Vooruit, nog een paar nootjes en een boterham pindakaas erbij.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:32 schreef Laureline het volgende:
O: grapefruitsap
T; 50 minuten crosstrainer
L: geroosterde boterham gekookt ei
T: tomatensap
D: salade met gebakken sardientjes, glas witte wijn
T: citroenkwark
Míjn Lidl heeft echtequote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:05 schreef P.F het volgende:
Pombar verkopen ze in alle supermarkten (ah, c1000 enz)
de lidl heeft ook een soort berenchips
niet simmen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:07 schreef Sugar het volgende:
OT:
Pfffff, met steeds stiekem toch een stukje cake snaaien, ben ik vandaag nog net onder de 1500 kcal gebleven.
En gesport vanochtend, dus ik moet niet simmen.
Hey, volgens mij zag ik je ergens rond etenstijd langsfietsen toen ik in de auto zat. Heb jij hele leuke wollige oorwarmers?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:07 schreef Sugar het volgende:
OT:
Pfffff, met steeds stiekem toch een stukje cake snaaien, ben ik vandaag nog net onder de 1500 kcal gebleven.
Nee, ik ga wel naar bed. Dat is veel gezonder ookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:07 schreef Chicolate het volgende:
Ik geloof dat ik klaar ben ...![]()
@Laureline: niet laten halen. Straks krijg je net zoveel spijt daarvan als ik gisteravond had ... (na 1 schaaltje vreselijk misselijk, omdat ik al zoveel gesnoept/gegeten had die dag)
nou ja, had gekundquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:10 schreef Sugar het volgende:
Hahaha, neeeeee, die heb ik niet, sorry!
Wat jammer dat ik het niet was.
1500 is toch perfect? Als je gesport hebt kun je zelf nog wel wat meer etenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:07 schreef Sugar het volgende:
OT:
Jij eet toch al weer voor twee, dus dan kan datquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Zal ik mijn lijstje van vandaag eens posten. Dan voelen degenen met een slecht lijstje zich vast gelijk een stuk beter.
O: Brinta
T: Banaan
L: 4 boterhammen met kaas onder de gril vandaan
T: snoep@vivi
D: poffertjes
T: aardbeienkwark![]()
![]()
Morgen balansdag met een lekkere lange wandeling op de hei maar.
Ja maar niet te vaak he. En dan hoort het natuurlijk wel zeer verantwoorde groente voor 2 te zijn, en niet marshmellows en lollies.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij eet toch al weer voor twee, dus dan kan dat
Misluktquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Zal ik mijn lijstje van vandaag eens posten. Dan voelt iedereen zich vast gelijk een stuk beter.
Mijne was lekker veel ergerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Zal ik mijn lijstje van vandaag eens posten. Dan voelen degenen met een slecht lijstje zich vast gelijk een stuk beter.
O: Brinta
T: Banaan
L: 4 boterhammen met kaas onder de gril vandaan
T: snoep@vivi
D: poffertjes
T: aardbeienkwark![]()
![]()
Morgen balansdag met een lekkere lange wandeling op de hei maar.
De hele maand alquote:
Ik hoop het eigenijk niet voor je. Dat is zo weinig en kan je eignelijk nooit wat lekkers nemen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:15 schreef Sugar het volgende:
Ik heb broeken gewoon in 38 en bovenkleding altijd al 36 of S. Het zit nu allemaal weer fijn en wat los. Dat is oké. Ik durf nog niet meer te gaan eten, eerst maar eens kijken of ik met dit eetpatroon niet gewoon stabiel blijf vanaf nu. Dat kan toch ook? Misschien is het afvallen er nu wel af en sta ik stil bij 1200-1450 kcal? Dan moet ik nu natuurlijk niet méér gaan eten, want dan kom ik weer aan. En een beetje eraf nog of stabiel blijven, dat is wel oké.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en Viev is uiteraard ook heel ergen vooral een ontzettend stoer en dapper wijf.
DAt was het ookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
En die van jou vond ik wel heeeeeel lekker klinken hoor Tinkepink, die bbq!
Me knowz. Baal dr ook flink van, maar heb de ballen nog niet om er wat aan te doen. Wat ik maandag hoop te posten:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
Chicolate!
DIe is ook niet echt ehm... best!
Het ligt aan je stofwisseling, maar ja dat kan je wel zeggen ja! Vooral als je er ook nog veel bij beweegt of sport. Het gemiddelde voor een vrouw is niet voor niets 2000 cal. Stel dat wij daar iets onder moeten zitten, omdat we aanleg hebben, dan nog kom ik uit op 1800 cal.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:19 schreef Sugar het volgende:
Is dat echt zo, Conleche? Dat iedereen in principe afvalt bij minder dan 1600 ofzoiets?
Hee Viev!! Ben je nu niet kapot?? Dat zou ik me zo kunnen voorstellen!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:19 schreef Vivi het volgende:
[..]BE!
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik was ook op slag verliefd op Lilah, wát een bijzonder kindje is dat zeg(In a good way bedoel ik dus
). Hoe ze ook zat te zingen op de grond met d'r kroontje "Láá-áá". En dan zo om zich heen kijken met een blik van "Ach...ze weten niet beter
"
.
En ja, Dean met z'n stuiterbal.
En lieve Sasha die overal heel tevreden en onverstoorbaar tussendoor scharrelt.
Milo en Slaapmeisje waren er ookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:20 schreef Sugar het volgende:
Klinkt goed, al die kindjes bij elkaar vanmiddag.Waren er nog meer kindjes van Fok?
Nee het valt mee. Of het ligt aan die 3 kilo kleurstoffen die ik naar binnen heb gewerkt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee Viev!! Ben je nu niet kapot?? Dat zou ik me zo kunnen voorstellen!
quote:
haha zuurstokken & toverballenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee het valt mee. Of het ligt aan die 3 kilo kleurstoffen die ik naar binnen heb gewerkt.
Het thema was "Chemisch".
Het gaat wel goed geloof ik. Weeg nu sinds november 58 kg (met 1 kg schommeling). Zoals ik al zei,soms eet ik wat te veel, soms wat te weinig. Wat ik het moeilijkste vind is meer te eten zonder meteen naar ongezonde dingen te grijpen. Of gewoon 1 snoepje nemen, in plaats van én snoep, én koek én ijs op een dag.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:23 schreef Sugar het volgende:
En gaat dat ook goed, bij jou en bij Tink?
Ik geloof het wel, toch?
Misschien moet ik daar over een week of twee maar langzaam weer naar 'opbouwen'.
O, nou leuk dat je ons als verplichting ziet!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:25 schreef Chicolate het volgende:
Klinkt trouwens als een echte gezellige kinderverjaardag. Lang geleden dat ik daar ben geweest ...
'Navond dames, ik ga maar eens ontspannen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |