Blijft gewoon altijd fijn om je aartsrivaal te zien falen. Hoewel het wel een beetje gewoontjes begint te worden. Maar dat is wederzijds denk ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:46 schreef F1Bas het volgende:
Zelfs de kakkerlakjes hebben weer een grote mond.
met gvd zo'n selectie zo slap spelenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:51 schreef BoerBert het volgende:
[..]
In twee weken het hele kampioenschap vergooien. Dat is toch gvd triest![]()
![]()
helaas de harde waarheid.. ik zie dit Ajax echt geen 10 punten meer dan AZ pakken in de komende wedstrijden.... mogen blij zijn als we voor Twente blijven...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt door ons middenveld... die blijven de bal maar daar houden of ze spelen terug naar verdediging... hebben een speler nodig die mooie steekpasses geeft etc, maar kennelijk hebben we die op het moment niet.. Sulejmani op 10 is gewoon niks, dat valt echt op.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:52 schreef venomsnake het volgende:
Vreemd dat Ajax met zoveel creativiteit voorin geen kansen creeert.
Huur em een half jaar van Madrid, hij zit daar toch op de bank.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
we missen een klasbak (ala Van der Vaart) op het middenveld. Sulejmani is niet geschikt Marco, wanneer snap je dat nou!!!!!!
Ach je weet maar nooit. Ik blijf ieder seizoen hopenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:52 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
helaas de harde waarheid.. ik zie dit Ajax echt geen 10 punten meer dan AZ pakken in de komende wedstrijden.... mogen blij zijn als we voor Twente blijven...
T probleem is dat er een mannetje rondloopt voorin die over zijn schoenen valt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:52 schreef venomsnake het volgende:
Vreemd dat Ajax met zoveel creativiteit voorin geen kansen creeert.
Die speler hebben jullie al, maar is al het hele seizoen geblesseerd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:53 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Komt door ons middenveld... die blijven de bal maar daar houden of ze spelen terug naar verdediging... hebben een speler nodig die mooie steekpasses geeft etc, maar kennelijk hebben we die op het moment niet.. Sulejmani op 10 is gewoon niks, dat valt echt op.
En Suarez speelt kut in 2009, echt kut... veels te nonchalant en de kansjes die hij krijgt, mist ie... opeens.
Ja dat zou ideaal zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Huur em een half jaar van Madrid, hij zit daar toch op de bank.
Misschien Siem maar weer eens voorin proberen!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:54 schreef maril het volgende:
[..]
T probleem is dat er een mannetje rondloopt voorin die over zijn schoenen valt.
Neequote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:54 schreef Rumille het volgende:
Ok: Beste scenario mogelijk:
AZ verliest morgen van Sparta, AZ verliest van PSV, AZ verliest van ons en wij winnen de komende 14 (!) wedstrijden.
Dan zijn wij kampioen.
Zie je het al gebeuren?
Dat gezeur om Vermeer. Er zijn gewoon 2 goede keepers. Daar ligt het nu juist NIET aan lijkt me...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:54 schreef jna het volgende:
Stekelenburg zag er WEER niet goed uit. Laat Vermeer maar lekker spelen wat mij betreft.
Jij vindt Stekelenburg goed bezig sinds ie terug is?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat gezeur om Vermeer. Er zijn gewoon 2 goede keepers. Daar ligt het nu juist NIET aan lijkt me...
Alleen als AZ verliest morgen hebben we nog een kans. Want dan sta je eigenlijk hetzelfde voor als vorig weekend, maar dan met 1 wedstrijd minder te gaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:55 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nee
Maar de voetbalwereld blijft een apart wereldje
kan beter maar Vermeer was ook niet foutloos... Wat ik wilde zeggen is dat het meer ligt aan het slappe zooitje in het veld.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:56 schreef jna het volgende:
[..]
Jij vindt Stekelenburg goed bezig sinds ie terug is?
Lijkt me niet realistisch.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:54 schreef Rumille het volgende:
Ok: Beste scenario mogelijk:
AZ verliest morgen van Sparta, AZ verliest van PSV, AZ verliest van ons en wij winnen de komende 14 (!) wedstrijden.
Dan zijn wij kampioen.
Zie je het al gebeuren?
Helemaal mee eens, laat hem maar lopen, wie zegt dat hij scoort.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Lijkt me niet realistisch.
Oliedomme rode kaart van Vermaelen natuurlijk.
Onzin.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:54 schreef jna het volgende:
Stekelenburg zag er WEER niet goed uit. Laat Vermeer maar lekker spelen wat mij betreft.
Van Basten is ook weer lekker bezig. Welke mongool gaat er nou met minder aanvallers spelen bij een achterstandHij was zeker bang dat het 0-2 zou worden
Marco mag de komende 4 jaar blijven, maakt niet uit wat de resultaten zijn. De enige 3 coaches die het op dit moment beter zouden kunnen zijn Rijkaard, Hiddink en Cruijff.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:57 schreef Chadi het volgende:
Laat Marco lekker de boel opbouwen en een goed team neerzetten. Om nu weer moord en brand te gaan schreeuwen. Alsjeblieft zeg het is al 10 jaar niks en als je wat wil bereiken de komende 5 jaar moet je nu rustig blijven en lekker opbouwen.
Nee,mist duidelijk ritme, maar daar zit toch echt het probleem niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:56 schreef jna het volgende:
[..]
Die rode kaart was de schuld van Schilder. (Ik snap sowieso niet wat die gast in Ajax doet, maargoed.) Daardoor moest vermaelen aan de welbekende noodrem trekken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Lijkt me niet realistisch.
Oliedomme rode kaart van Vermaelen natuurlijk.
Precies, we gooien er elk jaar een trainer uit, en het moge duidelijk zijn dat dat niet de weg naar succes is.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:57 schreef Chadi het volgende:
Laat Marco lekker de boel opbouwen en een goed team neerzetten. Om nu weer moord en brand te gaan schreeuwen. Alsjeblieft zeg het is al 10 jaar niks en als je wat wil bereiken de komende 5 jaar moet je nu rustig blijven en lekker opbouwen.
Die goal was geen fout van Steek, wel van de muur!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:56 schreef jna het volgende:
[..]
Nu gelijk afgeven op Cvitanichquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:00 schreef lighted het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd.
Blijkt maar weer dat Cvitanich totaal niet geschikt is. Ik vind zijn spel eerlijk gezegd een beetje sneu overkomen. Proberen met zijn lichaam de bal te veroveren maar altijd zelf op de grond vallen.. En wanneer begint Miki es zijn transferbedrag waard zijn? Elk jaar dezelfde teringzooi na de winterstop, de kansen op een kampioenschap vergooien....
Klopt inderdaad wel ja. Schilder stond helemaal verkeerd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die rode kaart was de schuld van Schilder. (Ik snap sowieso niet wat die gast in Ajax doet, maargoed.) Daardoor moest vermaelen aan de welbekende noodrem trekken.
Tja Schilder is wel een zwakke schakel idd...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:00 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Klopt inderdaad wel ja. Schilder stond helemaal verkeerd.
Speelde die goed dan? Ik vond het na z'n 1e wedstrijd al niks. Wanhopig rond rennen kan die goed maar verder..quote:
Jij snapt er niet veel van, we verspeelden de titel altijd voor de winterstop.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:00 schreef lighted het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd.
Blijkt maar weer dat Cvitanich totaal niet geschikt is als de beoogde spits. Ik vind zijn spel eerlijk gezegd een beetje sneu overkomen. Proberen met zijn lichaam de bal te veroveren maar altijd zelf op de grond vallen.. En wanneer begint Miki es zijn transferbedrag waard zijn? Elk jaar dezelfde teringzooi na de winterstop, de kansen op een kampioenschap vergooien....
Tja daarvoor heeft hij toch al wat goals en punten gepakt. Dat hij nu een keer minder speelt is hem vergeven.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:01 schreef lighted het volgende:
[..]
Speelde die goed dan? Ik vond het na z'n 1e wedstrijd al niks. Wanhopig rond rennen kan die goed maar verder..
Juist. Na de winterstop brak doorgaans een sterkere periode aan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij snapt er niet veel van, we verspeelden de titel altijd voor de winterstop.
Marco moet niet weg en dat je verliest met 10 tegen 11 is ook niet zozeer het probleem, maar meer de manier waarop het gebeurt. Geen inzet, geen tactiek, niks.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:04 schreef peaceman het volgende:
OMGWe verliezen van Heerenveen en gelijk moet Marco weg, Miki weg, Dario weg...
![]()
Echt... ze hebben niet slecht gespeeld. Dat je niet elke wedstrijd waarin je met 10 tegen 11 komt te staan wint, lijkt me logisch... hou eens op huillies!
En dan? Dan verliest AZ morgen en dan? Zie je Ajax in deze vorm wedstrijden winnen? Op de geweldige aanvallen? Door onze verdedigin? Het lijkt toch nergens op, dit geeft echt geen vertrouwen hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:56 schreef Rumille het volgende:
[..]
Alleen als AZ verliest morgen hebben we nog een kans. Want dan sta je eigenlijk hetzelfde voor als vorig weekend, maar dan met 1 wedstrijd minder te gaan.
Vooraf verwachtte iedereen dat AZ morgen zou winnen, dus als ze dan verliezen blijft de 6 punten achterstand intact.
Op die manier komen we steeds een maandje verderquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:05 schreef Scorpie het volgende:
Weg kampioenschap. BedanktHeb toch weer tot aan de winterstop mogen hopen dat het fucking dit jaar WEL zou gaan lukken.
Geen inzet??? Wat een bullshit.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:05 schreef Rumille het volgende:
[..]
Marco moet niet weg en dat je verliest met 10 tegen 11 is ook niet zozeer het probleem, maar meer de manier waarop het gebeurt. Geen inzet, geen tactiek, niks.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:01 schreef lighted het volgende:
[..]
Speelde die goed dan? Ik vond het na z'n 1e wedstrijd al niks. Wanhopig rond rennen kan die goed maar verder..
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:02 schreef Barca het volgende:
Arrivederci Marco! Ga maar gauw naar Milan!
Nee, maar wat moet je dan? Je er bij neerleggen? Ik wil godverdomme kampioen worden. De fans hebben meer inzet dan de spelers op dit moment. Als het maar eens tot die hersens van hun doordringt dat dat kampioenschap zoiets fucking moois is. Iets mooiers bestaat bijna niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:06 schreef versteegrob het volgende:
[..]
En dan? Dan verliest AZ morgen en dan? Zie je Ajax in deze vorm wedstrijden winnen? Op de geweldige aanvallen? Door onze verdedigin? Het lijkt toch nergens op, dit geeft echt geen vertrouwen hoor
GEEN inzet? Heb je een wedstrijd van FC Amateur gekeken ofzo? Je kan de wedstrijd Ajax - Heerenveen niet gezien hebben als je zoiets zegt.... Tactiek was ook prima tot ze met 10 kwamen te staan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:05 schreef Rumille het volgende:
[..]
Marco moet niet weg en dat je verliest met 10 tegen 11 is ook niet zozeer het probleem, maar meer de manier waarop het gebeurt. Geen inzet, geen tactiek, niks.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:08 schreef Rumille het volgende:
Het blijft maar verbijten en verbijten, hopend op betere tijden. Die betere tijden mogen maar beter volgend seizoen komen.
Goed punt, ontslaan slaat nergens op. Lange termijn visiequote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:58 schreef Rumille het volgende:
[..]
Marco mag de komende 4 jaar blijven, maakt niet uit wat de resultaten zijn. De enige 3 coaches die het op dit moment beter zouden kunnen zijn Rijkaard, Hiddink en Cruijff.
Die laatste 2 komen niet en die 1e lijkt me ook niet waarschijnlijk.
quote:
quote:
quote:
Nuttig hoor.quote:
Kut Twentequote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:09 schreef DirkZz het volgende:
[..]
De Grolsch Veste breid weer uit na dit seizoen, je bent welkom.
Het probleem is dat Ajax al een paar jaar met de beste selectie in Nederland niet in staat is een constant presterende ploeg neer te zetten, je bent eigenlijk nooit meer vooraf zeker van een overwinning. Ajax moet voetballend het verschil maken en dat lukt gewoon absoluut niet. Twente is voetballend echt beter met minder materiaal, dat geeft toch te denken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:05 schreef Rumille het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |