quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:08 schreef Greys het volgende:Adelante!
Muis, doe eens een foto van je achtste paar laarzen? Pliez?
Miss_S, ik hoop dat je gelijk hebt!
dat is niet helemaal goed gegaanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:11 schreef Greys het volgende:
Whehehe, Adelante heeft nu de spekkies ipv moi.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:08 schreef Greys het volgende:Adelante!
Muis, doe eens een foto van je achtste paar laarzen? Pliez?
nope, wel bierbuikje, maar geen spekkiesquote:
Omdat het kanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
Wat moet die Hayden Pannedinges in onze OP?
Met mijn laarzen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:19 schreef Greys het volgende:
Het wordt tijd dat SHE weer terug komt, die had daar al lang korte metten mee gemaakt!
Met blonde bimbo's in de OP 'omdat het kan'!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met mijn laarzen?
Met Hayden Bakker?
Met Adelante?
Met spekkies?
Vier maar!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:22 schreef cyclechick het volgende:
Muis, hoeveel heb je nu nog te gaan? Ik ben de tel kwijt geraakt, achteruittellen is lastig
Hayden Bakker dusquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Met blonde bimbo's in de OP 'omdat het kan'!
Douche ze!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:25 schreef Greys het volgende:
Ik ga even douchen, want ik heb het weer eens koud
Oh!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee
Ze heet Hayden Panettiere maar dat is gewoon Italiaans voor Bakker.
Whaha het klinkt als een cliffhanger voor GTSTquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:26 schreef Greys het volgende:
Trouwens....
Zou Dean en zijn gevolg en harem de boel al hebben afgebroken op zijn verjaardagsfeestje?
Zou het shirtje van Het Kind van k_i_m nog wit zijn?
Ik had hem gestuurd dat hij maar moest laten weten wanneer hij dorst kreeg, daar heb ik niks meer op gehoord. Ik heb best geduld van een week, dus maak me nog geen zorgenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:23 schreef Greys het volgende:
Cycle, nog wat van McWhisky gehoord?
Heeft hij je nog gekrabbeld op Hyves? Of heeft hij zich in stilte gehuld nadat hij had geroepen dat hij het druk heeft?
Knap! Trots op je!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:30 schreef conleche het volgende:
Weer tuusEn rennen gaat. Waar ik niet zo'n zin in heb, maar toch doe. Dus Mo, beter adoreer je mij ipv van dat stuk koeieworst!!
Tsja, we hadden toen 3 berichtjes over en weer gestuurd, dus snap op zich wel dat je dan niet bezig blijft. Maargoed, ik weet het ook niet zo goed.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:30 schreef Greys het volgende:
Hmz, Cycle. Ik wil je geen negatief gevoel geven, maar hij loopt niet al te hard zeg maar.
Ik zou er niet teveel van verwachten eerlijk gezegd
Goed van je! Tis wel koud aan het worden, dus zou een beetje doorlopen als ik jou wasquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:30 schreef conleche het volgende:
Weer tuusEn rennen gaat. Waar ik niet zo'n zin in heb, maar toch doe. Dus Mo, beter adoreer je mij ipv van dat stuk koeieworst!!
Maar je hebt wel een goed puntquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Tsja, we hadden toen 3 berichtjes over en weer gestuurd, dus snap op zich wel dat je dan niet bezig blijft. Maargoed, ik weet het ook niet zo goed.
Heb al een x eerder gehad vorig jaar, dat ik met iemand wat zou drinken (die ik ook echt heel leuk vond) en dat hij niks meer van zich liet horen ineens...
En on top of that: had ik vorige week 'n date met euhh iemand anders, hij bleef bij mij slapen (ik vorige x bij hem) en heb nu ook al niks meer van hem gehoord, terwijl ik woensdag een smsje heb gestuurd![]()
Ik en mannen, dat gaat niet helemaal goed de laatste tijd
ja, maar mijn ossenworstquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:30 schreef conleche het volgende:
Wat zij ^^ zegt & TVPquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:23 schreef Miss_S het volgende:
Ziet er goed uit Muis en toffe spiegel
Leuke boots, en echt leuk behang!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:12 schreef cyclechick het volgende:
Ha, fijn die samenvatting![]()
Ik heb er nog eentje:
Ik had laatst een tentamen echt grandioos verneukt (dacht ik... wist het echt zeker) en nu blijk ik een 7.4 gehaald te hebben!! WHOOOEEEIII ik hoef dus niet te herkansen en heb mjin laatste tentamen van mijn huidige opleiding!! YES YES YES ben echt zoooo blij nu
Ik weet helemaal niets van laarzen, maar ze staan dr leuk, dus zullen ze ook wel leuk zijn?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb niets met laarzen , maar als iedereen zegt dat ze mooi zijn, dan zal 't wel zo zijn
Fotoooooooquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:05 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb gewinkeldIk kocht, in een impuls, allstars van een halve maat te groot (maar zo leuk! hoge oudroze met tweedvoering, maar 30 euro
) en daarna kwam ik DE sneakers tegen: diepblauwe Onitsuka Tigersmet rode streep
Die moest ik natuurlijk ook hebben! En nu is mijn meneer boos, want stiekem heb ik al 4 paar sneakers
Nou ja. eens nadenken of ik de allstars op ebay gooi.
En ik heb een cute bloesje gekocht, woei
Nahh.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Fotooooooo
En PF ook. Ook fotoooooo
Standaard zou diegene die de LaPo heeft de div belangrijke dingen uit het topic moeten samenvatten in de nieuwe in de OP.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ja hoi![]()
Die samenvatting moeten we vaker doen
Ik welquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nahh.
Maar heb jij toevallig schoenmaat 40 1/2?
Ook niet van DE schoen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nahh.
Maar heb jij toevallig schoenmaat 40 1/2?
van kleren kan ik altijd nog wel zeggen 'ja leuk' omdat ik daar nog wel een smaak of blik voor hebquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niets van laarzen, maar ze staan dr leuk, dus zullen ze ook wel leuk zijn?Mijn redenatie
Dan moet je gewoon roti kipfilet nemen (warung sweetie bij de albert cuyp heeft echt geweldige rotiquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:59 schreef Chicolate het volgende:
Leuke laarzen Muis!
Ik had roti. Zonder kip, want de kip vond ik niet lekker, was nog aan bot en ik had na 2 happen genoeg van stukjes hard/kraakbeen, maar dat hoorde zo
.
Ik zou ze wel passen maar ik heb al 3 of 4 paar allstars. Dus als je nog bruine wil in maat 7quote:
Mijn mama had echte surinaamse kip gemaaktquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon roti kipfilet nemen (warung sweetie bij de albert cuyp heeft echt geweldige roti![]()
en ze hebben ook een lekker vega gerecht)
Niettus, sinds ik weer werk kan ik het nauwelijks volgen. Ik krijg soms net een tvp in en als je toevallig net binnen komt wandelen en je hebt de lapo heb je veel terug te lezen voordat je een samenvatting kan maken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Standaard zou diegene die de LaPo heeft de div belangrijke dingen uit het topic moeten samenvatten in de nieuwe in de OP.
Denk ik zeg het ff gericht tegen jou aangezien je het meest een nieuwe opent
Of ... je voert na 1 hap de rest van de kip aan je vader en neemt zelf een vegetarische rotiquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:19 schreef P.F het volgende:
Roti -mits goed gemaakt- is echt super! Je kan ook kipfilet of lam nemen als je niet van botjes houdt
Drink jij vodka in een shotglaasje, en dan in 1x naar binnen gieten, of met kleine slokjes?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:35 schreef conleche het volgende:
M'n Nike ding voor de iPod is nu echt overleden. Dus ik weet niet meer hoe ver en hoe snel ik loop. Volgende week maar even een nieuwe halen en dan ga ik hem ook direct calibreren, zodat ik niet meer cheat.
Nu maar even in bad. Met een wodkaatje en een bakje wasabinootjes
quote:
Dat klinkt meer als tequila. Als citroen limoen was.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De Russen doen het ook zo. Daar heb ik het leren drinken
. En dan daarna in een citroen bijten.
Nope echt vodkaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als tequila. Als citroen limoen was.
Ja ik zat ook al te lezen. Ze heeft gewoon haar bul en stuitert hier niet in de rondte?quote:
Ja echt hequote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te lezen. Ze heeft gewoon haar bul en stuitert hier niet in de rondte?
Dat mag namelijk heus dan.
Ik doe het even voor [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Is je poes er al dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:05 schreef P.F het volgende:
En wat zijn sommige mensen verschrikkelijk in F&F
Waar?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:05 schreef P.F het volgende:
Nee.. Maar kijk ditquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:03 schreef Loila-Lum het volgende:
katten, als k m vind krijg je m terug in een urn potje.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:05 schreef P.F het volgende:
Ik was al bijna boos gewordenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:08 schreef P.F het volgende:
Oh niet gaan bashen svp, ik wil alleen maar tips. Geen gebash.
Ik hebquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:26 schreef Greys het volgende:
Trouwens....
Zou Dean en zijn gevolg en harem de boel al hebben afgebroken op zijn verjaardagsfeestje?
Zou het shirtje van Het Kind van k_i_m nog wit zijn?
Waar?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:05 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb gewinkeldIk kocht, in een impuls, allstars van een halve maat te groot (maar zo leuk! hoge oudroze met tweedvoering, maar 30 euro
) en daarna kwam ik DE sneakers tegen: diepblauwe Onitsuka Tigersmet rode streep
Die moest ik natuurlijk ook hebben! En nu is mijn meneer boos, want stiekem heb ik al 4 paar sneakers
Nou ja. eens nadenken of ik de allstars op ebay gooi.
En ik heb een cute bloesje gekocht, woei
toffe foto!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:09 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil weer foto sessies doen met poes![]()
Oooooh een bossche bol!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lijstje is tot nu toe geworden:
O: 2 volkorenboterhammen met kipfilet,gekookt eitje
T: Beschuit met halvajam
L: 1 volkorenboterham, peer
T: schaaltje pinda's (!) 2 roomboterkoekjes (!)
D: 2 x opscheplepel macaroni met groente en met mix en saus en met curry. 5 augurken, veel zilveruitjes en veel salade met magere dressing.
T: chips denk ik en een bossche bol waar we nog niet aan toe zijn gekomen maar ik ook lekker niet neem
Sowieso in la belgique dus dat is een eindje rijdenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:03 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Waar?(de allstars)
Als iemand anders het al gevraagd heeft, negeer maar, ik ben bezig met bijlezen
Ohjaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sowieso in la belgique dus dat is een eindje rijden
Als je in de buurt van Groningen/Drachten woont dan mag je die van mij wel ophalenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oooooh een bossche bol!en dat de warme chocolade er nog vanaf druipt
CF woont toch in Louvain?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:29 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
OhjaNahja, m'n ouders wonen daar, dus als het een winkelketen is zou het wel kunnen
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als je in de buurt van Groningen/Drachten woont dan mag je die van mij wel ophalen
ik iig welquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
BJ, gefeliciteerd met je 69.9Wat ontzettend goed zeg!
Vind je het nooit eng om eens een dag of paar dagen (zoals met kerst) teveel te eten... Dat je dan bang bent dat je dan ineens weer veel zwaarder bent??
Snap je?
Dat heb ik best wel vaak
ja hoor dat heb ik ook wel vaak, maar ik compenseer zulke dagen vaak weer achteraf, dus door een paar dagen flink te balansen, en ben er inmiddels achter dat het aankomen vaak echt tijdelijk is...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
BJ, gefeliciteerd met je 69.9Wat ontzettend goed zeg!
Vind je het nooit eng om eens een dag of paar dagen (zoals met kerst) teveel te eten... Dat je dan bang bent dat je dan ineens weer veel zwaarder bent??
Snap je?
Dat heb ik best wel vaak
BJ, wat eet jij meestal op zo'n balansdag? Ben benieuwd naar je 'balans'lijstje!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja hoor dat heb ik ook wel vaak, maar ik compenseer zulke dagen vaak weer achteraf, dus door een paar dagen flink te balansen, en ben er inmiddels achter dat het aankomen vaak echt tijdelijk is...
maar ik heb daar soms ook wel wat moeite mee hoor.
sowiezo, ik wil echt NOOOOOOOOIT weer dik worden, of volslank. wil slank zijn en blijven
Ja ik ook... dat gaat gewoon niet lukken!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik val al om van de honger als ik er naar kijk
het halve Turkse brood met beleg hakt er wel flink in hoorquote:
safari, dat heb ik na m'n 14e niet meer gehad geloof ikquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Supernatural, Safari-7up en pombar
Pombär verkopen ze toch bij de Lidl?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:02 schreef Adelante het volgende:
pombaren zijn lekker maar nergens te koop en
Ik heb de mijne bij Plus vandaan!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Pombär verkopen ze toch bij de Lidl?
Vooruit, nog een paar nootjes en een boterham pindakaas erbij.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:32 schreef Laureline het volgende:
O: grapefruitsap
T; 50 minuten crosstrainer
L: geroosterde boterham gekookt ei
T: tomatensap
D: salade met gebakken sardientjes, glas witte wijn
T: citroenkwark
Míjn Lidl heeft echtequote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:05 schreef P.F het volgende:
Pombar verkopen ze in alle supermarkten (ah, c1000 enz)
de lidl heeft ook een soort berenchips
niet simmen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:07 schreef Sugar het volgende:
OT:
Pfffff, met steeds stiekem toch een stukje cake snaaien, ben ik vandaag nog net onder de 1500 kcal gebleven.
En gesport vanochtend, dus ik moet niet simmen.
Hey, volgens mij zag ik je ergens rond etenstijd langsfietsen toen ik in de auto zat. Heb jij hele leuke wollige oorwarmers?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:07 schreef Sugar het volgende:
OT:
Pfffff, met steeds stiekem toch een stukje cake snaaien, ben ik vandaag nog net onder de 1500 kcal gebleven.
Nee, ik ga wel naar bed. Dat is veel gezonder ookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:07 schreef Chicolate het volgende:
Ik geloof dat ik klaar ben ...![]()
@Laureline: niet laten halen. Straks krijg je net zoveel spijt daarvan als ik gisteravond had ... (na 1 schaaltje vreselijk misselijk, omdat ik al zoveel gesnoept/gegeten had die dag)
nou ja, had gekundquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:10 schreef Sugar het volgende:
Hahaha, neeeeee, die heb ik niet, sorry!
Wat jammer dat ik het niet was.
1500 is toch perfect? Als je gesport hebt kun je zelf nog wel wat meer etenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:07 schreef Sugar het volgende:
OT:
Jij eet toch al weer voor twee, dus dan kan datquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Zal ik mijn lijstje van vandaag eens posten. Dan voelen degenen met een slecht lijstje zich vast gelijk een stuk beter.
O: Brinta
T: Banaan
L: 4 boterhammen met kaas onder de gril vandaan
T: snoep@vivi
D: poffertjes
T: aardbeienkwark![]()
![]()
Morgen balansdag met een lekkere lange wandeling op de hei maar.
Ja maar niet te vaak he. En dan hoort het natuurlijk wel zeer verantwoorde groente voor 2 te zijn, en niet marshmellows en lollies.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij eet toch al weer voor twee, dus dan kan dat
Misluktquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Zal ik mijn lijstje van vandaag eens posten. Dan voelt iedereen zich vast gelijk een stuk beter.
Mijne was lekker veel ergerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Zal ik mijn lijstje van vandaag eens posten. Dan voelen degenen met een slecht lijstje zich vast gelijk een stuk beter.
O: Brinta
T: Banaan
L: 4 boterhammen met kaas onder de gril vandaan
T: snoep@vivi
D: poffertjes
T: aardbeienkwark![]()
![]()
Morgen balansdag met een lekkere lange wandeling op de hei maar.
De hele maand alquote:
Ik hoop het eigenijk niet voor je. Dat is zo weinig en kan je eignelijk nooit wat lekkers nemen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:15 schreef Sugar het volgende:
Ik heb broeken gewoon in 38 en bovenkleding altijd al 36 of S. Het zit nu allemaal weer fijn en wat los. Dat is oké. Ik durf nog niet meer te gaan eten, eerst maar eens kijken of ik met dit eetpatroon niet gewoon stabiel blijf vanaf nu. Dat kan toch ook? Misschien is het afvallen er nu wel af en sta ik stil bij 1200-1450 kcal? Dan moet ik nu natuurlijk niet méér gaan eten, want dan kom ik weer aan. En een beetje eraf nog of stabiel blijven, dat is wel oké.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en Viev is uiteraard ook heel ergen vooral een ontzettend stoer en dapper wijf.
DAt was het ookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
En die van jou vond ik wel heeeeeel lekker klinken hoor Tinkepink, die bbq!
Me knowz. Baal dr ook flink van, maar heb de ballen nog niet om er wat aan te doen. Wat ik maandag hoop te posten:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
Chicolate!
DIe is ook niet echt ehm... best!
Het ligt aan je stofwisseling, maar ja dat kan je wel zeggen ja! Vooral als je er ook nog veel bij beweegt of sport. Het gemiddelde voor een vrouw is niet voor niets 2000 cal. Stel dat wij daar iets onder moeten zitten, omdat we aanleg hebben, dan nog kom ik uit op 1800 cal.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:19 schreef Sugar het volgende:
Is dat echt zo, Conleche? Dat iedereen in principe afvalt bij minder dan 1600 ofzoiets?
Hee Viev!! Ben je nu niet kapot?? Dat zou ik me zo kunnen voorstellen!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:19 schreef Vivi het volgende:
[..]BE!
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik was ook op slag verliefd op Lilah, wát een bijzonder kindje is dat zeg(In a good way bedoel ik dus
). Hoe ze ook zat te zingen op de grond met d'r kroontje "Láá-áá". En dan zo om zich heen kijken met een blik van "Ach...ze weten niet beter
"
.
En ja, Dean met z'n stuiterbal.
En lieve Sasha die overal heel tevreden en onverstoorbaar tussendoor scharrelt.
Milo en Slaapmeisje waren er ookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:20 schreef Sugar het volgende:
Klinkt goed, al die kindjes bij elkaar vanmiddag.Waren er nog meer kindjes van Fok?
Nee het valt mee. Of het ligt aan die 3 kilo kleurstoffen die ik naar binnen heb gewerkt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee Viev!! Ben je nu niet kapot?? Dat zou ik me zo kunnen voorstellen!
quote:
haha zuurstokken & toverballenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee het valt mee. Of het ligt aan die 3 kilo kleurstoffen die ik naar binnen heb gewerkt.
Het thema was "Chemisch".
Het gaat wel goed geloof ik. Weeg nu sinds november 58 kg (met 1 kg schommeling). Zoals ik al zei,soms eet ik wat te veel, soms wat te weinig. Wat ik het moeilijkste vind is meer te eten zonder meteen naar ongezonde dingen te grijpen. Of gewoon 1 snoepje nemen, in plaats van én snoep, én koek én ijs op een dag.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:23 schreef Sugar het volgende:
En gaat dat ook goed, bij jou en bij Tink?
Ik geloof het wel, toch?
Misschien moet ik daar over een week of twee maar langzaam weer naar 'opbouwen'.
O, nou leuk dat je ons als verplichting ziet!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:25 schreef Chicolate het volgende:
Klinkt trouwens als een echte gezellige kinderverjaardag. Lang geleden dat ik daar ben geweest ...
'Navond dames, ik ga maar eens ontspannen ofzo
Best veul!! En wat gesport?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:37 schreef kaasplankje het volgende:
O: 3 mueslibollen
T: appels 2x
L: 2 bruine bolletjes met kaas en roasted spek & roomboter![]()
T: mandarijntje
T: stukkie boerenkaas
T: handje studentenhaver
D: biefstuk vd haas en gestoomde broccoli met gebakken aardappeltjes én mayo én creme brulee
T: chocolade
T: nog meer mandarijnen
Nah eigenlijk helemaal niks, ik heb vandaag even mn huis opgeruimd, dat was hard nodigquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ook. Realiseer je je wel wat een geweldig leven je op het moment leidt kwakje?
Oke, je weet zeker dat je niet mijn vriendje bent?!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:55 schreef kaasplankje het volgende:
oja ik heb nog wel ff stevig liggen seksen maar dat telt niet toch?
Waar is Merel eigenlijk? Die laat dit topic gewoon vallen voor een topbaan!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:05 schreef Laureline het volgende:
We hoeven nu toch niet ons liefdesleven ook in de lijstjes op te nemen hè!![]()
toepasselijke smiley![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:05 schreef Laureline het volgende:
We hoeven nu toch niet ons liefdesleven ook in de lijstjes op te nemen hè!![]()
toepasselijke smiley![]()
Sorry, ik ben het recept kwijt, het was een lucky toevalstrefferquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee hoor.
En bedankt Vivi, nu wil ik een Dean![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sorry, ik ben het recept kwijt, het was een lucky toevalstreffer.
Hij ziet er echt altijd blij uit! Heerlijk moet dat zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sorry, ik ben het recept kwijt, het was een lucky toevalstreffer.
Ligt er aan hoe lang dat duurt bij de kaas!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:55 schreef kaasplankje het volgende:
oja ik heb nog wel ff stevig liggen seksen maar dat telt niet toch?
Lief dat je dat zegtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hij ziet er echt altijd blij uit! Heerlijk moet dat zijn.
Was je moeder er ook bij vandaag? Of is dat te zwaar voor haar?
Jazeker, en heb je nog gelezen wat ik overquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:29 schreef k_i_m het volgende:
Vief. Ik vond het heel gezellig vanmiddag ook al was het wat kort
. En alle kindjes zijn in het echt nog veel leuker dan op de foto's inderdaad
.
staan wij ook nog op de foto????.
Vreemd en zwaar lijkt me dat besef, ik kan me voorstellen dat je toch nog heel erg schrikken kan af en toe, ondanks dat je natuurlijk weet hoe het moet gaan... heftig hoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:26 schreef Vivi het volgende:
Dank je..het is nu nog en heel abstract begrip voor me...je weet dat het gaat komen maar het echt voelen doe ik niet. En hoewel je al lang weet dat het een keer komt is het toch nog heel snel gegaan de laatste maand.
Maar goed, dat is mijn gevoel he..dus het hoeft niet zo te zijn, van morgen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:27 schreef Muis006 het volgende:
Lieve Viev, ik kan me onmogelijk voorstellen wat je nu voelt en doormaakt, maar ik wil je heel veel liefs en sterkte wensenik zal in ieder geval aan je denken en mocht je ooit de behoefte hebben om iemand de huid vol te schelden, dan houd ik me aanbevolen. Ik versta het toch niet
Aaaaahquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:19 schreef Vivi het volgende:
[..]BE!
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik was ook op slag verliefd op Lilah, wát een bijzonder kindje is dat zeg(In a good way bedoel ik dus
). Hoe ze ook zat te zingen op de grond met d'r kroontje "Láá-áá". En dan zo om zich heen kijken met een blik van "Ach...ze weten niet beter
"
.
Ze won het nog niet van de auto's neequote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Aaaaah. Ja, het is echt een dametje he? Dat wordt nog wat later
. Maar Dean was niet erg van haar onder de indruk geloof ik, dat wordt nooit wat met koppelen
.
Nee, jullie waren de ontspanning tijdens het schrijven van verslagenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
O, nou leuk dat je ons als verplichting ziet!
Sterktequote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Lief dat je dat zegt
Het is ook een heel happy kind idd, hij loopt ook meestal niet, maar danst letterlijk over straat, voorbijgangers valt het ook vaak op, dan zeggen ze iets dergelijks als "Zo, die heeft lol in het leven".
Dat doet mij natuurlijk erg goed, tis toch een soort bevestiging dat je *iets* goed doet.
Mijn moeder was er vandaag niet nee, dat red ze niet meer. Ik ga morgen naar haar toe met Dean en Dean's papa en die twee gaan 's avonds dan terug en dan blijf ik bij mama slapen. Ik vind het best moeilijk. Ik heb heel sterk het idee dat ze op mij ligt te "wachten" namelijk. Als je snapt wat ik bedoel.
Ja zeg. Die wil ik ook zien, hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze won het nog niet van de auto's nee.
IK PM je zo de foto's.
Toch zijn dat vaak dezelfde kinderen..supermarkten nodigen nu eenmaal uit tot dat gedragquote:Op zondag 1 februari 2009 00:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sterkte
Sow was net wat klein grut over de vloer en ik moet zeggen er komt een dag dat ik 4 jarige leuk ga vinden, als ik ze ken. Want die jankende irritante kut-kotters uit de supermarkt blijf ik waars. tot in lengte van dagen haten!
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Lief dat je dat zegt
Het is ook een heel happy kind idd, hij loopt ook meestal niet, maar danst letterlijk over straat, voorbijgangers valt het ook vaak op, dan zeggen ze iets dergelijks als "Zo, die heeft lol in het leven".
Dat doet mij natuurlijk erg goed, tis toch een soort bevestiging dat je *iets* goed doet.
Mijn moeder was er vandaag niet nee, dat red ze niet meer. Ik ga morgen naar haar toe met Dean en Dean's papa en die twee gaan 's avonds dan terug en dan blijf ik bij mama slapen. Ik vind het best moeilijk. Ik heb heel sterk het idee dat ze op mij ligt te "wachten" namelijk. Als je snapt wat ik bedoel.
nu iig niet meer neequote:
wijn is houdbaar hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 00:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nu iig niet meer neemag niet meer rijden
Ik had een fles wijn opengemaakt, maar René ging toch maar aan het bier, dus moest ik die fles maar alleen opmakenben al een eind iig
nog maar een klein glaasje over geloof ik
Je kan ook met een taxi bezorgenquote:Op zondag 1 februari 2009 00:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik had een fles wijn opengemaakt, maar René ging toch maar aan het bier, dus moest ik die fles maar alleen opmakenben al een eind iig
Lief van je, maar ik vind het zelf juist nu heel fijn om gewoon "door te gaan" met de dagelijkse dingen, en ook de leuke dingen zoals genieten van een blij jongetjequote:Op zondag 1 februari 2009 00:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
meer kan ik niet doen of zeggen, eigenlijk.
Ik heb enorme bewondering voor je, echt..ondanks dat je er (uiteraard) finaal doorheen zit waarschijnlijk vind ik het maar geweldig dat je doorgaat, en toch Deans feestje hebt gegeven en ga zo maar door. Zelfs hier blijft posten...
Hulde voor jou Vief, in deze ontzettend niet te bevatten klotesituatie...
Wat voor wijn?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ben een RotterdammerT is dat een geldig excuus?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:27 schreef motorbloempje het volgende:
jouw -d's en -t's zijn echt rampzalig TJ
DJToornbos, die ene dj?!?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:27 schreef motorbloempje het volgende:
jouw -d's en -t's zijn echt rampzalig TJ
"African Dawn"quote:Op zondag 1 februari 2009 00:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat voor wijn?
Ik zit ook aan een wijntje. Ik post maar geen eetlijst vandaag; bonbons for breakfast, gevolgd door een zeer machtig diner met veel wijn erbij
het zij je vergevenquote:Op zondag 1 februari 2009 00:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ben een RotterdammerT is dat een geldig excuus?
bezorg jij wel?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou hebben we het over Subway....hmmm jammie, heb ik alweer zin in wat lekkers.
w00t. Ik heb gewoon saaie, ongesponsorde wijnquote:Op zondag 1 februari 2009 00:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"African Dawn"
een 2006 Cabernet Sauvignon gesponsord door het WNF
gehad voor onze housewarming in november![]()
best lekker, eigenlijk
is hij wel lekker?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
w00t. Ik heb gewoon saaie, ongesponsorde wijn
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:24 schreef TJDoornbos het volgende:
trouwens als iemand uniekhoorn ziet vraag ff wat ze in mn FoBo bedoeld
Ik heb zo mn dagen bedoel jequote:Op zondag 1 februari 2009 00:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]Nou datte, jij bent gewoon lief
Ja, die zouden onderweg moeten zijn! Ik heb echt veul boeken besteld: 2 Gordons, Nigel Slater, Gary Rhodes, Delia, Rick Stein... En ik vergeet er nu nog een. Plus twee Ainsleys.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is hij wel lekker?
is het nog gelukt met de kookboeken overigens?
Ja, dat dus. En die Sasha van BE wil ik ook zien!quote:Op zondag 1 februari 2009 00:37 schreef Greys het volgende:
Oh, ik hoop stiekem op nog meer foto's van Het Feest van Dean!
Ik wil de lakschoentjes en het lange haar vanLilah
ook graag zien!
Ja, een fototopic in OUD zal wel handig zijn... Ow wacht.....................quote:Op zondag 1 februari 2009 00:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat dus. En die Sasha van BE wil ik ook zien!
Woei, wat een gezelligheidquote:Op zondag 1 februari 2009 00:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb totaaaaaaaaaaaal geen zin om te slapen, eiks
2x finimal en naar bed.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik wordt met de minuut meer grieperiger...................Heb zelfs al kaartjes voor NEC-Feyenoord moeten afzeggen.
Iemand tips?
Klopt kans is dat het afgelast wordt. Mwah weet niet of ik gegaan had. Feyenoord verliest waarschijnlijk toch. Wil wel kijken of ik bij het afscheid van Been bij NEC kan zijn. Lijkt me wel tof om mee te maken!quote:Op zondag 1 februari 2009 00:42 schreef motorbloempje het volgende:
maar misschien gaat 't niet door...
was je morgen naar Nijmegen gekomen anders??dan had je wel langs kunnen komen mèn!
Daar heb ik laatst nog heeeeeeel cute foto's van gezien in OUD!quote:Op zondag 1 februari 2009 00:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat dus. En die Sasha van BE wil ik ook zien!
finimal?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
2x finimal en naar bed.
En geen kaartjes daarvoor bestellen...
Heerenveen heeft lekker gewonnen van Ajax.
Had jij vanavond nu nacho's? Of wordt dat morgen?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Woei, wat een gezelligheid
* ColdFeet schenkt nog een wijntje in
Sommigen komen daar niet! Uit principe!quote:Op zondag 1 februari 2009 00:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, een fototopic in OUD zal wel handig zijn... Ow wacht.....................
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:37 schreef Greys het volgende:
Oh, ik hoop stiekem op nog meer foto's van Het Feest van Dean!
Ik wil de lakschoentjes en het lange haar vanLilah
ook graag zien!
Echt een paardenmiddel als je je grieperig voelt: 2 paracetamol en een dubbele whisky (of wodka) voor het slapen gaan.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
2x finimal en naar bed.
En geen kaartjes daarvoor bestellen...
Heerenveen heeft lekker gewonnen van Ajax.
ik heb geen verstand van voetbal verder, maar las alleen net zoiets op AD.nl, vanwege de toestand van het veld ofzo?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Klopt kans is dat het afgelast wordt. Mwah weet niet of ik gegaan had. Feyenoord verliest waarschijnlijk toch. Wil wel kijken of ik bij het afscheid van Been bij NEC kan zijn. Lijkt me wel tof om mee te maken!
Ik kom gemiddeld 1x per jaar in Nijmegen omdat mn oud-tante er woont
Vanavond! Lekker waren zequote:Op zondag 1 februari 2009 00:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Had jij vanavond nu nacho's? Of wordt dat morgen?
Wil het nog steeds een keer maken: nacho's con todos.
In onze pub in Engeland hadden we dat als voorgerecht afgelopen oudjaarsavond en![]()
mèn! Daarna nog een Shepherds Pie, maar dat was iets teveel eigenlijk
Ja schijnt bevroren te zijn dat Goffert Parkquote:Op zondag 1 februari 2009 00:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb geen verstand van voetbal verder, maar las alleen net zoiets op AD.nl, vanwege de toestand van het veld ofzo?
zo koud is het volgens mij niet eens hierquote:Op zondag 1 februari 2009 00:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja schijnt bevroren te zijn dat Goffert Park
Ik ben niet op locatie dus ik weet het nietquote:Op zondag 1 februari 2009 00:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo koud is het volgens mij niet eens hier![]()
maar ze zullen er wel verstand van hebben?Vandaag nog heerlijk door de stad gelopen in het zonnetje
lees dit natuurlijk weer erg laat, maar zal nog eens even kijken....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
BJ, ik vind het echt zo knap van je!![]()
Ik zit net tegen F. te vertellen hoe het is wat je gedaan hebt.
Heb je toevallig een voor en na bij de hand die ik kan laten zien ter illustratie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |