safari, dat heb ik na m'n 14e niet meer gehad geloof ikquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Supernatural, Safari-7up en pombar
Pombär verkopen ze toch bij de Lidl?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:02 schreef Adelante het volgende:
pombaren zijn lekker maar nergens te koop en
Ik heb de mijne bij Plus vandaan!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Pombär verkopen ze toch bij de Lidl?
Vooruit, nog een paar nootjes en een boterham pindakaas erbij.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:32 schreef Laureline het volgende:
O: grapefruitsap
T; 50 minuten crosstrainer
L: geroosterde boterham gekookt ei
T: tomatensap
D: salade met gebakken sardientjes, glas witte wijn
T: citroenkwark
Míjn Lidl heeft echtequote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:05 schreef P.F het volgende:
Pombar verkopen ze in alle supermarkten (ah, c1000 enz)
de lidl heeft ook een soort berenchips
niet simmen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:07 schreef Sugar het volgende:
OT:
Pfffff, met steeds stiekem toch een stukje cake snaaien, ben ik vandaag nog net onder de 1500 kcal gebleven.
En gesport vanochtend, dus ik moet niet simmen.
Hey, volgens mij zag ik je ergens rond etenstijd langsfietsen toen ik in de auto zat. Heb jij hele leuke wollige oorwarmers?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:07 schreef Sugar het volgende:
OT:
Pfffff, met steeds stiekem toch een stukje cake snaaien, ben ik vandaag nog net onder de 1500 kcal gebleven.
Nee, ik ga wel naar bed. Dat is veel gezonder ookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:07 schreef Chicolate het volgende:
Ik geloof dat ik klaar ben ...![]()
@Laureline: niet laten halen. Straks krijg je net zoveel spijt daarvan als ik gisteravond had ... (na 1 schaaltje vreselijk misselijk, omdat ik al zoveel gesnoept/gegeten had die dag)
nou ja, had gekundquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:10 schreef Sugar het volgende:
Hahaha, neeeeee, die heb ik niet, sorry!
Wat jammer dat ik het niet was.
1500 is toch perfect? Als je gesport hebt kun je zelf nog wel wat meer etenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:07 schreef Sugar het volgende:
OT:
Jij eet toch al weer voor twee, dus dan kan datquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Zal ik mijn lijstje van vandaag eens posten. Dan voelen degenen met een slecht lijstje zich vast gelijk een stuk beter.
O: Brinta
T: Banaan
L: 4 boterhammen met kaas onder de gril vandaan
T: snoep@vivi
D: poffertjes
T: aardbeienkwark![]()
![]()
Morgen balansdag met een lekkere lange wandeling op de hei maar.
Ja maar niet te vaak he. En dan hoort het natuurlijk wel zeer verantwoorde groente voor 2 te zijn, en niet marshmellows en lollies.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij eet toch al weer voor twee, dus dan kan dat
Misluktquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Zal ik mijn lijstje van vandaag eens posten. Dan voelt iedereen zich vast gelijk een stuk beter.
Mijne was lekker veel ergerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Zal ik mijn lijstje van vandaag eens posten. Dan voelen degenen met een slecht lijstje zich vast gelijk een stuk beter.
O: Brinta
T: Banaan
L: 4 boterhammen met kaas onder de gril vandaan
T: snoep@vivi
D: poffertjes
T: aardbeienkwark![]()
![]()
Morgen balansdag met een lekkere lange wandeling op de hei maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |