Wie heeft het over een nieuw bestuur?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:39 schreef Barca het volgende:
Nieuw bestuur zegt niks. Op het veld moet het gebeuren. Als je zo veel geld uitgeeft dan doe je dat om kampioen te worden.
Dat kunnen we niet. Spelers en coach komen daarvoor kwaliteit tekort.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax toonde wel degelijk inzet, ze gingen duels goed aan, vochten voor elke bal, gingen voor elke bal, dat kun je niet ontkennen.
Punt is dat Ajax te vaak wedstrijden probeert te winnen op kracht, met 1 man minder is dat gewoon niet te doen, dan kom je soms gewoon kracht te kort.
Ajax moet vaker wedstrijden winnen door tactisch slimmer en beter te spelen dan de tegenstander.
Check mijn post onder je, aardige goede timing he.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sluit maar aan in de rij alleen Versteegrob is je zelfs voor.
Het is frustrerend als je niet weet te winnen maar kom op zeg, we hebben over de supporters van Heerenveen...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:39 schreef Noshiba het volgende:
En nogmaals; Ik word helemaal gek van dat beleid bij ajax hoe kan het nou ALWEER zo zijn dat er precies elke keer op dezelfde stoelen supporters van de tegenstanders zitten ik ga er echt een keer naast zitten want wij mogen daar ook niet in hun vak zitten onderbegeleiding van stewards
Lees de berichten nog maar eens.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:40 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wie heeft het over een nieuw bestuur?Jij alleen.
Idd, hij speelde een toppartij. Ook Urby en Schilder speelde erg goed vond ik. de complete aanval viel tegen vond ik. Oleguer viel aardig in maar wel die te korte terugspeelbal.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:40 schreef dronkeykong het volgende:
Gabri !![]()
Wat moet je zonder deze vechter! Echt een held die je nooit maar dan ook nooit naast de basis moet houden!
Ik nietquote:
Na die rode kaart werd het wel minder ja en na de 0-1 had ik ook niet meer het gevoel dat Ajax er in geloofde om de wedstrijd nog met 10 man tot een goed einde te brengen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:39 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als alleen de 1e helft was gespeeld had ik je gelijk gegeven, maar in de 2e helft zag ik dit niet meer terug.
Nee maar dat gedeelte van het vak is altijd bezet door supporters van de tegenpartij ze krijgen er allemaal nog ene ajax sjaaltje bij ook, een vriend van mij heeft dus een sv omdat hij de discussie aanging met een steward daarzo. Het slaat toch nergens op dat hun in ons stadion een apart vak van een sponser mogen zitten onder begeleiding van stewardsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Het is frustrerend als je niet weet te winnen maar kom op zeg, we hebben over de supporters van Heerenveen...
Ok. Dat is wel debiel idd ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:43 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nee maar dat gedeelte van het vak is altijd bezet door supporters van de tegenpartij ze krijgen er allemaal nog ene ajax sjaaltje bij ook, een vriend van mij heeft dus een sv omdat hij de discussie aanging met een steward daarzo. Het slaat toch nergens op dat hun in ons stadion een apart vak van een sponser mogen zitten onder begeleiding van stewards
Goede stelling hoor. Ajax speelde 1ste helft echt goed. Alleen de kansen gingen er niet in dat was jammer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:42 schreef HeatWave het volgende:
Het is toch debiel dat je met Suarez, Sulejmani, Cvitanich al 2 wedstrijden geen goal maakt? (jaja, ik weet dat cvita niet meedeed vorige week).
Maar wederom een rare opstelling met die Anita, Schilder deed het niet eens slecht, maar ja ook hij stond op de lijst van spelers die weg moest.
Ik blijf erbij dat MvB er geen flikker van snapt. Rare aankopen, rare opstellingen, rare wissels. en met welke speler heeft ie GEEN ruzie gehad? ... En de resultaten zijn kut nu zijn taktiek "alles op Suarez" ook niet meer werkt.
Het is echt niet 100% zijn schuld,maar hij helpt ook niet... morgen sta je 3de....
Een topwedstrijd.....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:31 schreef Rumille het volgende:
[..]
Schilder speelde een topwedstrijd, zeur niet.
Na zo'n sfeeractie van 410 kan jouw wedstrijd al niet meer stuk toch?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:46 schreef koningdavid het volgende:
Het was kut maar ik weet niet echt wie ik wat moet verwijten. Voor rust speelden we een groot gedeelte van de wedstrijd behoorlijk maar na de rode kaart delfden we het onderspit.
Ik vond ook niemand echt slecht. Schilder en Anita vond ik ook niet eens slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |