Na eerst twee matchpoints op onnavolgbare manier weggewerkt te hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:11 schreef golfer het volgende:
Wat een anti-climax om de wedstrijd zo te verliezen.
ducktales!quote:
nee, dat heb ik bewust zo gedaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:33 schreef Bluezz het volgende:
De TT doet pijn aan mijne oogjes
Mag hools in HOOLS?![]()
Weekendddddddddd, wat gaan we allemaal doen kinders?
Hoop sport kijken dit weekend en uitrustenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Mag hools in HOOLS?![]()
Veel muziekactiviteitenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Mag hools in HOOLS?![]()
Ja leuk, daarvan zou ik nog eens een paar filmpjes van willen kijken dit weekendquote:
Hoi pascualquote:
Je vergeet nog dat Pantani nog immer recordhouder is op DE alp en dat hij ook het karakter had om recht tegen een figuur als Armstrong in te gaan (denk aan de Mont Ventoux bv.)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:46 schreef tong80 het volgende:
Hoe durft Museeuw zich te vergelijken met Pantani ?
Bommel pakte weer eens een domme kaart.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:31 schreef tong80 het volgende:
Jol wint van Bayern
En van Bommel is chagrijnig op de ARD
Gepost Borisz leuk tournooi en leuk dat je het organiseertrquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:05 schreef borisz het volgende:
[Tournament]Beste sportcommentator: Ronde 1A
Gestemd.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:05 schreef borisz het volgende:
[Tournament]Beste sportcommentator: Ronde 1A
Geen of slecht internet in zn eigen huisje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, wat is er eigenlijk gebeurd met bossie?
Hij heeft vandaag nog wel wie niet waagt ingevuld.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geen of slecht internet in zn eigen huisje.
Doen ze vanwege de hitte.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:18 schreef tong80 het volgende:
Mooi dat de finale om, half tien Nederlandse tijd begint.
Was nvroeger midden in de nacht
Kijkcijfers in de rest van de wereld maar dat zeggen ze niet.quote:
welke? SB?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:18 schreef tong80 het volgende:
Mooi dat de finale om, half tien Nederlandse tijd begint.
Was nvroeger midden in de nacht
Tennisquote:
Ah..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tennis
Nederland doet al jaren niks aan de SB
Kan kloppenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:24 schreef sezten het volgende:
[..]
Ah..2 jaar geleden was de SB nog op RTL*cijfer*
Van voor mijn tijdquote:
Ik volgde het altijd via CNN die hadden elke week een soort Studio AF.quote:
Maar jij bent dan ook voor alles en iedereen die wintquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik volgde het altijd via CNN die hadden elke week een soort Studio AF.
Heb er nu weinig verstand van. Pitsburg is wel een grootmacht uit die tijd. En ben dan ook voor hun
Leg eens uitquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:33 schreef sezten het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook voor alles en iedereen die wint![]()
Nou als Ajax kampioen word, of AZ, of PSV, of NAC, of Volendam.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:50 schreef sezten het volgende:
[..]
Nou als Ajax kampioen word, of AZ, of PSV, of NAC, of Volendam.
Jij zal er een extra post door krijgen.![]()
Ghehe, maar ik ga slapen, 7 uur eruit
Was ie echt zo briljant ?quote:
Al eerder gezien maar blijft briljantquote:
Goed gepoept ?quote:
Mooie plaatjes, goed acteerwerk van onderbetaalde kinderen.quote:
Wil je overgeven ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:15 schreef golfer het volgende:
We gaan nog een stukje Meril Streep in Doupt bekijken.
En ook Meryl Streep.quote:
Goeie tipquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:16 schreef borisz het volgende:
Ik ga dit kijken[tv tip]Metropolis TV: De voetbalwereld 0.00 NL3
Niksquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, wat is er eigenlijk gebeurd met bossie?
Die problemen zijn al even verholpen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geen of slecht internet in zn eigen huisje.
Welkom terug danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die problemen zijn al even verholpen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:53 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd met de Koningin
Vanavond verliespartij Heerenveen!
Gelukkigquote:
Stoer hoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:59 schreef RayMania het volgende:
Wat voel ik me brak, jezus. Vanavond Ajax!
Mên.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:
en vanavond naar NAC - Volendam.
Ach, tis graties. Kreeg er een NAK sjaal bij. Wijselijk maar weggegeven.quote:
Och, het is met wat goede vrienden. Heb er vanwege Ajax nog wel over getwijfeld, maar dit is ook eens een keer leuk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat ik liever thuis was gebleven om Ajax - Heerenveen te kijken.
Lekker koud!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat ik liever thuis was gebleven om Ajax - Heerenveen te kijken.
Ik zit de laatste tijd wat minder op internet, dus daarom ben ik ook wat minder in Hoolsquote:
Het op mezelf wonen bevalt me nog steeds, maar foto's zet ik liever niet neer hier, sorryquote:Bevalt je huisje goed, het op jezelf wonen en heb je foto's van je huissie
Dat valt wel mee, maar ik heb niet de behoefte om aan een aantal (lurkers) hier te laten zien hoe ik woon.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is het zo'n rotzooitje Bos?
Stel je voor dat ze zien dat je IKEA-stoelen hebt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar ik heb niet de behoefte om aan een aantal (lurkers) hier te laten zien hoe ik woon.
Heb je foto's ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze zien dat je IKEA-stoelen hebt.
Schaam je je ervoor of is het zo bijzonder dat het verborgen moet blijven, die woning van je?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:16 schreef Bos81 het volgende:
Dat valt wel mee, maar ik heb niet de behoefte om aan een aantal (lurkers) hier te laten zien hoe ik woon.
heheh ajoh relaxquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb gewoon geen behoefte om het hier neer te zetten,
PUNT
schaamquote:
Nee, we gaan vanavond pas om 22.30 open.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is het bier op ofzo? Dat het hier zo rustig is.
Ojee, en jij gaat ook dansen op de bar zeker?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, we gaan vanavond pas om 22.30 open.
Ik hang de slingers vast op.
Ik ga direct naar bed na de wedstrijd, is dat goed?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:25 schreef Suijk het volgende:
Waag het niet om je grappige opmerkingen te maken SCH.
Met je kut Pranjic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |