Wat voor wijn?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nu iig niet meer neemag niet meer rijden
Ik had een fles wijn opengemaakt, maar René ging toch maar aan het bier, dus moest ik die fles maar alleen opmakenben al een eind iig
nog maar een klein glaasje over geloof ik
Ben een RotterdammerT is dat een geldig excuus?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:27 schreef motorbloempje het volgende:
jouw -d's en -t's zijn echt rampzalig TJ
DJToornbos, die ene dj?!?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:27 schreef motorbloempje het volgende:
jouw -d's en -t's zijn echt rampzalig TJ
"African Dawn"quote:Op zondag 1 februari 2009 00:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat voor wijn?
Ik zit ook aan een wijntje. Ik post maar geen eetlijst vandaag; bonbons for breakfast, gevolgd door een zeer machtig diner met veel wijn erbij
het zij je vergevenquote:Op zondag 1 februari 2009 00:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ben een RotterdammerT is dat een geldig excuus?
bezorg jij wel?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou hebben we het over Subway....hmmm jammie, heb ik alweer zin in wat lekkers.
w00t. Ik heb gewoon saaie, ongesponsorde wijnquote:Op zondag 1 februari 2009 00:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"African Dawn"
een 2006 Cabernet Sauvignon gesponsord door het WNF
gehad voor onze housewarming in november![]()
best lekker, eigenlijk
is hij wel lekker?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
w00t. Ik heb gewoon saaie, ongesponsorde wijn
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:24 schreef TJDoornbos het volgende:
trouwens als iemand uniekhoorn ziet vraag ff wat ze in mn FoBo bedoeld
Ik heb zo mn dagen bedoel jequote:Op zondag 1 februari 2009 00:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]Nou datte, jij bent gewoon lief
Ja, die zouden onderweg moeten zijn! Ik heb echt veul boeken besteld: 2 Gordons, Nigel Slater, Gary Rhodes, Delia, Rick Stein... En ik vergeet er nu nog een. Plus twee Ainsleys.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is hij wel lekker?
is het nog gelukt met de kookboeken overigens?
Ja, dat dus. En die Sasha van BE wil ik ook zien!quote:Op zondag 1 februari 2009 00:37 schreef Greys het volgende:
Oh, ik hoop stiekem op nog meer foto's van Het Feest van Dean!
Ik wil de lakschoentjes en het lange haar vanLilah
ook graag zien!
Ja, een fototopic in OUD zal wel handig zijn... Ow wacht.....................quote:Op zondag 1 februari 2009 00:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat dus. En die Sasha van BE wil ik ook zien!
Woei, wat een gezelligheidquote:Op zondag 1 februari 2009 00:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb totaaaaaaaaaaaal geen zin om te slapen, eiks
2x finimal en naar bed.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik wordt met de minuut meer grieperiger...................Heb zelfs al kaartjes voor NEC-Feyenoord moeten afzeggen.
Iemand tips?
Klopt kans is dat het afgelast wordt. Mwah weet niet of ik gegaan had. Feyenoord verliest waarschijnlijk toch. Wil wel kijken of ik bij het afscheid van Been bij NEC kan zijn. Lijkt me wel tof om mee te maken!quote:Op zondag 1 februari 2009 00:42 schreef motorbloempje het volgende:
maar misschien gaat 't niet door...
was je morgen naar Nijmegen gekomen anders??dan had je wel langs kunnen komen mèn!
Daar heb ik laatst nog heeeeeeel cute foto's van gezien in OUD!quote:Op zondag 1 februari 2009 00:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat dus. En die Sasha van BE wil ik ook zien!
finimal?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
2x finimal en naar bed.
En geen kaartjes daarvoor bestellen...
Heerenveen heeft lekker gewonnen van Ajax.
Had jij vanavond nu nacho's? Of wordt dat morgen?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Woei, wat een gezelligheid
* ColdFeet schenkt nog een wijntje in
Sommigen komen daar niet! Uit principe!quote:Op zondag 1 februari 2009 00:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, een fototopic in OUD zal wel handig zijn... Ow wacht.....................
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:37 schreef Greys het volgende:
Oh, ik hoop stiekem op nog meer foto's van Het Feest van Dean!
Ik wil de lakschoentjes en het lange haar vanLilah
ook graag zien!
Echt een paardenmiddel als je je grieperig voelt: 2 paracetamol en een dubbele whisky (of wodka) voor het slapen gaan.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
2x finimal en naar bed.
En geen kaartjes daarvoor bestellen...
Heerenveen heeft lekker gewonnen van Ajax.
ik heb geen verstand van voetbal verder, maar las alleen net zoiets op AD.nl, vanwege de toestand van het veld ofzo?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Klopt kans is dat het afgelast wordt. Mwah weet niet of ik gegaan had. Feyenoord verliest waarschijnlijk toch. Wil wel kijken of ik bij het afscheid van Been bij NEC kan zijn. Lijkt me wel tof om mee te maken!
Ik kom gemiddeld 1x per jaar in Nijmegen omdat mn oud-tante er woont
Vanavond! Lekker waren zequote:Op zondag 1 februari 2009 00:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Had jij vanavond nu nacho's? Of wordt dat morgen?
Wil het nog steeds een keer maken: nacho's con todos.
In onze pub in Engeland hadden we dat als voorgerecht afgelopen oudjaarsavond en![]()
mèn! Daarna nog een Shepherds Pie, maar dat was iets teveel eigenlijk
Ja schijnt bevroren te zijn dat Goffert Parkquote:Op zondag 1 februari 2009 00:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb geen verstand van voetbal verder, maar las alleen net zoiets op AD.nl, vanwege de toestand van het veld ofzo?
zo koud is het volgens mij niet eens hierquote:Op zondag 1 februari 2009 00:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja schijnt bevroren te zijn dat Goffert Park
Ik ben niet op locatie dus ik weet het nietquote:Op zondag 1 februari 2009 00:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo koud is het volgens mij niet eens hier![]()
maar ze zullen er wel verstand van hebben?Vandaag nog heerlijk door de stad gelopen in het zonnetje
lees dit natuurlijk weer erg laat, maar zal nog eens even kijken....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
BJ, ik vind het echt zo knap van je!![]()
Ik zit net tegen F. te vertellen hoe het is wat je gedaan hebt.
Heb je toevallig een voor en na bij de hand die ik kan laten zien ter illustratie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |