quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:57 schreef ScottTracy het volgende:
Ach, boeiend van dat gekloot. Als er nieuwe mensen zijn moeten ze gewoon leren hoe het werkt. En af en toe slowchatten is juist leuk, alleen maar vragen beantwoorden is ook maar saai. En "daar is het slowchat-topic voor" gaat ook al niet meer op, omdat het slowchat topic een apart kliekje is geworden van mensen die (vrijwel) nooit meer aan de AKQ meedoen.
We hebben een spion in ons middenquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Actueel: Ze hebben ons gevonden.
Code 665, strategie b, staat van paraatheid: hoog. Let's smoke them out.
Ik dacht even dat je het over uitslapen met MaJo had.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lijkt me een goed plan. Moeten wel alleen eerst een keer agenda's naast elkaar leggen
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:30 schreef LadyBlack het volgende:
Het zou fijn zijn als je open kaart kunt spelen met die docent. Gewoon eerlijk zeggen dat die groep je niet ligt en dat ze je daarom ondermaats vinden presteren ()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over uitslapen met MaJo had.
Stuur je docent de linkjes naar posts hier.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:19 schreef Etcetera het volgende:
Oh en ik heb dankzij dit klotegezeik lekker wakker gelegen tot half 3/3 uur en ik was om 7 uur ofzo weer wakker.
Ik zei het gisteren al: je moet het ijzer smeden als het heet is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:24 schreef Etcetera het volgende:
Neuh lijkt me niet echt nodig. Ik ga wel langs volgende week, zal vandaag nog even mailen en kijken wat er uit komt.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga ook bellenmaar moet even moed bij elkaar verzamelen
En eventueel later op de dag nog een keer proberenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:08 schreef Etcetera het volgende:
Hij was er nietMaar heb gemaild en gevraagd of hij mij kan bellen en of hij maandag tijd heeft.
Ik weet niet naar welk Lowlands jij bent geweest, maar op die waar ik was, waren de Killers niet hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Killers stonden vorig jaar al op Lowlands dus die kans acht ik nihil. Zelfde geldt voor Franz Ferdinand. Prachtig hoe Pinkpop steeds de programmering van Lowlands het jaar ervoor overneemt
Ik wil naast Lowlands sowieso naar een ander festival. Twee jaar geleden was dat Sziget, vorig jaar Pinkpop. Ik zou wel naar Roskilde of Werchter willen
Ik ben ook voor een andere binnenkomer.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben ook voor een andere binnenkomer.![]()
Je bent vastgeroest.![]()
Ik doe m'n bestquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:46 schreef MaJo het volgende:
Ah etc wat naar dit groepjekan me voorstellen dat je je er behoorlijk rot door voelt... Maar laat je er niet onder krijgen hoor, dat verdienen ze niet!
Euh... misschien moet je 'm aanzien bij iemandquote:
Niet huilen.quote:
Ben de laatste tijd druk bezig met andere dingrn dus heb er niet veel tijd meer voorquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:34 schreef Soempie het volgende:
Hoe bevalt het om in de redactie te zitten trouwens?
Jammer, maar misschien over een poosje weer als het wat minder druk is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben de laatste tijd druk bezig met andere dingrn dus heb er niet veel tijd meer voor
Verder is alles okayquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jammer, maar misschien over een poosje weer als het wat minder druk is.![]()
Verder wel alles goed?
Tofquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:06 schreef Soempie het volgende:
Ik krijg net EINDELIJK m'n laptopsleeve binnen. Ruim 1 maand geleden besteld.![]()
En het past ook nog en ik vind hem tof.
En er is nog msn/webcam/telefoonquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:37 schreef Etcetera het volgende:
Maar Zweden is wel te doen om een keer op visite te gaan toch? Beter dan Australie ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |