quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
schaatsleraar, zou er niet aan beginnen. Schijnen nog erger dan ski leraren te zijn.
Op elke baan een andere......
Ohja, that reminds me....quote:
Ja, ik maak me echt zorgen over de kleine kids die hij op andere uren les geeft. Of de volwassenen die allemaal minstens tien jaar ouder zijn in mijn groepquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
schaatsleraar, zou er niet aan beginnen. Schijnen nog erger dan ski leraren te zijn.
Op elke baan een andere......
Die is mooi, vorige week gezienquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:09 schreef MaJo het volgende:Weer thuis van afscheid oud-docent. Best kansloos, iedereen was bezopen omdat er gratis drank was
Maar ik was lekker nuchter
Daarna uit eten geweest met mijn huisgenootje en nu gaan we The Curious Case of Benjamin Button kijken
Kweenie maar volgens mij zijn de reeds bekende namen toch behoorlijke publiekstrekkersquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:03 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe duur zijn Pinkpopkaarten normaal?
Ik wil erheen dit jaar!!!!![]()
Volgens mij 65 euro per dag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:03 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe duur zijn Pinkpopkaarten normaal?
Ik wil erheen dit jaar!!!!![]()
Ben benieuwdquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die is mooi, vorige week gezien
Ja inderdaad, alleen ik heb geen bakken geld tot mijn beschikking dus ik moet helaas een beetje selectief zijn...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kweenie maar volgens mij zijn de reeds bekende namen toch behoorlijke publiekstrekkers
Oooooh dat valt wel mee!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij 65 euro per dag.
Zijn er al meer namen bekend behalve Bruce Springsteen, The Killers en Franz Ferdinand?
Daarvoor hoef ik in ieder geval niet naar Pinkpop
andere "gouden tip" die geboekt is, is de Schotse band Franz Ferdinand, die op de Pinkstermaandag op het hoofdpodium zal staan met The Kooks. Ook Novastar wordt bevestigd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij 65 euro per dag.
Zijn er al meer namen bekend behalve Bruce Springsteen, The Killers en Franz Ferdinand?
Leek me nou juist typisch iets voor jouquote:Daarvoor hoef ik in ieder geval niet naar Pinkpop
Dat weet toch elke rasmongool?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:53 schreef LadyBlack het volgende:
Pubquiz, dat wil ik ook weer eens doen!!!
Laatst kreeg ik een smsje van een vriendin: "help doe mee aan pubquiz en we moeten het grootste schilderij in den haag weten"
Ik zat eerst aan de Nachtwacht te denkenquote:
Oh dat dingquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zat eerst aan de Nachtwacht te denkenMaar het is natuurlijk Panorama Mesdag ding
Dan ben jij geen rasmongool.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik niet
En hoe intelligent ben je dit jaar?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Zo, klaar met de IQ-quiz.
Heb hoog gescoord, hoger dan normaal.
Ben alleen slecht in ruimtelijk inzicht...
Ik ga niet beweren dat deze test 100% maatgevend is, maar 'do it yourself' is het niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik vraag me wel af hoe accuraat zo'n do it yourself IQ test is
Wow, wat high-tech allemaal!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Ik had nu een score van 140.
Maar normaal kom ik zo rond de 125/130 uit, dus dit is echt een toevallige uitschieter, denk ik...
Had meegedaan via de afstandsbediening van de UPC Mediabox en dat ging wel relaxed.
Na de laatste vraag kwam er een groeiend balkje in beeld (kennelijk om de gegeven antwoorden te checken) en 2 minuten later stond het resultaat in beeld. Heb er wel een foto van genomen, anders gelooft niemand me, inclusief ikzelf.
Ach, je hebt al een PC en internet...quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow, wat high-tech allemaal!
De wereld gaat echt aan me voorbij.
Met draadje gaat toch snellerquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:12 schreef wyccie het volgende:
Dat wel, maar niks draadloods. Ik ben wat ouderwets.
Je weet maar nooit. Niet ver hiervandaan was pas geleden nog een docent die ook bovenmatig interesse had in de kleine kids die hij les gaf.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, ik maak me echt zorgen over de kleine kids die hij op andere uren les geeft. Of de volwassenen die allemaal minstens tien jaar ouder zijn in mijn groep
Misschien dat ik hem zo even online doe. Hoe lang duurt die ongein ongeveer?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Maar normaal kom ik zo rond de 125/130 uit, dus dit is echt een toevallige uitschieter, denk ik...
Had meegedaan via de afstandsbediening van de UPC Mediabox en dat ging wel relaxed.
Na de laatste vraag kwam er een groeiend balkje in beeld (kennelijk om de gegeven antwoorden te checken) en 2 minuten later stond het resultaat in beeld. Heb er wel een foto van genomen, anders gelooft niemand me, inclusief ikzelf.
Just fucking fantasticquote:De groep vraagt zich af wat Etc. het afgelopen blok heeft gedaan. De resultaten zijn beneden niveau en in 1 week alles animeren lukt naar onze menig niet.
Daarnaast zijn de afspraken van de vorige notulen niet nagekomen. Hier is over gesproken met Docent en Docent zal contact opnemen met Etc.
Hmm, wij kunnen het zeker niet zien omdat wij dat programma niet hebben?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:13 schreef Etcetera het volgende:
Nou ik heb een ezel met een animatie. het ziet er niet uit. durf het bijna niet te mailenGaan ze vast zeiken 'is dit het enige wat je hebt gedaan?'
Mijn scores zaten ook altijd redelijk dicht bij elkaar. Tussen de 125 en 138 volgens mij de afgelopen jaren. Ben benieuwd hoeveel dommer ik ben geworden intussenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga niet beweren dat deze test 100% maatgevend is, maar 'do it yourself' is het niet.
Je hebt maar beperkte tijd per vraag, fout = fout en te laat antwoorden is pech hebben.
En de test is ook niet in elkaar geknutseld door de Lama's, maar door een psychologisch instituut.
Nee dat gaat 'm niet worden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, wij kunnen het zeker niet zien omdat wij dat programma niet hebben?
Heb ook meegedaan en 5 punten meer dan twee jaar geleden gescoord. In de studio was het gemiddelde juist vrij laag vond ik?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Heb je er nou al met ze over gesproken na jouw vorige mailtje? Kan me herinneren dat je zo bang was voor de reacties en dat ze er toen niet eens op gereageerd hadden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:15 schreef Etcetera het volgende:
Just fucking fantastic
Niks over gehoord. Net zoals dat ik niks heb gehoord over de andere dingen die ik heb gemaakt en heb gemaild. En ik heb dus ook al een mailtje van m'n docent (die trouwens echt tof is hoor, dat terzijde). Misschien iets waar ik eerder bij had stil moeten staan, maar geen feedback werkt zwaar demotiverend. Komt bij dat ik iets van de vorige vergadering dan wel niet heb gedaan maar ik dacht dat dat niet hoefde.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je er nou al met ze over gesproken na jouw vorige mailtje? Kan me herinneren dat je zo bang was voor de reacties en dat ze er toen niet eens op gereageerd hadden.
Ja maar blijkbaar is het niet goed genoegquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je bent hier al tijden mee bezig!
Dat doorbikkelen doe ik zeker. Volgende week (I kid you not) is de eindpresentatie. Als ze het nu nog flikken om me uit de groep te zetten ofzo, gaan ze écht een probleem krijgen want dat pik ik niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:22 schreef LadyBlack het volgende:
Hey Etc, dit is je laatste jaar toch? Laat het allemaal langs je heen gaan, gewoon nog even doorbikkelen en over een tijdje heb je met deze zeikerds niks meer te maken
Je zit daar alleen voor jezelf
Je kan ook stoppen met school en alcoholist worden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niks over gehoord. Net zoals dat ik niks heb gehoord over de andere dingen die ik heb gemaakt en heb gemaild. En ik heb dus ook al een mailtje van m'n docent (die trouwens echt tof is hoor, dat terzijde). Misschien iets waar ik eerder bij had stil moeten staan, maar geen feedback werkt zwaar demotiverend. Komt bij dat ik iets van de vorige vergadering dan wel niet heb gedaan maar ik dacht dat dat niet hoefde.
Fijn. School. Leuk. Echt.
Ik moet nog ongeveer een half jaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan ook stoppen met school en alcoholist worden.
Hier, ik bedoel maar. Echt dat is te dicht bij zelfstandigheid om je nog wat aan te trekken van deze mensenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moet nog ongeveer een half jaar
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:26 schreef Etcetera het volgende:
Dat ben ik ook niet van plan hoorIk weet dat ik m'n best heb gedaan hiervoor, en dat het minder is dan zij verwachtten... tja daar kan ik weinig aan veranderen toch? Maar het voelt echt kut hoor. Het voelt serieus waar ontzettend kut.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Niet ver hiervandaan was pas geleden nog een docent die ook bovenmatig interesse had in de kleine kids die hij les gaf.
Jezus wat flauwquote:
Lag gewoon aan de muis, toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:33 schreef Whiteguy het volgende:
Hoppa, eerste vraag al fout aangeklikt bij de IQ test
Nouja aangezien ik nog steeds geen zin gehad heb om mijn computer te fixen .. zit ik nu op de laptop met zo'n )#$#)*$@#$7 touchpad.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lag gewoon aan de muis, toch?![]()
Etcie meisje, niet meer aan denken, gewoon nog een leuke serie kijken nu en dan gaan slapen.
Ik ga nu ook slapen. De koffie begint uit te werken en de melatoninetabletten doen hun werk, volgens mij.
The killers heb ik 3x gezien en ga franz ferdinand binnenkort voor de 5e x zien dus nee, als het bij bands blijft die ik meerdere keren gezien heb hoef ik niet naar pinkpopquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
andere "gouden tip" die geboekt is, is de Schotse band Franz Ferdinand, die op de Pinkstermaandag op het hoofdpodium zal staan met The Kooks. Ook Novastar wordt bevestigd.
[..]
Leek me nou juist typisch iets voor jou
Killers stonden vorig jaar al op Lowlands dus die kans acht ik nihil. Zelfde geldt voor Franz Ferdinand. Prachtig hoe Pinkpop steeds de programmering van Lowlands het jaar ervoor overneemtquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:37 schreef B.ertha het volgende:
Over dat pinkpop gebeuren: Ik ga dan liever naar Rock Werchter. Killers en Coldplay, hoorde ik net
En anders weer Lowlands, misschien komt daar ook wel iets van die strekking...
Ik had ook 126, en vooral die rekenvragen ging zo aan me voorbijquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:04 schreef MaJo het volgende:
IQ van 126. Maar ik heb 3 vragen gemist omdat ze te snel gingenVond het sowieso wel heel snel gaan
Die gingen bij mij wel goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik had ook 126, en vooral die rekenvragen ging zo aan me voorbij
We zijn wel slimmer dan de BN'ers daar kwam de hoogste maar tot 122maarja zoals ik eerder al zei is zo'n internet testje niet echt de beste manier on he IQ te testen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die gingen bij mij wel goedAl heb ik er inderdaad ook 1 gemist door de snelheid
haha, ik vond altijd al wel dat jij de tijd ver vooruit wasquote:Op donderdag 29 januari 2009 05:12 schreef iamredleader het volgende:
Gelukkig is het nog januari
Excuus voor de te vroege felicitaties![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |