijden winnen? Op de geweldige aanvallen? Door onze verdedigin? Het lijkt toch nergens op, dit geeft echt geen vertrouwen hoor
Ik heb het toch ook over de periode na de rode kaart? Ga me niet vertellen dat constant de lange bal spelen een tactiek is. In ieder geval niet een fatsoenlijke. En inzet was er misschien wel, maar constant achter de bal en de feiten aanlopen heeft ook niet veel nut.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
GEEN inzet? Heb je een wedstrijd van FC Amateur gekeken ofzo? Je kan de wedstrijd Ajax - Heerenveen niet gezien hebben als je zoiets zegt.... Tactiek was ook prima tot ze met 10 kwamen te staan.
Ik zie het nog gebeuren. Het probleem moet toch ergens liggenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:11 schreef Noshiba het volgende:
als marco het nu nog maar niet in z'n botte hersens haalt om gabri niet op te stellen
Als er vandaag een scout van barca was ofzo zijn we hem morgen kwijt jezus wat was hij goed wen wat missen we hubtelaar op dit soort momentenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:12 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik zie het nog gebeuren. Het probleem moet toch ergens liggen
Je zei ook dat er geen inzet was. nou die was er wel degelijk!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:11 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook over de periode na de rode kaart? Ga me niet vertellen dat constant de lange bal spelen een tactiek is. In ieder geval niet een fatsoenlijke. En inzet was er misschien wel, maar constant achter de bal en de feiten aanlopen heeft ook niet veel nut.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:15 schreef Fortitudo het volgende:
wat een mallootop het lange zijde dek
Als we 8-1 winnen ben ik de 1e die staat te juichen, maar in deze wedstrijd was de 1e helft qua inzet top, maar in de 2e helft waardeloos. In de rust zag ik echt perspectieven en had ik er het volste vertrouwen in, maar na die rode kaart was het waardeloos. Inzet was er niet meer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je zei ook dat er geen inzet was. nou die was er wel degelijk!
Natuurlijk zie je liever tactische aanvallen, maar bij 10 tegen 11 tegen een toch wel degelijk Heerenveen, kun je je afvragen of jouw verwachtingen dan wel realistisch zijn. Of ben je ook zo iemand die klaagt als er met 8-1 gewonnen wordt en dan gaat mekkeren over dat ene tegendoelpunt?
Als je het over de man hebt die Marco een 'pannenkoek' noemde, ben ik het volledig met je eens.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:15 schreef Fortitudo het volgende:
Ja, want Marco wegsturen lost alles op. Ben ik even blij dat jij niet in de directie zit.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:16 schreef Barca het volgende:
Gammele opstellingen, geen ingespeeld team ... en dan moet Marco toch blijven? Heel logisch inderdaad.
Geweldig!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:15 schreef Fortitudo het volgende:
Die goal was niet zijn fout, dat leek het misschien wel, maar die goal kan alleen maar vallen omdat de muur de muur openzet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:16 schreef SCH het volgende:
Ik had vroeger al veel kritiek op Stekelenburg en zie dat toch wel een beetje bevestigd worden. Volgens mij hoort Ajax een betere keeper te hebben en was de periode Vermeer zeker niet slechter.
Die inzet was er wel. Zat je op een andere zender ofzo? Dat het niet lukte/liep is heel wat anders als geen inzet hebben!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:16 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als we 8-1 winnen ben ik de 1e die staat te juichen, maar in deze wedstrijd was de 1e helft qua inzet top, maar in de 2e helft waardeloos. In de rust zag ik echt perspectieven en had ik er het volste vertrouwen in, maar na die rode kaart was het waardeloos. Inzet was er niet meer.
Waar zag jij inzet? In de constante aanvoer van slidings? Wanhopige pogingen om de bal te veroveren die verbazingwekkend veel lukten, maar als dat nou inzet is.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die inzet was er wel. Zat je op een andere zender ofzo? Dat het niet lukte/liep is heel wat anders als geen inzet hebben!
Staan daar Heerenveen supporters achter?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Van het psv netwerk geplukt.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Tja... ik denk dat jij eens langs Hans Anders moet, maar goed... ik zal het wel verkeerd gezien hebben...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef Rumille het volgende:
[..]
Waar zag jij inzet? In de constante aanvoer van slidings? Wanhopige pogingen om de bal te veroveren die verbazingwekkend veel lukten, maar als dat nou inzet is.
Inzet is naar mijn inziens, de mouwen opstropen, de tegenstander aanpakken en er alles aan doen om die punten te pakken. Dat zag ik niet.
Ik zal er ook vast wel naast zitten, frustatie heeft hier de overhand. Maar blijf erbij dat ik bij lange na niet de inzet van NEC uit heb gezien.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja... ik denk dat jij eens langs Hans Anders moet, maar goed... ik zal het wel verkeerd gezien hebben...
Ga er een column overschrijven zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:23 schreef Barca het volgende:
Marco nu ontslaan lost het probleem niet op, maar voorkomt wel dat het probleem nog erger wordt. De club had Marco nooit moeten aannemen.
Al eens gedaan, maar inderdaad ... tijd voor een vervolg.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:23 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ga er een column overschrijven zou ik zeggen.
Tja, NEC is denk ik ook uiteindelijk wat zwakker dan Heerenveen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:22 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik zal er ook vast wel naast zitten, frustatie heeft hier de overhand. Maar blijf erbij dat ik bij lange na niet de inzet van NEC uit heb gezien.
Dat bedoel ik te zeggen. Wel de wil, maar verder ook niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:24 schreef BoerBert het volgende:
Er was wel enigszins inzet, maar die werd niet gebruikt om goed voetbal te spelen. Er werd een beetje met het verstand op 0 gespeeld.
Jep. Die 1-0 was denk ik meer het breekpunt dan de 10-11 situatie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja, NEC is denk ik ook uiteindelijk wat zwakker dan Heerenveen.
Maar goed, laat het duidelijk zijn dat de rode kaart bepalend was voor het vervolg van de wedstrijd. Als het uiteindelijk 0-0 blijft dan zeggen we allemaal: toch knap met 10 tegen 11. Toch?
Dat klopt wel. Er zat totaal geen rust in het elftal. Dit kwam eventuele kansen niet ten goede.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:24 schreef BoerBert het volgende:
Er was wel enigszins inzet, maar die werd niet gebruikt om goed voetbal te spelen. Er werd een beetje met het verstand op 0 gespeeld.
Ga toch weg man. Het gaat boven verwachting, dat jij een persoonlijke vete oid voert tegen v Basten is jouw probleem.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:23 schreef Barca het volgende:
Marco nu ontslaan lost het probleem niet op, maar voorkomt wel dat het probleem nog erger wordt. De club had Marco nooit moeten aannemen.
Filmpje is nog mooier...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Die combi was dodelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:26 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jep. Die 1-0 was denk ik meer het breekpunt dan de 10-11 situatie.
WTF dat ben ikquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Filmpje is nog mooier...
http://www.dailymotion.com/goalzzz/video/x87s66_ajax-idioot_sport
Eigenlijk maakte Schilder die fout... Vermaelen wordt daar slachtoffer van.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Het gaat boven verwachting, dat jij een persoonlijke vete oid voert tegen v Basten is jouw probleem.
Ik ben trots op de spelers, al maakte Vermaelen wel een hele domme fout. Maar daarna was er een hele hoop strijd. Dapp're strijders willen we toch zien? daar had je ze! Hou je dit vol, dan overrompel je met 11 man bijna iedereen. Alleen is het moeilijk met 10 man scoren tegen een verdediging van Heerenveen, die weliswaar kut speelt dit seizoen maar deze wedstrijd dan weer net niet.
We haken nog wel aan, Az krijgt een dip let maar op, en morgen ben ik voor even een klein beetje spartaan!
Schilder speelde een topwedstrijd, zeur niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou het was me een avond hoor...
Laat ik het eerst even rustig opbouwen want van binnen kook ik nog flink.
- Anita en Schilder: alsjeblieft....hoer beide eind op.
- Marco waarom greep je na de 0-1 in GODSNAAM niet direct in?
- Na de 0-1 zijn we tactisch overklast.
Tot zover, straks meer. Nu moet ik deze tegenslag nog even laten bezinken.
[ afbeelding ]
Ik vond ze beide echt niet zo slecht.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
na 30 miljoen investeringen was de verwachting dat ajax kampioen werd tot nu toe lijkt dat niet te gaan gebeurenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Het gaat boven verwachting,
[ afbeelding ]
Aan schilder kan ie niks doen hij heeft niet zoveel voor de linksback positie, anita MOVEN WEG ERMEEquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou het was me een avond hoor...
Laat ik het eerst even rustig opbouwen want van binnen kook ik nog flink.
- Marco waarom greep je na de 0-1 in GODSNAAM niet direct in?
- Na de 0-1 zijn we tactisch overklast.
Tot zover, straks meer. Nu moet ik deze tegenslag nog even laten bezinken.
Wat roept hij nou tegen San Marco?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Filmpje is nog mooier...
Inderdaad. Wat mij betreft niet alleen een verwachting maar ook een eis.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:32 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
na 30 miljoen investeringen was de verwachting dat ajax kampioen werd tot nu toe lijkt dat niet te gaan gebeuren
Hierbij zou ik toe willen voegen: Liever AZ dan PSV.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:32 schreef Shreyas het volgende:
Ajax deed het dit seizoen lang niet slecht, op zich winnen we veel. Na de winterstop hadden we slechts 2 gelijk en 3 verloren en slechts 3 punten achter op AZ. Niets aan de hand. Dan hoop je alleen dat AZ dan eerder in hun ''dip'' komen dan Ajax. Dat gebeurt echter niet en Ajax verliest 2 keer op rij. Gelet op de stabiliteit van AZ is het kampioenschap hiermee beslist. Ajax wordt het niet meer, niet omdat ze zo slecht zijn, maar omdat AZ dit seizoen gewoon superieur is.
Kritiek op Van Basten is onzin, hij doet het goed, maar hij zit er pas 6 maanden en niet 3 jaar zoals Van Gaal bij AZ.
Je capslock staat aan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:33 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Aan schilder kan ie niks doen hij heeft niet zoveel voor de linksback positie, anita MOVEN WEG ERMEE
Marco die had het te druk met zitten op z'n verwarmde stoel het was al zo koud.
EN GODVERDOMME IN DE 64e MINUUT, DIE KEREL LIGT HALF DOOD IN HET STRAFSCHOPSGEBIED EN SCH VOETBALD DOOR, GABRI ZIET DAT CVITA EN LOUIS DAAR STAAN IN BUITENSPELPOSITIE WAAROM PASST IE HEM NIET ZE KUNNEN GEEN BUITENSPEL OMDAT DIE HOMO ZICH DAAR NOG LIGT AAN TE STELLEN. KRIJG JE HIER NOU VOOR BETAALD?
ZO focking ongelovelijk slecht om daar te stappen voor buitenspelquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eigenlijk maakte Schilder die fout... Vermaelen wordt daar slachtoffer van.
"Hee PANNEKOEK!!!!"quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat roept hij nou tegen San Marco?
Het verwachtingspatroon is ook te hoog. Nieuw bestuur, nieuwe technische staf, een halve nieuwe basiself en we moeten maar meteen weer kampioen worden. drie kwart realiseert zich niet eens dat er gebouwd moet worden aan een elftal, dat gaat met vallen en opstaan. En geloof me ik vind het ook heel klote, maar ik vind dat het naar alle verwachtingen goed gaat.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:32 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
na 30 miljoen investeringen was de verwachting dat ajax kampioen werd tot nu toe lijkt dat niet te gaan gebeuren
Tja als die rode kaart niet valt hoeft dat echt niet beslissend te zijn, maar op zich was het niet slim.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:34 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ZO focking ongelovelijk slecht om daar te stappen voor buitenspel
Ik gun het Van Gaal wel ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hierbij zou ik toe willen voegen: Liever AZ dan PSV.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:31 schreef Barca het volgende:
Als strijd al genoeg is om het publiek tevreden te stellen dan kan je net zo goed fan zijn van Feyenoord.
Hehehequote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit echt te denken wat ik moet posten om niet als negativo over te komen.
Maar het gaat lekker hoor!
Ajax toonde wel degelijk inzet, ze gingen duels goed aan, vochten voor elke bal, gingen voor elke bal, dat kun je niet ontkennen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef Rumille het volgende:
[..]
Waar zag jij inzet? In de constante aanvoer van slidings? Wanhopige pogingen om de bal te veroveren die verbazingwekkend veel lukten, maar als dat nou inzet is.
Inzet is naar mijn inziens, de mouwen opstropen, de tegenstander aanpakken en er alles aan doen om die punten te pakken. Dat zag ik niet.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:36 schreef HeatWave het volgende:
Maar het gaat lekker hoor!
Sluit maar aan in de rij alleen Versteegrob is je zelfs voor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:36 schreef HeatWave het volgende:
Als alleen de 1e helft was gespeeld had ik je gelijk gegeven, maar in de 2e helft zag ik dit niet meer terug.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax toonde wel degelijk inzet, ze gingen duels goed aan, vochten voor elke bal, gingen voor elke bal, dat kun je niet ontkennen.
Punt is dat Ajax te vaak wedstrijden probeert te winnen op kracht, met 1 man minder is dat gewoon niet te doen, dan kom je soms gewoon kracht te kort.
Ajax moet vaker wedstrijden winnen door tactisch slimmer en beter te spelen dan de tegenstander.
Wie heeft het over een nieuw bestuur?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:39 schreef Barca het volgende:
Nieuw bestuur zegt niks. Op het veld moet het gebeuren. Als je zo veel geld uitgeeft dan doe je dat om kampioen te worden.
Dat kunnen we niet. Spelers en coach komen daarvoor kwaliteit tekort.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax toonde wel degelijk inzet, ze gingen duels goed aan, vochten voor elke bal, gingen voor elke bal, dat kun je niet ontkennen.
Punt is dat Ajax te vaak wedstrijden probeert te winnen op kracht, met 1 man minder is dat gewoon niet te doen, dan kom je soms gewoon kracht te kort.
Ajax moet vaker wedstrijden winnen door tactisch slimmer en beter te spelen dan de tegenstander.
Check mijn post onder je, aardige goede timing he.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sluit maar aan in de rij alleen Versteegrob is je zelfs voor.
Het is frustrerend als je niet weet te winnen maar kom op zeg, we hebben over de supporters van Heerenveen...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:39 schreef Noshiba het volgende:
En nogmaals; Ik word helemaal gek van dat beleid bij ajax hoe kan het nou ALWEER zo zijn dat er precies elke keer op dezelfde stoelen supporters van de tegenstanders zitten ik ga er echt een keer naast zitten want wij mogen daar ook niet in hun vak zitten onderbegeleiding van stewards
Lees de berichten nog maar eens.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:40 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wie heeft het over een nieuw bestuur?Jij alleen.
Idd, hij speelde een toppartij. Ook Urby en Schilder speelde erg goed vond ik. de complete aanval viel tegen vond ik. Oleguer viel aardig in maar wel die te korte terugspeelbal.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:40 schreef dronkeykong het volgende:
Gabri !![]()
Wat moet je zonder deze vechter! Echt een held die je nooit maar dan ook nooit naast de basis moet houden!
Ik nietquote:
Na die rode kaart werd het wel minder ja en na de 0-1 had ik ook niet meer het gevoel dat Ajax er in geloofde om de wedstrijd nog met 10 man tot een goed einde te brengen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:39 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als alleen de 1e helft was gespeeld had ik je gelijk gegeven, maar in de 2e helft zag ik dit niet meer terug.
Nee maar dat gedeelte van het vak is altijd bezet door supporters van de tegenpartij ze krijgen er allemaal nog ene ajax sjaaltje bij ook, een vriend van mij heeft dus een sv omdat hij de discussie aanging met een steward daarzo. Het slaat toch nergens op dat hun in ons stadion een apart vak van een sponser mogen zitten onder begeleiding van stewardsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Het is frustrerend als je niet weet te winnen maar kom op zeg, we hebben over de supporters van Heerenveen...
Ok. Dat is wel debiel idd ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:43 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nee maar dat gedeelte van het vak is altijd bezet door supporters van de tegenpartij ze krijgen er allemaal nog ene ajax sjaaltje bij ook, een vriend van mij heeft dus een sv omdat hij de discussie aanging met een steward daarzo. Het slaat toch nergens op dat hun in ons stadion een apart vak van een sponser mogen zitten onder begeleiding van stewards
Goede stelling hoor. Ajax speelde 1ste helft echt goed. Alleen de kansen gingen er niet in dat was jammer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:42 schreef HeatWave het volgende:
Het is toch debiel dat je met Suarez, Sulejmani, Cvitanich al 2 wedstrijden geen goal maakt? (jaja, ik weet dat cvita niet meedeed vorige week).
Maar wederom een rare opstelling met die Anita, Schilder deed het niet eens slecht, maar ja ook hij stond op de lijst van spelers die weg moest.
Ik blijf erbij dat MvB er geen flikker van snapt. Rare aankopen, rare opstellingen, rare wissels. en met welke speler heeft ie GEEN ruzie gehad? ... En de resultaten zijn kut nu zijn taktiek "alles op Suarez" ook niet meer werkt.
Het is echt niet 100% zijn schuld,maar hij helpt ook niet... morgen sta je 3de....
Een topwedstrijd.....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:31 schreef Rumille het volgende:
[..]
Schilder speelde een topwedstrijd, zeur niet.
Na zo'n sfeeractie van 410 kan jouw wedstrijd al niet meer stuk toch?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:46 schreef koningdavid het volgende:
Het was kut maar ik weet niet echt wie ik wat moet verwijten. Voor rust speelden we een groot gedeelte van de wedstrijd behoorlijk maar na de rode kaart delfden we het onderspit.
Ik vond ook niemand echt slecht. Schilder en Anita vond ik ook niet eens slecht.
Ja want Ajax wint de volgende 14 wedstrijden makkelijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:47 schreef Zwoerd het volgende:
Als AZ morgen verliest (En dat is absoluut niet ondenkbaar) dan blijft het gat 6 punten en zijn er nog genoeg kansen voor Ajax.
Heb ik ff gemist, wat was er dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:49 schreef jna het volgende:
[..]
Na zo'n sfeeractie van 410 kan jouw wedstrijd al niet meer stuk toch?
Dat is nou passie, was iedere fan maar zoquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Filmpje is nog mooier...
Ben jij niet altijd online met thuiswedstrijden van je clubje?quote:
Die laatste 4 wedstrijden van de competitie alleen alquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ja want Ajax wint de volgende 14 wedstrijden makkelijk
Kan jij het nou echt supporters van andere clubs kwalijk nemen dat ze komen lachen hier? 5 jaar geen kampioen achter elkaar, dan komt de droom van een zwak PSV uit, dan laat je je voorbij streven door AZ en Twente... Ik zou me ook kapot lachen als ik PSVér was, dat ene jaar geen kampioen is het ze wel waard om Ajax zo schlemielig te zien doen...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben jij niet altijd online met thuiswedstrijden van je clubje?
Groot doek met een kruis erop en eronder: "Ajax is my religion" (zoiets, weet t niet meer precies)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heb ik ff gemist, wat was er dan?
Het ging over iemand die een supporter met passie belachelijk maakt terwijl hij zelf wel eens wat passie mag tonenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan jij het nou echt supporters van andere clubs kwalijk nemen dat ze komen lachen hier? 5 jaar geen kampioen achter elkaar, dan komt de droom van een zwak PSV uit, dan laat je je voorbij streven door AZ en Twente... Ik zou me ook kapot lachen als ik PSVér was, dat ene jaar geen kampioen is het ze wel waard om Ajax zo schlemielig te zien doen...
Dat Marco ook nog in discussie gaatquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Filmpje is nog mooier...
Práchtig doekquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:55 schreef jna het volgende:
[..]
Groot doek met een kruis erop en eronder: "Ajax is my religion" (zoiets, weet t niet meer precies)
Gelukkig kunnen we dan al geen kampioen meer worden dus dan hoef ik me ook niet zo te ergeren als ze verliezen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:53 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Die laatste 4 wedstrijden van de competitie alleen al
Die discussie over dat passie alleen in het stadion kan hoeft van mij echt niet...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het ging over iemand die een supporter met passie belachelijk maakt terwijl hij zelf wel eens wat passie mag tonen
Die gast heeft ook ontzettend gelijk. Wat zou ik balen als Ajax en Feyenoord een kutseizoen hadden en AZ er met de schaal vandoor zou gaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Al die bobo's die erachter staanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die gast zag ik ook. Wat zal ie verdienen per maand? 1500 eurotjes? Daarvan gaat elke maand een fiks bedrag naar Ajax, seizoenskaart, shirtje, overpriced biertje.... Om naar spelers te kijken die 6000 euro per dag verdienen en het regelmatig vertikken wat harder te werken. Mag ie boos zijn?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:59 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die gast heeft ook ontzettend gelijk. Wat zou ik balen als Ajax en Feyenoord een kutseizoen hadden en AZ er met de schaal vandoor zou gaan.
Maar ja he, Marco van Basten
Jij kijkt echt andere wedstrijden volgens mij. Als er iemand vandaag passie liet zien was het Urby wel. En vorige week lag het aan alles behalve aan de inzet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:59 schreef HeatWave het volgende:
Passie wil ik zie bij mensen als Urby voor 1.3 miljoen per jaar. Maarten Stekelenburg heeft vandaag 6000 euro verdiend, voor dat geld mocht die bal er best uitgehaald worden vind ik.
Nou lag het vandaag niet aan de inzet, true, maar vorige week WEL! En voor zoveel geld is dat zum kotzen.
Je leest niet. Deze week lag het niet aan de inzet, maar hij trekt zijn kop in bij de bal vamn Pranjic, omdat ie bang is!quote:Op zondag 1 februari 2009 00:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij kijkt echt andere wedstrijden volgens mij. Als er iemand vandaag passie liet zien was het Urby wel. En vorige week lag het aan alles behalve aan de inzet.
Want dat is vooral niet een natuurlijke reactie, natuurlijk niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je leest niet. Deze week lag het niet aan de inzet, maar hij trekt zijn kop in bij de bal vamn Pranjic, omdat ie bang is!
Oh ja, ik was vergeten dat dat elke week overal gebeurt....quote:Op zondag 1 februari 2009 00:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Want dat is vooral niet een natuurlijke reactie, natuurlijk niet.
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:03 schreef HeatWave het volgende:
Vooor 1.3 miljoen euro per jaar mag elke FOK!ker mij met liefde elke week een bal in mijn smoel komen schieten zo hard ie wil!
Natuurlijke reflex waarschijnlijk. In de rest van de wedstrijd heeft hij juist laten zien er alles aan te doen, een beetje zielig om juist dit eruit te pakken.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je leest niet. Deze week lag het niet aan de inzet, maar hij trekt zijn kop in bij de bal vamn Pranjic, omdat ie bang is!
Ik heb veel analisten andere dingen horen zeggen. Het lag aan het uit vorm zijn van een aantal bepalende spelers en dat we tactisch werden afgetroefd.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:06 schreef HeatWave het volgende:
En vorige week lag het wel aan de inzet,klaar. Dat hoef je echt niet van mij aan te nemen, dat heeft elke analist in elke krant ook gezegd. Ajax was lamlendig vorige week.
Wie is de droeftoeter die roept dat het ''maar een spelletje is''?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Filmpje is nog mooier...
En verder is het vaak juist handig als ze draaien in de sprong, zo kunnen ze snel anticiperen op een (mogelijke) rebound.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ik was vergeten dat dat elke week overal gebeurt....
Wat doet ie dan ie die muur? je staat daarom de bal tegen te houden.. hoe dan ook!
Beveiliger ofzo. Typisch zo'n klapjosti die volgend jaar ofzo bij AZ op de tribune zitquote:Op zondag 1 februari 2009 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wie is de klapmongool die roept dat het ''maar een spelletje is''? Die gast solliciteert echt naar een stomp voor zijn kanis. Grafmongool.
Preciesquote:Op zondag 1 februari 2009 00:14 schreef jna het volgende:
[..]
Beveiliger ofzo. Typisch zo'n klapjosti die volgend jaar ofzo bij AZ op de tribune zit
Je moet geld los zien van de prestaties. Zo is de markt gewoon, voetballers gaan echt niet beter spelen voor meer geld hoor. En ze willen allemaal echt wel winnen hoor. Het zijn voetballers he, hun hele leven doen ze het al. Het is al hobby begonnenquote:Op zondag 1 februari 2009 00:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die gast zag ik ook. Wat zal ie verdienen per maand? 1500 eurotjes? Daarvan gaat elke maand een fiks bedrag naar Ajax, seizoenskaart, shirtje, overpriced biertje.... Om naar spelers te kijken die 6000 euro per dag verdienen en het regelmatig vertikken wat harder te werken. Mag ie boos zijn?
Nogmaals, spelers die in de muur hun kop intrekken omdat ze bang zijn voor de bal moeten echt dikke boetes krijjgen.
Vooor 1.3 miljoen euro per jaar mag elke FOK!ker mij met liefde elke week een bal in mijn smoel komen schieten zo hard ie wil! Maar nee meneer Urby is er te bang voor....
Die rode kaarten zijn een indirect gevolg van een grote bek tegen de arbitage. Elk twijfelgeval zal dit seizoen, en wel langer, in het nadeel van Ajax worden gefloten. Dan moet je je bek maar houden. Scheidsrechters zijn hele enge mannetjes.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:13 schreef denthemen het volgende:
Aan de rode kaart en de reacties vorige week kon je wel zien dat de inzet er toen was
Ik vind het aantal verwende en verwijfde voetballers wel enorm toegenomen met de toegenomen salarissen. Het voetbal is er niet veel beter op geworden iig. De voetballer als rolmodel voor de jeugd (niet zeiken, je best doen, tegen je verlies kunnen, de trainer respecteren, etc etc) ook niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:14 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Je moet geld los zien van de prestaties. Zo is de markt gewoon, voetballers gaan echt niet beter spelen voor meer geld hoor. En ze willen allemaal echt wel winnen hoor. Het zijn voetballers he, hun hele leven doen ze het al. Het is al hobby begonnen
Over dat verwachtingspatroon, dat is elke zomer toch zo? Daar heb ik me voor dit seizoen ook over zitten verbazen. Ajax speelt twee baggerpartijen tegen Twente in de playoffs, en amper anderhalve maand later hoor je mensen roepen dat we wel effe 'gewoon' kampioen gaan worden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het verwachtingspatroon is ook te hoog. Nieuw bestuur, nieuwe technische staf, een halve nieuwe basiself en we moeten maar meteen weer kampioen worden. drie kwart realiseert zich niet eens dat er gebouwd moet worden aan een elftal, dat gaat met vallen en opstaan. En geloof me ik vind het ook heel klote, maar ik vind dat het naar alle verwachtingen goed gaat.
Die vent heeft zo gelijkquote:Op zondag 1 februari 2009 00:17 schreef Greetings het volgende:
Bedankt he, Marco! Pannekoek! Weer geen kampioen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja idd. Nu roepen sommige alweer dat Marco op moet rotten en dergelijke. Ajax is jammer genoeg niet meer het dominante en het grootste. We moeten net als alle andere ploegen knokken voor de punten en verliezen soms. van Basten is bezig met het opbouwen van een elftal, wat grotendeels bestaat uit spelers van vooraan in de 20.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Over dat verwachtingspatroon, dat is elke zomer toch zo? Daar heb ik me voor dit seizoen ook over zitten verbazen. Ajax speelt twee baggerpartijen tegen Twente in de playoffs, en amper anderhalve maand later hoor je mensen roepen dat we wel effe 'gewoon' kampioen gaan worden.
Die mensen moeten wel effe iets krijgen. Voetbal is een manier van leven, en je club is daarin een rode draad.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En dan die klapjosti: "Het is maar een spelletje"Daar heb je het probleem al
Die heeft tegen die tijd wel een andere club.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:23 schreef peaceman het volgende:
Mijn inziens moet Marco zeker nog 1 seizoen de kans krijgen. Als Ajax dan weer niet kampioen wordt, dan lijkt Rijkaard me de aangewezen man om coach te worden.
Alsof iemand Marco nog wegkrijgt bij Ajaxquote:Op zondag 1 februari 2009 00:23 schreef peaceman het volgende:
Mijn inziens moet Marco zeker nog 1 seizoen de kans krijgen. Als Ajax dan weer niet kampioen wordt, dan lijkt Rijkaard me de aangewezen man om coach te worden.
Ach, wie zegt dat Rijkaard het wel lukt danquote:Op zondag 1 februari 2009 00:23 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik. Volgende week winnen we gewoon van Heerenveen.
Idd! Rijkaard degradeerde ook met Sparta, dat vergeten veel mensen wel eens.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, wie zegt dat Rijkaard het wel lukt dan
Niemand, maar ik zie Rijkaard geen Oleguer en Sno halen (1,1 miljoen verdient Sno). ruzie maken met alles en iedereen, vage opstellingen maken, mensen schofferen in het openbaar, wisselen als een blinde en achteraf een beetje doen alsof het niet zoveel uitmaakt en elke week precies hetzelfde ongeintersseerde verhaaltje afsteken.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niemand, maar ik denk niet dat het geaccepteerd wordt als Marco volgend jaar geen kampioen wordt. Dit jaar nog wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is met iedere coach wel iets. Kijk de laatste jaren eens terug, ze hadden allemaal wel wat. Dus waarom zou Rijkaard een verbetering zijn?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niemand, maar ik zie Rijkaard geen Oleguer en Sno halen (1,1 miljoen verdient Sno). ruzie maken met alles en iedereen, vage opstellingen maken, mensen schofferen in het openbaar, wisselen als een blinde en achteraf een beetje doen alsof het niet zoveel uitmaakt en elke week precies hetzelfde ongeintersseerde verhaaltje afsteken.
Nee, je kan zeggen wat je wil, maar vooraf was ik er niet zo blij mee, en hij heeft voor mij persoonlijk nog niets positiefs voor Ajax gedaan tot nog toe.
Dat is een ander verhaal, maar zoals iemand hierboven al zei: Het is makkelijker die selectie van Barca toen te laten voetballen dan die van sparta toen, of die van Ajax nu. Rijkaard is ook geen miracle worker.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:29 schreef Barca het volgende:
Sparta is ook vergelijkbaar met Ajax.
Ik vind dat je met zo'n budget en de totale macht een veel beter elftal neer had kunnen zeggen. 100% gegarandeerd kampioen kan nooit, maar ik heb Ajax dit seizoen eigenlijk nog geen 1 wedstrijd echt goed zien voetballen. Sporadisch liep het een beetje, maar dominant met goed combinatie voetbal? Nee.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niemand, maar ik denk niet dat het geaccepteerd wordt als Marco volgend jaar geen kampioen wordt. Dit jaar nog wel.
[ afbeelding ]
Een nederlaag wegzuipen schijnt tegenwoordig hot te zijn.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:18 schreef jna het volgende:
Wel zielig voor de jongens dat het verjaardagsfeestje van van der Wiel ook niet doorgaat
[ afbeelding ]
Sja, als je je als Groningersupporter zo druk moest maken over geen kampioen worden was de gemiddelde leeftijd van overlijden 11 geweestquote:
Elke speler die vanavond op het Rembrandt te vinden is kan meteen vertrekken wat mij betreft.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een nederlaag wegzuipen schijnt tegenwoordig hot te zijn.
PSV werd ook kampioen met lelijk voetbal. Het zal me een zorg zijn zolang ze winnen.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:35 schreef Scorpie het volgende:
Er zit TOTAAL geen lijn in het spel. Niks. Een peer naar voren, hopen dat Suarez, Sulejmani en Cvitanich iets ermee doen en achterin maar volhouden.
Waar is dat mooie voetbal? Nergens.
Hijs wel leukquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Noem dan man en paard. Kom maar op met die namen.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik denk dat het komt omdat ze hem gewoon een lul vinden. En dat onderbouw ik met alle conflicten die hij al heeft gehad. Hij is er een half jaar en er zijn gewoon nu al zoveel incidenten met spelers geweest, ze motten hem gewoon niet.
Zelfs dat doen we niet. Lelijk voetbal, geen resultaat. Wat een verademing. GODVERDOMME.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
PSV werd ook kampioen met lelijk voetbal. Het zal me een zorg zijn zolang ze winnen.
Zijn vaak genoeg voetballers van Ajax gezien na een (verloren) wedstrijd. Sowieso zegt het genoeg dat je je verjaardag wilt vieren op de avond van een wedstrijd.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke speler die vanavond op het Rembrandt te vinden is kan meteen vertrekken wat mij betreft.
Wij moesten echt maar een een biertje gaan drinken geloof ikquote:Op zondag 1 februari 2009 00:35 schreef Scorpie het volgende:
Er zit TOTAAL geen lijn in het spel. Niks. Een peer naar voren, hopen dat Suarez, Sulejmani en Cvitanich iets ermee doen en achterin maar volhouden.
Waar is dat mooie voetbal? Nergens.
Whehe, we zouden volgens mij elkaar niks nieuws te vertellen hebbenquote:Op zondag 1 februari 2009 00:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij moesten echt maar een een biertje gaan drinken geloof ik.
Ik snap echt niet dat er elke keer weer mensen zijn die zo positief blijven, ik kan er met mijn hoofd niet bij. Het heeft niets met liefde voor Ajax te maken, waarom zou ik me dan jaar in, jaar ui zo druk maken? Ik maak me druk omdat de club ziek is, doodziek. En dat schijnt geen probleem te zijn voor velen...
Dat weet je nooit. Begrijp me goed. Ik heb Suarez er heel graag bij, maar met een andere speler op die positie was het als team wellicht hechter geweest. Dat blijft echter wel speculatie.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind dat je met zo'n budget en de totale macht een veel beter elftal neer had kunnen zeggen. 100% gegarandeerd kampioen kan nooit, maar ik heb Ajax dit seizoen eigenlijk nog geen 1 wedstrijd echt goed zien voetballen. Sporadisch liep het een beetje, maar dominant met goed combinatie voetbal? Nee.
Als Ajax Suarez niet had gehad hadden we nu 5de gestaan ofzo.. MvB krijgt Ajax niet aam het voetballen. En ik denk dat het komt omdat ze hem gewoon een lul vinden. En dat onderbouw ik met alle conflicten die hij al heeft gehad. Hij is er een half jaar en er zijn gewoon nu al zoveel incidenten met spelers geweest, ze motten hem gewoon niet.
Bij Oranje waren het er al veel:quote:Op zondag 1 februari 2009 00:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Noem dan man en paard. Kom maar op met die namen.
Positief blijven is het beste wat we kunnen doen, maar na vanavond zie ik de kans om eindelijk weer eens kampioen te worden tot het nulpunt gedaald.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij moesten echt maar een een biertje gaan drinken geloof ik.
Ik snap echt niet dat er elke keer weer mensen zijn die zo positief blijven, ik kan er met mijn hoofd niet bij. Het heeft niets met liefde voor Ajax te maken, waarom zou ik me dan jaar in, jaar ui zo druk maken? Ik maak me druk omdat de club ziek is, doodziek. En dat schijnt geen probleem te zijn voor velen...
Alleen je avondje?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Positief blijven is het beste wat we kunnen doen, maar na vanavond zie ik de kans om eindelijk weer eens kampioen te worden tot het nulpunt gedaald.
Ik ben er echt ziek van dat we hebben verloren. Dit heeft echt mijn avondje verpest
Wéééér geen kampioen
Ja hoor, morgen ben ik het vergetenquote:
Ik moet vooral om die vent lachen die zegt dat het maar een spelletje isquote:Op zondag 1 februari 2009 00:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als je je als Groningersupporter zo druk moest maken over geen kampioen worden was de gemiddelde leeftijd van overlijden 11 geweest.
Sja, het is ook erg makkelijk scoren natuurlijk, die gast is idd waarschijnlijk suppoost en snapt net zoveel van voetbal als ik van rationeel reageren na een nederlaagquote:Op zondag 1 februari 2009 00:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik moet vooral om die vent lachen die zegt dat het maar een spelletje is.
Dan word je toch ook leip..
Zie je ook nog allemaal van die Heerenveen supporters lachen op de achtergrond..
En volgend jaar doet PSV gewoon weer mee.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niemand, maar ik denk niet dat het geaccepteerd wordt als Marco volgend jaar geen kampioen wordt. Dit jaar nog wel.
Daarom is dit juist het seizoen om kampioen te worden...quote:Op zondag 1 februari 2009 00:54 schreef Longmen het volgende:
[..]
En volgend jaar doet PSV gewoon weer mee.
Sja, de selectie is ook niet goed genoeg in de breedte (eigenlijk helemaal nietquote:Op zondag 1 februari 2009 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Na de 0-1 had ik ook echt iets van ''Marco grijp verdomme nou eens in''. Zeker toen je zag dat we een man minder op het middenveld hadden en Heerenveen juist op deze linie steeds vaker de duels won.
ja, en daaom is het des te zuur dat de schaal naar van Gaal gaat, of misschien zelfs Twente...quote:Op zondag 1 februari 2009 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daarom is dit juist het seizoen om kampioen te worden...
Maar ja breng dan Lindgren het veld in in plaats van hem 90 minuten lang op de bank te laten rotten denk ik dan. Juist hij is een speler die nog wat rust kan brengen. Nu had je vaak situaties waarbij ze als een stel honden op elkaar sprongen en je moest hopen dat je de bal veroverde....het was niet om aan te zien.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, de selectie is ook niet goed genoeg in de breedte (eigenlijk helemaal niet) zodra je wissels bestaan uit Oleguer, Sarpong en Leonardo (die ik wel ok vind, maar die krijgt geen contract van MvB) dan is er niets niet goed.
Ik realiseer met ook wel dat het achteraf altijd makkelijk lullen is, maar ik heb MvB geloof ik 1 wedstrijd kunnen betrappen op een redelijke wissel. Dit ging toch ook weer nergens over?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar ja breng dan Lindgren het veld in in plaats van hem 90 minuten lang op de bank te laten rotten denk ik dan. Juist hij is een speler die nog wat rust kan brengen. Nu had je vaak situaties waarbij ze als een stel honden op elkaar sprongen en je moest hopen dat je de bal veroverde....het was niet om aan te zien.
U vraagt, wij draaienquote:Op zondag 1 februari 2009 01:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat heeft ie dan WEL goed gedaan? We staan morgen 3de, zijn uit de beker en Europees zijn we een ronde verder juist door een speler die geen contract krijgt.
Oh dit is zo verschrikkelijk lekker.quote:
Oh ja, natuurlijk krijgt ie ook een faire kans, met 14 min per pot. Hij wil gewoon weg, maar dat mag ie weer niet van MvB. dat motiveert.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:12 schreef MaxC het volgende:
Heatwave, waarom ben je zo positief over Leonardo? Die jongen raakt misschien per seizoen 2 ballen goed
yeah, met Oranje, de keuze uit de beste spelers ter wereld maar liefst 1 hele goeie wedstrijd spelen, nee ik ben overtuigdquote:
Ah ok.. Ik snapte er al niets van.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oleguer kwam er in voor Anita, venomsnake, omdat Anita niet meer verder kon. Er werd al 1 op 1 gespeeld en om door vermoeidheid nog op 0-2 te komen, bracht ie Oleguer denk ik. Niet een hele aparte wissel hoor. Aanvallend waren er ook weinig opties meer over.
Zeik niet. De prestaties van Ajax liggen echt niet aan van Basten. Hij heeft een goeie kijk op het spelletje. Het zijn de spelers die het na laten.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeah, met Oranje, de keuze uit de beste spelers ter wereld maar liefst 1 hele goeie wedstrijd spelen, nee ik ben overtuigd.
Ik vind het echt een flutlijstje, sorry..quote:Op zondag 1 februari 2009 00:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij Oranje waren het er al veel:
Davids stopte omdat hij kwam
Perez moest weg
Gabri heeft tijden niet gespeeld zonder aantoonbare reden en was ontevreden
Leonardo krijgt geen faire kans (14 min per pot) maar mag niet weg naar Griekenland.
Schilder was rond met NEC, mocht niet weg.
Sno is terug gezet (eigen aankoop)
en dat is even om kwart voor 1 met een paar biertjes op uit mijn hoofd....
Godfurdegodfur. Echt, wat dacht je hiervan.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondanks "slechts" de kwartfinale....
Wat waren we goed he, toen
Kippenvel.quote:
Ja, en ik vind het niet, en nu?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vind het echt een flutlijstje, sorry..
Ik vroeg om de namen van huidige Ajax spelers die volgens jou Van Basten niet mogen.
-Oranje, Davids en Perez = niet relevant dus.
-Gabri. Ja, er waren wat strubbelingen met Gabri, maar daar waren wel een paar redenen voor. Als er echt een groot probleem was geweest tussen Marco en Gabri dan was de laatste afgelopen maand wel ingegaan op het aanbod van Espanyol.
-En die laatste drie: ik geloof er geen reet van dat die drie een probleem met Van Basten hebben.
Geeft niet jongen, geeft niet. Echt.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kippenvel.![]()
Maar eerlijk is eerlijk, achteraf was het niet zo'n geweldige prestatie. Wat Italië en zeker Frankrijk dat toernooi lieten zien was allerbelabberdst.
Hij heeft wel gelijk, ok Italie was super, maar tegen Frankrijk was het al minder en veel mazzel dat die goal heel snel weer voor Nederland viel, want Frankrijk was los. En zodra Hiddink, iemand met verstand van voetbal, om de hoek kwam was het meteen afgelopen.quote:
Je standaard replyquote:
Leonardo is een prima 13de, 14de, 15de man die nu bruikbaar is. Hij heeft gewoon een contract tot de zomer. Volgens mij las ik recentelijk dat je het belachelijk vond dat Huntelaar Ajax in de steek heeft gelaten in de winterstop, maar nu je het kan gebruiken om Van Basten de zwarte piet toe te schuiven is de transfer ineens heel bruikbaar? Bullshit dus.quote:Leonardo heeft aangegeven boos te zijn omdat ie niet naar Griekenland mag
Misbruikt? Denk dat ie hartstikke blij is met de onverwachte hoeveelheid speelminuten die hij krijgt.quote:, Schilder zal blij zijn dat ie misbruikt wordt zeker?
Dat heeft ie aan zichzelf te danken en echt iedereen vond het een volkomen terechte beslissing, maar alleen Van Basten mag dat niet vinden?quote:En Sno is ook echt in een goeie bui als ie teruggezet is naar het 2de zeker?
Dramatisch is overdreven, hebben genoeg prima wedstrijden bijgezeten, mede dankzij Van Basten. Dat Urby zijn hoofd intrekt bij de vrije trap is toch niet aan Marco te wijten?quote:Hoe kan dat nou in godsnaam niet zo zijn???
En tel daarbij op dat het gewoon voor geen meter loopt met een selectie die op papier al kampioen had moeten zijn bij wijze van spreke. Jij mag je eigen conclusie trekken, ik trek de mijne. Voorlopig speelt Ajax dramatisch en verloopt het seizoen idem.
Niemand is daar blij mee. Niemand. Maar mijn punt is - je kan Van Basten niet verwijten is dat er 4 jaar lang geen titel is behaald. Dat staat compleet los van zijn doen en laten.quote:Maar ik bewonder ieders positivisme, ik snap het alleen niet. 4 en waarschijnlijk 5 jaar geen kampioen, ik vind het niet echt een beste reeks voor Ajax. maar goed, daar ben ik dus de enige in...
Desondanks dat zullen de beelden me altijd bijblijven hoor.quote:
Ach, larie. Het loopt zoals het loopt en het is altijd afhankelijk van de situatie. De Italianen waren geen domme jongens en de Fransen al helemaal niet, toch wonnen we dik. Als we er tegen Rusland snel één in hadden liggen, was het verhaal anders gelopen. Dus erover lullen heeft geen zin; genieten van de hoogtepunten wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, ok Italie was super, maar tegen Frankrijk was het al minder en veel mazzel dat die goal heel snel weer voor Nederland viel, want Frankrijk was los. En zodra Hiddink, iemand met verstand van voetbal, om de hoek kwam was het meteen afgelopen.
-Is Leonardo boos? Waar haal je dat vandaan (linkje graag!) ?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ik vind het niet, en nu?
Leonardo heeft aangegeven boos te zijn omdat ie niet naar Griekenland mag, Schilder zal blij zijn dat ie misbruikt wordt zeker? En Sno is ook echt in een goeie bui als ie teruggezet is naar het 2de zeker? Hoe kan dat nou in godsnaam niet zo zijn???
En tel daarbij op dat het gewoon voor geen meter loopt met een selectie die op papier al kampioen had moeten zijn bij wijze van spreke. Jij mag je eigen conclusie trekken, ik trek de mijne. Voorlopig speelt Ajax dramatisch en verloopt het seizoen idem.
Maar ik bewonder ieders positivisme, ik snap het alleen niet. 4 en waarschijnlijk 5 jaar geen kampioen, ik vind het niet echt een beste reeks voor Ajax. maar goed, daar ben ik dus de enige in...
Huh, dit was in het echt helemaal niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:40 schreef versteegrob het volgende:
Ze kunnen het wel
http://www.dumpert.nl/mediabase/383621/b673a39f/arena_powned.html
Nou dit is 100000% het bewijs dat jullie allemaal niet dezelfde wedstrijd zien als ik, want dit was 100% zeker wel gewoon te zien tijdens de wedstrijdquote:Op zondag 1 februari 2009 01:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Huh, dit was in het echt helemaal niet.
Nou ik zat in het stadion, in de 60e minuut zelfs en ik vreet m'n schaamhaar op als dit toen op de boarding stond.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dit is 100000% het bewijs dat jullie allemaal niet dezelfde wedstrijd zien als ik, want dit was 100% zeker wel gewoon te zien tijdens de wedstrijd.
Ik heb die zin "nu je hier toch zit"toch echt gezien. Dus of ze hebben een deal met de TV regie afgesproken om het erin te monteren, of je moet niet zoveel drinkenquote:Op zondag 1 februari 2009 01:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou ik zat in het stadion, in de 60e minuut zelfs en ik vreet m'n schaamhaar op als dit toen op de boarding stond.
quote:Op zondag 1 februari 2009 01:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou ik zat in het stadion, in de 60e minuut zelfs en ik vreet m'n schaamhaar op als dit toen op de boarding stond.
Pranjic had schijnbaar een informeel gesprek met Van Basten een paar maanden terug.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Video: Pranjic: 'Ajax wordt geen kampioen'
Handige speler, maar niet de missing link vind ik. Beetje het type Urby, maar dan wat doelgerichter.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Pranjic had schijnbaar een informeel gesprek met Van Basten een paar maanden terug.
Had dan eigenlijk wel verwacht dat ie in de winterstop was gekomen.
Waar haal je dat uit?quote:Op zondag 1 februari 2009 02:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Pranjic had schijnbaar een informeel gesprek met Van Basten een paar maanden terug.
Hmmm i see. Had er hem graag bij gehad moet ik zeggen.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stond op elfvoetbal dacht ik.
Ik denk dat het via de TV oid is gegaan, ik zat vandaag ter hoogte van de camerapositie en zoiets zou me zeker zijn opgevallen. Tijdens Ajax-Kopenhagen was het wél live op de boarding, maar weet gewoon nu zeker dat het in het echt niet te zien is geweest.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb die zin "nu je hier toch zit"toch echt gezien. Dus of ze hebben een deal met de TV regie afgesproken om het erin te monteren, of je moet niet zoveel drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |