Ik zou ze wel passen maar ik heb al 3 of 4 paar allstars. Dus als je nog bruine wil in maat 7quote:
Mijn mama had echte surinaamse kip gemaaktquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon roti kipfilet nemen (warung sweetie bij de albert cuyp heeft echt geweldige roti![]()
en ze hebben ook een lekker vega gerecht)
Niettus, sinds ik weer werk kan ik het nauwelijks volgen. Ik krijg soms net een tvp in en als je toevallig net binnen komt wandelen en je hebt de lapo heb je veel terug te lezen voordat je een samenvatting kan maken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Standaard zou diegene die de LaPo heeft de div belangrijke dingen uit het topic moeten samenvatten in de nieuwe in de OP.
Denk ik zeg het ff gericht tegen jou aangezien je het meest een nieuwe opent
Of ... je voert na 1 hap de rest van de kip aan je vader en neemt zelf een vegetarische rotiquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:19 schreef P.F het volgende:
Roti -mits goed gemaakt- is echt super! Je kan ook kipfilet of lam nemen als je niet van botjes houdt
Drink jij vodka in een shotglaasje, en dan in 1x naar binnen gieten, of met kleine slokjes?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:35 schreef conleche het volgende:
M'n Nike ding voor de iPod is nu echt overleden. Dus ik weet niet meer hoe ver en hoe snel ik loop. Volgende week maar even een nieuwe halen en dan ga ik hem ook direct calibreren, zodat ik niet meer cheat.
Nu maar even in bad. Met een wodkaatje en een bakje wasabinootjes
quote:
Dat klinkt meer als tequila. Als citroen limoen was.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De Russen doen het ook zo. Daar heb ik het leren drinken
. En dan daarna in een citroen bijten.
Nope echt vodkaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als tequila. Als citroen limoen was.
Ja ik zat ook al te lezen. Ze heeft gewoon haar bul en stuitert hier niet in de rondte?quote:
Ja echt hequote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te lezen. Ze heeft gewoon haar bul en stuitert hier niet in de rondte?
Dat mag namelijk heus dan.
Ik doe het even voor [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Is je poes er al dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:05 schreef P.F het volgende:
En wat zijn sommige mensen verschrikkelijk in F&F
Waar?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:05 schreef P.F het volgende:
En wat zijn sommige mensen verschrikkelijk in F&F
Nee.. Maar kijk ditquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:03 schreef Loila-Lum het volgende:
katten, als k m vind krijg je m terug in een urn potje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |