Ik geniet ervan tot nu toe.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was zoooo saai, hij heeft maar 2 onderwerpen. Maarten ziek en Maarten zwem
Trouwens ze zenden uit wat ze willen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was zoooo saai, hij heeft maar 2 onderwerpen. Maarten ziek en Maarten zwem
Ik kijk ookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geniet ervan tot nu toe.
Leuke man
Twee intelligente mensen die elkaar uitdagen.quote:
Nee is niet vreemd, maar ik heb hem nu al een aantal keren in interviews gezien en het valt me op dat het net een langspeelplaat is die blijft hangenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:40 schreef tong80 het volgende:
Is niet vreemd dat als je als kanker patient Olympisch kampioen wordt dat je daar over spreekt
Dat heb ik juist niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee is niet vreemd, maar ik heb hem nu al een aantal keren in interviews gezien en het valt me op dat het net een langspeelplaat is die blijft hangen
24 uur met...Wilfried de Jong seizoen 2009. # 2quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Interviews op tv in programma's net na het zwemmen, nogal een overdosis gehad toen denk ik
Dat zeg ikquote:Op zondag 1 februari 2009 00:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ken dat verhaal van Maarten nou ook wel.
Alle respect voor die jongen, maar alle interviews met hem gaan over hetzelfde.
Aparte keus was hij inderdaad.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ken dat verhaal van Maarten nou ook wel.
Alle respect voor die jongen, maar alle interviews met hem gaan over hetzelfde.
Die van Maarten was zo mooi, over zijn passie voor wiskunde.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
24 uur met...Wilfried de Jong seizoen 2009. # 2)
Vond hem ook geweldigquote:Op zondag 1 februari 2009 03:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die van Maarten was zo mooi, over zijn passie voor wiskunde.Geniaal.
sorry zag hem net langs komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |