Jij vindt Stekelenburg goed bezig sinds ie terug is?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat gezeur om Vermeer. Er zijn gewoon 2 goede keepers. Daar ligt het nu juist NIET aan lijkt me...
Alleen als AZ verliest morgen hebben we nog een kans. Want dan sta je eigenlijk hetzelfde voor als vorig weekend, maar dan met 1 wedstrijd minder te gaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:55 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nee
Maar de voetbalwereld blijft een apart wereldje
kan beter maar Vermeer was ook niet foutloos... Wat ik wilde zeggen is dat het meer ligt aan het slappe zooitje in het veld.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:56 schreef jna het volgende:
[..]
Jij vindt Stekelenburg goed bezig sinds ie terug is?
Lijkt me niet realistisch.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:54 schreef Rumille het volgende:
Ok: Beste scenario mogelijk:
AZ verliest morgen van Sparta, AZ verliest van PSV, AZ verliest van ons en wij winnen de komende 14 (!) wedstrijden.
Dan zijn wij kampioen.
Zie je het al gebeuren?
Helemaal mee eens, laat hem maar lopen, wie zegt dat hij scoort.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Lijkt me niet realistisch.
Oliedomme rode kaart van Vermaelen natuurlijk.
Onzin.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:54 schreef jna het volgende:
Stekelenburg zag er WEER niet goed uit. Laat Vermeer maar lekker spelen wat mij betreft.
Van Basten is ook weer lekker bezig. Welke mongool gaat er nou met minder aanvallers spelen bij een achterstandHij was zeker bang dat het 0-2 zou worden
Marco mag de komende 4 jaar blijven, maakt niet uit wat de resultaten zijn. De enige 3 coaches die het op dit moment beter zouden kunnen zijn Rijkaard, Hiddink en Cruijff.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:57 schreef Chadi het volgende:
Laat Marco lekker de boel opbouwen en een goed team neerzetten. Om nu weer moord en brand te gaan schreeuwen. Alsjeblieft zeg het is al 10 jaar niks en als je wat wil bereiken de komende 5 jaar moet je nu rustig blijven en lekker opbouwen.
Nee,mist duidelijk ritme, maar daar zit toch echt het probleem niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:56 schreef jna het volgende:
[..]
Die rode kaart was de schuld van Schilder. (Ik snap sowieso niet wat die gast in Ajax doet, maargoed.) Daardoor moest vermaelen aan de welbekende noodrem trekken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Lijkt me niet realistisch.
Oliedomme rode kaart van Vermaelen natuurlijk.
Precies, we gooien er elk jaar een trainer uit, en het moge duidelijk zijn dat dat niet de weg naar succes is.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:57 schreef Chadi het volgende:
Laat Marco lekker de boel opbouwen en een goed team neerzetten. Om nu weer moord en brand te gaan schreeuwen. Alsjeblieft zeg het is al 10 jaar niks en als je wat wil bereiken de komende 5 jaar moet je nu rustig blijven en lekker opbouwen.
Die goal was geen fout van Steek, wel van de muur!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:56 schreef jna het volgende:
[..]
Nu gelijk afgeven op Cvitanichquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:00 schreef lighted het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd.
Blijkt maar weer dat Cvitanich totaal niet geschikt is. Ik vind zijn spel eerlijk gezegd een beetje sneu overkomen. Proberen met zijn lichaam de bal te veroveren maar altijd zelf op de grond vallen.. En wanneer begint Miki es zijn transferbedrag waard zijn? Elk jaar dezelfde teringzooi na de winterstop, de kansen op een kampioenschap vergooien....
Klopt inderdaad wel ja. Schilder stond helemaal verkeerd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die rode kaart was de schuld van Schilder. (Ik snap sowieso niet wat die gast in Ajax doet, maargoed.) Daardoor moest vermaelen aan de welbekende noodrem trekken.
Tja Schilder is wel een zwakke schakel idd...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:00 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Klopt inderdaad wel ja. Schilder stond helemaal verkeerd.
Speelde die goed dan? Ik vond het na z'n 1e wedstrijd al niks. Wanhopig rond rennen kan die goed maar verder..quote:
Jij snapt er niet veel van, we verspeelden de titel altijd voor de winterstop.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:00 schreef lighted het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd.
Blijkt maar weer dat Cvitanich totaal niet geschikt is als de beoogde spits. Ik vind zijn spel eerlijk gezegd een beetje sneu overkomen. Proberen met zijn lichaam de bal te veroveren maar altijd zelf op de grond vallen.. En wanneer begint Miki es zijn transferbedrag waard zijn? Elk jaar dezelfde teringzooi na de winterstop, de kansen op een kampioenschap vergooien....
Tja daarvoor heeft hij toch al wat goals en punten gepakt. Dat hij nu een keer minder speelt is hem vergeven.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:01 schreef lighted het volgende:
[..]
Speelde die goed dan? Ik vond het na z'n 1e wedstrijd al niks. Wanhopig rond rennen kan die goed maar verder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |