Nee, dat gaat ook nog wel even duren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:44 schreef iamredleader het volgende:
Nee hoor
trouwens, vol, je bent toch niet zwanger?
Is het roddeluurtje weer aangebroken?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:44 schreef iamredleader het volgende:
Nee hoor
trouwens, vol, je bent toch niet zwanger?
Wat is dit opeens?quote:
Interesse, meer nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:57 schreef Soempie het volgende:
Wat is dit opeens?![]()
Er zijn nog geen plannen in die richting.
Geen zinquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:59 schreef iamredleader het volgende:
Okee, het is hier druk genoeg -> verkassen we naar de AKQ om daar "oldschool" te gaan quizzen?
quote:When I got home last night, my wife demanded that I take her someplace expensive....
So, I took her to a gas station.....
And then the fight started....
My wife and I are watching Who Wants To Be A Millionaire while we were in bed. I turned to her and said,
"Do you want to have sex?"
"No," she answered.
I then said, "Is that your final answer?"
She didn't even look at me this time, simply saying "Yes."
So I said, "Then I'd like to phone a friend."
And then the fight started....
After retiring, I went to the Social Security office to apply for Social Security.
T he woman behind the counter asked me for my driver's license to verify my age.
I looked in my pockets and realized I had left my wallet at home.
I told the woman that I was very sorry, but I would have to go home and come back later
The woman said, 'Unbutton your shirt'.
So I opened my shirt revealing my curly silver hair.
She said, 'That silver hair on your chest is proof enough for me'
And she processed my Social Security application.
When I got home, I excitedly told my wife about my experience at the Social Security office.
She said, 'You should have dropped your pants. You might have gotten Disability, too'
And then the fight started.....
Saturday morning I got up early, quietly dressed, made my lunch, grabbed the dog, and slipped quietly into the garage.
I hooked up the boat up to the truck, and proceeded to back out into a torrential downpour.
The wind was blowing 50 mph, so I pulled back into the garage, turned on the radio, and discovered that the weather would be bad all day.
I went back into the house, quietly undressed, and slipped back into bed.
I cuddled up to my wife's back, now with a different anticipation, and whispered, 'The weather out there is terrible.'
My loving wife of 10 years replied, 'Can you believe my stupid husband is out fishing in that?'
My wife and I were sitting at a table at my high school reunion, and I kept staring at a drunken lady swigging her drink as she sat alone at a nearby table.
My wife asked, 'Do you know her?'
'Yes,' I sighed, 'she's my old girlfriend. I understand she took to drinking right after we split up those many years ago, and I hear she hasn't been sober since.'
'My God!' says my wife, 'Who would think a person could go on celebrating that long?'
I rear-ended a car this morning.
So, there we were alongside the road and slowly the other driver got out of his car.
You know how sometimes you just get soooo stressed and little things just seem funny?
Yeah, well I couldn't believe it.... He was a DWARF!!!
He stormed over to my car, looked up at me, and shouted, 'I AM NOT HAPPY!!!'
So, I looked down at him and said, 'Well, then which one are you?'
I took my wife to a restaurant. The waiter, for some reason, took my order first. 'I'll have the strip steak, medium rare, please.'
He said, 'Aren't you worried about the mad cow?'
'Nah, she can order for herself.'
A woman is standing nude, looking in the bedroom mirror.
She is not happy with what she sees and says to her husband, 'I feel horrible; I look old, fat and ugly.
I really need you to pay me a compliment.'
The husband replies, 'Your eyesight's darn near perfect.'
Deze is ook mooi, zei het ietwat te religieus naar mijn smaakquote:
quote:A Great Recipe for a peace-filled life in 2009
1. Take a 10 to 30 minute walk every day. And while you walk, smile. It
is the ultimate anti-depressant.
2. Sit in silence for at least 10 minutes each day. Talk to God about
what is going on in your life. Buy a lock if you have to.
3. When you wake up in the morning complete the following statement,
'My purpose is to __________ today. I am thankful for______________'
4. Eat more foods that grow on trees and plants and eat less food that
is manufactured in plants.
5. Drink green tea and plenty of water. Eat blueberries, wild
Alaskan salmon, broccoli, almonds & walnuts.
6. Try to make at least three people smile each day.
7. Don't waste your precious energy on gossip, energy vampires, issues
of the past, negative thoughts or things you cannot control. Instead
invest your energy in the positive present moment.
8. Eat breakfast like a king, lunch like a prince and dinner like a
college kid with a maxed out charge card.
9. Life isn't fair, but it's still good.
10. Life is too short to waste time hating anyone.
11. Don't take yourself so seriously. No one else does.
12. You are not so important that you have to win every argument.
Agree to disagree.
13. Make peace with your past so it won't spoil the present.
14. Don't compare your life to others. You have no idea what their
journey is all about.
15. No one is in charge of your happiness except you.
16. Frame every so-called disaster with these words: 'In five years,
will this matter?'
17. Forgive everyone for everything.
18. What other people think of you is none of your business.
19. GOD heals everything - but you have to ask Him.
20. However good or bad a situation is, it will change.
21. Your job won't take care of you when you are sick. Your friends
will stay in touch.
22. Envy is a waste of time. You already have all you need.
23. Each night before you go to bed complete the following statements:
I am thankful for __________. Today I accomplished _________.
24. When you are feeling down, start listing your many blessings.
You'll be smiling before you know it.
Yupquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Lekker
Leuk dat je zondag langskomt
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
YupBen benieuwd wat voor spannends we gaan doen
Ik dacht meteen dat ze dan speciaal voor mij gaat bevallenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik zeg alleen: het was Tinuviel's idee
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht meteen dat ze dan speciaal voor mij gaat bevallen![]()
Knoop in je zakdoek uit 1970?quote:
Had ie beter een jaar of 3 eerder kunnen geven. Had ie er zelf misschien nog wat aan gehad.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:56 schreef iamredleader het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pitaal__.html?p=16,2
Noem mij sentimenteel, maar ik kreeg zowat tranen in m'n ogen van dit mooie stukje nieuws
Hij kwam vast op de TT af.quote:
Hoeveel is die verhoging steeds? Want je zegt altijd een graad lager te hebben dan de rest. Dus als je nu een graad hoger hebt dan heb je toch een normale temperatuur?quote:
Dames interesse? Soempie misschien met WoW?quote:Producenten van nieuw tv format voor grote commerciele zender zoeken naar meiden/dames die interesse hebben in het professionele gamers wereldje. Speel je al (semi-)professioneel en/of ben je hard op weg daar te komen. Of wil je gewoon heeeel graag, maar is dit op de een of andere manier nog niet gelukt? Misschien is dit je kans!
Denk je dat je geschikt bent of wil je maar informatie, mail naar:
babsy@female-gamers.nl
Wil je de volgende gegevens er in elk geval bij zetten:
Je naam, leeftijd, telefoonnummer, kleine motivatie en de game(s) die je speelt.
zo werkt het nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoeveel is die verhoging steeds? Want je zegt altijd een graad lager te hebben dan de rest. Dus als je nu een graad hoger hebt dan heb je toch een normale temperatuur?
Oh, ja weet ik veelquote:
quote:ik heb dan bij lagere temperatuur verhoging koorts dan anderen, aangezien het gaat om hoeveel temp er boven je normale temperatuur. Ik heb nu 37,5 wat dus vergelijkbaar is met 38,5 bij anderen. Dus koorts
quote:Voor de mens ligt de normale lichaamstemperatuur tussen de 35,8° en 37,2° Celsius [1]. Er bestaat een zekere dagelijkse variatie; 's morgens vroeg om ca 3 uur is de temperatuur het laagst, 's middags om ca. 18 uur het hoogst; daarnaast kan bij grote lichamelijke inspanning de temperatuur tot boven de 38°C oplopen zonder dat dit abnormaal kan worden genoemd. Bij een lichaamstemperatuur bij de mens in rust boven 37,5°C maar onder de 38°C spreken we van verhoging, bij een temperatuur van meer dan 38°C van koorts
Mijn normale temperatuur zit richting 35 gradenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, ja weet ik veel
[..]
[..]
Maar ik neem aan dat je gewoon voelt dat je verhoging hebt? Zo'n gloeikop zeg maar
Want daar kunnen statistieken niet tegenop
Dat is echt gekquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn normale temperatuur zit richting 35 gradendus val sowieso al buiten de 'normale temperaturen'.
Je boft maar weerquote:de symptomen zijn verder hetzelfde. Erg warm, wazig gevoel. Mijn mams komt me zo ophalen
Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:41 schreef Nembrionic het volgende:
Net gebeld of er nog kaarten zijn voor Kees Torn in het lokale theater maar het is uitverkocht
Een neurotische woordentovenaarquote:
Je zet een printje toch nooit aan de binnenkant? Of buitenstebinnen oprollen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:27 schreef B.ertha het volgende:
Maar dat dat de buitenkant is, is verzonnen door iemand die zijn papier al zo om ophing. Als een ander het had verzonnen, dan was het net andersom geweest
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:56 schreef iamredleader het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pitaal__.html?p=16,2
Noem mij sentimenteel, maar ik kreeg zowat tranen in m'n ogen van dit mooie stukje nieuws
zo'n mams kan je nog es mee thuis komenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn normale temperatuur zit richting 35 gradendus val sowieso al buiten de 'normale temperaturen'.
de symptomen zijn verder hetzelfde. Erg warm, wazig gevoel. Mijn mams komt me zo ophalen
Nem kennende verwacht ik dat er minstens 1 Tripel Karmeliet tussen zit, en als het er is mogelijk een Westvleteren (maar daar ga ik niet van uit)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:09 schreef Dunckie het volgende:
Noem er eens een paar?
Correct. De Westvleteren mag ik trouwens de 11e weer proberenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nem kennende verwacht ik dat er minstens 1 Tripel Karmeliet tussen zit, en als het er is mogelijk een Westvleteren (maar daar ga ik niet van uit)
Hoegaarden, Tripel Karmeliet, Schneiders Weizen. Dat was het vanavondquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:09 schreef Dunckie het volgende:
Noem er eens een paar?
Echt welquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
zo'n mams kan je nog es mee thuis komen
En welke film is het geworden?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn plannen zijn een beetje in de soep gelopen
Maar eindelijk weer eens rustig 's avonds thuis is ook weer leukdvdtje enzo
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Correct. De Westvleteren mag ik trouwens de 11e weer proberen
Uhuhquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
zo'n mams kan je nog es mee thuis komen
Geen paniek, nem, soempie,wyccie,red en etcie zitten nog ruim boven jequote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:29 schreef MaJo het volgende:
Ik ben trouwens inmiddels #494 in de top500
Haha dat is waarquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Geen paniek, nem, soempie,wyccie,red en etcie zitten nog ruim boven je
Mijn gemiddelde is gezakt, vroeger zat ik op 36 berichten per dag nu nog maar 24quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat is waarmaar ik ga best snel omhoog. Eerst maar eens madmaster inhalen
Ik ben van 6 naar 12 gegaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde is gezakt, vroeger zat ik op 36 berichten per dag nu nog maar 24
Beschuldig je Yuri nu van baggeren en klagen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 06:05 schreef lubje25 het volgende:
Dan daar bij: ik weet niet hoe baggeren werkt en klagen doe ik zelden.
Whehehequote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Beschuldig je Yuri nu van baggeren en klagen?
Ik bagger niet mijn posts zijn kwaliteitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 06:05 schreef lubje25 het volgende:
Ik zit op 4 per dag, nu bijna 5000 posts. Ik begrijp ook niet hoe je op 30 post per dag kan komen.
Dan daar bij: ik weet niet hoe baggeren werkt en klagen doe ik zelden.
Jaloers?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
Echte uitslapers draaien zich om zonder dit op Fok te posten
Ik ben ruw uit bed gebeld. Of ik nog kwam verven vandaag
"Ja, maar niet op dit goddeloze tijdstip man"
Ik zit maar op acht per dag. Dat komt vooral omdat ik de eerste drie jaar mijn account niet of nauwelijks gebruikt hebquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde is gezakt, vroeger zat ik op 36 berichten per dag nu nog maar 24
Ik heb in het begin veel gepost meer nu schommel ik heel ergquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zit maar op acht per dag. Dat komt vooral omdat ik de eerste drie jaar mijn account niet of nauwelijks gebruikt heb
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Volgens mij heb je meer problemen als je 5 keer wilt meedoen aan that's the question....
Is het hele EO ledenbestand al 5 keer aan de beurt geweest of wordt het op zondag opgenomen?
Oh die had ik over het hoofd gezienquote:
Herstel: je kunt als winnaar aan slechts 5 uitzendingen meedoen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Volgens mij heb je meer problemen als je 5 keer wilt meedoen aan that's the question....
Is het hele EO ledenbestand al 5 keer aan de beurt geweest of wordt het op zondag opgenomen?
Dat blijft gissen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
stond daar iets over in de bijbel en zijn ze daar nu achtergekomen![]()
![]()
Wie luistert er nou naar RadioNoordquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:50 schreef Etcetera het volgende:
Ach dat lijkt me wel redelijk eerlijk gezegdZijn wel meer programma's die dat zoiets doen (als je bij Radio Noord een spel wint, mag je 3 maanden nergens meer aan meedoen). Zo hebben meer mensen een kans toch
ieder zijn hobby.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat blijft gissen.
Maar de verschillende spelregels komt een programma niet echt ten goede. Al zijn de kijkcijfers al jaren stabiel: 500 tot 700 duizend kijkers per werkdag, af en toe uitschieters.
Ik kan hem toevallig wel ontvangen, ook al woon ik niet in de regio.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie luistert er nou naar RadioNoord
M'n oudersquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie luistert er nou naar RadioNoord
JaJaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
M'n oudersEn je pikt ongewild wat mee he
Westvleteren, dat is dat bier dat je zelf bij de abdij moet gaan halen en waar je maar 1 kratje van meekrijgt toch? Ben ik wel benieuwd naar, heb het er al een paar keer met wat vrienden over gehad om het eens te gaan halen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nem kennende verwacht ik dat er minstens 1 Tripel Karmeliet tussen zit, en als het er is mogelijk een Westvleteren (maar daar ga ik niet van uit)
Jaquote:
Dat snap ikquote:lig gewoon in bed hoor half slapend met mijn mobiel
quote:en nu ga ik echt weer
Ik zal blij zijn als dat moment ook al voorbij isquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:04 schreef Soempie het volgende:
Stomme verslagen en presentaties.![]()
Ik zal blij zijn als het maandag 13.00 uur is.![]()
Over 2 weken is er een 3-daags bluesfestival in Delft. Dat gaat gezellig wordenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als dat moment ook al voorbij is![]()
Bluesnight in de kroeg was leukEr was een Deen bij in een kilt, en volgens de eigenaresse droeg hij 'm origineel
Muziek was fijn, sfeer was leuk en we hebben nog even met die Deen staan praten.
Hoe laat heb jij het gesprek?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als dat moment ook al voorbij is![]()
13.00quote:
Hey Ministerquote:
Eén keer in de zoveel tijd is dat een goed voornemenquote:
quote:
Ja, soms is het ook op andere plekken te krijgen maar dat is allemaal grijze handel. Het is best lekker overigensquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:00 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Westvleteren, dat is dat bier dat je zelf bij de abdij moet gaan halen en waar je maar 1 kratje van meekrijgt toch? Ben ik wel benieuwd naar, heb het er al een paar keer met wat vrienden over gehad om het eens te gaan halen.
Hey Plas, tijd niet gezienquote:
Ik drink haast nooit, maar soms is het wel even lekker om je aangeschoten te voelen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eén keer in de zoveel tijd is dat een goed voornemen
Doe jij trouwens een MSN aanzetten
Dat bedoel ik..af en toe even losquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik drink haast nooit, maar soms is het wel even lekker om je aangeschoten te voelen.
pizzaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:31 schreef Etcetera het volgende:
Nice SoempWij hebben net pizza gehad, ook leuk
en lekker
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
pizzaBig American texas
zometeen maar even de oven aanzetten
Volgens mij kun je zo met Cynix en laffer het bejaardentehuis inquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
Wil iedereen stoppen met het nemen van een andere avatar, i'm getting confuzzled
Ik moet even wennen aan de nieuwe avatars(waar ik personen aan herken)...ik ben niet dementquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]Pizza Carbonara van de pizzeria
[..]
Volgens mij kun je zo met Cynix en laffer het bejaardentehuis in
Zij ook niet (of zeg je nu dat dat wel zo isquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet even wennen aan de nieuwe avatars(waar ik personen aan herken)...ik ben niet dement
Ik heb meestal meer last als er twee mensen zijn met avatars die op elkaar lijkenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet even wennen aan de nieuwe avatars(waar ik personen aan herken)...ik ben niet dement
Oeh, wij hebben ook zometeen pizzaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:31 schreef Etcetera het volgende:
Nice SoempWij hebben net pizza gehad, ook leuk
en lekker
Wat, je broer is een mooi ding?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
Net wat deurposten gedaan en de nieuwe TV van mijn broer opgehangen. 40" LCD. Mooi ding
Zaterdag = pizzadag?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oeh, wij hebben ook zometeen pizza
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
Wil iedereen stoppen met het nemen van een andere avatar, i'm getting confuzzled
Voor mij is zaterdag in ieder geval altijd pizzadag maar lijkt voor de rest van Fok! ook zo te zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Misschien wel - volgende week proef op de som?
Nee, maar ik welquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat, je broer is een mooi ding?![]()
Oh bah, wat een verschrikkelijk eng gevoel moet dat zijn geweest.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:56 schreef iamredleader het volgende:
Vanmiddag zegt ze opeens: ik heb al de hele dag bijna niks gevoeld... dus het ziekenhuis gebeld, die vroegen of we even wilden langskomen voor een check.
dat heb ik nou nooitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Bah wil ik pizza in de oven doen zit er al een appeltaart in
Zomfg conspiracy EINZ1! !ZWEI!!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hier trouwens ook pizza vanavond
Waar denk je dat mijn vader net mee binnen komt?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hier trouwens ook pizza vanavond
Patat?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar denk je dat mijn vader net mee binnen komt?
Ik was vandaag in een elektronicazaak en daar heb ik even getwijfeld over de aanschaf van een nieuwe tv... 42 inch Samsung LCD voor 499 euro... maar het was slechts een HD-Readyquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
Net wat deurposten gedaan en de nieuwe TV van mijn broer opgehangen. 40" LCD. Mooi ding
Zullen we allemaal dezelfde ava nemen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
Dit is een full-HD. Sony Bravia. Blu-ray speler erbij gedaan. Ziet er echt goed uitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was vandaag in een elektronicazaak en daar heb ik even getwijfeld over de aanschaf van een nieuwe tv... 42 inch Samsung LCD voor 499 euro... maar het was slechts een HD-Ready
Dat geloof ikquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is een full-HD. Sony Bravia. Blu-ray speler erbij gedaan. Ziet er echt goed uit
[Geitenwollensokkenmodus]quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is een full-HD. Sony Bravia. Blu-ray speler erbij gedaan. Ziet er echt goed uit
[Kapitalistenmodus]quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[Geitenwollensokkenmodus]
Die kosten wel 3x meer stroom dan een normale TV
[/Geitenwollensokkenmodus]
[2009-modus]quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[Geitenwollensokkenmodus]
Die kosten wel 3x meer stroom dan een normale TV
[/Geitenwollensokkenmodus]
Ik ben gestegen van 1 naar 2quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet me trouwens denken aan een moment dat ik bij de Dropkick Murphy's ooit met rillingen op mijn rug stond.quote:
Ganz Geile afleveringquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb nog niet gedownload zo maar even doen
Ik hoop snelquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg MaJo, wanneer krijg je eigenlijk je tentamenuitslag?
Staat daar niet een vaste tijd voor dan? Of is dat afhankelijk van wanneer een leraar tijd heeft?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop snelMaandag begint het vervolgvak dus wil het eigenlijk dan wel weten
Vorig jaar ook braaf begonnen met vervolgvak maar hoorde toen de dinsdag dat ik het niet gehaald had
Tijd voor nog meer slaap dunkt me.quote:Voel me weer flink beroerdTot 5 uur geslapen
Stapplannen van vanavond afgezegd en moet nog kijken of ik morgen naar amstelveen ga
Op zich is het nog niet eens een week geleden dus dat valt wel mee, maar is alleen wel suf omdat het vervolgvak dus maandag al begint...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Staat daar niet een vaste tijd voor dan? Of is dat afhankelijk van wanneer een leraar tijd heeft?
[..]
Tijd voor nog meer slaap dunkt me.
O..M..F..G.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op zich is het nog niet eens een week geleden dus dat valt wel mee, maar is alleen wel suf omdat het vervolgvak dus maandag al begint...
En nog meer slaap? Weet niet of dat mogelijk is hoor
Ik zou archeologie leuker vindenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:54 schreef Etcetera het volgende:
Misschien dat ik ooit nog eens geschiedenis ga studerenEventueel parttime, lijkt me een mooie studie.
Ik vind geschiedenis ook interessant maar niet als studie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Dat lijkt mij dan weer nietsNiet dat ik vies ben van werken in de modder, maar ik hoef niet per se in een lab te werken
Heb geschiedenis altijd al interessant gevonden
Jaquote:
Ik had de laatste jaren van de middelbare school sowieso geen huiswerkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:31 schreef Etcetera het volgende:
Vast welWant ik heb nu wel eens 'god, zat ik nog maar op de middelbare school
' en op de middelbare school had ik wel eens 'god, zat ik nog maar op de basisschool
'
Aan de andere kant: stage was super. Ik vond het leuk, heb regelmatig volledige controle gehad over het belangrijkste werk wat ze daar doenen toen ik thuis kwam 's avonds had ik geen huiswerk
Als ik iets meer moeite had gedaan had ik waarschijnlijk hogere cijfers gehaald in het laatste jaar op bepaalde vakkenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had de laatste jaren van de middelbare school sowieso geen huiswerk
Okay, slecht
Ik heb me bedacht met dat niets doen. Ik ga muziek zoeken
Sowieso lijkt het me raar om m'n zoon of dochter hier te zien postenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik ooit kinderen krijg dan hoop ik echt dat Fok al verdwenen is. Als ze dan zien dat hun vader het op school maar op zijn elfendertigst deed is dat natuurlijk geen goed voorbeeld
Dat lijkt me ook wat apart. Ik vraag me af en toe af hoe sommige ouders dan doenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:36 schreef Etcetera het volgende:
Sowieso lijkt het me raar om m'n zoon of dochter hier te zien posten
hatzlaha!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:45 schreef MaJo het volgende:
Ik ga weer verder met ivriet. Les 1 is het leren van het alfabet, en geloof me, dat is moeilijk
Zit er trouwens ook een audiogedeelte bij? Anders weet je natuurlijk nooit hoe je iets uit moet spreken?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:45 schreef MaJo het volgende:
Ik ga weer verder met ivriet. Les 1 is het leren van het alfabet, en geloof me, dat is moeilijk
Ohja, dan wordt je natuurlijk compleet onredelijkquote:
Bin-Jipquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er is - zoals gewoonlijk - weer eens geen zak op tv op zaterdagavond.
Gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zit er trouwens ook een audiogedeelte bij? Anders weet je natuurlijk nooit hoe je iets uit moet spreken?
Zaterdag avond is er doorgaans prima voetbal op tv.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er is - zoals gewoonlijk - weer eens geen zak op tv op zaterdagavond.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:24 schreef MaJo het volgende:
Gelukkig wel jaen gelukkig heb ik een paar mensen waarop ik het kan testen
lees: die me uit zullen lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:54 schreef Etcetera het volgende:
Misschien dat ik ooit nog eens geschiedenis ga studerenEventueel parttime, lijkt me een mooie studie.
Hoe kom je daar zo opeens bij eigenlijk?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:54 schreef Etcetera het volgende:
Dat is toch ook een beetje niets-doen? Of had je anders gewoon urenlang in een stoel willen zitten met je armen overelkaar heen en je blik op oneindig?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb me bedacht met dat niets doen. Ik ga muziek zoeken
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij hebben ze het in OUD niet helemaal begrepen
Het grote "Geheime OUD- Valentijn" topic
Het is Valentijnsdag, dan hoor je kaarten te sturen naar iemand die je op het oog hebt(of je partner)
quote:
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:52 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Doenhet is een prachtige studie!
Oh dat zit ik me al een tijdje te bedenken eigenlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo opeens bij eigenlijk?
quote:Dat is toch ook een beetje niets-doen? Of had je anders gewoon urenlang in een stoel willen zitten met je armen overelkaar heen en je blik op oneindig?
Ja! En dat nu oppperen en dan allemaal glashard vergeten tot iemand op 5 oktober met deze post komt aanzetten!quote:
Ik vind het wel een leuk idee, zullen wij met de AKQ-SC op die manier dierendag gaan vieren?
* herinnering in telefoon pleurt voor begin septemberquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:56 schreef Etcetera het volgende:
Ja! En dat nu oppperen en dan allemaal glashard vergeten tot iemand op 5 oktober met deze post komt aanzetten!
Is het een massale opleiding? Ik meen me te herinneren dat het een opleiding is die veel mensen kiezen om toch maar iets te studeren: weinig contacturen, veel luieren enzo. En waar studeer je? Fulltime of parttime?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:56 schreef Dunckie het volgende:
Ja, ik zit nu in de master, specialisatierichting politieke geschiedenis. Zou ook nog wel een jaar oudheid en een jaar middeleeuwen willen doen, maar dat zit er niet meer in denk ik. Ik vind het een studie die je ontzettend veel inzicht in de maatschappij geeft, je kijkt zo anders tegen tal van zaken aan als mensen die geen geschiedenis of gelijksoortige opleiding gedaan hebben.
Misschien moet ik Tinuviel eens pm'enquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* herinnering in telefoon pleurt voor begin september![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:00 schreef Etcetera het volgende:
Misschien moet ik Tinuviel eens pm'en
Ik was sarcastisch. Kom op, dierendag vieren door elkaar kaartjes te sturen? Ik ben toch geen hond?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:56 schreef Etcetera het volgende:
Ja! En dat nu opperen en dan allemaal glashard vergeten tot iemand op 5 oktober met deze post komt aanzetten!
waarom dierendag![]()
Dat ze je telefoon even leent en die herinnering er uitslooptquote:
Godzijdankquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch. Kom op, dierendag vieren door elkaar kaartjes te sturen? Ik ben toch geen hond?
Neuh, dat laat ik straks wel aan Nemo overquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:01 schreef Etcetera het volgende:
Dat ze je telefoon even sloopt
Oh dat vroeg ik me nog afquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, dat laat ik straks wel aan Nemo over
Heb ik wel eens gedaan hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:54 schreef wyccie het volgende:
Dat is toch ook een beetje niets-doen? Of had je anders gewoon urenlang in een stoel willen zitten met je armen overelkaar heen en je blik op oneindig?
[..]
Wat, elkaar een dier opsturen?quote:Ik vind het wel een leuk idee, zullen wij met de AKQ-SC op die manier dierendag gaan vieren?
Het valt wel mee met de massaliteit, ik studeer in Nijmegen, fulltime, en ik geloof dat er zo'n 80-100 eerstejaars zijn. In de master zitten denk ik zo'n 50 mensen per jaar, verdeeld over een stuk of 8 richtingen. Bij oudheid zit je dan met een man of 7, bij politieke geschiedenis, de grootste richting, met 18.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is het een massale opleiding? Ik meen me te herinneren dat het een opleiding is die veel mensen kiezen om toch maar iets te studeren: weinig contacturen, veel luieren enzo. En waar studeer je? Fulltime of parttime?
Oh en ik ben wel lui op zich maar ik vind lezen leuk, geschiedenis heeft me altijd wel al geboeid. Vooral de middeleeuwen en de 17de eeuw
Ah joh, daar ga je niet aan dood.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:05 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat vroeg ik me nog afIs een mobiele telefoon in de buurt van een baby niet schadelijk
M'n nicht was aan het sms'en en haar dochtertje (4 weken) had ze op schoot. Nu ben ik niet iemand die denkt: aaah straling-zet-een-aluminium-muts-op-want-we-gaan-dood! en ik weet dat heel veel standaard huishouddingen straling afgeven (televisie, pc, magnetron, DECT telefoon, enzovoorts), maar het leek me niet echt heel erg gezond
Thanksquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:07 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Het valt wel mee met de massaliteit, ik studeer in Nijmegen, fulltime, en ik geloof dat er zo'n 80-100 eerstejaars zijn. In de master zitten denk ik zo'n 50 mensen per jaar, verdeeld over een stuk of 8 richtingen. Bij oudheid zit je dan met een man of 7, bij politieke geschiedenis, de grootste richting, met 18.
Het is denk ik wel een opleiding die veel mensen kiezen om maar iets te studeren. Die mensen vallen echter al snel af. Uit mijn 1e werkgroep (16 man) zijn er nog 3 overgebleven. De studie wordt denk ik behoorlijk onderschat. Met niet al te veel werk kun je wel krappe voldoendes scoren, maar wil je het echt goed doen dan kost het heel veel tijd. Ook is het wel noodzaak om er zelf nog veel bij te lezen, gewoon over onderwerpen die je interesseren. De opleiding kan natuurlijk lang niet alles uit de geschiedenis behandelen...
Ik vind het een heel leuke studie in ieder geval, inderdaad relatief weinig contacturen, maar je moet erg veel zelfstudie verrichten, bibliotheek- en archiefwerk bijvoorbeeld. Een groot voordeel is dat je heel er goed zelf invulling aan je studie kunt geven door vakken, richtingen en onderwerpen voor werkstukken te kiezen.
Voorzichtig/terughoudendquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah joh, daar ga je niet aan dood.
Alleen röntgenfoto's bij kleine kinderen zijn ze wat reluctant mee. (Ik edit dat woord zodra ik een beter Nederlands woord heb gevonden.)
Terughoudendquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah joh, daar ga je niet aan dood.
Alleen röntgenfoto's bij kleine kinderen zijn ze wat reluctant mee. (Ik edit dat woord zodra ik een beter Nederlands woord heb gevonden.)
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vertaling? Jesh is er is, dat weet ik dan weer welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Jesh = er isquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vertaling? Jesh is er is, dat weet ik dan weer wel
Reboot?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:15 schreef wyccie het volgende:
Mijn pijltjestoetsen doen het niet meer.
Dan doen straks de rest van de toetsen het ook niet meerquote:
In Lunetten zit een restaurant dat Mister Shi heet... dat zit ook maar 1 letter van een fail afquote:
Jaquote:
Heb je een laptop of een gewone pc met een los toetsenbord?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:15 schreef wyccie het volgende:
Mijn pijltjestoetsen doen het niet meer.
ah okquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:32 schreef wyccie het volgende:
Als ik met het typen iets verkeerd doe ga ik met de pijltjestoetsen terug.
Oh, ze doen het weer!
Ik gebruik het liefst zo weinig mogelijk de muis.
Ik zat laatst, tijdens het kijken van een aflevering Keuringsdienst van Waarde, er over te denken om misschien ooit deeltijd voedingsmiddelentechnologie te gaan doen. Of ik daar uiteindelijk zin in heb is een tweedequote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:54 schreef Etcetera het volgende:
Met een los toetsenbord kan ik geen reden verzinnen waarom er een pijltjeslock zou bestaan. Laptops hebben nog wel eens zo'n waardeloze Fn knopquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:32 schreef wyccie het volgende:
Als ik met het typen iets verkeerd doe ga ik met de pijltjestoetsen terug.
Oh, ze doen het weer!
Ik gebruik het liefst zo weinig mogelijk de muis.
Gewone pc met los toetsenbord, en numlock was gewoon aan.
Ik vind het ook lastig de cursor precies tussen twee letters te zetten met de muis. Ik bedoel dus vooral tussen smalle letters.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:34 schreef Etcetera het volgende:
ah okZelfs met iets verkeerd typen ga ik er met de muis heen om de cursor erop te zetten
Volgens mij ben ik een RSI gevaar 1e klas en is het een wonder dat ik het nog niet heb
Ik doe meestal zo dicht mogelijk in de buurt klikken en met de pijltjestoetsen bijsturen indien nodig.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik ookDaarom selecteer ik vaak het hele woord en type het overnieuw
Ja, dat dus. Ik ga meestal niet van achteraan naar voren klikken (dan gewoon Home). Die pijltjestoetsen zijn dus belangrijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik doe meestal zo dicht mogelijk in de buurt klikken en met de pijltjestoetsen bijsturen indien nodig.
checkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik doe meestal zo dicht mogelijk in de buurt klikken en met de pijltjestoetsen bijsturen indien nodig.
Damn, dat is handigquote:Op zondag 1 februari 2009 00:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
pijltjes in combinatie met Ctrl om sneller door de zin te gaan
Ik ben ook groot fan van Ctrl+Shift, soms besluit ik dat een zin voor een groot deel anders moet en dan is dat een erg handige combiquote:Op zondag 1 februari 2009 00:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
pijltjes in combinatie met Ctrl om sneller door de zin te gaan
Je werkt in de kerk?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:22 schreef wyccie het volgende:
Zondagmorgen al... dan moet ik zo gaan werken.
1 bestond uit 3 delen. Slecht, middel en redelijkquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 1 februari 2009 01:40 schreef Nesle het volgende:
op deze zaterdagnacht kom ik even melden dat ik vrijdag mijn rijbewijs heb gehaald!
en vandaag heb ik heerlijk de hele dag lopen boarden op de pistes in duitsland
Dat zijn alleen de eerste 10 letters, schatquote:Op zondag 1 februari 2009 01:36 schreef MaJo het volgende:
Alef, bet, gimel, dalet, he, waw, zajin, chet, tet, jod... De letters van het alfabet zitten in mijn hoofdnu nog de juiste schrijfwijze
wrijf het er maar inquote:Op zondag 1 februari 2009 07:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat zijn alleen de eerste 10 letters, schat
Gefeliciteerd Nes! Bij de eerste poging?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:40 schreef Nesle het volgende:
op deze zaterdagnacht kom ik even melden dat ik vrijdag mijn rijbewijs heb gehaald!
en vandaag heb ik heerlijk de hele dag lopen boarden op de pistes in duitsland
Mogguhquote:Op zondag 1 februari 2009 09:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wrijf het er maar in![]()
Goedemorgen iarl.
Graag, beetje melk, beetje suiker, stomend heetquote:Op zondag 1 februari 2009 10:48 schreef Nembrionic het volgende:
Bakkie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |