Ik zal er ook vast wel naast zitten, frustatie heeft hier de overhand. Maar blijf erbij dat ik bij lange na niet de inzet van NEC uit heb gezien.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja... ik denk dat jij eens langs Hans Anders moet, maar goed... ik zal het wel verkeerd gezien hebben...
Ga er een column overschrijven zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:23 schreef Barca het volgende:
Marco nu ontslaan lost het probleem niet op, maar voorkomt wel dat het probleem nog erger wordt. De club had Marco nooit moeten aannemen.
Al eens gedaan, maar inderdaad ... tijd voor een vervolg.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:23 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ga er een column overschrijven zou ik zeggen.
Tja, NEC is denk ik ook uiteindelijk wat zwakker dan Heerenveen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:22 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik zal er ook vast wel naast zitten, frustatie heeft hier de overhand. Maar blijf erbij dat ik bij lange na niet de inzet van NEC uit heb gezien.
Dat bedoel ik te zeggen. Wel de wil, maar verder ook niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:24 schreef BoerBert het volgende:
Er was wel enigszins inzet, maar die werd niet gebruikt om goed voetbal te spelen. Er werd een beetje met het verstand op 0 gespeeld.
Jep. Die 1-0 was denk ik meer het breekpunt dan de 10-11 situatie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja, NEC is denk ik ook uiteindelijk wat zwakker dan Heerenveen.
Maar goed, laat het duidelijk zijn dat de rode kaart bepalend was voor het vervolg van de wedstrijd. Als het uiteindelijk 0-0 blijft dan zeggen we allemaal: toch knap met 10 tegen 11. Toch?
Dat klopt wel. Er zat totaal geen rust in het elftal. Dit kwam eventuele kansen niet ten goede.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:24 schreef BoerBert het volgende:
Er was wel enigszins inzet, maar die werd niet gebruikt om goed voetbal te spelen. Er werd een beetje met het verstand op 0 gespeeld.
Ga toch weg man. Het gaat boven verwachting, dat jij een persoonlijke vete oid voert tegen v Basten is jouw probleem.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:23 schreef Barca het volgende:
Marco nu ontslaan lost het probleem niet op, maar voorkomt wel dat het probleem nog erger wordt. De club had Marco nooit moeten aannemen.
Filmpje is nog mooier...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Van het psv netwerk geplukt.
Die combi was dodelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:26 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jep. Die 1-0 was denk ik meer het breekpunt dan de 10-11 situatie.
WTF dat ben ikquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Filmpje is nog mooier...
http://www.dailymotion.com/goalzzz/video/x87s66_ajax-idioot_sport
Eigenlijk maakte Schilder die fout... Vermaelen wordt daar slachtoffer van.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Het gaat boven verwachting, dat jij een persoonlijke vete oid voert tegen v Basten is jouw probleem.
Ik ben trots op de spelers, al maakte Vermaelen wel een hele domme fout. Maar daarna was er een hele hoop strijd. Dapp're strijders willen we toch zien? daar had je ze! Hou je dit vol, dan overrompel je met 11 man bijna iedereen. Alleen is het moeilijk met 10 man scoren tegen een verdediging van Heerenveen, die weliswaar kut speelt dit seizoen maar deze wedstrijd dan weer net niet.
We haken nog wel aan, Az krijgt een dip let maar op, en morgen ben ik voor even een klein beetje spartaan!
Schilder speelde een topwedstrijd, zeur niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou het was me een avond hoor...
Laat ik het eerst even rustig opbouwen want van binnen kook ik nog flink.
- Anita en Schilder: alsjeblieft....hoer beide eind op.
- Marco waarom greep je na de 0-1 in GODSNAAM niet direct in?
- Na de 0-1 zijn we tactisch overklast.
Tot zover, straks meer. Nu moet ik deze tegenslag nog even laten bezinken.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond ze beide echt niet zo slecht.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
na 30 miljoen investeringen was de verwachting dat ajax kampioen werd tot nu toe lijkt dat niet te gaan gebeurenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Het gaat boven verwachting,
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Aan schilder kan ie niks doen hij heeft niet zoveel voor de linksback positie, anita MOVEN WEG ERMEEquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou het was me een avond hoor...
Laat ik het eerst even rustig opbouwen want van binnen kook ik nog flink.
- Marco waarom greep je na de 0-1 in GODSNAAM niet direct in?
- Na de 0-1 zijn we tactisch overklast.
Tot zover, straks meer. Nu moet ik deze tegenslag nog even laten bezinken.
Wat roept hij nou tegen San Marco?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Filmpje is nog mooier...
Inderdaad. Wat mij betreft niet alleen een verwachting maar ook een eis.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:32 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
na 30 miljoen investeringen was de verwachting dat ajax kampioen werd tot nu toe lijkt dat niet te gaan gebeuren
Hierbij zou ik toe willen voegen: Liever AZ dan PSV.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:32 schreef Shreyas het volgende:
Ajax deed het dit seizoen lang niet slecht, op zich winnen we veel. Na de winterstop hadden we slechts 2 gelijk en 3 verloren en slechts 3 punten achter op AZ. Niets aan de hand. Dan hoop je alleen dat AZ dan eerder in hun ''dip'' komen dan Ajax. Dat gebeurt echter niet en Ajax verliest 2 keer op rij. Gelet op de stabiliteit van AZ is het kampioenschap hiermee beslist. Ajax wordt het niet meer, niet omdat ze zo slecht zijn, maar omdat AZ dit seizoen gewoon superieur is.
Kritiek op Van Basten is onzin, hij doet het goed, maar hij zit er pas 6 maanden en niet 3 jaar zoals Van Gaal bij AZ.
Je capslock staat aan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:33 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Aan schilder kan ie niks doen hij heeft niet zoveel voor de linksback positie, anita MOVEN WEG ERMEE
Marco die had het te druk met zitten op z'n verwarmde stoel het was al zo koud.
EN GODVERDOMME IN DE 64e MINUUT, DIE KEREL LIGT HALF DOOD IN HET STRAFSCHOPSGEBIED EN SCH VOETBALD DOOR, GABRI ZIET DAT CVITA EN LOUIS DAAR STAAN IN BUITENSPELPOSITIE WAAROM PASST IE HEM NIET ZE KUNNEN GEEN BUITENSPEL OMDAT DIE HOMO ZICH DAAR NOG LIGT AAN TE STELLEN. KRIJG JE HIER NOU VOOR BETAALD?
ZO focking ongelovelijk slecht om daar te stappen voor buitenspelquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eigenlijk maakte Schilder die fout... Vermaelen wordt daar slachtoffer van.
"Hee PANNEKOEK!!!!"quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat roept hij nou tegen San Marco?
Het verwachtingspatroon is ook te hoog. Nieuw bestuur, nieuwe technische staf, een halve nieuwe basiself en we moeten maar meteen weer kampioen worden. drie kwart realiseert zich niet eens dat er gebouwd moet worden aan een elftal, dat gaat met vallen en opstaan. En geloof me ik vind het ook heel klote, maar ik vind dat het naar alle verwachtingen goed gaat.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:32 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
na 30 miljoen investeringen was de verwachting dat ajax kampioen werd tot nu toe lijkt dat niet te gaan gebeuren
Tja als die rode kaart niet valt hoeft dat echt niet beslissend te zijn, maar op zich was het niet slim.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:34 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ZO focking ongelovelijk slecht om daar te stappen voor buitenspel
Ik gun het Van Gaal wel ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hierbij zou ik toe willen voegen: Liever AZ dan PSV.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:31 schreef Barca het volgende:
Als strijd al genoeg is om het publiek tevreden te stellen dan kan je net zo goed fan zijn van Feyenoord.
Hehehequote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit echt te denken wat ik moet posten om niet als negativo over te komen.
Maar het gaat lekker hoor!
Ajax toonde wel degelijk inzet, ze gingen duels goed aan, vochten voor elke bal, gingen voor elke bal, dat kun je niet ontkennen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef Rumille het volgende:
[..]
Waar zag jij inzet? In de constante aanvoer van slidings? Wanhopige pogingen om de bal te veroveren die verbazingwekkend veel lukten, maar als dat nou inzet is.
Inzet is naar mijn inziens, de mouwen opstropen, de tegenstander aanpakken en er alles aan doen om die punten te pakken. Dat zag ik niet.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:36 schreef HeatWave het volgende:
Maar het gaat lekker hoor!
Sluit maar aan in de rij alleen Versteegrob is je zelfs voor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:36 schreef HeatWave het volgende:
Als alleen de 1e helft was gespeeld had ik je gelijk gegeven, maar in de 2e helft zag ik dit niet meer terug.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax toonde wel degelijk inzet, ze gingen duels goed aan, vochten voor elke bal, gingen voor elke bal, dat kun je niet ontkennen.
Punt is dat Ajax te vaak wedstrijden probeert te winnen op kracht, met 1 man minder is dat gewoon niet te doen, dan kom je soms gewoon kracht te kort.
Ajax moet vaker wedstrijden winnen door tactisch slimmer en beter te spelen dan de tegenstander.
Wie heeft het over een nieuw bestuur?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:39 schreef Barca het volgende:
Nieuw bestuur zegt niks. Op het veld moet het gebeuren. Als je zo veel geld uitgeeft dan doe je dat om kampioen te worden.
Dat kunnen we niet. Spelers en coach komen daarvoor kwaliteit tekort.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax toonde wel degelijk inzet, ze gingen duels goed aan, vochten voor elke bal, gingen voor elke bal, dat kun je niet ontkennen.
Punt is dat Ajax te vaak wedstrijden probeert te winnen op kracht, met 1 man minder is dat gewoon niet te doen, dan kom je soms gewoon kracht te kort.
Ajax moet vaker wedstrijden winnen door tactisch slimmer en beter te spelen dan de tegenstander.
Check mijn post onder je, aardige goede timing he.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sluit maar aan in de rij alleen Versteegrob is je zelfs voor.
Het is frustrerend als je niet weet te winnen maar kom op zeg, we hebben over de supporters van Heerenveen...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:39 schreef Noshiba het volgende:
En nogmaals; Ik word helemaal gek van dat beleid bij ajax hoe kan het nou ALWEER zo zijn dat er precies elke keer op dezelfde stoelen supporters van de tegenstanders zitten ik ga er echt een keer naast zitten want wij mogen daar ook niet in hun vak zitten onderbegeleiding van stewards
Lees de berichten nog maar eens.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:40 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wie heeft het over een nieuw bestuur?Jij alleen.
Idd, hij speelde een toppartij. Ook Urby en Schilder speelde erg goed vond ik. de complete aanval viel tegen vond ik. Oleguer viel aardig in maar wel die te korte terugspeelbal.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:40 schreef dronkeykong het volgende:
Gabri !![]()
Wat moet je zonder deze vechter! Echt een held die je nooit maar dan ook nooit naast de basis moet houden!
Ik nietquote:
Na die rode kaart werd het wel minder ja en na de 0-1 had ik ook niet meer het gevoel dat Ajax er in geloofde om de wedstrijd nog met 10 man tot een goed einde te brengen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:39 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als alleen de 1e helft was gespeeld had ik je gelijk gegeven, maar in de 2e helft zag ik dit niet meer terug.
Nee maar dat gedeelte van het vak is altijd bezet door supporters van de tegenpartij ze krijgen er allemaal nog ene ajax sjaaltje bij ook, een vriend van mij heeft dus een sv omdat hij de discussie aanging met een steward daarzo. Het slaat toch nergens op dat hun in ons stadion een apart vak van een sponser mogen zitten onder begeleiding van stewardsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Het is frustrerend als je niet weet te winnen maar kom op zeg, we hebben over de supporters van Heerenveen...
Ok. Dat is wel debiel idd ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:43 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nee maar dat gedeelte van het vak is altijd bezet door supporters van de tegenpartij ze krijgen er allemaal nog ene ajax sjaaltje bij ook, een vriend van mij heeft dus een sv omdat hij de discussie aanging met een steward daarzo. Het slaat toch nergens op dat hun in ons stadion een apart vak van een sponser mogen zitten onder begeleiding van stewards
Goede stelling hoor. Ajax speelde 1ste helft echt goed. Alleen de kansen gingen er niet in dat was jammer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:42 schreef HeatWave het volgende:
Het is toch debiel dat je met Suarez, Sulejmani, Cvitanich al 2 wedstrijden geen goal maakt? (jaja, ik weet dat cvita niet meedeed vorige week).
Maar wederom een rare opstelling met die Anita, Schilder deed het niet eens slecht, maar ja ook hij stond op de lijst van spelers die weg moest.
Ik blijf erbij dat MvB er geen flikker van snapt. Rare aankopen, rare opstellingen, rare wissels. en met welke speler heeft ie GEEN ruzie gehad? ... En de resultaten zijn kut nu zijn taktiek "alles op Suarez" ook niet meer werkt.
Het is echt niet 100% zijn schuld,maar hij helpt ook niet... morgen sta je 3de....
Een topwedstrijd.....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:31 schreef Rumille het volgende:
[..]
Schilder speelde een topwedstrijd, zeur niet.
Na zo'n sfeeractie van 410 kan jouw wedstrijd al niet meer stuk toch?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:46 schreef koningdavid het volgende:
Het was kut maar ik weet niet echt wie ik wat moet verwijten. Voor rust speelden we een groot gedeelte van de wedstrijd behoorlijk maar na de rode kaart delfden we het onderspit.
Ik vond ook niemand echt slecht. Schilder en Anita vond ik ook niet eens slecht.
Ja want Ajax wint de volgende 14 wedstrijden makkelijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:47 schreef Zwoerd het volgende:
Als AZ morgen verliest (En dat is absoluut niet ondenkbaar) dan blijft het gat 6 punten en zijn er nog genoeg kansen voor Ajax.
Heb ik ff gemist, wat was er dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:49 schreef jna het volgende:
[..]
Na zo'n sfeeractie van 410 kan jouw wedstrijd al niet meer stuk toch?
Dat is nou passie, was iedere fan maar zoquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Filmpje is nog mooier...
Ben jij niet altijd online met thuiswedstrijden van je clubje?quote:
Die laatste 4 wedstrijden van de competitie alleen alquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ja want Ajax wint de volgende 14 wedstrijden makkelijk
Kan jij het nou echt supporters van andere clubs kwalijk nemen dat ze komen lachen hier? 5 jaar geen kampioen achter elkaar, dan komt de droom van een zwak PSV uit, dan laat je je voorbij streven door AZ en Twente... Ik zou me ook kapot lachen als ik PSVér was, dat ene jaar geen kampioen is het ze wel waard om Ajax zo schlemielig te zien doen...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben jij niet altijd online met thuiswedstrijden van je clubje?
Groot doek met een kruis erop en eronder: "Ajax is my religion" (zoiets, weet t niet meer precies)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heb ik ff gemist, wat was er dan?
Het ging over iemand die een supporter met passie belachelijk maakt terwijl hij zelf wel eens wat passie mag tonenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan jij het nou echt supporters van andere clubs kwalijk nemen dat ze komen lachen hier? 5 jaar geen kampioen achter elkaar, dan komt de droom van een zwak PSV uit, dan laat je je voorbij streven door AZ en Twente... Ik zou me ook kapot lachen als ik PSVér was, dat ene jaar geen kampioen is het ze wel waard om Ajax zo schlemielig te zien doen...
Dat Marco ook nog in discussie gaatquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Filmpje is nog mooier...
Práchtig doekquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:55 schreef jna het volgende:
[..]
Groot doek met een kruis erop en eronder: "Ajax is my religion" (zoiets, weet t niet meer precies)
Gelukkig kunnen we dan al geen kampioen meer worden dus dan hoef ik me ook niet zo te ergeren als ze verliezen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:53 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Die laatste 4 wedstrijden van de competitie alleen al
Die discussie over dat passie alleen in het stadion kan hoeft van mij echt niet...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het ging over iemand die een supporter met passie belachelijk maakt terwijl hij zelf wel eens wat passie mag tonen
Die gast heeft ook ontzettend gelijk. Wat zou ik balen als Ajax en Feyenoord een kutseizoen hadden en AZ er met de schaal vandoor zou gaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Al die bobo's die erachter staanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die gast zag ik ook. Wat zal ie verdienen per maand? 1500 eurotjes? Daarvan gaat elke maand een fiks bedrag naar Ajax, seizoenskaart, shirtje, overpriced biertje.... Om naar spelers te kijken die 6000 euro per dag verdienen en het regelmatig vertikken wat harder te werken. Mag ie boos zijn?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:59 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die gast heeft ook ontzettend gelijk. Wat zou ik balen als Ajax en Feyenoord een kutseizoen hadden en AZ er met de schaal vandoor zou gaan.
Maar ja he, Marco van Basten
Jij kijkt echt andere wedstrijden volgens mij. Als er iemand vandaag passie liet zien was het Urby wel. En vorige week lag het aan alles behalve aan de inzet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:59 schreef HeatWave het volgende:
Passie wil ik zie bij mensen als Urby voor 1.3 miljoen per jaar. Maarten Stekelenburg heeft vandaag 6000 euro verdiend, voor dat geld mocht die bal er best uitgehaald worden vind ik.
Nou lag het vandaag niet aan de inzet, true, maar vorige week WEL! En voor zoveel geld is dat zum kotzen.
Je leest niet. Deze week lag het niet aan de inzet, maar hij trekt zijn kop in bij de bal vamn Pranjic, omdat ie bang is!quote:Op zondag 1 februari 2009 00:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij kijkt echt andere wedstrijden volgens mij. Als er iemand vandaag passie liet zien was het Urby wel. En vorige week lag het aan alles behalve aan de inzet.
Want dat is vooral niet een natuurlijke reactie, natuurlijk niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je leest niet. Deze week lag het niet aan de inzet, maar hij trekt zijn kop in bij de bal vamn Pranjic, omdat ie bang is!
Oh ja, ik was vergeten dat dat elke week overal gebeurt....quote:Op zondag 1 februari 2009 00:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Want dat is vooral niet een natuurlijke reactie, natuurlijk niet.
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:03 schreef HeatWave het volgende:
Vooor 1.3 miljoen euro per jaar mag elke FOK!ker mij met liefde elke week een bal in mijn smoel komen schieten zo hard ie wil!
Natuurlijke reflex waarschijnlijk. In de rest van de wedstrijd heeft hij juist laten zien er alles aan te doen, een beetje zielig om juist dit eruit te pakken.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je leest niet. Deze week lag het niet aan de inzet, maar hij trekt zijn kop in bij de bal vamn Pranjic, omdat ie bang is!
Ik heb veel analisten andere dingen horen zeggen. Het lag aan het uit vorm zijn van een aantal bepalende spelers en dat we tactisch werden afgetroefd.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:06 schreef HeatWave het volgende:
En vorige week lag het wel aan de inzet,klaar. Dat hoef je echt niet van mij aan te nemen, dat heeft elke analist in elke krant ook gezegd. Ajax was lamlendig vorige week.
Wie is de droeftoeter die roept dat het ''maar een spelletje is''?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Filmpje is nog mooier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |