Natuurlijke reflex waarschijnlijk. In de rest van de wedstrijd heeft hij juist laten zien er alles aan te doen, een beetje zielig om juist dit eruit te pakken.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je leest niet. Deze week lag het niet aan de inzet, maar hij trekt zijn kop in bij de bal vamn Pranjic, omdat ie bang is!
Ik heb veel analisten andere dingen horen zeggen. Het lag aan het uit vorm zijn van een aantal bepalende spelers en dat we tactisch werden afgetroefd.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:06 schreef HeatWave het volgende:
En vorige week lag het wel aan de inzet,klaar. Dat hoef je echt niet van mij aan te nemen, dat heeft elke analist in elke krant ook gezegd. Ajax was lamlendig vorige week.
Wie is de droeftoeter die roept dat het ''maar een spelletje is''?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Filmpje is nog mooier...
http://www.dailymotion.com/goalzzz/video/x87s66_ajax-idioot_sport
En verder is het vaak juist handig als ze draaien in de sprong, zo kunnen ze snel anticiperen op een (mogelijke) rebound.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ik was vergeten dat dat elke week overal gebeurt....
Wat doet ie dan ie die muur? je staat daarom de bal tegen te houden.. hoe dan ook!
Beveiliger ofzo. Typisch zo'n klapjosti die volgend jaar ofzo bij AZ op de tribune zitquote:Op zondag 1 februari 2009 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wie is de klapmongool die roept dat het ''maar een spelletje is''? Die gast solliciteert echt naar een stomp voor zijn kanis. Grafmongool.
Preciesquote:Op zondag 1 februari 2009 00:14 schreef jna het volgende:
[..]
Beveiliger ofzo. Typisch zo'n klapjosti die volgend jaar ofzo bij AZ op de tribune zit
Je moet geld los zien van de prestaties. Zo is de markt gewoon, voetballers gaan echt niet beter spelen voor meer geld hoor. En ze willen allemaal echt wel winnen hoor. Het zijn voetballers he, hun hele leven doen ze het al. Het is al hobby begonnenquote:Op zondag 1 februari 2009 00:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die gast zag ik ook. Wat zal ie verdienen per maand? 1500 eurotjes? Daarvan gaat elke maand een fiks bedrag naar Ajax, seizoenskaart, shirtje, overpriced biertje.... Om naar spelers te kijken die 6000 euro per dag verdienen en het regelmatig vertikken wat harder te werken. Mag ie boos zijn?
Nogmaals, spelers die in de muur hun kop intrekken omdat ze bang zijn voor de bal moeten echt dikke boetes krijjgen.
Vooor 1.3 miljoen euro per jaar mag elke FOK!ker mij met liefde elke week een bal in mijn smoel komen schieten zo hard ie wil! Maar nee meneer Urby is er te bang voor....
Die rode kaarten zijn een indirect gevolg van een grote bek tegen de arbitage. Elk twijfelgeval zal dit seizoen, en wel langer, in het nadeel van Ajax worden gefloten. Dan moet je je bek maar houden. Scheidsrechters zijn hele enge mannetjes.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:13 schreef denthemen het volgende:
Aan de rode kaart en de reacties vorige week kon je wel zien dat de inzet er toen was
Ik vind het aantal verwende en verwijfde voetballers wel enorm toegenomen met de toegenomen salarissen. Het voetbal is er niet veel beter op geworden iig. De voetballer als rolmodel voor de jeugd (niet zeiken, je best doen, tegen je verlies kunnen, de trainer respecteren, etc etc) ook niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:14 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Je moet geld los zien van de prestaties. Zo is de markt gewoon, voetballers gaan echt niet beter spelen voor meer geld hoor. En ze willen allemaal echt wel winnen hoor. Het zijn voetballers he, hun hele leven doen ze het al. Het is al hobby begonnen
Over dat verwachtingspatroon, dat is elke zomer toch zo? Daar heb ik me voor dit seizoen ook over zitten verbazen. Ajax speelt twee baggerpartijen tegen Twente in de playoffs, en amper anderhalve maand later hoor je mensen roepen dat we wel effe 'gewoon' kampioen gaan worden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het verwachtingspatroon is ook te hoog. Nieuw bestuur, nieuwe technische staf, een halve nieuwe basiself en we moeten maar meteen weer kampioen worden. drie kwart realiseert zich niet eens dat er gebouwd moet worden aan een elftal, dat gaat met vallen en opstaan. En geloof me ik vind het ook heel klote, maar ik vind dat het naar alle verwachtingen goed gaat.
Die vent heeft zo gelijkquote:Op zondag 1 februari 2009 00:17 schreef Greetings het volgende:
Bedankt he, Marco! Pannekoek! Weer geen kampioen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja idd. Nu roepen sommige alweer dat Marco op moet rotten en dergelijke. Ajax is jammer genoeg niet meer het dominante en het grootste. We moeten net als alle andere ploegen knokken voor de punten en verliezen soms. van Basten is bezig met het opbouwen van een elftal, wat grotendeels bestaat uit spelers van vooraan in de 20.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Over dat verwachtingspatroon, dat is elke zomer toch zo? Daar heb ik me voor dit seizoen ook over zitten verbazen. Ajax speelt twee baggerpartijen tegen Twente in de playoffs, en amper anderhalve maand later hoor je mensen roepen dat we wel effe 'gewoon' kampioen gaan worden.
Die mensen moeten wel effe iets krijgen. Voetbal is een manier van leven, en je club is daarin een rode draad.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En dan die klapjosti: "Het is maar een spelletje"Daar heb je het probleem al
Die heeft tegen die tijd wel een andere club.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:23 schreef peaceman het volgende:
Mijn inziens moet Marco zeker nog 1 seizoen de kans krijgen. Als Ajax dan weer niet kampioen wordt, dan lijkt Rijkaard me de aangewezen man om coach te worden.
Alsof iemand Marco nog wegkrijgt bij Ajaxquote:Op zondag 1 februari 2009 00:23 schreef peaceman het volgende:
Mijn inziens moet Marco zeker nog 1 seizoen de kans krijgen. Als Ajax dan weer niet kampioen wordt, dan lijkt Rijkaard me de aangewezen man om coach te worden.
Ach, wie zegt dat Rijkaard het wel lukt danquote:Op zondag 1 februari 2009 00:23 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik. Volgende week winnen we gewoon van Heerenveen.
Idd! Rijkaard degradeerde ook met Sparta, dat vergeten veel mensen wel eens.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, wie zegt dat Rijkaard het wel lukt dan
Niemand, maar ik zie Rijkaard geen Oleguer en Sno halen (1,1 miljoen verdient Sno). ruzie maken met alles en iedereen, vage opstellingen maken, mensen schofferen in het openbaar, wisselen als een blinde en achteraf een beetje doen alsof het niet zoveel uitmaakt en elke week precies hetzelfde ongeintersseerde verhaaltje afsteken.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niemand, maar ik denk niet dat het geaccepteerd wordt als Marco volgend jaar geen kampioen wordt. Dit jaar nog wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is met iedere coach wel iets. Kijk de laatste jaren eens terug, ze hadden allemaal wel wat. Dus waarom zou Rijkaard een verbetering zijn?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niemand, maar ik zie Rijkaard geen Oleguer en Sno halen (1,1 miljoen verdient Sno). ruzie maken met alles en iedereen, vage opstellingen maken, mensen schofferen in het openbaar, wisselen als een blinde en achteraf een beetje doen alsof het niet zoveel uitmaakt en elke week precies hetzelfde ongeintersseerde verhaaltje afsteken.
Nee, je kan zeggen wat je wil, maar vooraf was ik er niet zo blij mee, en hij heeft voor mij persoonlijk nog niets positiefs voor Ajax gedaan tot nog toe.
Dat is een ander verhaal, maar zoals iemand hierboven al zei: Het is makkelijker die selectie van Barca toen te laten voetballen dan die van sparta toen, of die van Ajax nu. Rijkaard is ook geen miracle worker.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:29 schreef Barca het volgende:
Sparta is ook vergelijkbaar met Ajax.
Ik vind dat je met zo'n budget en de totale macht een veel beter elftal neer had kunnen zeggen. 100% gegarandeerd kampioen kan nooit, maar ik heb Ajax dit seizoen eigenlijk nog geen 1 wedstrijd echt goed zien voetballen. Sporadisch liep het een beetje, maar dominant met goed combinatie voetbal? Nee.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niemand, maar ik denk niet dat het geaccepteerd wordt als Marco volgend jaar geen kampioen wordt. Dit jaar nog wel.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Van het psv netwerk geplukt.
Een nederlaag wegzuipen schijnt tegenwoordig hot te zijn.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:18 schreef jna het volgende:
Wel zielig voor de jongens dat het verjaardagsfeestje van van der Wiel ook niet doorgaat
[ afbeelding ]
Sja, als je je als Groningersupporter zo druk moest maken over geen kampioen worden was de gemiddelde leeftijd van overlijden 11 geweestquote:
Elke speler die vanavond op het Rembrandt te vinden is kan meteen vertrekken wat mij betreft.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een nederlaag wegzuipen schijnt tegenwoordig hot te zijn.
PSV werd ook kampioen met lelijk voetbal. Het zal me een zorg zijn zolang ze winnen.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:35 schreef Scorpie het volgende:
Er zit TOTAAL geen lijn in het spel. Niks. Een peer naar voren, hopen dat Suarez, Sulejmani en Cvitanich iets ermee doen en achterin maar volhouden.
Waar is dat mooie voetbal? Nergens.
Hijs wel leukquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Van het psv netwerk geplukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |