Dat blijft gissen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
stond daar iets over in de bijbel en zijn ze daar nu achtergekomen![]()
![]()
Wie luistert er nou naar RadioNoordquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:50 schreef Etcetera het volgende:
Ach dat lijkt me wel redelijk eerlijk gezegdZijn wel meer programma's die dat zoiets doen (als je bij Radio Noord een spel wint, mag je 3 maanden nergens meer aan meedoen). Zo hebben meer mensen een kans toch
ieder zijn hobby.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat blijft gissen.
Maar de verschillende spelregels komt een programma niet echt ten goede. Al zijn de kijkcijfers al jaren stabiel: 500 tot 700 duizend kijkers per werkdag, af en toe uitschieters.
Ik kan hem toevallig wel ontvangen, ook al woon ik niet in de regio.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie luistert er nou naar RadioNoord
M'n oudersquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie luistert er nou naar RadioNoord
JaJaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
M'n oudersEn je pikt ongewild wat mee he
Westvleteren, dat is dat bier dat je zelf bij de abdij moet gaan halen en waar je maar 1 kratje van meekrijgt toch? Ben ik wel benieuwd naar, heb het er al een paar keer met wat vrienden over gehad om het eens te gaan halen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nem kennende verwacht ik dat er minstens 1 Tripel Karmeliet tussen zit, en als het er is mogelijk een Westvleteren (maar daar ga ik niet van uit)
Jaquote:
Dat snap ikquote:lig gewoon in bed hoor half slapend met mijn mobiel
quote:en nu ga ik echt weer
Ik zal blij zijn als dat moment ook al voorbij isquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:04 schreef Soempie het volgende:
Stomme verslagen en presentaties.![]()
Ik zal blij zijn als het maandag 13.00 uur is.![]()
Over 2 weken is er een 3-daags bluesfestival in Delft. Dat gaat gezellig wordenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als dat moment ook al voorbij is![]()
Bluesnight in de kroeg was leukEr was een Deen bij in een kilt, en volgens de eigenaresse droeg hij 'm origineel
Muziek was fijn, sfeer was leuk en we hebben nog even met die Deen staan praten.
Hoe laat heb jij het gesprek?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als dat moment ook al voorbij is![]()
13.00quote:
Hey Ministerquote:
Eén keer in de zoveel tijd is dat een goed voornemenquote:
quote:
Ja, soms is het ook op andere plekken te krijgen maar dat is allemaal grijze handel. Het is best lekker overigensquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:00 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Westvleteren, dat is dat bier dat je zelf bij de abdij moet gaan halen en waar je maar 1 kratje van meekrijgt toch? Ben ik wel benieuwd naar, heb het er al een paar keer met wat vrienden over gehad om het eens te gaan halen.
Hey Plas, tijd niet gezienquote:
Ik drink haast nooit, maar soms is het wel even lekker om je aangeschoten te voelen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eén keer in de zoveel tijd is dat een goed voornemen
Doe jij trouwens een MSN aanzetten
Dat bedoel ik..af en toe even losquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik drink haast nooit, maar soms is het wel even lekker om je aangeschoten te voelen.
pizzaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:31 schreef Etcetera het volgende:
Nice SoempWij hebben net pizza gehad, ook leuk
en lekker
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
pizzaBig American texas
zometeen maar even de oven aanzetten
Volgens mij kun je zo met Cynix en laffer het bejaardentehuis inquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
Wil iedereen stoppen met het nemen van een andere avatar, i'm getting confuzzled
Ik moet even wennen aan de nieuwe avatars(waar ik personen aan herken)...ik ben niet dementquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]Pizza Carbonara van de pizzeria
[..]
Volgens mij kun je zo met Cynix en laffer het bejaardentehuis in
Zij ook niet (of zeg je nu dat dat wel zo isquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet even wennen aan de nieuwe avatars(waar ik personen aan herken)...ik ben niet dement
Ik heb meestal meer last als er twee mensen zijn met avatars die op elkaar lijkenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet even wennen aan de nieuwe avatars(waar ik personen aan herken)...ik ben niet dement
Oeh, wij hebben ook zometeen pizzaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:31 schreef Etcetera het volgende:
Nice SoempWij hebben net pizza gehad, ook leuk
en lekker
Wat, je broer is een mooi ding?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
Net wat deurposten gedaan en de nieuwe TV van mijn broer opgehangen. 40" LCD. Mooi ding
Zaterdag = pizzadag?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oeh, wij hebben ook zometeen pizza
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
Wil iedereen stoppen met het nemen van een andere avatar, i'm getting confuzzled
Voor mij is zaterdag in ieder geval altijd pizzadag maar lijkt voor de rest van Fok! ook zo te zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Misschien wel - volgende week proef op de som?
Nee, maar ik welquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat, je broer is een mooi ding?![]()
Oh bah, wat een verschrikkelijk eng gevoel moet dat zijn geweest.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:56 schreef iamredleader het volgende:
Vanmiddag zegt ze opeens: ik heb al de hele dag bijna niks gevoeld... dus het ziekenhuis gebeld, die vroegen of we even wilden langskomen voor een check.
dat heb ik nou nooitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Bah wil ik pizza in de oven doen zit er al een appeltaart in
Zomfg conspiracy EINZ1! !ZWEI!!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hier trouwens ook pizza vanavond
Waar denk je dat mijn vader net mee binnen komt?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hier trouwens ook pizza vanavond
Patat?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar denk je dat mijn vader net mee binnen komt?
Ik was vandaag in een elektronicazaak en daar heb ik even getwijfeld over de aanschaf van een nieuwe tv... 42 inch Samsung LCD voor 499 euro... maar het was slechts een HD-Readyquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
Net wat deurposten gedaan en de nieuwe TV van mijn broer opgehangen. 40" LCD. Mooi ding
Zullen we allemaal dezelfde ava nemen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
Dit is een full-HD. Sony Bravia. Blu-ray speler erbij gedaan. Ziet er echt goed uitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was vandaag in een elektronicazaak en daar heb ik even getwijfeld over de aanschaf van een nieuwe tv... 42 inch Samsung LCD voor 499 euro... maar het was slechts een HD-Ready
Dat geloof ikquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is een full-HD. Sony Bravia. Blu-ray speler erbij gedaan. Ziet er echt goed uit
[Geitenwollensokkenmodus]quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is een full-HD. Sony Bravia. Blu-ray speler erbij gedaan. Ziet er echt goed uit
[Kapitalistenmodus]quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[Geitenwollensokkenmodus]
Die kosten wel 3x meer stroom dan een normale TV
[/Geitenwollensokkenmodus]
[2009-modus]quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[Geitenwollensokkenmodus]
Die kosten wel 3x meer stroom dan een normale TV
[/Geitenwollensokkenmodus]
Ik ben gestegen van 1 naar 2quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde is gezakt, vroeger zat ik op 36 berichten per dag nu nog maar 24
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet me trouwens denken aan een moment dat ik bij de Dropkick Murphy's ooit met rillingen op mijn rug stond.quote:
Ganz Geile afleveringquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb nog niet gedownload zo maar even doen
Ik hoop snelquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg MaJo, wanneer krijg je eigenlijk je tentamenuitslag?
Staat daar niet een vaste tijd voor dan? Of is dat afhankelijk van wanneer een leraar tijd heeft?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop snelMaandag begint het vervolgvak dus wil het eigenlijk dan wel weten
Vorig jaar ook braaf begonnen met vervolgvak maar hoorde toen de dinsdag dat ik het niet gehaald had
Tijd voor nog meer slaap dunkt me.quote:Voel me weer flink beroerdTot 5 uur geslapen
Stapplannen van vanavond afgezegd en moet nog kijken of ik morgen naar amstelveen ga
Op zich is het nog niet eens een week geleden dus dat valt wel mee, maar is alleen wel suf omdat het vervolgvak dus maandag al begint...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Staat daar niet een vaste tijd voor dan? Of is dat afhankelijk van wanneer een leraar tijd heeft?
[..]
Tijd voor nog meer slaap dunkt me.
O..M..F..G.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op zich is het nog niet eens een week geleden dus dat valt wel mee, maar is alleen wel suf omdat het vervolgvak dus maandag al begint...
En nog meer slaap? Weet niet of dat mogelijk is hoor
Ik zou archeologie leuker vindenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:54 schreef Etcetera het volgende:
Misschien dat ik ooit nog eens geschiedenis ga studerenEventueel parttime, lijkt me een mooie studie.
Ik vind geschiedenis ook interessant maar niet als studie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Dat lijkt mij dan weer nietsNiet dat ik vies ben van werken in de modder, maar ik hoef niet per se in een lab te werken
Heb geschiedenis altijd al interessant gevonden
Jaquote:
Ik had de laatste jaren van de middelbare school sowieso geen huiswerkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:31 schreef Etcetera het volgende:
Vast welWant ik heb nu wel eens 'god, zat ik nog maar op de middelbare school
' en op de middelbare school had ik wel eens 'god, zat ik nog maar op de basisschool
'
Aan de andere kant: stage was super. Ik vond het leuk, heb regelmatig volledige controle gehad over het belangrijkste werk wat ze daar doenen toen ik thuis kwam 's avonds had ik geen huiswerk
Als ik iets meer moeite had gedaan had ik waarschijnlijk hogere cijfers gehaald in het laatste jaar op bepaalde vakkenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had de laatste jaren van de middelbare school sowieso geen huiswerk
Okay, slecht
Ik heb me bedacht met dat niets doen. Ik ga muziek zoeken
Sowieso lijkt het me raar om m'n zoon of dochter hier te zien postenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik ooit kinderen krijg dan hoop ik echt dat Fok al verdwenen is. Als ze dan zien dat hun vader het op school maar op zijn elfendertigst deed is dat natuurlijk geen goed voorbeeld
Dat lijkt me ook wat apart. Ik vraag me af en toe af hoe sommige ouders dan doenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:36 schreef Etcetera het volgende:
Sowieso lijkt het me raar om m'n zoon of dochter hier te zien posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |