Kunnen we elke week dezelfde constatering maken. Nee, liever de punten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het ook overdreven. Je kunt de constatering maken dat Stekelenburg die bal had moeten houden en gewoon verder gaan.
Ik ben nu echt even heel negatief ja, baal gewoon als een stekker. Ben wel benieuwd hoe je hier nog een positieve draai aan wilt geven?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:31 schreef VoreG het volgende:
Agh de azijnzeikers komen weer kijken, zijn we al gedegradeerd jongens?
Er valt geen positieve draai aan te geven, maar de enige reacties die hier langs komen zijn van het niveau ' we moeten blij zijn als we aan het eind van het seizoen nog in de top 5 stonden'. 'Waar zijn de play-offs?'quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben nu echt even heel negatief ja, baal gewoon als een stekker. Ben wel benieuwd hoe je hier nog een positieve draai aan wilt geven?
De meeste die hier nu "azijnzeiken" posten hier meer dan jij hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:31 schreef VoreG het volgende:
Agh de azijnzeikers komen weer kijken, zijn we al gedegradeerd jongens?
dat is wel erg overdreven inderdaad, 2e of 3e worden we wel (twente oogt momenteel een stuk stabieler moet ik eerlijk zeggen), probleem is alleen dat het ook dan een verloren seizoen isquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er valt geen positieve draai aan te geven, maar de enige reacties die hier langs komen zijn van het niveau ' we moeten blij zijn als we aan het eind van het seizoen nog in de top 5 stonden'. 'Waar zijn de play-offs?'
Ik heb inderdaad wel wat beters te doen dan posten in een reeks waar het meer over bier en tieten gaat dan over voetbal. Lazer op manquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De meeste die hier nu "azijnzeiken" posten hier meer dan jij hoor
x2. Wat kansloos zegquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:19 schreef Nashje het volgende:
En waar slaan godverdomme die kansloze uittrappen van Stekelenburg op?
Verkondig dan geen onzin dat ze hier alleen posten on te zeikenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad wel wat beters te doen dan posten in een reeks waar het alleen maar over bier en tieten gaat. Lazer op man
Dat zeg ik toch nergens? Maak eerst maar eens groep 1 af voordat je ergens commentaar op begint te geven.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Verkondig dan geen onzin dat ze hier alleen posten on te zeiken
Ajaxquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:39 schreef Urquhart het volgende:
Het was weer eens ouderwets slecht
Suarez
Leonardo
Van Basten die na een rode kaart niet meteen ingrijpt
Klopt, en begrijpt iemand waarom Oleguer erin komt?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:40 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ajax
Schilder
Samen met Gabri de enige Ajacieden met een voldoende
Ja, om de opbouw te verzorgen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, en begrijpt iemand waarom Oleguer erin komt?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:41 schreef Rumille het volgende:
[..]
En tyf jij eens op naar de degredatiezone
reageer er maar niet op. Het lost niets op.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:41 schreef Rumille het volgende:
[..]
En tyf jij eens op naar de degredatiezone
Ja, jij hebt je er al zeker bij neergelegd dat je clubje de volgende 10 jaar het linkerrijtje niet meer haalt?quote:
Onterecht verloren? Man, als er 1 ploeg verdiende te winnen was het Heerenveen. Ajax was alleen het 1e half uur beter, maar creerde toen ook geen ene flikker.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
GVD
Kut Friezen, onterecht verloren
En wat is er mis met Suarez??
Vermeerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:43 schreef Nashje het volgende:
Alsjeblieft Marco, ga zoveel mogelijk met het elftal spelen van voor de winter.
Weg Stekelenburg, weg Schilder, weg Anita, Oleguer terug?
Hoe goed ze ook hun best doen, WEG ER MEE.
Na Verbeek en Stevens volgt zeker van Basten?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:41 schreef TC03 het volgende:
Van Basten, meestertacticus.Echt een meerwaarde voor dit Ajax.
Rijkaard de opvolger.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:44 schreef maril het volgende:
[..]
Na Verbeek en Stevens volgt zeker van Basten?
Heb hem echt zelden op een goede actie betrapt, snap niet waarom Ajax hem ooit gehaald heeft. Een afdankertje van Feyenoord lijkt me nooit goed genoeg voor Ajax.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:32 schreef twi het volgende:
En nogmaals, kan iemand in hemelsnaam Leonardo verkopen? Al is het maar stiekum maandagmorgen onder de toonbank door.
Dat zou wat zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:44 schreef maril het volgende:
[..]
Nah Laat Marco maar door bouwen aan zijn team. Er verandert niks ten opzichte van vorige week.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:44 schreef maril het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies. Wereldkeeper in wording.
Same here.quote:GODVERDOMME!!! Waarom moet het altijd gebeuren? Klote zooi zeg, ik ben helemaal pissig, en de schaal kunnen we gaan dromen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |