quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:43 schreef borisz het volgende:
Shmoopy!
Shmoopy! #2
Schmoopy #3
Genoeg leesvoer.
Dat ze maar iedereen netjes terugbetaalt danquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef rubbereend het volgende:
omg ik lees nu pas dat She ook niet meer wil poseren
quote:
Ik moest er meteen aan denkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]daar had ik nog niet eens aan gedacht
Bailout voor users die doneerden voor SHE naaktfoto's?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef rubbereend het volgende:
omg ik lees nu pas dat She ook niet meer wil poseren
waarom heb je hier dan nog niet gepost?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik moest er meteen aan denken
Specs?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:02 schreef SCH het volgende:
De eerste post met mijn nieuwe laptoppie
dus als het daadwerkelijk Anniek blijkt te zijn (want dat is zo) dan steek jij je hand een keer in een mooi kampvuur?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef RayMania het volgende:
Het is Rick. 100%, handen in het vuur. Quote maar in de finale.
jouw "elke dag een leuk dingetje doen" wordt ook steeds duurderquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:02 schreef SCH het volgende:
De eerste post met mijn nieuwe laptoppie
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef rubbereend het volgende:
jouw "elke dag een leuk dingetje doen" wordt ook steeds duurder
HEY FRIESE NEGERTquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Leuke ding was het frambozengebakje van vanmiddag, computer kopen is allesbehalve leuk maar heb er een slaafje voor
Zeg dat meteen. Van hardware heeft SCH genoeg verstand.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:49 schreef sezten het volgende:
[..]
HEY FRIESE NEGERT![]()
Wat zijn de specs? of weet je niet wat specs is? Het is specifications. Ook wel specificaties.
Dus gewoon wat er aan hardware inzit.![]()
Lijkt op het baasjequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:01 schreef SCH het volgende:
Nee, gigadinges en hij heeft geen geheugen, leek me niet zo nodig
tong80, die heeft grotere tieten dan die SHE.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:07 schreef rubbereend het volgende:
wie moet er nu met de tieten bloot voor FOK! ?
Als jouw pik stijf is is ie nog kleiner dan die van mij in slappe toestand.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
tong80, die heeft grotere tieten dan die SHE.
Wanneer heb jij die van jou dan voor het laatst kunnen zien over die tieten en buik heen kijkend?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:50 schreef tong80 het volgende:
Als jouw pik stijf is is ie nog kleiner dan die van mij in slappe toestand.
Ik ga weer legge
Als ie stijf is kan ik net de eikel zien en denk dan aan jouquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Wanneer heb jij die van jou dan voor het laatst kunnen zien over die tieten en buik heen kijkend?
Trusteh.
Ze zou wel een meesterlijke mol zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus als het daadwerkelijk Anniek blijkt te zijn (want dat is zo) dan steek jij je hand een keer in een mooi kampvuur?
Zou wel een prachtige grap zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:14 schreef Suijk het volgende:
Of er is gewoon eens een keer geen Mol. Heel Nederland in rep en roer.
Dat zou wel geweldig zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:14 schreef Suijk het volgende:
Of er is gewoon eens een keer geen Mol. Heel Nederland in rep en roer.
Geen idee, ken het hele concept niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat zou wel geweldig zijnmaar hoe kan je dan er worden uit gestemd?
Bier drinkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geen idee, ken het hele concept niet.
Maar goed, over naar belangrijke zaken, nog weekendplannen?
Vanavond bier drinken, morgen laminaat leggen, 's avonds naar Ajax, maar uitgaan in Utrecht zit er helaas niet in, omdat er geen treinen rijden tussen Amsterdam - Utrecht. Zondag rustig dagje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:27 schreef Suijk het volgende:
nog weekendplannen?
Ik wacht nog steeds op de jaaropgaaf van m'n werkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:32 schreef Suijk het volgende:
Ik ga naar het WK veldrijden (ben in die plaats geboren waar het gehouden wordt) en wilde eigenlijk de belastingaangifte al gaan doen.
Ik ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de jaaropgaaf van m'n werk
Oh ja, ik zal mijn accountant ook eens aan het werk zetten. Rijke mensen doen dat niet zelfquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:32 schreef Suijk het volgende:
Ik ga naar het WK veldrijden (ben in die plaats geboren waar het gehouden wordt) en wilde eigenlijk de belastingaangifte al gaan doen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, ik zal mijn accountant ook eens aan het werk zetten. RijkeDomme mensen doen dat niet zelf
Je had meer kunnen besparen door geen geld uit te geven aan een accountantquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:07 schreef SCH het volgende:
[..]Het heeft mij al duizenden euro's bespaard.
Sluis je dat weer door naar IJsland?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:07 schreef SCH het volgende:
[..]Het heeft mij al duizenden euro's bespaard.
Wie weet, we denken er serieus over daar dit jaar naar toe gaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Sluis je dat weer door naar IJsland?
quote:
Bedankt voor de tiip.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:15 schreef borisz het volgende:
Weekend
Of een 5 setter bij Nadal - Verdasco, dan die partij maar even kijken.
Heb je nog wel tijd voor je leuke ding?quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom ben ik nou weer de mol Japie.
Het is oorlog op mijn werk. Als er vandaag dingen gebeuren die mij niet zinnen, neem ik ook ontslag. Ga er rond een uur of drie maar eens naar toe, ben benieuwd.
De hele dag tennis kijken is best leuk hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Heb je nog wel tijd voor je leuke ding
Spits neusjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom ben ik nou weer de mol Japie.
Vertel, vertel allesquote:Het is oorlog op mijn werk. Als er vandaag dingen gebeuren die mij niet zinnen, neem ik ook ontslag. Ga er rond een uur of drie maar eens naar toe, ben benieuwd.
\quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef Suijk het volgende:
Hoe kan ik ook overspannen worden? Klinkt best aardig zo!
Een middenkader functie zoeken waarin je leiding geeft, je uit laten wonen, een labiele homo worden met een matige fysiek - zoiets?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef Suijk het volgende:
Hoe kan ik ook overspannen worden? Klinkt best aardig zo!
Binnenkort misschien geen collega's meer he!quote:
Laat maar dan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Een middenkader functie zoeken waarin je leiding geeft, je uit laten wonen, een labiele homo worden met een matige fysiek - zoiets?
Zoap in Zeelandquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:37 schreef Da_Sandman het volgende:
De directie van het bedrijf is in onze vestiging een beetje met een vieze opruiming bezig. Loyale werknemers die zonder pardon te horen krijgen dat ze vijf dagen later worden overgeplaatst, twee dagen na afloop van het contract horen dat ze niet meer hoeven te komen ipv de beloofde contractverlenging, mijn leidinggevenden gaan ze er uit werken... Ik heb er niet zo veel zin meer in zo.
Dat was het wel zo ff kort door de bocht.
Ik ga er dan ook een boek over schrijven denk ikquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Dan heb je de vorige 3fm request zeker niet meegemaakt?
Een extra vorm van inkomstenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga er dan ook een boek over schrijven denk ik.
Ah, daar hoopte ik al opquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:44 schreef SCH het volgende:
Ik heb de diretie je post gemaild, je hoeft vandaag ook al niet meer te komen.
Wanneer ging je ook weer op vakantie?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Een middenkader functie zoeken waarin je leiding geeft, je uit laten wonen, een labiele homo worden met een matige fysiek - zoiets?
wel ff lekker er tussen uitquote:
Na eerst twee matchpoints op onnavolgbare manier weggewerkt te hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:11 schreef golfer het volgende:
Wat een anti-climax om de wedstrijd zo te verliezen.
ducktales!quote:
nee, dat heb ik bewust zo gedaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:33 schreef Bluezz het volgende:
De TT doet pijn aan mijne oogjes
Mag hools in HOOLS?![]()
Weekendddddddddd, wat gaan we allemaal doen kinders?
Hoop sport kijken dit weekend en uitrustenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Mag hools in HOOLS?![]()
Veel muziekactiviteitenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Mag hools in HOOLS?![]()
Ja leuk, daarvan zou ik nog eens een paar filmpjes van willen kijken dit weekendquote:
Hoi pascualquote:
Je vergeet nog dat Pantani nog immer recordhouder is op DE alp en dat hij ook het karakter had om recht tegen een figuur als Armstrong in te gaan (denk aan de Mont Ventoux bv.)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:46 schreef tong80 het volgende:
Hoe durft Museeuw zich te vergelijken met Pantani ?
Bommel pakte weer eens een domme kaart.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:31 schreef tong80 het volgende:
Jol wint van Bayern
En van Bommel is chagrijnig op de ARD
Gepost Borisz leuk tournooi en leuk dat je het organiseertrquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:05 schreef borisz het volgende:
[Tournament]Beste sportcommentator: Ronde 1A
Gestemd.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:05 schreef borisz het volgende:
[Tournament]Beste sportcommentator: Ronde 1A
Geen of slecht internet in zn eigen huisje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, wat is er eigenlijk gebeurd met bossie?
Hij heeft vandaag nog wel wie niet waagt ingevuld.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geen of slecht internet in zn eigen huisje.
Doen ze vanwege de hitte.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:18 schreef tong80 het volgende:
Mooi dat de finale om, half tien Nederlandse tijd begint.
Was nvroeger midden in de nacht
Kijkcijfers in de rest van de wereld maar dat zeggen ze niet.quote:
welke? SB?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:18 schreef tong80 het volgende:
Mooi dat de finale om, half tien Nederlandse tijd begint.
Was nvroeger midden in de nacht
Tennisquote:
Ah..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tennis
Nederland doet al jaren niks aan de SB
Kan kloppenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:24 schreef sezten het volgende:
[..]
Ah..2 jaar geleden was de SB nog op RTL*cijfer*
Van voor mijn tijdquote:
Ik volgde het altijd via CNN die hadden elke week een soort Studio AF.quote:
Maar jij bent dan ook voor alles en iedereen die wintquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik volgde het altijd via CNN die hadden elke week een soort Studio AF.
Heb er nu weinig verstand van. Pitsburg is wel een grootmacht uit die tijd. En ben dan ook voor hun
Leg eens uitquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:33 schreef sezten het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook voor alles en iedereen die wint![]()
Nou als Ajax kampioen word, of AZ, of PSV, of NAC, of Volendam.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:50 schreef sezten het volgende:
[..]
Nou als Ajax kampioen word, of AZ, of PSV, of NAC, of Volendam.
Jij zal er een extra post door krijgen.![]()
Ghehe, maar ik ga slapen, 7 uur eruit
Was ie echt zo briljant ?quote:
Al eerder gezien maar blijft briljantquote:
Goed gepoept ?quote:
Mooie plaatjes, goed acteerwerk van onderbetaalde kinderen.quote:
Wil je overgeven ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:15 schreef golfer het volgende:
We gaan nog een stukje Meril Streep in Doupt bekijken.
En ook Meryl Streep.quote:
Goeie tipquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:16 schreef borisz het volgende:
Ik ga dit kijken[tv tip]Metropolis TV: De voetbalwereld 0.00 NL3
Niksquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, wat is er eigenlijk gebeurd met bossie?
Die problemen zijn al even verholpen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geen of slecht internet in zn eigen huisje.
Welkom terug danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die problemen zijn al even verholpen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:53 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd met de Koningin
Vanavond verliespartij Heerenveen!
Gelukkigquote:
Stoer hoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:59 schreef RayMania het volgende:
Wat voel ik me brak, jezus. Vanavond Ajax!
Mên.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:
en vanavond naar NAC - Volendam.
Ach, tis graties. Kreeg er een NAK sjaal bij. Wijselijk maar weggegeven.quote:
Och, het is met wat goede vrienden. Heb er vanwege Ajax nog wel over getwijfeld, maar dit is ook eens een keer leuk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat ik liever thuis was gebleven om Ajax - Heerenveen te kijken.
Lekker koud!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat ik liever thuis was gebleven om Ajax - Heerenveen te kijken.
Ik zit de laatste tijd wat minder op internet, dus daarom ben ik ook wat minder in Hoolsquote:
Het op mezelf wonen bevalt me nog steeds, maar foto's zet ik liever niet neer hier, sorryquote:Bevalt je huisje goed, het op jezelf wonen en heb je foto's van je huissie
Dat valt wel mee, maar ik heb niet de behoefte om aan een aantal (lurkers) hier te laten zien hoe ik woon.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is het zo'n rotzooitje Bos?
Stel je voor dat ze zien dat je IKEA-stoelen hebt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar ik heb niet de behoefte om aan een aantal (lurkers) hier te laten zien hoe ik woon.
Heb je foto's ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze zien dat je IKEA-stoelen hebt.
Schaam je je ervoor of is het zo bijzonder dat het verborgen moet blijven, die woning van je?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:16 schreef Bos81 het volgende:
Dat valt wel mee, maar ik heb niet de behoefte om aan een aantal (lurkers) hier te laten zien hoe ik woon.
heheh ajoh relaxquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb gewoon geen behoefte om het hier neer te zetten,
PUNT
schaamquote:
Nee, we gaan vanavond pas om 22.30 open.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is het bier op ofzo? Dat het hier zo rustig is.
Ojee, en jij gaat ook dansen op de bar zeker?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, we gaan vanavond pas om 22.30 open.
Ik hang de slingers vast op.
Ik ga direct naar bed na de wedstrijd, is dat goed?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:25 schreef Suijk het volgende:
Waag het niet om je grappige opmerkingen te maken SCH.
Met je kut Pranjic.
Ik geniet ervan tot nu toe.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was zoooo saai, hij heeft maar 2 onderwerpen. Maarten ziek en Maarten zwem
Trouwens ze zenden uit wat ze willen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was zoooo saai, hij heeft maar 2 onderwerpen. Maarten ziek en Maarten zwem
Ik kijk ookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geniet ervan tot nu toe.
Leuke man
Twee intelligente mensen die elkaar uitdagen.quote:
Nee is niet vreemd, maar ik heb hem nu al een aantal keren in interviews gezien en het valt me op dat het net een langspeelplaat is die blijft hangenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:40 schreef tong80 het volgende:
Is niet vreemd dat als je als kanker patient Olympisch kampioen wordt dat je daar over spreekt
Dat heb ik juist niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee is niet vreemd, maar ik heb hem nu al een aantal keren in interviews gezien en het valt me op dat het net een langspeelplaat is die blijft hangen
24 uur met...Wilfried de Jong seizoen 2009. # 2quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Interviews op tv in programma's net na het zwemmen, nogal een overdosis gehad toen denk ik
Dat zeg ikquote:Op zondag 1 februari 2009 00:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ken dat verhaal van Maarten nou ook wel.
Alle respect voor die jongen, maar alle interviews met hem gaan over hetzelfde.
Aparte keus was hij inderdaad.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ken dat verhaal van Maarten nou ook wel.
Alle respect voor die jongen, maar alle interviews met hem gaan over hetzelfde.
Die van Maarten was zo mooi, over zijn passie voor wiskunde.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
24 uur met...Wilfried de Jong seizoen 2009. # 2)
Vond hem ook geweldigquote:Op zondag 1 februari 2009 03:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die van Maarten was zo mooi, over zijn passie voor wiskunde.Geniaal.
sorry zag hem net langs komenquote:
Shut the fuck upquote:Op zondag 1 februari 2009 04:42 schreef Ole het volgende:
maarreh.... heeft ajax verloren vandaag ofzo?
Ze komen langzaam op stoom.quote:
Misschien heb je de eerste 3 games gemist maar het was van start af aan bikkelen en Vamos.quote:
Jaquote:Op zondag 1 februari 2009 12:13 schreef golfer het volgende:
Marianne Vos is intussen ook weer wereldkampioen geworden.
mooi voorbeeld ja, wel die overwinning nemen en later klagen dat hij gekregen isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:03 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je vergeet nog dat Pantani nog immer recordhouder is op DE alp en dat hij ook het karakter had om recht tegen een figuur als Armstrong in te gaan (denk aan de Mont Ventoux bv.)
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oe, een reservering gemaakt bij The Ivy. Ben erg benieuwd!
Beetje raar, zo'n zondag zonder Ajax.
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]laat even weten hoe het was, ben erg benieuwd!
je kan de samenvatting van Ajax nog wel een keer kijken
Zag ik ook ja in het Sportjournaalquote:Op zondag 1 februari 2009 11:28 schreef dndiek het volgende:
http://www.dailymotion.com/goalzzz/video/x87s66_ajax-idioot_sport
Wat een druktemaker
Mwah, zaterdag gaven ze ook al niet echt presentquote:Op zondag 1 februari 2009 12:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beetje raar, zo'n zondag zonder Ajax.
Tuurlijk. Dat weet jij als geen ander.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:55 schreef DIGGER het volgende:
Als je club kut speelt is zelfs Synchroonzwemmen leuk, toch Tong?
quote:
Het helpt.quote:
Is nog niet gebeurd.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet verwacht dat Nadal zou gaan winnen...
Open jij hem maar. Ik open zelden topicsquote:Op zondag 1 februari 2009 14:03 schreef DIGGER het volgende:
Zullen we samen vragen om een Synchroonzwemforum dan? Kan er ook eens een Feyenoorder modje worden.
Is die vannacht?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:57 schreef tong80 het volgende:
Ik ga even legge
Wil nog naar de Superbowl kijken
De laatste is al weer bijna een maand terug he?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:50 schreef tong80 het volgende:
Wordt tijd voor een ban :
Positief punt voor Feijenoord.
PSV gewonnenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:19 schreef RayMania het volgende:
Ajax verloren. Federer verloren. AZ gewonnen.
Ik voorspel een zege van Racing.
Nog geen nieuws. Ben er ook twee dagen even niet geweest, had geen zin. Misschien vanavond even kijken...quote:
Degradatievoetbal komt altijd het laatst.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:13 schreef tong80 het volgende:
Toch leuk dat je Feijenoord pas op het eind vanmSS ziet
Dat bedoelde ikquote:Op zondag 1 februari 2009 19:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Degradatievoetbal komt altijd het laatst.
Wat een idioot.quote:
In Engeland krijg je eeuwig een verbodquote:
Dat ook nog.. dat word morgen niet fijn op schoolquote:
Geen Nederlands voor je hoop ikquote:Op zondag 1 februari 2009 20:20 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat ook nog.. dat word morgen niet fijn op school
? Ik doe ICT, ik heb helemaal geen vakken meer.quote:
En 1000 euro boete. Volgens mij is wettelijk geregeld dat het betreden van het veld 10.000 euro boete is...quote:Op zondag 1 februari 2009 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Engeland krijg je eeuwig een verbod
Hij mag een jaar niet in het stadion
Je mag twee ballen pakkenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:23 schreef RayMania het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)8/ga_er_maar_in.html
Dat is toch BVO?!
We gaan stralen in Moskou.quote:
Sterren stralen overal.quote:
De halve finale overleven ze niet denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |