De blije doos? Ik vind het een beetje lullig dat je een aanstaande moeder zo noemtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:35 schreef B.ertha het volgende:
Voor Iamredleader en Tinuviel: http://www.testnet.nl/capture/?cID=11519&sID=9335&resume=9335q0q10q0q493DZ3q20090127212758qz&
"Officieel" vandaag 38 weken, dus over 2 weken uitgerekendquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:25 schreef B.ertha het volgende:
Hoe lang moet ze nog?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:05 schreef iamredleader het volgende:
Hawaii_Tim: 26 februari... Cobra4: 27 februari....
Gefeliciteerd allebei
Jongens het is januariquote:
In welke maand leef jij?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:05 schreef iamredleader het volgende:
Gefeliciteerd allebei
Dat vroeg ik me ook al afquote:
En jij er nog op ingaan ookquote:
Wellicht even de rentedatum van enkele overboekingen controleren IARL. Mensen zouden wel eens een maandje kunnen missenquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:05 schreef iamredleader het volgende:
Gefeliciteerd allebei
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jongens het is januari![]()
ik ben nu veel te vroeg voor de psychvoor de zekerheid twee bussen eerder genomen
Je had er in februari moeten zijn ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jongens het is januari![]()
ik ben nu veel te vroeg voor de psych![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je had er in februari moeten zijn ?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je had er in februari moeten zijn ?
omfg te ranzigquote:
Mannen zijn soms zulke aanstellers.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:53 schreef Nembrionic het volgende:
omfg te ranzig
Zo mogelijk nog ranzinger dan DaviniaHR's ondersteekverhaal
Ga jij nou maar Hostel kijkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mannen zijn soms zulke aanstellers.![]()
En als je dan wakker bent, dan kun je gelijk je sollicitatiebrieven schrijvenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:27 schreef MaJo het volgende:
Ik ga een tukkie doenWaarom? Omdat het kan
![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:05 schreef iamredleader het volgende:
Gefeliciteerd allebei
quote:
Zo ik ben weer wakkerquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En als je dan wakker bent, dan kun je gelijk je sollicitatiebrieven schrijven
Tijd voor een andere binnenkomer, Yuri. Deze is uitgewerkt geloof ikquote:
ik blijf gewoon lekker zwaaienquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijd voor een andere binnenkomer, Yuri. Deze is uitgewerkt geloof ik
Waarvan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verdorie, ik ben net een klein maar onmisbaar plastic onderdeel kwijtgeraakt
Je borstimplantaat?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verdorie, ik ben net een klein maar onmisbaar plastic onderdeel kwijtgeraakt
Guitar Hero controller. Strumbar deed het niet goed, dus die moest schoongemaakt wordenquote:
zal ik langskomen? Ik vind dat soort dingen altijdquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Guitar Hero controller. Strumbar deed het niet goed, dus die moest schoongemaakt worden
Het is een idee, maar dan zou ik waarschijnlijk eerst mijn kamer een beetje moeten opruimen om deze toonbaar te maken. Waarbij ik het onderdeel vast terug vindquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
zal ik langskomen? Ik vind dat soort dingen altijd
Nee. Het is trouwens rustig hier.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Gaan 'we' nog de NationaleIe IQ Test doen?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Trouwens, om weer even wat leven in de brouwerij te brengen
Is het heel fout om iets met mijn schaatsleraar te beginnen?![]()
Hij is even oud als ik hoor, maar ja, wel mijn leraar...
Oeh dat vind ik altijd wel leukquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Gaan 'we' nog de NationaleIe IQ Test doen?
Dat je dit nog moet vragenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Trouwens, om weer even wat leven in de brouwerij te brengen
Is het heel fout om iets met mijn schaatsleraar te beginnen?![]()
Hij is even oud als ik hoor, maar ja, wel mijn leraar...
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat je dit nog moet vragen
Ga ervoor.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat je dit nog moet vragen
Ga ervoor.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
schaatsleraar, zou er niet aan beginnen. Schijnen nog erger dan ski leraren te zijn.
Op elke baan een andere......
Ohja, that reminds me....quote:
Ja, ik maak me echt zorgen over de kleine kids die hij op andere uren les geeft. Of de volwassenen die allemaal minstens tien jaar ouder zijn in mijn groepquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
schaatsleraar, zou er niet aan beginnen. Schijnen nog erger dan ski leraren te zijn.
Op elke baan een andere......
Die is mooi, vorige week gezienquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:09 schreef MaJo het volgende:Weer thuis van afscheid oud-docent. Best kansloos, iedereen was bezopen omdat er gratis drank was
Maar ik was lekker nuchter
Daarna uit eten geweest met mijn huisgenootje en nu gaan we The Curious Case of Benjamin Button kijken
Kweenie maar volgens mij zijn de reeds bekende namen toch behoorlijke publiekstrekkersquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:03 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe duur zijn Pinkpopkaarten normaal?
Ik wil erheen dit jaar!!!!![]()
Volgens mij 65 euro per dag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:03 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe duur zijn Pinkpopkaarten normaal?
Ik wil erheen dit jaar!!!!![]()
Ben benieuwdquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die is mooi, vorige week gezien
Ja inderdaad, alleen ik heb geen bakken geld tot mijn beschikking dus ik moet helaas een beetje selectief zijn...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kweenie maar volgens mij zijn de reeds bekende namen toch behoorlijke publiekstrekkers
Oooooh dat valt wel mee!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij 65 euro per dag.
Zijn er al meer namen bekend behalve Bruce Springsteen, The Killers en Franz Ferdinand?
Daarvoor hoef ik in ieder geval niet naar Pinkpop
andere "gouden tip" die geboekt is, is de Schotse band Franz Ferdinand, die op de Pinkstermaandag op het hoofdpodium zal staan met The Kooks. Ook Novastar wordt bevestigd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij 65 euro per dag.
Zijn er al meer namen bekend behalve Bruce Springsteen, The Killers en Franz Ferdinand?
Leek me nou juist typisch iets voor jouquote:Daarvoor hoef ik in ieder geval niet naar Pinkpop
Dat weet toch elke rasmongool?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:53 schreef LadyBlack het volgende:
Pubquiz, dat wil ik ook weer eens doen!!!
Laatst kreeg ik een smsje van een vriendin: "help doe mee aan pubquiz en we moeten het grootste schilderij in den haag weten"
Ik zat eerst aan de Nachtwacht te denkenquote:
Oh dat dingquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zat eerst aan de Nachtwacht te denkenMaar het is natuurlijk Panorama Mesdag ding
Dan ben jij geen rasmongool.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik niet
En hoe intelligent ben je dit jaar?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Zo, klaar met de IQ-quiz.
Heb hoog gescoord, hoger dan normaal.
Ben alleen slecht in ruimtelijk inzicht...
Ik ga niet beweren dat deze test 100% maatgevend is, maar 'do it yourself' is het niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik vraag me wel af hoe accuraat zo'n do it yourself IQ test is
Wow, wat high-tech allemaal!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Ik had nu een score van 140.
Maar normaal kom ik zo rond de 125/130 uit, dus dit is echt een toevallige uitschieter, denk ik...
Had meegedaan via de afstandsbediening van de UPC Mediabox en dat ging wel relaxed.
Na de laatste vraag kwam er een groeiend balkje in beeld (kennelijk om de gegeven antwoorden te checken) en 2 minuten later stond het resultaat in beeld. Heb er wel een foto van genomen, anders gelooft niemand me, inclusief ikzelf.
Ach, je hebt al een PC en internet...quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow, wat high-tech allemaal!
De wereld gaat echt aan me voorbij.
Met draadje gaat toch snellerquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:12 schreef wyccie het volgende:
Dat wel, maar niks draadloods. Ik ben wat ouderwets.
Je weet maar nooit. Niet ver hiervandaan was pas geleden nog een docent die ook bovenmatig interesse had in de kleine kids die hij les gaf.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, ik maak me echt zorgen over de kleine kids die hij op andere uren les geeft. Of de volwassenen die allemaal minstens tien jaar ouder zijn in mijn groep
Misschien dat ik hem zo even online doe. Hoe lang duurt die ongein ongeveer?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Maar normaal kom ik zo rond de 125/130 uit, dus dit is echt een toevallige uitschieter, denk ik...
Had meegedaan via de afstandsbediening van de UPC Mediabox en dat ging wel relaxed.
Na de laatste vraag kwam er een groeiend balkje in beeld (kennelijk om de gegeven antwoorden te checken) en 2 minuten later stond het resultaat in beeld. Heb er wel een foto van genomen, anders gelooft niemand me, inclusief ikzelf.
Just fucking fantasticquote:De groep vraagt zich af wat Etc. het afgelopen blok heeft gedaan. De resultaten zijn beneden niveau en in 1 week alles animeren lukt naar onze menig niet.
Daarnaast zijn de afspraken van de vorige notulen niet nagekomen. Hier is over gesproken met Docent en Docent zal contact opnemen met Etc.
Hmm, wij kunnen het zeker niet zien omdat wij dat programma niet hebben?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:13 schreef Etcetera het volgende:
Nou ik heb een ezel met een animatie. het ziet er niet uit. durf het bijna niet te mailenGaan ze vast zeiken 'is dit het enige wat je hebt gedaan?'
Mijn scores zaten ook altijd redelijk dicht bij elkaar. Tussen de 125 en 138 volgens mij de afgelopen jaren. Ben benieuwd hoeveel dommer ik ben geworden intussenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga niet beweren dat deze test 100% maatgevend is, maar 'do it yourself' is het niet.
Je hebt maar beperkte tijd per vraag, fout = fout en te laat antwoorden is pech hebben.
En de test is ook niet in elkaar geknutseld door de Lama's, maar door een psychologisch instituut.
Nee dat gaat 'm niet worden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, wij kunnen het zeker niet zien omdat wij dat programma niet hebben?
Heb ook meegedaan en 5 punten meer dan twee jaar geleden gescoord. In de studio was het gemiddelde juist vrij laag vond ik?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Heb je er nou al met ze over gesproken na jouw vorige mailtje? Kan me herinneren dat je zo bang was voor de reacties en dat ze er toen niet eens op gereageerd hadden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:15 schreef Etcetera het volgende:
Just fucking fantastic
Niks over gehoord. Net zoals dat ik niks heb gehoord over de andere dingen die ik heb gemaakt en heb gemaild. En ik heb dus ook al een mailtje van m'n docent (die trouwens echt tof is hoor, dat terzijde). Misschien iets waar ik eerder bij had stil moeten staan, maar geen feedback werkt zwaar demotiverend. Komt bij dat ik iets van de vorige vergadering dan wel niet heb gedaan maar ik dacht dat dat niet hoefde.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je er nou al met ze over gesproken na jouw vorige mailtje? Kan me herinneren dat je zo bang was voor de reacties en dat ze er toen niet eens op gereageerd hadden.
Ja maar blijkbaar is het niet goed genoegquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je bent hier al tijden mee bezig!
Dat doorbikkelen doe ik zeker. Volgende week (I kid you not) is de eindpresentatie. Als ze het nu nog flikken om me uit de groep te zetten ofzo, gaan ze écht een probleem krijgen want dat pik ik niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:22 schreef LadyBlack het volgende:
Hey Etc, dit is je laatste jaar toch? Laat het allemaal langs je heen gaan, gewoon nog even doorbikkelen en over een tijdje heb je met deze zeikerds niks meer te maken
Je zit daar alleen voor jezelf
Je kan ook stoppen met school en alcoholist worden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niks over gehoord. Net zoals dat ik niks heb gehoord over de andere dingen die ik heb gemaakt en heb gemaild. En ik heb dus ook al een mailtje van m'n docent (die trouwens echt tof is hoor, dat terzijde). Misschien iets waar ik eerder bij had stil moeten staan, maar geen feedback werkt zwaar demotiverend. Komt bij dat ik iets van de vorige vergadering dan wel niet heb gedaan maar ik dacht dat dat niet hoefde.
Fijn. School. Leuk. Echt.
Ik moet nog ongeveer een half jaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan ook stoppen met school en alcoholist worden.
Hier, ik bedoel maar. Echt dat is te dicht bij zelfstandigheid om je nog wat aan te trekken van deze mensenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moet nog ongeveer een half jaar
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:26 schreef Etcetera het volgende:
Dat ben ik ook niet van plan hoorIk weet dat ik m'n best heb gedaan hiervoor, en dat het minder is dan zij verwachtten... tja daar kan ik weinig aan veranderen toch? Maar het voelt echt kut hoor. Het voelt serieus waar ontzettend kut.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Niet ver hiervandaan was pas geleden nog een docent die ook bovenmatig interesse had in de kleine kids die hij les gaf.
Jezus wat flauwquote:
Lag gewoon aan de muis, toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:33 schreef Whiteguy het volgende:
Hoppa, eerste vraag al fout aangeklikt bij de IQ test
Nouja aangezien ik nog steeds geen zin gehad heb om mijn computer te fixen .. zit ik nu op de laptop met zo'n )#$#)*$@#$7 touchpad.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lag gewoon aan de muis, toch?![]()
Etcie meisje, niet meer aan denken, gewoon nog een leuke serie kijken nu en dan gaan slapen.
Ik ga nu ook slapen. De koffie begint uit te werken en de melatoninetabletten doen hun werk, volgens mij.
The killers heb ik 3x gezien en ga franz ferdinand binnenkort voor de 5e x zien dus nee, als het bij bands blijft die ik meerdere keren gezien heb hoef ik niet naar pinkpopquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
andere "gouden tip" die geboekt is, is de Schotse band Franz Ferdinand, die op de Pinkstermaandag op het hoofdpodium zal staan met The Kooks. Ook Novastar wordt bevestigd.
[..]
Leek me nou juist typisch iets voor jou
Killers stonden vorig jaar al op Lowlands dus die kans acht ik nihil. Zelfde geldt voor Franz Ferdinand. Prachtig hoe Pinkpop steeds de programmering van Lowlands het jaar ervoor overneemtquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:37 schreef B.ertha het volgende:
Over dat pinkpop gebeuren: Ik ga dan liever naar Rock Werchter. Killers en Coldplay, hoorde ik net
En anders weer Lowlands, misschien komt daar ook wel iets van die strekking...
Ik had ook 126, en vooral die rekenvragen ging zo aan me voorbijquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:04 schreef MaJo het volgende:
IQ van 126. Maar ik heb 3 vragen gemist omdat ze te snel gingenVond het sowieso wel heel snel gaan
Die gingen bij mij wel goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik had ook 126, en vooral die rekenvragen ging zo aan me voorbij
We zijn wel slimmer dan de BN'ers daar kwam de hoogste maar tot 122maarja zoals ik eerder al zei is zo'n internet testje niet echt de beste manier on he IQ te testen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die gingen bij mij wel goedAl heb ik er inderdaad ook 1 gemist door de snelheid
haha, ik vond altijd al wel dat jij de tijd ver vooruit wasquote:Op donderdag 29 januari 2009 05:12 schreef iamredleader het volgende:
Gelukkig is het nog januari
Excuus voor de te vroege felicitaties![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:57 schreef ScottTracy het volgende:
Ach, boeiend van dat gekloot. Als er nieuwe mensen zijn moeten ze gewoon leren hoe het werkt. En af en toe slowchatten is juist leuk, alleen maar vragen beantwoorden is ook maar saai. En "daar is het slowchat-topic voor" gaat ook al niet meer op, omdat het slowchat topic een apart kliekje is geworden van mensen die (vrijwel) nooit meer aan de AKQ meedoen.
We hebben een spion in ons middenquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Actueel: Ze hebben ons gevonden.
Code 665, strategie b, staat van paraatheid: hoog. Let's smoke them out.
Ik dacht even dat je het over uitslapen met MaJo had.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lijkt me een goed plan. Moeten wel alleen eerst een keer agenda's naast elkaar leggen
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:30 schreef LadyBlack het volgende:
Het zou fijn zijn als je open kaart kunt spelen met die docent. Gewoon eerlijk zeggen dat die groep je niet ligt en dat ze je daarom ondermaats vinden presteren ()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over uitslapen met MaJo had.
Stuur je docent de linkjes naar posts hier.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:19 schreef Etcetera het volgende:
Oh en ik heb dankzij dit klotegezeik lekker wakker gelegen tot half 3/3 uur en ik was om 7 uur ofzo weer wakker.
Ik zei het gisteren al: je moet het ijzer smeden als het heet is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:24 schreef Etcetera het volgende:
Neuh lijkt me niet echt nodig. Ik ga wel langs volgende week, zal vandaag nog even mailen en kijken wat er uit komt.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga ook bellenmaar moet even moed bij elkaar verzamelen
En eventueel later op de dag nog een keer proberenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:08 schreef Etcetera het volgende:
Hij was er nietMaar heb gemaild en gevraagd of hij mij kan bellen en of hij maandag tijd heeft.
Ik weet niet naar welk Lowlands jij bent geweest, maar op die waar ik was, waren de Killers niet hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Killers stonden vorig jaar al op Lowlands dus die kans acht ik nihil. Zelfde geldt voor Franz Ferdinand. Prachtig hoe Pinkpop steeds de programmering van Lowlands het jaar ervoor overneemt
Ik wil naast Lowlands sowieso naar een ander festival. Twee jaar geleden was dat Sziget, vorig jaar Pinkpop. Ik zou wel naar Roskilde of Werchter willen
Ik ben ook voor een andere binnenkomer.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben ook voor een andere binnenkomer.![]()
Je bent vastgeroest.![]()
Ik doe m'n bestquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:46 schreef MaJo het volgende:
Ah etc wat naar dit groepjekan me voorstellen dat je je er behoorlijk rot door voelt... Maar laat je er niet onder krijgen hoor, dat verdienen ze niet!
Euh... misschien moet je 'm aanzien bij iemandquote:
Niet huilen.quote:
Ben de laatste tijd druk bezig met andere dingrn dus heb er niet veel tijd meer voorquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:34 schreef Soempie het volgende:
Hoe bevalt het om in de redactie te zitten trouwens?
Jammer, maar misschien over een poosje weer als het wat minder druk is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben de laatste tijd druk bezig met andere dingrn dus heb er niet veel tijd meer voor
Verder is alles okayquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jammer, maar misschien over een poosje weer als het wat minder druk is.![]()
Verder wel alles goed?
Tofquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:06 schreef Soempie het volgende:
Ik krijg net EINDELIJK m'n laptopsleeve binnen. Ruim 1 maand geleden besteld.![]()
En het past ook nog en ik vind hem tof.
En er is nog msn/webcam/telefoonquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:37 schreef Etcetera het volgende:
Maar Zweden is wel te doen om een keer op visite te gaan toch? Beter dan Australie ofzo
Ik voel met je meequote:Op donderdag 29 januari 2009 14:17 schreef B.ertha het volgende:
Een van mijn beste vriendinnen gaat morgen wegVoor een half jaar
Neequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
Hey Etc, was jij vandaag nog in Groningen?
Ik dacht in eerste instantie dat dat kogelvrij kevlar was ofzoquote:
Als ik tieten wil zien op internet ga ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het echt geneuzel van jan strontKan me a) voorstellen dat SHE het als pressiemiddel gebruitk en b) ook wel dat dat niet gewaardeerd wordt.
Kleuters'ja het gaat ons niet om het geld/fok/SR/whatever we willuh tietuh zien!'
nee om de tieten van een ex-moderator van FOK!quote:
She wil haar tieten niet laten zien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:13 schreef MaJo het volgende:Net terug van mijn dagje Den Haag
Oude collega's gesproken, echt heel tof
Oeh heb ik een rel gemist? Wie wat waar?
Zie FB forumquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:13 schreef MaJo het volgende:
Net terug van mijn dagje Den Haag
Oude collega's gesproken, echt heel tof
Oeh heb ik een rel gemist? Wie wat waar?
whehehequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Deze legercommandant staakt verdere acties. Situation back to normal.
Niet de slowchatters van dit topic, maar de slowchatters van AKQ topic 1400 zorgden voor wrevel. Ik bied mijn excuses aan voor mijn wilde uitspraken.
Vooral per auto en trein, via de Sontbrug. Hoef je alleen maar tol te betalen als je een slimme route kiest (niet via een veerverbinding).quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:37 schreef Etcetera het volgende:
Maar Zweden is wel te doen om een keer op visite te gaan toch? Beter dan Australie ofzo
quote:Verkeerde score berekend bij IQ Test
Bij de woensdagavond uitgezonden Nationale IQ Test is een verkeerde normeringstabel gebruikt voor het berekenen van de score van de kijkers die meededen met pen en papier, via sms of via (mobiel) internet. Daardoor hebben de deelnemers een te hoge score gecommuniceerd gekregen, maakte BNN vandaag bekend.
In werkelijkheid zijn de kijkers van de IQ Test minder slim dan ze dachten. In de televisiestudio is wel de correcte tabel gebruikt. "De scores van de publieksvakken en de BN'ers zijn dus juist", aldus de omroep.
Heel jammer
BNN zegt dat het in acht jaar Nationale IQ Test nog nooit is voorgekomen dat er iets misging met de uitslagentabel. "Heel jammer, want we hebben een aantal mensen blij gemaakt met een dode mus", zegt gedelegeerd producent Annemarieke van Veen van Eyeworks, die de kijkers excuses aanbiedt. De herstelde score is sinds donderdag terug te vinden op iqtest.bnn.nl of via Teletekst-pagina 354. De omroep zal deelnemers die hebben meegedaan via sms, (mobiel) internet en via de rode knop van UPC zo snel mogelijk benaderen met een mogelijkheid om hun IQ opnieuw vast te stellen.
De winnaar
Lodiers was een van de presentatoren van de Nationale IQ Test, die 1,5 miljoen kijkers trok. RTLZ-presentator Roland Koopman won van de BN'ers de intelligentieproef, met een score van 122. Misschien dat PowNed het ooit beter gaat doen...
Apologies acceptedquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Niet de slowchatters van dit topic, maar de slowchatters van AKQ topic 1400 zorgden voor wrevel. Ik bied mijn excuses aan voor mijn wilde uitspraken.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Apologies accepted![]()
Ik zal ook weer wat vaker in de AKQ proberen te verschijnen als ik toch slapeloze nachten heb van de baby![]()
Beter dat, dan dat ze me dood maken met een blije mus.quote:Bij De Nationale IQ Test die gisteren is uitgezonden is een verkeerde normeringstabel gebruikt, voor het berekenen van de score van de kijkers die meededen met pen en papier, via sms of (mobiel) internet. Daardoor hebben de deelnemers een te hoge score gecommuniceerd gekregen. In de studio is wél de correcte tabel gebruikt. De scores van de publieksvakken en de BN’ers zijn dus wel goed.
Check in de normeringstabel wat je score nou echt is!
We hebben je dus blij gemaakt met een domme ... uh ... dooie mus. Ben je toch niet zo slim als je dacht!
Ik downloadde altijd al alles op dvd omdat het eerder op internet stond dan het in NL uitgezonden werd... en omdat ik me altijd zo stoorde aan al die reclameblokken.quote:Iedere 5 minuten reclame bij SBS
NET5 en SBS6 gaan bij series als The Gost Whisperer en House om de vijf tot zeven minuten een reclameblok inlassen. Hiermee hoopt SBS een groter bereik voor de reclames te behalen.
De reclameblokken zullen ongeveer drie minuten gaan duren, zo meldt Mediacourant.nl. "We gaan nu een proefperiode in waarin we gaan onderzoeken hoe we deze verruiming optimaal voor de adverteerders kunnen benutten, uiteraard zonder daarbij de kijker uit het oog te verliezen."
Het nieuwe model wordt voorlopig toegepast bij NET5 op zondagavond (The Ghost Whisperer). Ook de donderdagavond van SBS6 met House en The Mentalist moet er aan geloven.
Check ook vooral de trailer van religulous. Amerikaans politicus maakt hier (achteraf waarschijnlijk onbedoeld) een fraaie opmerking overquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:19 schreef Ofyles2 het volgende:
En ondertussen valt half FOK! over Mariko Peters heen, die de slechtste BN'er was met een IQ van 111.
Maar als je het niveau van sommige politici bekijkt, dan snakte je naar een toelatingstest zodat het parlement wat meer idiotproof werd.
Dat doe ik ook al sinds het internet niet meer zo'n beetje, maar ik hoorde dat toevallig een keer in de wandelgangen van mn pa geloof ik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:25 schreef Etcetera het volgende:
Was dat weg dan? Kijk al eeuwen geen films meer op SBS
Nu moet ik wachten op de DVD box.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:22 schreef Etcetera het volgende:
Iedere 5 minuten reclame bij SBS
NET5 en SBS6 gaan bij series als The Gost Whisperer en House om de vijf tot zeven minuten een reclameblok inlassen. Hiermee hoopt SBS een groter bereik voor de reclames te behalen. minder kijkers te gaan trekken.
Dat moet wel lukken
quote:
Dvd box?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu moet ik wachten op de DVD box.![]()
Wat?quote:
Koffiemanager.nl. Namen invullen en kijken wie er koffie moet halenquote:
Ah! Dat wist ik dus niet. Ik dacht dat het een net schema was met alle namen. Vaste namen op vaste dagen of iets dergelijks. Het is dus gewoon 'lootjes trekken'.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:12 schreef Etcetera het volgende:
Koffiemanager.nl. Namen invullen en kijken wie er koffie moet halenOok handig om andere beslissingen te nemen
Dat ga ik dus mooi niet introduceren op mn werk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:12 schreef Etcetera het volgende:
Koffiemanager.nl. Namen invullen en kijken wie er koffie moet halenOok handig om andere beslissingen te nemen
Grappig, de eerste keer dat iemand mij uitlachte omdat ik dat zei was juist in Arnhem.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:Had ik het weg
Dat hoorde ik laatst voor het eerst op het station in Arnhem (waar komt ie weg?) Ik was even zo vanen toen herinnerde ik me dat dat ooit in de SC werd besproken en dat ze gewoon proberen te vragen waar die vandaan komt
Haha ook op het station, of...?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:11 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Grappig, de eerste keer dat iemand mij uitlachte omdat ik dat zei was juist in Arnhem.
Er loopt daar op het station een poppetje rond wat de hele dag niks anders zegt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etc, met die toevoeging...Probeer je de nieuwe meteen weer weg te jagen net als we prongeluk bij die vorige deden??
[..]
Haha ook op het station, of...?
Neequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etc, met die toevoeging...Probeer je de nieuwe meteen weer weg te jagen net als we prongeluk bij die vorige deden??
[..]
Huisgenoten die niet weten hoe WC-papier hoort te hangen!quote:Ter informatie:
De wijze hoe WC-papier behoort te hangen, stamt uit verzuilde Nederlandse samenleving van halverwege de vorige eeuw. De twee bekendste christelijke zuilen hanterden hun eigen wijze van ophangen:
De katholieken hingen de rol met het papier richting de muur.
De protestanten (hervormden / gereformeerden) hingen de rol met het papier naar voor.
Het klinkt ongeloofwaardig maar het toppunt van de verzuiling kon men dus hieraan zien bij welke denominatie men hoorde. Inmiddels heeft dit totaal gaan betekenis meer, maar zijn de voorkeuren vaak nog cultuurhistorisch bepaald.
Oh? Leg eens uit?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
Hey een nieuweHoi enzo
Net geleerd dat de manier waarop je wc papier ophangt in de wc, deels cultuur historisch bepaald kan zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gedeelte niet. Lijkt er een beetje bijgehaald...26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Zie de post boven jequote:
Ik ben al lang blij als er uberhaupt papier hangt. Kan me aan mn reet roesten weinig schelen welke kant ie op hangt verder.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Huisgenoten die niet weten hoe WC-papier hoort te hangen!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:23 schreef MaJo het volgende:
Curious case of benjamin button is echt een aanradergeen wonder dat ie 13 oscarnominaties heeft
alleen snap ik dat heleOhja, naar die film ga ik zondagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gedeelte niet. Lijkt er een beetje bijgehaald...
Kon er niet meer opkomen
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ik zeg deels hequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh? Leg eens uit?
Bij mij klopt dat niet. Ik ben atheïst. Opgegroeid met de Jehovah's Getuigen, op openbare basisschool en middelbare school gezeten en ik studeer aan een katholieke universiteit.
Trustequote:
quote:Britse mannen willen mooie borstpartij
Aantal operaties aan 'man boobs' het afgelopen jaar verdubbeld.
29-01-2009 | Gepubliceerd 10:54
29-01-2009 | Laatst bijgewerkt 13:12
Na de schaamlipcorrectie en het anusbleken, is er een nieuwe trend in de plastische chirurgie: de borstverkleining voor mannen. Het aantal operaties aan man boobs of moobs is het afgelopen jaar in Groot-Brittannië verdubbeld.
De Engelse man maakt zich grote zorgen over zijn uiterlijk, blijkt uit gesprekken met plastisch chirurgen en psychologen met de BBC en The Guardian. Nu de vrouw strak getrokken is en er steeds jonger uitziet, realiseert de man zich ineens dat zijn hangende borstjes eigenlijk helemaal niet aantrekkelijk zijn. Hij steekt nogal af.
Spectaculaire toename
In 2008 opereerden plastisch chirurgen 323 mannen aan hun borstpartij, 44 procent meer dan in 2008, heeft de British Association of Aesthetic Plastic Surgeons (Baaps) bekend gemaakt. The Guardian schrijft dat 40 procent van de Britse mannen wijde truien draagt of zijn armen gekruist houdt om de mantieten te bedekken.
Media-aandacht
Plastisch chirurgen zeggen dat de media-aandacht de reden is voor de toename van borstverkleiningen. Simon Cowell, bekend als het bikkelharde jurylid van de Britse Idols, werd door de tabloids belachelijk gemaakt toen ze zijn strandfoto's inclusief neerwaarts wijzende tieten in handen kregen. Naast dat soort verhalen staat dan ook vaak een kadertje met mogelijke oorzaken en oplossingen voor de man boobs. Mannen die zich al jaren lijdzaam neerleggen bij hun lot, zien ineens een uitweg.
Hormonale balans
Obesitas is een reden voor het ontstaan van mannentieten maar ook het gebruik van hormonen, middelen tegen prostaatkanker of anabole steroïden kunnen borstontwikkeling bevorderen. Ook ontwikkelen jongens tijdens hun puberteit vaak kleine borstjes, omdat hun hormonen dan op hol slaan. Die tietjes verdwijnen weliswaar weer, maar kunnen terugkomen op latere leeftijd als de hormoonbalans weer verandert.
Ik vind gewoon dat je er een stuk makkelijker bij kan als het papier niet tegen de muur zitquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zeg deels heIk vind het domweg mooier staan als het velletje naar buiten hangt
Maar aan de andere kant, de omgeving waar ik ben opgegroeid is best protestants/hervormd
Dus wie weet waarom ik het mooier vind
Ik kan vast iets vinden dat ook Duits is maar erger dan dit. Moment!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Truste
En over Duits gesproken. Niet alles wat daar vandaan komt is goed.
En het is gewoon de buitenkant, dus die hoor je te zien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind gewoon dat je er een stuk makkelijker bij kan als het papier niet tegen de muur zit
Waarom verbaast me dat niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan vast iets vinden dat ook Duits is maar erger dan dit. Moment!
Als mn pc niet stuk was.. had ik ook per direct even alle duitse muziekzenders afgescanned die op de schotel zitten. (berliner schlagermusik enz.)quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan vast iets vinden dat ook Duits is maar erger dan dit. Moment!
Heb al wel troep gevonden, maar dat is niet Duits.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Oei dat is ook wel extreem tenenkrommend.quote:
Hoiquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
Hey een nieuweHoi enzo
Net geleerd dat de manier waarop je wc papier ophangt in de wc, deels cultuur historisch bepaald kan zijn
Nee, in een sporthal, het was wel een Arnhemmer geloof ik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wil ik nog even aan toe voegen dat het niet alleen om slowchatten ging, het was ook het lukraak stellen van vragen en alle etiquette die geldt bij de AKQquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:19 schreef Ofyles2 het volgende:
alledriequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Truste
En over Duits gesproken. Niet alles wat daar vandaan komt is goed.
En dan verder:
[..]
Zijn er hier nog mensen die een schaamlipcorrectie danwel manboobcorrectie danwel anusbleking achter de rug hebben?![]()
Maar dat dat de buitenkant is, is verzonnen door iemand die zijn papier al zo om ophing. Als een ander het had verzonnen, dan was het net andersom geweestquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
En het is gewoon de buitenkant, dus die hoor je te zien.
Ja, dat denk ik wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:45 schreef Soempie het volgende:
Vanmiddag kijken hoe je je voelt en het daar van af laten hangen?
Eigenschap: twijfelaarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:47 schreef Soempie het volgende:
Maandag moet ik m'n zelfbeeld presenteren, maar het is nog best moeilijk te bedenken wie/ hoe je nu eigenlijk bent.![]()
Bij elke eigenschap denk ik: ja, maar toch ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |