Wat zij ^^ zegt & TVPquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:23 schreef Miss_S het volgende:
Ziet er goed uit Muis en toffe spiegel
Leuke boots, en echt leuk behang!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:12 schreef cyclechick het volgende:
Ha, fijn die samenvatting![]()
Ik heb er nog eentje:
Ik had laatst een tentamen echt grandioos verneukt (dacht ik... wist het echt zeker) en nu blijk ik een 7.4 gehaald te hebben!! WHOOOEEEIII ik hoef dus niet te herkansen en heb mjin laatste tentamen van mijn huidige opleiding!! YES YES YES ben echt zoooo blij nu
Ik weet helemaal niets van laarzen, maar ze staan dr leuk, dus zullen ze ook wel leuk zijn?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb niets met laarzen , maar als iedereen zegt dat ze mooi zijn, dan zal 't wel zo zijn
Fotoooooooquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:05 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb gewinkeldIk kocht, in een impuls, allstars van een halve maat te groot (maar zo leuk! hoge oudroze met tweedvoering, maar 30 euro
) en daarna kwam ik DE sneakers tegen: diepblauwe Onitsuka Tigersmet rode streep
Die moest ik natuurlijk ook hebben! En nu is mijn meneer boos, want stiekem heb ik al 4 paar sneakers
Nou ja. eens nadenken of ik de allstars op ebay gooi.
En ik heb een cute bloesje gekocht, woei
Nahh.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Fotooooooo
En PF ook. Ook fotoooooo
Standaard zou diegene die de LaPo heeft de div belangrijke dingen uit het topic moeten samenvatten in de nieuwe in de OP.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ja hoi![]()
Die samenvatting moeten we vaker doen
Ik welquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nahh.
Maar heb jij toevallig schoenmaat 40 1/2?
Ook niet van DE schoen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nahh.
Maar heb jij toevallig schoenmaat 40 1/2?
van kleren kan ik altijd nog wel zeggen 'ja leuk' omdat ik daar nog wel een smaak of blik voor hebquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niets van laarzen, maar ze staan dr leuk, dus zullen ze ook wel leuk zijn?Mijn redenatie
Dan moet je gewoon roti kipfilet nemen (warung sweetie bij de albert cuyp heeft echt geweldige rotiquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:59 schreef Chicolate het volgende:
Leuke laarzen Muis!
Ik had roti. Zonder kip, want de kip vond ik niet lekker, was nog aan bot en ik had na 2 happen genoeg van stukjes hard/kraakbeen, maar dat hoorde zo
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |