quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:08 schreef Greys het volgende:Adelante!
Muis, doe eens een foto van je achtste paar laarzen? Pliez?
Miss_S, ik hoop dat je gelijk hebt!
dat is niet helemaal goed gegaanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:11 schreef Greys het volgende:
Whehehe, Adelante heeft nu de spekkies ipv moi.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:08 schreef Greys het volgende:Adelante!
Muis, doe eens een foto van je achtste paar laarzen? Pliez?
nope, wel bierbuikje, maar geen spekkiesquote:
Omdat het kanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
Wat moet die Hayden Pannedinges in onze OP?
Met mijn laarzen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:19 schreef Greys het volgende:
Het wordt tijd dat SHE weer terug komt, die had daar al lang korte metten mee gemaakt!
Met blonde bimbo's in de OP 'omdat het kan'!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met mijn laarzen?
Met Hayden Bakker?
Met Adelante?
Met spekkies?
Vier maar!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:22 schreef cyclechick het volgende:
Muis, hoeveel heb je nu nog te gaan? Ik ben de tel kwijt geraakt, achteruittellen is lastig
Hayden Bakker dusquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Met blonde bimbo's in de OP 'omdat het kan'!
Douche ze!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:25 schreef Greys het volgende:
Ik ga even douchen, want ik heb het weer eens koud
Oh!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee
Ze heet Hayden Panettiere maar dat is gewoon Italiaans voor Bakker.
Whaha het klinkt als een cliffhanger voor GTSTquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:26 schreef Greys het volgende:
Trouwens....
Zou Dean en zijn gevolg en harem de boel al hebben afgebroken op zijn verjaardagsfeestje?
Zou het shirtje van Het Kind van k_i_m nog wit zijn?
Ik had hem gestuurd dat hij maar moest laten weten wanneer hij dorst kreeg, daar heb ik niks meer op gehoord. Ik heb best geduld van een week, dus maak me nog geen zorgenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:23 schreef Greys het volgende:
Cycle, nog wat van McWhisky gehoord?
Heeft hij je nog gekrabbeld op Hyves? Of heeft hij zich in stilte gehuld nadat hij had geroepen dat hij het druk heeft?
Knap! Trots op je!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:30 schreef conleche het volgende:
Weer tuusEn rennen gaat. Waar ik niet zo'n zin in heb, maar toch doe. Dus Mo, beter adoreer je mij ipv van dat stuk koeieworst!!
Tsja, we hadden toen 3 berichtjes over en weer gestuurd, dus snap op zich wel dat je dan niet bezig blijft. Maargoed, ik weet het ook niet zo goed.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:30 schreef Greys het volgende:
Hmz, Cycle. Ik wil je geen negatief gevoel geven, maar hij loopt niet al te hard zeg maar.
Ik zou er niet teveel van verwachten eerlijk gezegd
Goed van je! Tis wel koud aan het worden, dus zou een beetje doorlopen als ik jou wasquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:30 schreef conleche het volgende:
Weer tuusEn rennen gaat. Waar ik niet zo'n zin in heb, maar toch doe. Dus Mo, beter adoreer je mij ipv van dat stuk koeieworst!!
Maar je hebt wel een goed puntquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Tsja, we hadden toen 3 berichtjes over en weer gestuurd, dus snap op zich wel dat je dan niet bezig blijft. Maargoed, ik weet het ook niet zo goed.
Heb al een x eerder gehad vorig jaar, dat ik met iemand wat zou drinken (die ik ook echt heel leuk vond) en dat hij niks meer van zich liet horen ineens...
En on top of that: had ik vorige week 'n date met euhh iemand anders, hij bleef bij mij slapen (ik vorige x bij hem) en heb nu ook al niks meer van hem gehoord, terwijl ik woensdag een smsje heb gestuurd![]()
Ik en mannen, dat gaat niet helemaal goed de laatste tijd
ja, maar mijn ossenworstquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:30 schreef conleche het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |