quote:Op donderdag 25 december 2008 13:39 schreef Mr-Coffee het volgende:
Het is klein, rood en geeft interviews in ,t bos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is klein, rood en gaat als een speer door ,t bos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is klein, rood, woont in het bos en kan agressief uit de hoek komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is klein rood en heeft een hele grote familie.Tis klein wit loopt door het bos en bid bij elke boom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the priest killed a maiden in the metal church
Armored saints and warlocks watched the slaughter
Rage of the slayer forced the pretty maids
To kiss the Queen in crimson glory![]()
Ben je niet de enige...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:49 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik moest bij de meeste nog lachen ook.
Zelf leren nadenken is op school uit de mode, sinds de invoering van het kringgesprek...![]()
Fluiten kan hij niet, trainen evenmin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 09:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe prop je 3 leugens in 1 zin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:09 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Tis klein wit loopt door het bos en bid bij elke boom.Het is klein rood woont in het bos en meestal zie je hem in zijn roze cadillac rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is bruin en kruipt langzaam omhoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 Marokkanen zitten in een raceboot met 250 PK in een slootje, waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen een Jood en een brood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het beste hotel ter wereld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Interessante statistieken over het menselijk lichaam:
- het duurt 7 seconden om het voedsel vanuit de mond naar de maag te brengen
- het lichaam gebruikt 300 spieren om zich in evenwicht te houden wanneer men recht staat
- een haar kan een gewicht van 3 kilogram dragen
- het vel van een gemiddeld mens weegt 2 maal meer dan de hersenen
- het bot van de heup is sterker dan cement
- aan ieder van de voeten bevinden zich duizend miljard bacteriën
- als ons speeksel iets niet kan oplossen kunnen wij het niet proeven
- de penis van een gemiddelde man meet 3 maal de lengte van zijn duim
- het hart van een vrouw klopt sneller als dat van een man
- vrouwen knipperen 2 maal meer met de ogen dan de mannen
- vrouwen hebben dit bericht al lang gelezen...
...omdat wij mannen nog steeds de lengte van de duimen staan te meten!![]()
Bij de McDonalds drive-in: Graag een grote meloenenmilkshake!
Sorry meneer die hebben wij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Rook jij?"
"Nee, ik ruik".
---
Autoradio: Op de A2 richting Utrecht is een spookrijder gesignaleerd!"
Bestuurder: 1 spookrijder?!!? Ik zie d'r wel 80!!Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.![]()
Wat is het verschil tussen een Duitser en een homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt een man bij de bakker
Man: Een grof bruin brood graag
Bakker: Hier is je kankerhoeretyfus brood
Man: Nou zeg das wel heel grof he
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:12 schreef DSS24 het volgende:
Sorry meneer die hebben wij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
![]()
![]()
Komt een wesp bij de bakker
Bakker: Wat zal het zijn?
Wesp: Wat gaat jou dat godverdomme aan?Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Waarom heeft "god" een "vaginale-infectie" uitgevonden? ...dan weten die vrouwe ook een x hoe het is om met een irritante "kut" boodschappen te moeten doen!gouuwke![]()
Er komt een man bij de dokter met een briefje: Ik kan niet praten. Oke, zegt de dokter, leg uw hand maar op de tafel. Doet de man. De dokter pakt een grote hamer en slaat op de hand van de man. AAAAAAA!! roept de man. De dokter zegt: Goed zo, morgen leren we de B.![]()
Wat zeg je tegen een neger met een stropdas ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:36 schreef stFz het volgende:
Komt een man bij de bakker
Man: Een grof bruin brood graag
Bakker: Hier is je kankerhoeretyfus brood
Man: Nou zeg das wel heel grof he
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.![]()
hehe, hij klopt inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:45 schreef beunhaas96 het volgende:
Interessante statistieken over het menselijk lichaam:
- het duurt 7 seconden om het voedsel vanuit de mond naar de maag te brengen
- het lichaam gebruikt 300 spieren om zich in evenwicht te houden wanneer men recht staat
- een haar kan een gewicht van 3 kilogram dragen
- het vel van een gemiddeld mens weegt 2 maal meer dan de hersenen
- het bot van de heup is sterker dan cement
- aan ieder van de voeten bevinden zich duizend miljard bacteriën
- als ons speeksel iets niet kan oplossen kunnen wij het niet proeven
- de penis van een gemiddelde man meet 3 maal de lengte van zijn duim
- het hart van een vrouw klopt sneller als dat van een man
- vrouwen knipperen 2 maal meer met de ogen dan de mannen
- vrouwen hebben dit bericht al lang gelezen...
...omdat wij mannen nog steeds de lengte van de duimen staan te meten!
![]()
![]()
Hehe, mooi topic om de laatste 20 minuten op werk door te komen..
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:12 schreef DSS24 het volgende:
Sorry meneer die hebben wij niet.masterlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Outside Agency![]()
Het is donker en kijkt door de brievenbusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er kwam een rij kabouters langslopen, juichend en zingend: "Wij hebben toverkracht, wij hebben toverkracht!!"
Na een tijdje loopt er een huilend kaboutertje voorbij...
Vroeg iemand: "Wat is er met jou dan?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.![]()
Wat is de favoriete zender van pedofielen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:26 schreef omyfalzer het volgende:
Er kwam een rij kabouters langslopen, juichend en zingend: "Wij hebben toverkracht, wij hebben toverkracht!!"
Na een tijdje loopt er een huilend kaboutertje voorbij...
Vroeg iemand: "Wat is er met jou dan?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is groen en het blijft drijven..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is blauw en niet zwaar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zegt een eend die tegen de muur vliegt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
¨Je moet niet alles geloven wat je denkt.¨![]()
Wat hoor je als je een kip tegen de muur gooit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net na de oorlog, 2 Moffen gaan naar Londen op vakantie, maar om niet als Mof gezien te worden, hebben ze een cursus Engels gedaan. Op een terrasje willen ze wat te drinken bestellen:
Ober: "Would you like anything to drink?"
Mof: "uuhh...Two Martini please"
Ober: "Dry Martini?"
Mof: "NEIN, ZWEI!"
Wat was het eerste dat Jezus zei toen ze hem van het kruis bevrijdden?
"Eerst mijn voeteeeeee!!"No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!![]()
het zit op de grond tegen de muur en het schietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je een Marokkaanse homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt een vrouw bij de dokter. Dokter als ik ga plassen dan plas ik altijd zo tegen mijn linkerbeen aan.
Nou zegt de dokter ga maar in de beugels liggen dan kijk ik even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn de 4verschillen tussen ET en een marokaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
-De meest bekeken programma's op MoslimTV:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen Sinterklaas en de overheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grappig detail: mijn zusje heeft mij deze moppen verteld. Zij heeft al jaren een relatie met een MarokkaanIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Komt een stier bij de bakker...
Vraagt de bakker....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'![]()
Waarom is jezus aan het kruis gehangen en niet gewoon verzopen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:32 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom is jezus aan het kruis gehangen en niet gewoon verzopen ?En waarom werd Jezus niet gewoon voor het vuurpeleton gezet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Komt er een vent bij de slager.
Vent: Doet u mij maar een halve worst.
Slager: Heel of gesneden?
Vent: Heel natuurlijk, m,n aarsch is geen sjoelbak!!!Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!![]()
Wat staat er op het graf van een tandars?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Er staan 2 cakes in de over. Zegt de één; "Wel warm hier zeg!" Zegt de ander: "WtfEen pratende cake!"
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson![]()
Staan 2 koeien in de wei.
Zegt de ene koe: "Boe"
Zegt de andere koe: "Je haalt me de woorden uit de mond. "Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia![]()
(deze blijft goed)
<De penis die opslag vroeg:>
Ik, de penis, vraag hierbij om een salarisverhoging en wel
om de volgende redenen:
Ik doe fysieke arbeid en werk in grote dieptes;
Ik ga altijd met mijn hoofd eerst naar binnen;
Ik krijg geen vrij in het weekend of op feestdagen;
Ik krijg geen overuren uitbetaald;
Ik werk in een donkere werkplaats met slechte ventilatie;
Ik werk bij hoge temperaturen;
Ik sta constant bloot aan besmettelijke ziektes.
Hoogachtend,
Uw penis
Antwoord van de directie:
Geachte Penis,
Na ontvangst en grondige bestudering van uw verzoek en de argumenten die u
naar boven bracht, heeft onze afdeling Administratie helaas uw verzoek om de volgende redenen moeten afwijzen:
U werkt geen 8 uur achter elkaar;
U valt tijdens uw werk voor korte periodes in slaap;
U volgt niet altijd de orders van het management team;
U blijft niet altijd op u aangewezen werkplek, maar bezoekt
ook regelmatig andere plaatsen;
U neemt nooit het initiatief, u moet onder druk gezet en gestimuleerd
worden voordat u aan het werk gaat;
U laat uw werkplek na het werk altijd smerig achter;
U negeert regelmatig de benodigde veiligheidsvoorschriften, zoals
het dragen van beschermende kleding;
U gaat ver voor u vijfenzestigste al met pensioen;
U bent niet in staat om twee diensten achter elkaar te draaien;
U heeft soms uw werkplek allang verlaten, voordat uw werk is volbracht.
En alsof dat nog niet genoeg is, loopt u constant in en uit het
pand met een verdacht uitziende zak.
Met vriendelijke groet,
Het ManagementDrive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
-De meest bekeken programma's op MoslimTV:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen Sinterklaas en de overheid?een relatie met een marokaan, das nog wel de grootste grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grappig detail: mijn zusje heeft mij deze moppen verteld. Zij heeft al jaren een relatie met een Marokkaan
![]()
![]()
Ze noemen het een relatie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:18 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
een relatie met een marokaan, das nog wel de grootste grap![]()
quote:![]()
jammer want mn zusje is heel mooiIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat kan gelooft niemand voordat we picca's hebben. Niet voor mij want ze is wsl te oud voor mij, maar voor de andere fokkersquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
jammer want mn zusje is heel mooi![]()
![]()
kappen met dat offtopic en zeuren om picsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:39 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Dat kan gelooft niemand voordat we picca's hebben. Niet voor mij want ze is wsl te oud voor mij, maar voor de andere fokkers
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'![]()
Deze is eigenlijk:quote:Op woensdag 24 december 2008 21:54 schreef Mr-Coffee het volgende:
Het is rood en ,t vliegt door de lucht.
Een ongestelde vlieg.
Kutter kan ,t niet.![]()
Het is rood en hangt in de lucht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar![]()
Waarom deden de joden niet mee aan de 2e wereld oorlog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beste atleten op aarde ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Forum Opties Forumhop: Hop naar: