abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65611566
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:39 schreef Barca het volgende:
Nieuw bestuur zegt niks. Op het veld moet het gebeuren. Als je zo veel geld uitgeeft dan doe je dat om kampioen te worden.
Wie heeft het over een nieuw bestuur? Jij alleen.
pi_65611579
Gabri !

Wat moet je zonder deze vechter! Echt een held die je nooit maar dan ook nooit naast de basis moet houden!
MOKUM XXX RATED
pi_65611584
Probleem is ook wel dat de aanvallende wissels of grillig zijn of te jong zijn om een wedstrijd om te draaien, een ervaren pinchhitter die nog kan bewegen(itt Urzaiz) zou geen overbodige luxe zijn. Al die voetballers voorin zijn leuk en aardig maar soms moet je gewoon een beukend, knokkend beest hebben.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zaterdag 31 januari 2009 @ 23:41:19 #154
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_65611595
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:38 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ajax toonde wel degelijk inzet, ze gingen duels goed aan, vochten voor elke bal, gingen voor elke bal, dat kun je niet ontkennen.
Punt is dat Ajax te vaak wedstrijden probeert te winnen op kracht, met 1 man minder is dat gewoon niet te doen, dan kom je soms gewoon kracht te kort.
Ajax moet vaker wedstrijden winnen door tactisch slimmer en beter te spelen dan de tegenstander.
Dat kunnen we niet. Spelers en coach komen daarvoor kwaliteit tekort.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_65611600
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:39 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Sluit maar aan in de rij alleen Versteegrob is je zelfs voor.
Check mijn post onder je, aardige goede timing he.
Even relativeren na de wedstrijd he
pi_65611609
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:39 schreef Noshiba het volgende:
En nogmaals; Ik word helemaal gek van dat beleid bij ajax hoe kan het nou ALWEER zo zijn dat er precies elke keer op dezelfde stoelen supporters van de tegenstanders zitten ik ga er echt een keer naast zitten want wij mogen daar ook niet in hun vak zitten onderbegeleiding van stewards
Het is frustrerend als je niet weet te winnen maar kom op zeg, we hebben over de supporters van Heerenveen...
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 23:42:01 #157
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_65611611
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:40 schreef Rumille het volgende:

[..]

Wie heeft het over een nieuw bestuur? Jij alleen.
Lees de berichten nog maar eens.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zaterdag 31 januari 2009 @ 23:42:17 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65611618
Het is toch debiel dat je met Suarez, Sulejmani, Cvitanich al 2 wedstrijden geen goal maakt? (jaja, ik weet dat cvita niet meedeed vorige week).

Maar wederom een rare opstelling met die Anita, Schilder deed het niet eens slecht, maar ja ook hij stond op de lijst van spelers die weg moest.

Ik blijf erbij dat MvB er geen flikker van snapt. Rare aankopen, rare opstellingen, rare wissels. en met welke speler heeft ie GEEN ruzie gehad? ... En de resultaten zijn kut nu zijn taktiek "alles op Suarez" ook niet meer werkt.

Het is echt niet 100% zijn schuld,maar hij helpt ook niet... morgen sta je 3de... .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_65611620
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:40 schreef dronkeykong het volgende:
Gabri !

Wat moet je zonder deze vechter! Echt een held die je nooit maar dan ook nooit naast de basis moet houden!
Idd, hij speelde een toppartij. Ook Urby en Schilder speelde erg goed vond ik. de complete aanval viel tegen vond ik. Oleguer viel aardig in maar wel die te korte terugspeelbal.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 23:42:53 #160
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65611629
Typische Ajax fan
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_65611631
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:36 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik gun het Van Gaal wel ja.
Ik niet
Zeker niet met dat laffe voetbal
stupidity has become as common as common sense was before
pi_65611637
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:39 schreef Rumille het volgende:

[..]

Als alleen de 1e helft was gespeeld had ik je gelijk gegeven, maar in de 2e helft zag ik dit niet meer terug.
Na die rode kaart werd het wel minder ja en na de 0-1 had ik ook niet meer het gevoel dat Ajax er in geloofde om de wedstrijd nog met 10 man tot een goed einde te brengen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_65611645
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Het is frustrerend als je niet weet te winnen maar kom op zeg, we hebben over de supporters van Heerenveen...
Nee maar dat gedeelte van het vak is altijd bezet door supporters van de tegenpartij ze krijgen er allemaal nog ene ajax sjaaltje bij ook, een vriend van mij heeft dus een sv omdat hij de discussie aanging met een steward daarzo. Het slaat toch nergens op dat hun in ons stadion een apart vak van een sponser mogen zitten onder begeleiding van stewards
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_65611682
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:43 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Nee maar dat gedeelte van het vak is altijd bezet door supporters van de tegenpartij ze krijgen er allemaal nog ene ajax sjaaltje bij ook, een vriend van mij heeft dus een sv omdat hij de discussie aanging met een steward daarzo. Het slaat toch nergens op dat hun in ons stadion een apart vak van een sponser mogen zitten onder begeleiding van stewards
Ok. Dat is wel debiel idd ja.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65611695
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:30 schreef Noshiba het volgende:

[..]

WTF dat ben ik
Echt? Hij heeft wel gelijk hoor. Dat commentaar, "het is maar een spelletje, WTF !"
  zaterdag 31 januari 2009 @ 23:45:37 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65611697
Gabri was idd wel ok, maar ook die heeft weken niet gespeeld onder MvB. Dat soort dingen, spelers die in iedereens ogen het verschil maken staan ernaast. Urby was 50-50 vond ik, hele goeie acties meteen gevolgd door een waardeloze pass.

En die 2 spelers die in de muur bij de 0-1 hun koppen introkken mogen van mij echt een boete van een paar ruggen. Ome Urby pakt 1.325 miljoen per jaar, daarvoor mag je best een keer een bal in je smoel pakken .
Get woke, go broke!
pi_65611707
Laat Marco nou toch een rust bewaren, en gedraag jullie eens niet als de standaard waan van de dag voetbalschapen. Het is klote, ja idd, meer dan dat zelfs, maar hadden jullie dan verwacht dat je zonder te verliezen gewoon zo maar kampioen zouden worden?

Neuzen( ) omhoog, leren van deze wedstrijd en weer alles gaan winnen, hoe dan ook. AZ krijgt nog wel een kut periode.

Dit is de mooiste club van allemaal...
pi_65611726
Het was kut maar ik weet niet echt wie ik wat moet verwijten. Voor rust speelden we een groot gedeelte van de wedstrijd behoorlijk maar na de rode kaart delfden we het onderspit.

Ik vond ook niemand echt slecht. Schilder en Anita vond ik ook niet eens slecht.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_65611727
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:42 schreef HeatWave het volgende:
Het is toch debiel dat je met Suarez, Sulejmani, Cvitanich al 2 wedstrijden geen goal maakt? (jaja, ik weet dat cvita niet meedeed vorige week).

Maar wederom een rare opstelling met die Anita, Schilder deed het niet eens slecht, maar ja ook hij stond op de lijst van spelers die weg moest.

Ik blijf erbij dat MvB er geen flikker van snapt. Rare aankopen, rare opstellingen, rare wissels. en met welke speler heeft ie GEEN ruzie gehad? ... En de resultaten zijn kut nu zijn taktiek "alles op Suarez" ook niet meer werkt.

Het is echt niet 100% zijn schuld,maar hij helpt ook niet... morgen sta je 3de... .
Goede stelling hoor. Ajax speelde 1ste helft echt goed. Alleen de kansen gingen er niet in dat was jammer.
pi_65611738
Als AZ morgen verliest (En dat is absoluut niet ondenkbaar) dan blijft het gat 6 punten en zijn er nog genoeg kansen voor Ajax.
Цой жив
pi_65611741
Volgend seizoen beter.....

MOKUM XXX RATED
  zaterdag 31 januari 2009 @ 23:48:50 #172
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65611780
Marco de rust bewaren? Ja, dat doe je idd door spelers als Leonardo te schofferen en hem niet weg te laten gaan, Gabri weken niet op te stellen, Sulejmani en Saurez in het openbaar aan te vallen, Sno terug te zetten naar het 2de, geen punten te pakken, mensen als Siem in de spits te zetten etc etc etc. Davids is weg door hem Perez hetzelfde.

Ja, het is idd heel lekker rustig....
Get woke, go broke!
pi_65611785
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:31 schreef Rumille het volgende:

[..]

Schilder speelde een topwedstrijd, zeur niet.
Een topwedstrijd.....

De enige die hier een topwedstrijd speelde was by far Gabri. Die verzaakte vrijwel geen enkel moment.

Schilder veroorzaakte een grove fout (verdiep je eens goed in de buitenspelsituatie waus) waardoor hij Vermaelen een rode kaart aannaaide. Dank daarvoor nog overigens. Verder liet hij na de 0-1 het iedere keer maar toe dat hun opkomende spelers ongehinderd door mochten lopen. De gaten die er toen ook ontstonden...

Meest tenenkrommende moment vond ik nog toen hij tegenover Beerens (vlak bij de cornervlag) stond. Al die gasten naast me riepen: ''pak hem nou aan!'' en wat doet meneer vervolgens? Hij schuilt zich lekker achter hem... Ik bedoel wat de neuk is dit nou voor beleving? Klap er vol op, breek desnoods zijn been, maar nee meneertje was helemaal kapot na 65 minuten...
  zaterdag 31 januari 2009 @ 23:49:06 #174
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_65611791
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:46 schreef koningdavid het volgende:
Het was kut maar ik weet niet echt wie ik wat moet verwijten. Voor rust speelden we een groot gedeelte van de wedstrijd behoorlijk maar na de rode kaart delfden we het onderspit.

Ik vond ook niemand echt slecht. Schilder en Anita vond ik ook niet eens slecht.
Na zo'n sfeeractie van 410 kan jouw wedstrijd al niet meer stuk toch?
Jawel, je keek.
pi_65611807
edit

[ Bericht 100% gewijzigd door BliksemSchigt op 01-02-2009 01:15:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')