Koffiemanager.nl. Namen invullen en kijken wie er koffie moet halenquote:
Ah! Dat wist ik dus niet. Ik dacht dat het een net schema was met alle namen. Vaste namen op vaste dagen of iets dergelijks. Het is dus gewoon 'lootjes trekken'.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:12 schreef Etcetera het volgende:
Koffiemanager.nl. Namen invullen en kijken wie er koffie moet halenOok handig om andere beslissingen te nemen
Dat ga ik dus mooi niet introduceren op mn werk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:12 schreef Etcetera het volgende:
Koffiemanager.nl. Namen invullen en kijken wie er koffie moet halenOok handig om andere beslissingen te nemen
Grappig, de eerste keer dat iemand mij uitlachte omdat ik dat zei was juist in Arnhem.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:Had ik het weg
Dat hoorde ik laatst voor het eerst op het station in Arnhem (waar komt ie weg?) Ik was even zo vanen toen herinnerde ik me dat dat ooit in de SC werd besproken en dat ze gewoon proberen te vragen waar die vandaan komt
Haha ook op het station, of...?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:11 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Grappig, de eerste keer dat iemand mij uitlachte omdat ik dat zei was juist in Arnhem.
Er loopt daar op het station een poppetje rond wat de hele dag niks anders zegt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etc, met die toevoeging...Probeer je de nieuwe meteen weer weg te jagen net als we prongeluk bij die vorige deden??
[..]
Haha ook op het station, of...?
Neequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etc, met die toevoeging...Probeer je de nieuwe meteen weer weg te jagen net als we prongeluk bij die vorige deden??
[..]
Huisgenoten die niet weten hoe WC-papier hoort te hangen!quote:Ter informatie:
De wijze hoe WC-papier behoort te hangen, stamt uit verzuilde Nederlandse samenleving van halverwege de vorige eeuw. De twee bekendste christelijke zuilen hanterden hun eigen wijze van ophangen:
De katholieken hingen de rol met het papier richting de muur.
De protestanten (hervormden / gereformeerden) hingen de rol met het papier naar voor.
Het klinkt ongeloofwaardig maar het toppunt van de verzuiling kon men dus hieraan zien bij welke denominatie men hoorde. Inmiddels heeft dit totaal gaan betekenis meer, maar zijn de voorkeuren vaak nog cultuurhistorisch bepaald.
Oh? Leg eens uit?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
Hey een nieuweHoi enzo
Net geleerd dat de manier waarop je wc papier ophangt in de wc, deels cultuur historisch bepaald kan zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gedeelte niet. Lijkt er een beetje bijgehaald...26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Zie de post boven jequote:
Ik ben al lang blij als er uberhaupt papier hangt. Kan me aan mn reet roesten weinig schelen welke kant ie op hangt verder.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Huisgenoten die niet weten hoe WC-papier hoort te hangen!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:23 schreef MaJo het volgende:
Curious case of benjamin button is echt een aanradergeen wonder dat ie 13 oscarnominaties heeft
alleen snap ik dat heleOhja, naar die film ga ik zondagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gedeelte niet. Lijkt er een beetje bijgehaald...
Kon er niet meer opkomen
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ik zeg deels hequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh? Leg eens uit?
Bij mij klopt dat niet. Ik ben atheïst. Opgegroeid met de Jehovah's Getuigen, op openbare basisschool en middelbare school gezeten en ik studeer aan een katholieke universiteit.
Trustequote:
quote:Britse mannen willen mooie borstpartij
Aantal operaties aan 'man boobs' het afgelopen jaar verdubbeld.
29-01-2009 | Gepubliceerd 10:54
29-01-2009 | Laatst bijgewerkt 13:12
Na de schaamlipcorrectie en het anusbleken, is er een nieuwe trend in de plastische chirurgie: de borstverkleining voor mannen. Het aantal operaties aan man boobs of moobs is het afgelopen jaar in Groot-Brittannië verdubbeld.
De Engelse man maakt zich grote zorgen over zijn uiterlijk, blijkt uit gesprekken met plastisch chirurgen en psychologen met de BBC en The Guardian. Nu de vrouw strak getrokken is en er steeds jonger uitziet, realiseert de man zich ineens dat zijn hangende borstjes eigenlijk helemaal niet aantrekkelijk zijn. Hij steekt nogal af.
Spectaculaire toename
In 2008 opereerden plastisch chirurgen 323 mannen aan hun borstpartij, 44 procent meer dan in 2008, heeft de British Association of Aesthetic Plastic Surgeons (Baaps) bekend gemaakt. The Guardian schrijft dat 40 procent van de Britse mannen wijde truien draagt of zijn armen gekruist houdt om de mantieten te bedekken.
Media-aandacht
Plastisch chirurgen zeggen dat de media-aandacht de reden is voor de toename van borstverkleiningen. Simon Cowell, bekend als het bikkelharde jurylid van de Britse Idols, werd door de tabloids belachelijk gemaakt toen ze zijn strandfoto's inclusief neerwaarts wijzende tieten in handen kregen. Naast dat soort verhalen staat dan ook vaak een kadertje met mogelijke oorzaken en oplossingen voor de man boobs. Mannen die zich al jaren lijdzaam neerleggen bij hun lot, zien ineens een uitweg.
Hormonale balans
Obesitas is een reden voor het ontstaan van mannentieten maar ook het gebruik van hormonen, middelen tegen prostaatkanker of anabole steroïden kunnen borstontwikkeling bevorderen. Ook ontwikkelen jongens tijdens hun puberteit vaak kleine borstjes, omdat hun hormonen dan op hol slaan. Die tietjes verdwijnen weliswaar weer, maar kunnen terugkomen op latere leeftijd als de hormoonbalans weer verandert.
Ik vind gewoon dat je er een stuk makkelijker bij kan als het papier niet tegen de muur zitquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zeg deels heIk vind het domweg mooier staan als het velletje naar buiten hangt
Maar aan de andere kant, de omgeving waar ik ben opgegroeid is best protestants/hervormd
Dus wie weet waarom ik het mooier vind
Ik kan vast iets vinden dat ook Duits is maar erger dan dit. Moment!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Truste
En over Duits gesproken. Niet alles wat daar vandaan komt is goed.
En het is gewoon de buitenkant, dus die hoor je te zien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind gewoon dat je er een stuk makkelijker bij kan als het papier niet tegen de muur zit
Waarom verbaast me dat niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan vast iets vinden dat ook Duits is maar erger dan dit. Moment!
Als mn pc niet stuk was.. had ik ook per direct even alle duitse muziekzenders afgescanned die op de schotel zitten. (berliner schlagermusik enz.)quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan vast iets vinden dat ook Duits is maar erger dan dit. Moment!
Heb al wel troep gevonden, maar dat is niet Duits.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Oei dat is ook wel extreem tenenkrommend.quote:
Hoiquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
Hey een nieuweHoi enzo
Net geleerd dat de manier waarop je wc papier ophangt in de wc, deels cultuur historisch bepaald kan zijn
Nee, in een sporthal, het was wel een Arnhemmer geloof ik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wil ik nog even aan toe voegen dat het niet alleen om slowchatten ging, het was ook het lukraak stellen van vragen en alle etiquette die geldt bij de AKQquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Deze legercommandant staakt verdere acties. Situation back to normal.
Niet de slowchatters van dit topic, maar de slowchatters van AKQ topic 1400 zorgden voor wrevel. Ik bied mijn excuses aan voor mijn wilde uitspraken.
alledriequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Truste
En over Duits gesproken. Niet alles wat daar vandaan komt is goed.
En dan verder:
[..]
Zijn er hier nog mensen die een schaamlipcorrectie danwel manboobcorrectie danwel anusbleking achter de rug hebben?![]()
Maar dat dat de buitenkant is, is verzonnen door iemand die zijn papier al zo om ophing. Als een ander het had verzonnen, dan was het net andersom geweestquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
En het is gewoon de buitenkant, dus die hoor je te zien.
Ja, dat denk ik wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:45 schreef Soempie het volgende:
Vanmiddag kijken hoe je je voelt en het daar van af laten hangen?
Eigenschap: twijfelaarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:47 schreef Soempie het volgende:
Maandag moet ik m'n zelfbeeld presenteren, maar het is nog best moeilijk te bedenken wie/ hoe je nu eigenlijk bent.![]()
Bij elke eigenschap denk ik: ja, maar toch ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |