quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:05 schreef P.F het volgende:
En wat zijn sommige mensen verschrikkelijk in F&F
Ik was al bijna boos gewordenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:08 schreef P.F het volgende:
Oh niet gaan bashen svp, ik wil alleen maar tips. Geen gebash.
Ik hebquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:26 schreef Greys het volgende:
Trouwens....
Zou Dean en zijn gevolg en harem de boel al hebben afgebroken op zijn verjaardagsfeestje?
Zou het shirtje van Het Kind van k_i_m nog wit zijn?
Waar?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:05 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb gewinkeldIk kocht, in een impuls, allstars van een halve maat te groot (maar zo leuk! hoge oudroze met tweedvoering, maar 30 euro
) en daarna kwam ik DE sneakers tegen: diepblauwe Onitsuka Tigersmet rode streep
Die moest ik natuurlijk ook hebben! En nu is mijn meneer boos, want stiekem heb ik al 4 paar sneakers
Nou ja. eens nadenken of ik de allstars op ebay gooi.
En ik heb een cute bloesje gekocht, woei
toffe foto!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:09 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil weer foto sessies doen met poes![]()
Oooooh een bossche bol!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lijstje is tot nu toe geworden:
O: 2 volkorenboterhammen met kipfilet,gekookt eitje
T: Beschuit met halvajam
L: 1 volkorenboterham, peer
T: schaaltje pinda's (!) 2 roomboterkoekjes (!)
D: 2 x opscheplepel macaroni met groente en met mix en saus en met curry. 5 augurken, veel zilveruitjes en veel salade met magere dressing.
T: chips denk ik en een bossche bol waar we nog niet aan toe zijn gekomen maar ik ook lekker niet neem
Sowieso in la belgique dus dat is een eindje rijdenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:03 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Waar?(de allstars)
Als iemand anders het al gevraagd heeft, negeer maar, ik ben bezig met bijlezen
Ohjaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sowieso in la belgique dus dat is een eindje rijden
Als je in de buurt van Groningen/Drachten woont dan mag je die van mij wel ophalenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oooooh een bossche bol!en dat de warme chocolade er nog vanaf druipt
CF woont toch in Louvain?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:29 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
OhjaNahja, m'n ouders wonen daar, dus als het een winkelketen is zou het wel kunnen
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als je in de buurt van Groningen/Drachten woont dan mag je die van mij wel ophalen
ik iig welquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
BJ, gefeliciteerd met je 69.9Wat ontzettend goed zeg!
Vind je het nooit eng om eens een dag of paar dagen (zoals met kerst) teveel te eten... Dat je dan bang bent dat je dan ineens weer veel zwaarder bent??
Snap je?
Dat heb ik best wel vaak
ja hoor dat heb ik ook wel vaak, maar ik compenseer zulke dagen vaak weer achteraf, dus door een paar dagen flink te balansen, en ben er inmiddels achter dat het aankomen vaak echt tijdelijk is...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
BJ, gefeliciteerd met je 69.9Wat ontzettend goed zeg!
Vind je het nooit eng om eens een dag of paar dagen (zoals met kerst) teveel te eten... Dat je dan bang bent dat je dan ineens weer veel zwaarder bent??
Snap je?
Dat heb ik best wel vaak
BJ, wat eet jij meestal op zo'n balansdag? Ben benieuwd naar je 'balans'lijstje!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja hoor dat heb ik ook wel vaak, maar ik compenseer zulke dagen vaak weer achteraf, dus door een paar dagen flink te balansen, en ben er inmiddels achter dat het aankomen vaak echt tijdelijk is...
maar ik heb daar soms ook wel wat moeite mee hoor.
sowiezo, ik wil echt NOOOOOOOOIT weer dik worden, of volslank. wil slank zijn en blijven
Ja ik ook... dat gaat gewoon niet lukken!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik val al om van de honger als ik er naar kijk
het halve Turkse brood met beleg hakt er wel flink in hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |