Ik nietquote:
Na die rode kaart werd het wel minder ja en na de 0-1 had ik ook niet meer het gevoel dat Ajax er in geloofde om de wedstrijd nog met 10 man tot een goed einde te brengen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:39 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als alleen de 1e helft was gespeeld had ik je gelijk gegeven, maar in de 2e helft zag ik dit niet meer terug.
Nee maar dat gedeelte van het vak is altijd bezet door supporters van de tegenpartij ze krijgen er allemaal nog ene ajax sjaaltje bij ook, een vriend van mij heeft dus een sv omdat hij de discussie aanging met een steward daarzo. Het slaat toch nergens op dat hun in ons stadion een apart vak van een sponser mogen zitten onder begeleiding van stewardsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Het is frustrerend als je niet weet te winnen maar kom op zeg, we hebben over de supporters van Heerenveen...
Ok. Dat is wel debiel idd ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:43 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nee maar dat gedeelte van het vak is altijd bezet door supporters van de tegenpartij ze krijgen er allemaal nog ene ajax sjaaltje bij ook, een vriend van mij heeft dus een sv omdat hij de discussie aanging met een steward daarzo. Het slaat toch nergens op dat hun in ons stadion een apart vak van een sponser mogen zitten onder begeleiding van stewards
Goede stelling hoor. Ajax speelde 1ste helft echt goed. Alleen de kansen gingen er niet in dat was jammer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:42 schreef HeatWave het volgende:
Het is toch debiel dat je met Suarez, Sulejmani, Cvitanich al 2 wedstrijden geen goal maakt? (jaja, ik weet dat cvita niet meedeed vorige week).
Maar wederom een rare opstelling met die Anita, Schilder deed het niet eens slecht, maar ja ook hij stond op de lijst van spelers die weg moest.
Ik blijf erbij dat MvB er geen flikker van snapt. Rare aankopen, rare opstellingen, rare wissels. en met welke speler heeft ie GEEN ruzie gehad? ... En de resultaten zijn kut nu zijn taktiek "alles op Suarez" ook niet meer werkt.
Het is echt niet 100% zijn schuld,maar hij helpt ook niet... morgen sta je 3de....
Een topwedstrijd.....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:31 schreef Rumille het volgende:
[..]
Schilder speelde een topwedstrijd, zeur niet.
Na zo'n sfeeractie van 410 kan jouw wedstrijd al niet meer stuk toch?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:46 schreef koningdavid het volgende:
Het was kut maar ik weet niet echt wie ik wat moet verwijten. Voor rust speelden we een groot gedeelte van de wedstrijd behoorlijk maar na de rode kaart delfden we het onderspit.
Ik vond ook niemand echt slecht. Schilder en Anita vond ik ook niet eens slecht.
Ja want Ajax wint de volgende 14 wedstrijden makkelijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:47 schreef Zwoerd het volgende:
Als AZ morgen verliest (En dat is absoluut niet ondenkbaar) dan blijft het gat 6 punten en zijn er nog genoeg kansen voor Ajax.
Heb ik ff gemist, wat was er dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:49 schreef jna het volgende:
[..]
Na zo'n sfeeractie van 410 kan jouw wedstrijd al niet meer stuk toch?
Dat is nou passie, was iedere fan maar zoquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Filmpje is nog mooier...
http://www.dailymotion.com/goalzzz/video/x87s66_ajax-idioot_sport
Ben jij niet altijd online met thuiswedstrijden van je clubje?quote:
Die laatste 4 wedstrijden van de competitie alleen alquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ja want Ajax wint de volgende 14 wedstrijden makkelijk
Kan jij het nou echt supporters van andere clubs kwalijk nemen dat ze komen lachen hier? 5 jaar geen kampioen achter elkaar, dan komt de droom van een zwak PSV uit, dan laat je je voorbij streven door AZ en Twente... Ik zou me ook kapot lachen als ik PSVér was, dat ene jaar geen kampioen is het ze wel waard om Ajax zo schlemielig te zien doen...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben jij niet altijd online met thuiswedstrijden van je clubje?
Groot doek met een kruis erop en eronder: "Ajax is my religion" (zoiets, weet t niet meer precies)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heb ik ff gemist, wat was er dan?
Het ging over iemand die een supporter met passie belachelijk maakt terwijl hij zelf wel eens wat passie mag tonenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan jij het nou echt supporters van andere clubs kwalijk nemen dat ze komen lachen hier? 5 jaar geen kampioen achter elkaar, dan komt de droom van een zwak PSV uit, dan laat je je voorbij streven door AZ en Twente... Ik zou me ook kapot lachen als ik PSVér was, dat ene jaar geen kampioen is het ze wel waard om Ajax zo schlemielig te zien doen...
Dat Marco ook nog in discussie gaatquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Filmpje is nog mooier...
http://www.dailymotion.com/goalzzz/video/x87s66_ajax-idioot_sport
Práchtig doekquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:55 schreef jna het volgende:
[..]
Groot doek met een kruis erop en eronder: "Ajax is my religion" (zoiets, weet t niet meer precies)
Gelukkig kunnen we dan al geen kampioen meer worden dus dan hoef ik me ook niet zo te ergeren als ze verliezen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:53 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Die laatste 4 wedstrijden van de competitie alleen al
Die discussie over dat passie alleen in het stadion kan hoeft van mij echt niet...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het ging over iemand die een supporter met passie belachelijk maakt terwijl hij zelf wel eens wat passie mag tonen
Die gast heeft ook ontzettend gelijk. Wat zou ik balen als Ajax en Feyenoord een kutseizoen hadden en AZ er met de schaal vandoor zou gaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Van het psv netwerk geplukt.
Al die bobo's die erachter staanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Van het psv netwerk geplukt.
Ja, die gast zag ik ook. Wat zal ie verdienen per maand? 1500 eurotjes? Daarvan gaat elke maand een fiks bedrag naar Ajax, seizoenskaart, shirtje, overpriced biertje.... Om naar spelers te kijken die 6000 euro per dag verdienen en het regelmatig vertikken wat harder te werken. Mag ie boos zijn?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:59 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die gast heeft ook ontzettend gelijk. Wat zou ik balen als Ajax en Feyenoord een kutseizoen hadden en AZ er met de schaal vandoor zou gaan.
Maar ja he, Marco van Basten
Jij kijkt echt andere wedstrijden volgens mij. Als er iemand vandaag passie liet zien was het Urby wel. En vorige week lag het aan alles behalve aan de inzet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:59 schreef HeatWave het volgende:
Passie wil ik zie bij mensen als Urby voor 1.3 miljoen per jaar. Maarten Stekelenburg heeft vandaag 6000 euro verdiend, voor dat geld mocht die bal er best uitgehaald worden vind ik.
Nou lag het vandaag niet aan de inzet, true, maar vorige week WEL! En voor zoveel geld is dat zum kotzen.
Je leest niet. Deze week lag het niet aan de inzet, maar hij trekt zijn kop in bij de bal vamn Pranjic, omdat ie bang is!quote:Op zondag 1 februari 2009 00:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij kijkt echt andere wedstrijden volgens mij. Als er iemand vandaag passie liet zien was het Urby wel. En vorige week lag het aan alles behalve aan de inzet.
Want dat is vooral niet een natuurlijke reactie, natuurlijk niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je leest niet. Deze week lag het niet aan de inzet, maar hij trekt zijn kop in bij de bal vamn Pranjic, omdat ie bang is!
Oh ja, ik was vergeten dat dat elke week overal gebeurt....quote:Op zondag 1 februari 2009 00:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Want dat is vooral niet een natuurlijke reactie, natuurlijk niet.
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:03 schreef HeatWave het volgende:
Vooor 1.3 miljoen euro per jaar mag elke FOK!ker mij met liefde elke week een bal in mijn smoel komen schieten zo hard ie wil!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |