abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 februari 2009 @ 00:27:19 #226
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65612850
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:24 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ach, wie zegt dat Rijkaard het wel lukt dan
Niemand, maar ik zie Rijkaard geen Oleguer en Sno halen (1,1 miljoen verdient Sno). ruzie maken met alles en iedereen, vage opstellingen maken, mensen schofferen in het openbaar, wisselen als een blinde en achteraf een beetje doen alsof het niet zoveel uitmaakt en elke week precies hetzelfde ongeintersseerde verhaaltje afsteken.

Nee, je kan zeggen wat je wil, maar vooraf was ik er niet zo blij mee, en hij heeft voor mij persoonlijk nog niets positiefs voor Ajax gedaan tot nog toe.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 1 februari 2009 @ 00:27:43 #227
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_65612857
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:24 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ach, wie zegt dat Rijkaard het wel lukt dan
Niemand, maar ik denk niet dat het geaccepteerd wordt als Marco volgend jaar geen kampioen wordt. Dit jaar nog wel.
  zondag 1 februari 2009 @ 00:27:48 #228
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_65612862
Rijkaard deed t goed met Barcelona maar als je naar die spelersgroep kijkt was dat ook niet zo'n kunst.
Jawel, je keek.
  zondag 1 februari 2009 @ 00:29:10 #229
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_65612898
Sparta is ook vergelijkbaar met Ajax.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 1 februari 2009 @ 00:31:04 #230
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_65612956
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Niemand, maar ik zie Rijkaard geen Oleguer en Sno halen (1,1 miljoen verdient Sno). ruzie maken met alles en iedereen, vage opstellingen maken, mensen schofferen in het openbaar, wisselen als een blinde en achteraf een beetje doen alsof het niet zoveel uitmaakt en elke week precies hetzelfde ongeintersseerde verhaaltje afsteken.

Nee, je kan zeggen wat je wil, maar vooraf was ik er niet zo blij mee, en hij heeft voor mij persoonlijk nog niets positiefs voor Ajax gedaan tot nog toe.
Het is met iedere coach wel iets. Kijk de laatste jaren eens terug, ze hadden allemaal wel wat. Dus waarom zou Rijkaard een verbetering zijn?

Misschien is het zinniger wat hij doet. Maar of hij het daarmee zou redden?

Ik ben dus niet tegen Rijkaard, zeker niet. Maar zie het niet zitten in weer een trainerswissel, dat werkt al jaren niet
stupidity has become as common as common sense was before
pi_65612968
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:29 schreef Barca het volgende:
Sparta is ook vergelijkbaar met Ajax.
Dat is een ander verhaal, maar zoals iemand hierboven al zei: Het is makkelijker die selectie van Barca toen te laten voetballen dan die van sparta toen, of die van Ajax nu. Rijkaard is ook geen miracle worker.

En nu ga ik ervandoor, het was een kutdag, maar ik ben trots op de inzet van de spelers.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zondag 1 februari 2009 @ 00:31:45 #232
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65612975
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:27 schreef peaceman het volgende:

[..]

Niemand, maar ik denk niet dat het geaccepteerd wordt als Marco volgend jaar geen kampioen wordt. Dit jaar nog wel.
Ik vind dat je met zo'n budget en de totale macht een veel beter elftal neer had kunnen zeggen. 100% gegarandeerd kampioen kan nooit, maar ik heb Ajax dit seizoen eigenlijk nog geen 1 wedstrijd echt goed zien voetballen. Sporadisch liep het een beetje, maar dominant met goed combinatie voetbal? Nee.

Als Ajax Suarez niet had gehad hadden we nu 5de gestaan ofzo.. MvB krijgt Ajax niet aam het voetballen. En ik denk dat het komt omdat ze hem gewoon een lul vinden. En dat onderbouw ik met alle conflicten die hij al heeft gehad. Hij is er een half jaar en er zijn gewoon nu al zoveel incidenten met spelers geweest, ze motten hem gewoon niet.
Get woke, go broke!
pi_65613027
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]

Van het psv netwerk geplukt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65613047
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:18 schreef jna het volgende:
Wel zielig voor de jongens dat het verjaardagsfeestje van van der Wiel ook niet doorgaat

[ afbeelding ]
Een nederlaag wegzuipen schijnt tegenwoordig hot te zijn.
  zondag 1 februari 2009 @ 00:35:33 #235
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65613089
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:33 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Sja, als je je als Groningersupporter zo druk moest maken over geen kampioen worden was de gemiddelde leeftijd van overlijden 11 geweest .
Get woke, go broke!
pi_65613094
Er zit TOTAAL geen lijn in het spel. Niks. Een peer naar voren, hopen dat Suarez, Sulejmani en Cvitanich iets ermee doen en achterin maar volhouden.

Waar is dat mooie voetbal? Nergens.
  zondag 1 februari 2009 @ 00:36:26 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65613116
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:34 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Een nederlaag wegzuipen schijnt tegenwoordig hot te zijn.
Elke speler die vanavond op het Rembrandt te vinden is kan meteen vertrekken wat mij betreft.
Get woke, go broke!
pi_65613128
Maar toch he, toch worden we kampioen.

pi_65613140
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:35 schreef Scorpie het volgende:
Er zit TOTAAL geen lijn in het spel. Niks. Een peer naar voren, hopen dat Suarez, Sulejmani en Cvitanich iets ermee doen en achterin maar volhouden.

PSV werd ook kampioen met lelijk voetbal. Het zal me een zorg zijn zolang ze winnen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_65613155
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]

Van het psv netwerk geplukt.
Hijs wel leuk
pi_65613172
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En ik denk dat het komt omdat ze hem gewoon een lul vinden. En dat onderbouw ik met alle conflicten die hij al heeft gehad. Hij is er een half jaar en er zijn gewoon nu al zoveel incidenten met spelers geweest, ze motten hem gewoon niet.
Noem dan man en paard. Kom maar op met die namen.
pi_65613180
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:37 schreef F1Bas het volgende:

[..]

PSV werd ook kampioen met lelijk voetbal. Het zal me een zorg zijn zolang ze winnen.
Zelfs dat doen we niet. Lelijk voetbal, geen resultaat. Wat een verademing. GODVERDOMME.
  zondag 1 februari 2009 @ 00:38:57 #243
131729 jna
pi_65613189
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Elke speler die vanavond op het Rembrandt te vinden is kan meteen vertrekken wat mij betreft.
Zijn vaak genoeg voetballers van Ajax gezien na een (verloren) wedstrijd. Sowieso zegt het genoeg dat je je verjaardag wilt vieren op de avond van een wedstrijd.
Jawel, je keek.
  zondag 1 februari 2009 @ 00:38:58 #244
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65613191
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:35 schreef Scorpie het volgende:

Wij moesten echt maar een een biertje gaan drinken geloof ik .

Ik snap echt niet dat er elke keer weer mensen zijn die zo positief blijven, ik kan er met mijn hoofd niet bij. Het heeft niets met liefde voor Ajax te maken, waarom zou ik me dan jaar in, jaar ui zo druk maken? Ik maak me druk omdat de club ziek is, doodziek. En dat schijnt geen probleem te zijn voor velen...
Get woke, go broke!
pi_65613215
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik snap echt niet dat er elke keer weer mensen zijn die zo positief blijven, ik kan er met mijn hoofd niet bij. Het heeft niets met liefde voor Ajax te maken, waarom zou ik me dan jaar in, jaar ui zo druk maken? Ik maak me druk omdat de club ziek is, doodziek. En dat schijnt geen probleem te zijn voor velen...
Whehe, we zouden volgens mij elkaar niks nieuws te vertellen hebben
pi_65613237
Gelukkig heb ik toch nog van een speler kunnen genieten.

Held!

Had de rest van het team ook maar zo'n voorbeeldige instelling...
  zondag 1 februari 2009 @ 00:41:14 #247
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_65613242
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vind dat je met zo'n budget en de totale macht een veel beter elftal neer had kunnen zeggen. 100% gegarandeerd kampioen kan nooit, maar ik heb Ajax dit seizoen eigenlijk nog geen 1 wedstrijd echt goed zien voetballen. Sporadisch liep het een beetje, maar dominant met goed combinatie voetbal? Nee.

Als Ajax Suarez niet had gehad hadden we nu 5de gestaan ofzo.. MvB krijgt Ajax niet aam het voetballen. En ik denk dat het komt omdat ze hem gewoon een lul vinden. En dat onderbouw ik met alle conflicten die hij al heeft gehad. Hij is er een half jaar en er zijn gewoon nu al zoveel incidenten met spelers geweest, ze motten hem gewoon niet.
Dat weet je nooit. Begrijp me goed. Ik heb Suarez er heel graag bij, maar met een andere speler op die positie was het als team wellicht hechter geweest. Dat blijft echter wel speculatie.
Ik ben wel van mening dat Wielaert gewoon in de zomer gehaald had moeten worden. Je ziet soms dat ze achterin nog aan hem moeten wennen, terwijl ik hem zeker meer rust achterin vind brengen. Eigenlijk is het een euvel van al jaren lang: wie is er nu de leider in het veld????
  zondag 1 februari 2009 @ 00:41:46 #248
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65613257
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:38 schreef Radegast het volgende:

[..]

Noem dan man en paard. Kom maar op met die namen.
Bij Oranje waren het er al veel:

Davids stopte omdat hij kwam

Perez moest weg

Gabri heeft tijden niet gespeeld zonder aantoonbare reden en was ontevreden

Leonardo krijgt geen faire kans (14 min per pot) maar mag niet weg naar Griekenland.

Schilder was rond met NEC, mocht niet weg.

Sno is terug gezet (eigen aankoop)

en dat is even om kwart voor 1 met een paar biertjes op uit mijn hoofd....
Get woke, go broke!
pi_65613285
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Positief blijven is het beste wat we kunnen doen, maar na vanavond zie ik de kans om eindelijk weer eens kampioen te worden tot het nulpunt gedaald.

Ik ben er echt ziek van dat we hebben verloren. Dit heeft echt mijn avondje verpest

Wéééér geen kampioen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 1 februari 2009 @ 00:43:52 #250
131729 jna
pi_65613316
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:42 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Positief blijven is het beste wat we kunnen doen, maar na vanavond zie ik de kans om eindelijk weer eens kampioen te worden tot het nulpunt gedaald.

Ik ben er echt ziek van dat we hebben verloren. Dit heeft echt mijn avondje verpest

Wéééér geen kampioen
Alleen je avondje?
Jawel, je keek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')